Het tweede seizoen van Happy Endings is echt stukken leuker dan het eerste seizoen ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef JDx het volgende:
Idd, hij speelt al in Happy Endings, ook erg leuke serie, wel vergelijkbaar met New Girl, vind het zelfs net iets leuker dan New Girl (vooral seizoen 2, die nu bezig is).
dit is nog beter dan de fotoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die sloffen ook.![]()
quote:
Van Happy Endings? Mee eens. Ik vond S1 gaaf en S2 'leuk'. New Girl daarentegen is juist leuker geworden sinds de eerste afleveringen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond seizoen 1 juist sterker eigenlijk. Origineler, minder geforceerd.
Ja, Happy Endings. New girl heeft nog geen 2e seizoen, dus vandaar mijn luie zinquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Van Happy Endings? Mee eens. Ik vond S1 gaaf en S2 'leuk'. New Girl daarentegen is juist leuker geworden sinds de eerste afleveringen.
S2 is beter en ik ben fan van Happy Endings, maar met Friends vergelijken, neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Breuls het volgende:
Bij Happy Endings S1 dacht ik de Nieuwe Nieuwe Friends gevonden te hebben (waarbij HIMYM de Nieuwe Friends is), maar inmiddels twijfel ik daar wel aan.
Dus dat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
PARKOUR!
Bazenserie, weer een leuke aflevering
En die Cece is bloedgeil
Nee, jammer...quote:
Afgelopen dinsdag de aflevering met Nick zijn cactus jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Piepje het volgende:
[..]
Nee, jammer...
Zag trouwens dat Nederland ook best wel dichtbij loopt op RTL5...
Ik vraag me eigenlijk af hoe RTL 5 dat zo snel kan uitzenden. Dacht dat dat altijd zo'n groot gedoe was om de rechten te krijgen en wat er allemaal niet nog meer moet worden geregeld. Andere series lopen echt een jaar of 2 achter ofzo op andere zenders.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Piepje het volgende:
[..]
Nee, jammer...
Zag trouwens dat Nederland ook best wel dichtbij loopt op RTL5...
Ik heb een keer een artikel gelezen over Greys Anatomy. Dat ze proberen om met Amerika gelijk te lopen omdat ze gemerkt hebben dat er minder naar tv wordt gekeken en meer wordt gedownload. Vinden ze het gekquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe RTL 5 dat zo snel kan uitzenden. Dacht dat dat altijd zo'n groot gedoe was om de rechten te krijgen en wat er allemaal niet nog meer moet worden geregeld. Andere series lopen echt een jaar of 2 achter ofzo op andere zenders.
Mogen ze ook wat doen aan die reclame eigenlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:56 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een artikel gelezen over Greys Anatomy. Dat ze proberen om met Amerika gelijk te lopen omdat ze gemerkt hebben dat er minder naar tv wordt gekeken en meer wordt gedownload. Vinden ze het gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |