quote:Op zondag 25 september 2011 23:45 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het niet zó grappig maar wel gewoon leuk. Leuk doel hebben ze en hoe ze samen meer vriendelijker tegenover elkaar gaan doen kwam nog best leuk over. De Kat Dennings is best een toffe, stoere en knappe meiden de blonde rijke is een beetje zielig en lief
![]()
oh myhttp://www.celebrityoopsp(...)pless-big-boobs.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb ik echt op het punt gestaan op hem uit te zetten.
En die Kat Dennings vind ik maar een pessimistisch jankwijf, dat niks anders kan dan iedereen afzeiken.
Lolquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef feeling_sinister het volgende:
Vooral mooi dat de acteur die die baas speelt, zeventien jaar is.
Dat is best snel.quote:@CBS This Just In: #1 new comedy #2BROKEGIRLS picked up for full season by CBS.
Ik ook, nog meer sinds ik weet dat die acteur maar 17 is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:48 schreef Mirel het volgende:
Vind de Chinees tot nu toe het grappigst. En de snedige opmerkingen van mevrouw big boobs.
Mooie vrouwen tochquote:Op woensdag 2 november 2011 08:51 schreef JDx het volgende:
Dat is het ook, je moet het gewoon zien als een domme comedy.
Vind het alleen jammer dat ze niet echt lekker zijn en die pakjes maken het helemaal lelijk, vooral die kleur ook
Hoe lang van tevoren was die opname?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben bij de opname van aflevering 7 geweest destijds, en ze hebben alle echt leuke grappen eruit geknipt. En een hele scène, maar die was toch vrij matig.
Het was rond 22 september geloof ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hoe lang van tevoren was die opname?
http://omgwtfhappened.com/tag/kat-dennings-nude/quote:Op woensdag 21 september 2011 12:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[ afbeelding ]
2 Broke Girls is een nieuwe Amerikaanse comedy
De cast :
Beth Behrs as Caroline
Kat Dennings as Max
en ze sparen om een cup-cake zaakje te openen.
Ze blijft voorlopig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:40 schreef Dos37 het volgende:
Het is weer begonnen hoop trouwens niet dat Stifler's mom er in blijft zitten als buurvrouw.
Het moet meer terug naar de diner met Oleg, Han en die DJ
Idd zeg, wat was dat een tenenkrommend slechte rol. Hele aflevering trouwens niet grappig en voorspelbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:40 schreef Dos37 het volgende:
Het is weer begonnen hoop trouwens niet dat Stifler's mom er in blijft zitten als buurvrouw.
Zo flauw, maar leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:15 schreef bl_henkie2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eensch.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:17 schreef Mirel het volgende:
Sauna script deugde niet helemaal.. Er moest méér te zien zijn
Op andere fora werden uitgelegd dat de oorspronkelijke vergoeding van 600 maar een compensatie is voor het feit dat ze twee dagen niet in de diner konden werken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Ze kregen toch uiteindelijk $ 750 om op te passen of niet?
godallemejezus wat een tetters!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:34 schreef JDx het volgende:
Er was in ieder geval genoeg te zien voor de mannen
"You're in my house now, bitch!"quote:
Bij New Girl vond ik het eind vorig seizoen erg leuk, veel afleveringen over die gasten, maar het is nu meer een vrouwenserie geworden. Volg het overigens nog wel. New Girl ga ik mee stoppen.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:49 schreef JDx het volgende:
Eens met Xan21, denk dat het aardig begon vorig seizoen, het was al een beetje een vrouwenserie, maar daar is het nu helemaal op gericht. Beetje net als New Girl.
Ook voor vrouwen is New Girl niet leuk meer. Dus denk niet dat het daaraan ligt. Heb 'm ook gedropped.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Bij New Girl vond ik het eind vorig seizoen erg leuk, veel afleveringen over die gasten, maar het is nu meer een vrouwenserie geworden. Volg het overigens nog wel. New Girl ga ik mee stoppen.
Die dan weer wel gewoon een nieuwe aflevering gehad hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:23 schreef Mirel het volgende:
oh ben in de war met Big Bang Theory, JEETJE.
Sheldon of Max....ik zie toch wel wat verschillenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:23 schreef Mirel het volgende:
oh ben in de war met Big Bang Theory, JEETJE.
Even duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die dan weer wel gewoon een nieuwe aflevering gehad hebben.
Dat vind ik toch de drie toppers van de serie. Max is wel aardig, al wordt die attitude langzaam ook vervelend en komen een hoop gapjes niet echt aan... Caroline en Sofie zijn gewoon irritantquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:22 schreef Dos37 het volgende:
Hmm van vandaag was echt heel matig. Sowieso te weinig in de diner laatste tijd.![]()
Han
Oleg![]()
Earl
Aan de andere kant lijkt het ook minder Sophie op te leveren. Dat is dan wel weer fijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:46 schreef 3rdRock het volgende:
iedere week kijk ik uit naar de nieuwe aflevering. die pastryschool heeft weer een nieuwe dimensie eraan gegeven. ben wel bang dat daardoor Oleg en de rest vd diner wat op de achtergrond verdwijnen
nja, die vind ik idd ook niet zo heel leuk neequote:Op woensdag 18 december 2013 17:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Aan de andere kant lijkt het ook minder Sophie op te leveren. Dat is dan wel weer fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |