Als ze weer aangegroeid zijn misschienquote:Op woensdag 21 september 2011 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Kortere haartjes van Mo en Li? Zien uiteraard
Da's nog eens een tragische dood, vooral door dat laatste stukjequote:
It hurts when i peas!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn eigen paintsel!
Hopen dat Vaiz niet ook gaat painten.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn eigen paintsel!
Je bent doperwtteler?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en ik heb hem wederom schaamteloos gejat. Perfect in 'my line of work' !
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:07 schreef V1z0R het volgende:
Look!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
....quote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Hopen dat Vaiz niet ook gaat painten.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor hem een soort Challenge Accepted was![]()
Jij snapt hem!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
Voor als je niet weet wat je in de trein moet doen
Zo veel buikje kan dat nooit zijn met 56 kg.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:34 schreef kruidkoekje het volgende:
Hallo.
Ik ben ook bezig met afvallen, wil mn buikje kwijt. Zit werk/schoolloos thuis door geen werk kunnen vinden en opleiding die steeds geen stages heeft. Dus genoeg tijd om bezig te zijn.
Ik ben 1.62 en weeg 56 kg.
Gister:
O: 2 tosti's, glas ijsthee.
L: 2 beschuitjes hagelslag.
T: 1 appel, 1 mandarijn
D: gekookte aardappels, bloemkool.
T: 4 plakjes kipfilet. Beschuitje kaas. 2 flesjes water.
S: krantenwijk van 05.15 tot 07.15 fietsen&lopen.
S: hardlopen met het evy schema op ipod.
Ik ben een slechte vlees eter. Lust alleen kip, hamburger vlees. Groente lust ik ook weinig maar avond eet ik wel (boontjes,bloemkool,doperwten,capucijners,macaroni).
Ik ben een vrouw en mag ik dan niet sportenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij snapt hem!![]()
Welkom kruidkoekje! En wat loveli zegt, indien man: lekker sporten en gezond bunkeren, net als onze Grote Topicknaep V1z0Rmans
Sommige mensen vragen wel eens aan me of ik net zwanger ben, omdat taille slank , buikje, en dan word het weer slanker. En lijkt het dus op een beginnende zwangerbuik..quote:Op woensdag 21 september 2011 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo veel buikje kan dat nooit zijn met 56 kg.
zie onderstaaand bericht. Hoe pas ik het dan aan naar vrouw?????quote:Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah je dinges naast je icoon zegt man, vandaar![]()
Mazaru: eensMaar ach, misschien wil ze gewoon strakker worden, dat kan nooit kwaad
Nee dat zeg ik niet. Eigenlijk geldt voor vrouwen hetzelfde, maar V1z0R is een goed voorbeeld voor mannen die op gezonde wijze af willen vallen. Hij eet veel en gezond en sport zich het gompes. Vandaarquote:Op woensdag 21 september 2011 12:45 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en mag ik dan niet sporten?
Ik ben juist dol op sporten en doe het ook dagelijks.
Seriously? Mensen vragen aan je of je zwanger bent? Zijn die je niet gewoon keihard aan het trollen dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:47 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Sommige mensen vragen wel eens aan me of ik net zwanger ben, omdat taille slank , buikje, en dan word het weer slanker. En lijkt het dus op een beginnende zwangerbuik..
Dus ja dat wil ik weghebben. Op inet staan geen soortgelijke foto's is altijd of te dik of te dun.
Ahh oke. Nja laten we het zo stellen ik was voorheen echt verslaafd aan junkfood.. En daar ben ik nu dus zo goed als van af. Alleen het weekend neem ik nog wat s'avonds. Anders is het zo een drastische stop dat ik het niet vol ga houden.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Eigenlijk geldt voor vrouwen hetzelfde, maar V1z0R is een goed voorbeeld voor mannen die op gezonde wijze af willen vallen. Hij eet veel en gezond en sport zich het gompes. Vandaar![]()
Maar goed, je bent dus een vrouwmensch (kun je aanpassen bij profielsettings oids). Veel sporten is prima natuurlijk, en spiertraining kan helpen met strakker worden. Jij zal vast niet dikkig zijn met die lengte en dat gewicht, dus dan is dat misschien een goed idee.
Vet verbranden => buikje weg. Slecht eten => buikje blijft/groeit.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:44 schreef kruidkoekje het volgende:
Vrouw 19 jaar. Ik heb gewichten waarmee ik ook wat train, maar daar gaat je buikje toch niet mee weg?
tosti's: witbrood? = suikerquote:Op woensdag 21 september 2011 12:34 schreef kruidkoekje het volgende:
O: 2 tosti's, glas ijsthee.
L: 2 beschuitjes hagelslag.
T: 1 appel, 1 mandarijn
D: gekookte aardappels, bloemkool.
T: 4 plakjes kipfilet. Beschuitje kaas. 2 flesjes water.
S: krantenwijk van 05.15 tot 07.15 fietsen&lopen.
S: hardlopen met het evy schema op ipod.
Ik ben een slechte vlees eter. Lust alleen kip, hamburger vlees. Groente lust ik ook weinig maar avond eet ik wel (boontjes,bloemkool,doperwten,capucijners,macaroni).
Nah denk het niet. Familieleden en soms mensen in winkel vragen het.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Seriously? Mensen vragen aan je of je zwanger bent? Zijn die je niet gewoon keihard aan het trollen dan?
Of, en dat kan natuurlijk ook, is het niet voornamelijk lucht waardoor je een buik hebt? Als je last heb van opgeblazen buiken, dan weet ik niet of afvallen echt de oplossing is.
Denk dat je het kunt voelen. Tenminste, ik heb buikvet (dat is squishy als ik erin prikquote:Op woensdag 21 september 2011 12:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nah denk het niet. Familieleden en soms mensen in winkel vragen het.
Hoe kom je er achter of het lucht is? En of het komt dat je opgeblazen bent..
Poepen doe ik voldoende dus daar zal t niet aan liggen
Nee bruin brood en volkoren beschuiten. Ik woon nog thuis dus kan niet veel dan eten wat er in huis is. Dus moet wel en de groente dat we eten eet ik ook maar ze willen hier niet aan variatie doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Vet verbranden => buikje weg. Slecht eten => buikje blijft/groeit.
[..]
tosti's: witbrood? = suiker
beschuit + hagelslag = suiker
appel, mandarijn = suiker
aardappels = ook koolhydraten
Het enige niet-koolhydratige wat je hebt gegeten zijn bloemkool en je plakjes kipfilet/ham/kaas op de beschuitjes/tosti's.
Meer groente (leren eten, is goed voor je), kip is geen slechte keuze, hambo's wel. Fruit is wel goed, maar zorg ervoor dat je de rest van de dag niet zoveel koolhydraten/suikers eet. Macaroni is ook geen handige keuze.
Brood, beschuit: volkoren kiezen. Lust je kwark? Ook een ontbijtmogelijkheid.
Dit weekend kan dat. Maar ik woon nog thuis, ouders dit weekend weg en zelf vinden ze het best en willen ze niet voor mij dingen in huis halen.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en hamburgervlees is toch gewoon gehakt + kruiden en bindmiddelen? Misschien kun je proberen zelf je gehakt te kruiden, lijkt er genoeg op en is gezonder dan kant en klare hamburgersAf en toe een kant en klare hamburger kan geen kwaad vind ik, maar als je al weinig opties hebt (kip en hamburgervlees) dan kan je misschien beter proberen je repertoire uit te breiden
![]()
quote:
Nu is het dus vet hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk dat je het kunt voelen. Tenminste, ik heb buikvet (dat is squishy als ik erin prik), maar soms heb ik echt een megapens. Dan is 'ie gewoon hard. Dat komt dan door lucht
Ouders indoctrineren dat ze ook gezonder gaan eten.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:04 schreef kruidkoekje het volgende:
Dit weekend kan dat. Maar ik woon nog thuis, ouders dit weekend weg en zelf vinden ze het best en willen ze niet voor mij dingen in huis halen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:05 schreef V1z0R het volgende:
loveli, die spieren in beweging houden
Probeer ik al heel lang maar ze vinden dit gezond genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ouders indoctrineren dat ze ook gezonder gaan eten.
[..]Leuk...
Ibuprofen.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
Wat is een quick fix voor tegen spierpijn (rug, armen)? Niet belasten is geen optie.
SPOILER: kleine huisarts updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu duik ik weer onder mijn deken![]()
Het laatste,quote:Op woensdag 21 september 2011 13:10 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Probeer ik al heel lang maar ze vinden dit gezond genoeg.
Groene bonen,witte bonen, doperwten, wortels, bloemkool, rode kool, gekookte aardappels, kipfilet, gehakt, hamburgervlees eet ik nu.
Maar in ieder geval is het een verbetering want toen ik verslaafd was at ik wekelijks, soms dagelijks paar keer friet, pizza , snacks, chips, gebak, toetjes, koeken, snoep. En dat is nu drastisch verminderd naar gezonder eten, sporten en in t weekend wat lekkers.
Like a bird in the sky!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
Denk je een leuke playlist te hebben aangeklikt op youtube, luister je opeens naar George Baker
Darn. *duimt voor optimale opname van voer*quote:Op woensdag 21 september 2011 13:26 schreef MarMar het volgende:
whehe eetlust is veelgezegd.. maar primperan zorgt er eigenlijk voor dat het de maag uit is aan de goede kant voordat het eruit kan aan de verkeerde kantNadeel is dat je minder opneemt uit het eten, maar het is iig meer dan niets!
Verdorie, je was me voorquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef MarMar het volgende:
Sterkte!SPOILER: kleine huisarts updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu duik ik weer onder mijn deken
ik heb ze uitgeprint, en op de deur van m'n kantoor gehangen. En ik wil ook een tshirt!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Verdorie, je was me voor![]()
Ik wil een t-shirt met die erwten erop van in de OP
Zelf laten drukken een idee?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb ze uitgeprint, en op de deur van m'n kantoor gehangen. En ik wil ook een tshirt!
warm douchen, licht belasten en if all else fails tukkie doenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
Wat is een quick fix voor tegen spierpijn (rug, armen)? Niet belasten is geen optie.
Misschien is alleen je houding wel niet goed en sta je met een holle rug. Met jouw gewicht kan je nooit dik zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nah denk het niet. Familieleden en soms mensen in winkel vragen het.
Hoe kom je er achter of het lucht is? En of het komt dat je opgeblazen bent..
Poepen doe ik voldoende dus daar zal t niet aan liggen
I knowquote:Op woensdag 21 september 2011 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
warm douchen, licht belasten en if all else fails tukkie doen
Vaiz: Vanaaf wordt waarschijnlijk erger![]()
Ik zou een avondje vroeg naar bed gaan om bij te slapen
tukkie doen voor je gaat?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
I know![]()
Moet vanavond echter weg en ben pas na 23u. thuis...
Kan niet, of ik moet eten skippenquote:
Ja mijn houding is ook niet helemaal goed. als ik mijn rug recht houd gaat mijn buik ook wat meer strak staan, i.p.v. bol. maar het lukt me dus niet om altijd recht te lopen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien is alleen je houding wel niet goed en sta je met een holle rug. Met jouw gewicht kan je nooit dik zijn.
die mini-rosti zijn echt goddelijk lekker, zeker met wat appelmeos!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef Anosmie het volgende:
Zo. Maag is enigszins getemd door een toverdosis Domperidon.
Lijstje is echt crap.![]()
O:
T:![]()
L:met een kopje lindethee
T: 2 sinaasappelen
T: bouillon met 2 rijstewafels (met een beetjewant ik hou niet van rijstewafels)
D: Enorm bord wokgroenten. En als maag het houdt dan gooi ik er misschien nog wat mini rösti erbij..
Oeh, dat komt goed uit. Ik kreeg gisteren van mams een plonsje zelfgemaakte appelmoes.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
die mini-rosti zijn echt goddelijk lekker, zeker met wat appelmeos!
Ik kon ze hier ook kopen, heb 5 pakken ingeslagen! En ik vond zomaar stroopwafels bij de Lidl!
ik lolde om toverdosisquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef Anosmie het volgende:
Zo. Maag is enigszins getemd door een toverdosis Domperidon.
Lijstje is echt crap.![]()
O:
T:![]()
L:met een kopje lindethee
T: 2 sinaasappelen
T: bouillon met 2 rijstewafels (met een beetjewant ik hou niet van rijstewafels)
D: Enorm bord wokgroenten. En als maag het houdt dan gooi ik er misschien nog wat mini rösti erbij..
Me tooquote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef loveli het volgende:
Die rosti ken ik niet en ga ik niet proberen, maar met dank aan dat lidllinkje zag ik wel kwarktaart![]()
*me wants*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |