quote:Cause it is so hard to stick a label on a spaghetti jar and write "douche bag" on it
Ja viel mij ook op idd, vooral in der nek. Zag er iig een stuk beter uit in Party Downquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:33 schreef Tegan het volgende:
Ik vind Zooey helemaal geweldig, maar haar Jess is wel lichtelijk irritant hoor. Schmidt is geweldig. En Lizzy Caplan heeft echt een oud hoofd gekregen. Echt zonde.
Haha, ik lig ook nog steeds helemaal dubbel om die laatste scène!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:18 schreef Seam het volgende:
Haha die laatste scene ook echt
It's my towel, Smidt
Toch wel die chick uit Cloverfield dus, daar vond ik haar echt wel lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:35 schreef Class het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op idd, vooral in der nek. Zag er iig een stuk beter uit in Party Down
Prima episode voor de rest![]()
Ik vind haar karaktertrekjes ook erg tof. Altijd een stoere meid die niet op haar mondje gevallen is. Leuk in combinatie met Zoey.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Toch wel die chick uit Cloverfield dus, daar vond ik haar echt wel lekker
Dat is de laatste ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:15 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk altijd op rtl 5. Vanavond was de aflevering met de landlord. Is dat de laatste die in Amerika is uitgezonden? Dan loop ik niet zo ver achter
Btw te gekke serieNick & Schmidt
![]()
Vind het nu niet echt een vrouwenserie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:23 schreef Rick_Castle het volgende:
Al mijn vrienden verklaren me voor gek dat ik zon "vrouwen serie" kijk
Zou het niet echt als een typische vrouwenserie bestempelen. Het gaat bij mij gewoon om de humor en dat dan het hoofdpersonage toevallig een vrouw is, wil alsnog niets zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:23 schreef Rick_Castle het volgende:
Al mijn vrienden verklaren me voor gek dat ik zon "vrouwen serie" kijk
ik heb gewoon zo'n gevoel dat ze met nick gaat eindigen, vanaf het begin alquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef Rick_Castle het volgende:
Dat doe ik ook zeker niet. Ik probeer ze er juist van te overtuigen dat dat niet zo is maar als ze alleen al Zooey Deschanel horen hoeft het voor hun niet meer![]()
Maargoed, uitstekende aflevering weer deze week. Zag het nog bijna gebeuren dat ze echt met Schmidt in bed zou duiken. Gelukkig was Nick erDie 2 zou ik nog wel eens samen willen zien. Al vind ik zijn huidige vriendin prima
Ik denk dat dat ook de uiteindelijke bedoeling is van de schrijvers. Al die suggestieve acties in de eerste afleveringen wezen erop. Het kan eigenlijk gewoon niet andersquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ik heb gewoon zo'n gevoel dat ze met nick gaat eindigen, vanaf het begin al
hopelijk wel.. 3 seizoenen new girlquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:19 schreef Tegan het volgende:
Ja, Jess en Nick gaan vast zoenen in de seizoensfinale en dan drie seizoenen later komen ze pas bij elkaar.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Jason van True Blood
En die Dale van greek
Die cactus ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:24 schreef truedestiny het volgende:
Nick met z'n mental breakdown. Hoe Schmidt Cece het bed in krijgt.![]()
Weer een toffe episode.
Dat zal het zijn geweest jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef shiznuts het volgende:
Ze zal vast wel gedacht hebben 'jeuh, wat een freak, ik heb geen behoefte aan zulk gedoe', na al die voicemails.
Winstonquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:58 schreef DUK het volgende:
Serie heeft inderdaad goed niveau te pakken.
Coach was eindelijk eens leuk. Goede bijdrage.
Schmidt is een held natuurlijk.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:34 schreef shiznuts het volgende:
Schmidty... wat een figuur!Wat een held.
Z'n ophitsspraak ook (en Cece die niet eens begrijpt waar de vuck hij het over heeft).
Helemaal waar. Voor mij heet die dude nog steeds Coach. Ook omdat ik Coach in die pilot/1ste aflevering erg grappig vond..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
WinstonCoach is een ander personage die na de eerste aflevering eruit ging.
Vond het eigenlijk wel wat hebben toen dat kleine meisje Jess beledigde met haar lage stem etc. Deed me gewoon denken aan dingen waar aan mensen zich vaak ergeren bij Zooey DeschanelLeuk dat ze daar iets mee doen. Schmidt was ook weer leuk. Ik vond Nicks gezichtsuitdrukking eigenlijk best wel creepy toen hij de hele tijd 'blij' keek.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die sloffen ook.![]()
Die blijft geweldig ja. Ik kijk het filmpje eens in de zoveel tijd en ik moet er nog steeds om lachenquote:
Zo had ik ook ooit eerst de pilot van The Big Bang Theory gezien, waarin Kaley Cuoco niet speelt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:56 schreef SacreCoeur het volgende:
waarom ging hij er eigenlijk na eps1 uit?
ik heb nog 2 afleveringen daarna gedacht dat het aan mij lag waarom hij er opeens zo anders uitzag
Hehe, die kende ik nog niet.quote:
Idd, hij speelt al in Happy Endings, ook erg leuke serie, wel vergelijkbaar met New Girl, vind het zelfs net iets leuker dan New Girl (vooral seizoen 2, die nu bezig is).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:57 schreef Brammie1 het volgende:
De andere serie waar hij ook in speelde ging plots wel door. Hij was aan New Girl begonnen omdat hij dacht dat z'n andere serie gecancelled ging worden.
Het tweede seizoen van Happy Endings is echt stukken leuker dan het eerste seizoen ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef JDx het volgende:
Idd, hij speelt al in Happy Endings, ook erg leuke serie, wel vergelijkbaar met New Girl, vind het zelfs net iets leuker dan New Girl (vooral seizoen 2, die nu bezig is).
dit is nog beter dan de fotoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die sloffen ook.![]()
quote:
Van Happy Endings? Mee eens. Ik vond S1 gaaf en S2 'leuk'. New Girl daarentegen is juist leuker geworden sinds de eerste afleveringen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond seizoen 1 juist sterker eigenlijk. Origineler, minder geforceerd.
Ja, Happy Endings. New girl heeft nog geen 2e seizoen, dus vandaar mijn luie zinquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Van Happy Endings? Mee eens. Ik vond S1 gaaf en S2 'leuk'. New Girl daarentegen is juist leuker geworden sinds de eerste afleveringen.
S2 is beter en ik ben fan van Happy Endings, maar met Friends vergelijken, neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Breuls het volgende:
Bij Happy Endings S1 dacht ik de Nieuwe Nieuwe Friends gevonden te hebben (waarbij HIMYM de Nieuwe Friends is), maar inmiddels twijfel ik daar wel aan.
Dus dat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
PARKOUR!
Bazenserie, weer een leuke aflevering
En die Cece is bloedgeil
Nee, jammer...quote:
Afgelopen dinsdag de aflevering met Nick zijn cactus jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Piepje het volgende:
[..]
Nee, jammer...
Zag trouwens dat Nederland ook best wel dichtbij loopt op RTL5...
Ik vraag me eigenlijk af hoe RTL 5 dat zo snel kan uitzenden. Dacht dat dat altijd zo'n groot gedoe was om de rechten te krijgen en wat er allemaal niet nog meer moet worden geregeld. Andere series lopen echt een jaar of 2 achter ofzo op andere zenders.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Piepje het volgende:
[..]
Nee, jammer...
Zag trouwens dat Nederland ook best wel dichtbij loopt op RTL5...
Ik heb een keer een artikel gelezen over Greys Anatomy. Dat ze proberen om met Amerika gelijk te lopen omdat ze gemerkt hebben dat er minder naar tv wordt gekeken en meer wordt gedownload. Vinden ze het gekquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe RTL 5 dat zo snel kan uitzenden. Dacht dat dat altijd zo'n groot gedoe was om de rechten te krijgen en wat er allemaal niet nog meer moet worden geregeld. Andere series lopen echt een jaar of 2 achter ofzo op andere zenders.
Mogen ze ook wat doen aan die reclame eigenlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:56 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een artikel gelezen over Greys Anatomy. Dat ze proberen om met Amerika gelijk te lopen omdat ze gemerkt hebben dat er minder naar tv wordt gekeken en meer wordt gedownload. Vinden ze het gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |