quote:Cause it is so hard to stick a label on a spaghetti jar and write "douche bag" on it
Ja viel mij ook op idd, vooral in der nek. Zag er iig een stuk beter uit in Party Downquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:33 schreef Tegan het volgende:
Ik vind Zooey helemaal geweldig, maar haar Jess is wel lichtelijk irritant hoor. Schmidt is geweldig. En Lizzy Caplan heeft echt een oud hoofd gekregen. Echt zonde.
Haha, ik lig ook nog steeds helemaal dubbel om die laatste scène!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:18 schreef Seam het volgende:
Haha die laatste scene ook echt
It's my towel, Smidt
Toch wel die chick uit Cloverfield dus, daar vond ik haar echt wel lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:35 schreef Class het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op idd, vooral in der nek. Zag er iig een stuk beter uit in Party Down
Prima episode voor de rest![]()
Ik vind haar karaktertrekjes ook erg tof. Altijd een stoere meid die niet op haar mondje gevallen is. Leuk in combinatie met Zoey.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Toch wel die chick uit Cloverfield dus, daar vond ik haar echt wel lekker
Dat is de laatste ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:15 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk altijd op rtl 5. Vanavond was de aflevering met de landlord. Is dat de laatste die in Amerika is uitgezonden? Dan loop ik niet zo ver achter
Btw te gekke serieNick & Schmidt
![]()
Vind het nu niet echt een vrouwenserie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:23 schreef Rick_Castle het volgende:
Al mijn vrienden verklaren me voor gek dat ik zon "vrouwen serie" kijk
Zou het niet echt als een typische vrouwenserie bestempelen. Het gaat bij mij gewoon om de humor en dat dan het hoofdpersonage toevallig een vrouw is, wil alsnog niets zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:23 schreef Rick_Castle het volgende:
Al mijn vrienden verklaren me voor gek dat ik zon "vrouwen serie" kijk
ik heb gewoon zo'n gevoel dat ze met nick gaat eindigen, vanaf het begin alquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef Rick_Castle het volgende:
Dat doe ik ook zeker niet. Ik probeer ze er juist van te overtuigen dat dat niet zo is maar als ze alleen al Zooey Deschanel horen hoeft het voor hun niet meer![]()
Maargoed, uitstekende aflevering weer deze week. Zag het nog bijna gebeuren dat ze echt met Schmidt in bed zou duiken. Gelukkig was Nick erDie 2 zou ik nog wel eens samen willen zien. Al vind ik zijn huidige vriendin prima
Ik denk dat dat ook de uiteindelijke bedoeling is van de schrijvers. Al die suggestieve acties in de eerste afleveringen wezen erop. Het kan eigenlijk gewoon niet andersquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ik heb gewoon zo'n gevoel dat ze met nick gaat eindigen, vanaf het begin al
hopelijk wel.. 3 seizoenen new girlquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:19 schreef Tegan het volgende:
Ja, Jess en Nick gaan vast zoenen in de seizoensfinale en dan drie seizoenen later komen ze pas bij elkaar.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Jason van True Blood
En die Dale van greek
Die cactus ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:24 schreef truedestiny het volgende:
Nick met z'n mental breakdown. Hoe Schmidt Cece het bed in krijgt.![]()
Weer een toffe episode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |