godallemejezus wat een tetters!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:34 schreef JDx het volgende:
Er was in ieder geval genoeg te zien voor de mannen
"You're in my house now, bitch!"quote:
Bij New Girl vond ik het eind vorig seizoen erg leuk, veel afleveringen over die gasten, maar het is nu meer een vrouwenserie geworden. Volg het overigens nog wel. New Girl ga ik mee stoppen.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:49 schreef JDx het volgende:
Eens met Xan21, denk dat het aardig begon vorig seizoen, het was al een beetje een vrouwenserie, maar daar is het nu helemaal op gericht. Beetje net als New Girl.
Ook voor vrouwen is New Girl niet leuk meer. Dus denk niet dat het daaraan ligt. Heb 'm ook gedropped.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Bij New Girl vond ik het eind vorig seizoen erg leuk, veel afleveringen over die gasten, maar het is nu meer een vrouwenserie geworden. Volg het overigens nog wel. New Girl ga ik mee stoppen.
Die dan weer wel gewoon een nieuwe aflevering gehad hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:23 schreef Mirel het volgende:
oh ben in de war met Big Bang Theory, JEETJE.
Sheldon of Max....ik zie toch wel wat verschillenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:23 schreef Mirel het volgende:
oh ben in de war met Big Bang Theory, JEETJE.
Even duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die dan weer wel gewoon een nieuwe aflevering gehad hebben.
Dat vind ik toch de drie toppers van de serie. Max is wel aardig, al wordt die attitude langzaam ook vervelend en komen een hoop gapjes niet echt aan... Caroline en Sofie zijn gewoon irritantquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:22 schreef Dos37 het volgende:
Hmm van vandaag was echt heel matig. Sowieso te weinig in de diner laatste tijd.![]()
Han
Oleg![]()
Earl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |