Seizoen kan wel eens snel voorbij zijn voor hemquote:
Heuj.twitter:VI_nl twitterde op woensdag 21-09-2011 om 12:45:36BREKEND: Internazionale heeft zojuist trainer Gian Piero Gasperini ontslagen vanwege de slechte seizoenstart. reageer retweet
Te zien op Sopcast?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
Ik ben afgestemd op Milan - Udinese. Was nog een lastige keuze aangezien Juve wel leuk speelt de laatste wedstrijden
Vorig seizoen ook niet? Napoli heeft echt een heerlijk team.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef bianconeri het volgende:
Tja en Napoli? Doen het erg goed maar ik heb persoonlijk geen idee wat ik daar van moet verwachten. Kijk nooit naar hun voetbal en volg het team sowieso helemaal niet.
Vorig seizoen werd Juventus volgens mij niet eens 5de dus om ze dan titelkandidaat nummer 1 te noemen snap ik niet. Napoli is goed bezig, vorig seizoen 3de en de spelers zijn allemaal gebleven, misschien wel titelkandidaat nummer 1.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef bianconeri het volgende:
Voor de concurrenten zeker jammer dat ontslag
Ik breng nog steeds Juventus aan als titelkandidaat nummer 1 en niet alleen omdat ik Juve fan ben. Kwalitatief heeft Juve gewoon het beste elftal op dit moment in de Serie A!
Vaak worden Inter en Ac genoemd met een kwalitatief beter elftal, maar vergelijk die elftallen maar eens. Ik vind dat dan ook onzin, zeker Ac heeft helemaal niet zo'n goed elftal.
Tja en Napoli? Doen het erg goed maar ik heb persoonlijk geen idee wat ik daar van moet verwachten. Kijk nooit naar hun voetbal en volg het team sowieso helemaal niet.
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 21-09-2011 om 22:00:26Claudio Ranieri nieuwe trainer Inter zoals verwacht. Contract voor twee jaar. reageer retweet
Als je Serie A hebt gevolgd afgelopen jaren heb je ook wel gezien dat Juve ver onder hun niveau presteerden. Afgelopen jaar was daar een hoogtepunt in!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd Juventus volgens mij niet eens 5de dus om ze dan titelkandidaat nummer 1 te noemen snap ik niet. Napoli is goed bezig, vorig seizoen 3de en de spelers zijn allemaal gebleven, misschien wel titelkandidaat nummer 1.
Gelijkspelletje thuis tegen Bologna is niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:46 schreef bianconeri het volgende:
Ze hebben kwalitatief gewoon het beste team op dit moment, ze spelen ook goed voetbal.
En een verlies tegen Chievo wel zeker? Of het verlies tegen Novara?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelijkspelletje thuis tegen Bologna is niet echt om over naar huis te schrijven.
Jij hebt ook je naam niet gestolen zeker ? Juve is zo kwalitatief sterk, alleen spijtig dat ze de vorige seizoenen ondermaats presteerden ... Give me a break, Juve speelde vorig seizoen gewoon belabberd. Op zich hebben ze nu geen slecht team (mag ook wel weer eens), maar toch zie ik Milan (hopelijk) en Inter nog wel terug komen hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En een verlies tegen Chievo wel zeker? Of het verlies tegen Novara?
Of het gelijkspel thuis tegen Udinese?
Juventus was oppermachtig en had gewoon moeten winnen, zelfs al waren ze met 10 man.
Maar ik ben het met je eens dat Juventus gewoon hoort te winnen van Bologna!
Erg teleurstellend.
Juventus speelt echt gewoon verder goed voetbal, samen met Napoli moet dat wel het beste voetbal vd Serie A zijn. Ten minste als je de verhalen moet geloven want ik volg ze niet.
Kan wel eens een race worden tussen Juve en Napoli als ze allebei dit volhouden.
Ac en Inter zie ik geen hoge ogen gooien.
Viel mij ook al op ja.. Best schraal om na 3 duels achter een promovendus te staan die met 6 minpunten begon..quote:Op donderdag 22 september 2011 07:51 schreef Zorro het volgende:
Atalanta
6 minpunten en dan boven Inter
Waar zegt hij dan dat Juve vorige seizoenen goed speelde?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:23 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Jij hebt ook je naam niet gestolen zeker ? Juve is zo kwalitatief sterk, alleen spijtig dat ze de vorige seizoenen ondermaats presteerden ... Give me a break, Juve speelde vorig seizoen gewoon belabberd. Op zich hebben ze nu geen slecht team (mag ook wel weer eens), maar toch zie ik Milan (hopelijk) en Inter nog wel terug komen hoor.
En tja, Napoli heb je al helemaal niet zien spelen blijkbaar, die zullen ook wel weer minimaal top vier halen.
Pato ligt er weer een maand uit, jammer.quote:Dijbeenblessure zet Pato zeker een maand buitenspel
AC Milan kan minimaal een maand niet beschikken over Alexandre Pato. De aanvaller liep woensdagavond tijdens het gelijkspel tegen Udinese (1-1) een dijbeenblessure op.
'Ik snap niet waarom Alexandre in 2008 en 2009 alles kon spelen en de laatste tijd de ene na de andere blessure krijgt', reageerde vice-voorzitter Adriano Galliani meteen na de wedstrijd al. 'We moeten niet in paniek raken. De prestaties zullen verbeteren als de geblesseerde spelers terugkeren.'
Pato is namelijk niet de enige geblesseerde speler bij AC Milan. Trainer Massimiliano Allegri kan ook geen beroep doen op Zlatan Ibrahimovic, Robinho, Kevin-Prince Boateng, Gennaro Gattuso, Massimo Ambrosini, Daniele Bonera, Luca Antonini en.Mathieu Flamini.
Filippo Inzaghi keerde recent terug in de wedstrijdselectie, maar lag er tien maanden uit met een zware knieblessure.
En daarmee alles wel zo'n beetje gezegd niet?quote:
Dadelijk nog een publiekswissel op z'n Abidal's voor Stekelenburg?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En daarmee alles wel zo'n beetje gezegd niet?
Ja, het was wederom heel matig. Dat het dan ook 1-1 werd vond ik niet vreemd.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En daarmee alles wel zo'n beetje gezegd niet?
Wel gewonnen met 1-0.quote:Op zondag 25 september 2011 21:35 schreef vandermar het volgende:
AS Roma is ook een aanfluiting, wat zijn die slecht, ongelofelijk.
quote:Roma boekt zonder Stekelenburg eerste winstpartij
AS Roma heeft de eerste overwinning van het seizoen binnen. Op bezoek bij Parma werd met 1-0 gewonnen. Daarmee ontliep I Lupi het evenaren van de slechte seizoensstart van vorig jaar: twee punten uit vier wedstrijden.
In het seizoen 1984/85 bleven de Romeinen acht speelronden zonder zege. Zover kwam het niet. Pablo Daniel Osvaldo tekende met een op het oog houdbare kopbal voor het enige doelpunt van de avond. Roma, dat overigens aantrad zonder de geblesseerde Maarten Stekelenburg, speelde ondanks de overwinning niet erg creatief.
De ploeg van Luis Enrique had weliswaar vaak de bal, maar kwam veelal dan niet verder dan het heen en weer tikken op eigen helft. Het was een slap aftreksel van het vlugge voetbal van Barcelona, waar de oefenmeester (voorheen trainer Barcelona B) zich aan wil spiegelen.
Desondanks stapte Roma met drie punten van het veld af en komt op een totaal van vijf. Met de overwinning stijgt de ploeg direct naar de elfde positie. Parma zakt door de nederlaag naar de zeventiende plaats van de Serie A en heeft tot op heden slechts drie punten vergaard.
Ik heb de wedstrijd gezien maar echt, geheel onterecht die overwinning, anti voetbal van hier tot tokio en dan ook nog eens lucky scorenquote:
Ook voor afgelopen wedstrijd is deze quote van toepassing.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, het was wederom heel matig.
Ik ben benieuwd of Luis Enrique lang mag aanblijven. Normaal is Roma redelijk geduldig, maar wat hij doet is vaak onbegrijpelijk.
Atalanta dat in haar 4 competitiewedstrijden 10 punten wist te halenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:22 schreef Caland het volgende:
1-0 Krkic. Roma speelt wel aardig, al is het 'maar' Atalanta.
0-0 dusquote:
Ok, helemaal gemist. Wel jammer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Enkelblessure opgelopen deze week in CL wedstrijd.
kutzooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heeft vandaag al moeten presenteren, jammer genoeg.
Niet echt heel bijzonder, Cesar stopt de penalty van Hamsik en Campagnaro scoort bij rebound. Wel knap ingeschoten.quote:
Een penalty die geen penalty is en 2x een belachelijke gele kaart voor de linksback van Inter.quote:
Puur protesteren dus?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een penalty die geen penalty is en 2x een belachelijke gele kaart voor de linksback van Inter.
En toen viel die de scheids aan![]()
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
Zou geweldig zijn als Napoli kampioen wordt. Doldwaze taferelen
Ik ben voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
Zou geweldig zijn als Napoli kampioen wordt. Doldwaze taferelen
Die zitten allang op 1 lijn.quote:[imog]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef TheArt het volgende:
Die Lucio is echt gestoord. Gaat de richting op van Pepe.
Pepe had wat mij betreft nog net wat meer gestoorde acties op zijn naam, maar Lucio komt als hij zo doorgaat inderdaad makkelijk op gelijke hoogte.quote:
Bij Lucio is het dan wel weer zo dat hij altijd heel erg beledigt is als hij zelf ook maar een minuscuul duwtje krijgt, laat staan een tik. Als de scheids dan niet fluit is het hek van de dam bij hem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pepe had wat mij betreft nog net wat meer gestoorde acties op zijn naam, maar Lucio komt als hij zo doorgaat inderdaad makkelijk op gelijke hoogte.
Aadjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef chufi het volgende:
Wie zal de volgende trainer van Inter worden?
Bassiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef chufi het volgende:
Wie zal de volgende trainer van Inter worden?
Is een homo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
Ziet er toch niet uit man, die staart van Ibrahimovic
Als dat zo is dan is de keuze voor deze onflatteuze paardenstaart nog minder te begrijpen.quote:
Ja zeker is Juventus een titelkandidaat!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef Nober het volgende:
Juventus favoriet? Die werden vorig seizoen 7de?
Ah, daar hebben we de postende reclamezuil voor Juventus weer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja zeker is Juventus een titelkandidaat!!
Samen met Napoli de grootste kandidaten lijkt het.
Juventus was vorig jaar zeer teleurstellend geeindigd dat klopt,
maar iedereen kan zien dat dat niets met de kwaliteiten te maken had!
Dit seizoen lijkt het veel meer te kloppen met alle spelers, spelen mooi aanvallend voetbal.
Kwalitatief is dit Juve absoluut 1 vd beste clubs, beter dan Inter en Ac vind ik.
Vanavond lekker Juventus-Ac Milan!!
Juventus aanvallend bezig, nog wel 0-0.
Is er iemand die een goede live stream heeft? Geen stoterende rotzooi.
zet gewoon klein beetje geld op unibet, kan je van spanje en italie alle topploegen zienquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja zeker is Juventus een titelkandidaat!!
Samen met Napoli de grootste kandidaten lijkt het.
Juventus was vorig jaar zeer teleurstellend geeindigd dat klopt,
maar iedereen kan zien dat dat niets met de kwaliteiten te maken had!
Dit seizoen lijkt het veel meer te kloppen met alle spelers, spelen mooi aanvallend voetbal.
Kwalitatief is dit Juve absoluut 1 vd beste clubs, beter dan Inter en Ac vind ik.
Vanavond lekker Juventus-Ac Milan!!
Juventus aanvallend bezig, nog wel 0-0.
Moet Juve gewoon kunnen winnen vanavond, kwalitatief sterker en thuis.
Is er iemand die een goede live stream heeft? Geen stoterende rotzooi.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de postende reclamezuil voor Juventus weer.
Altijd leuk als mensen zo lekkkeeerrrr on topic reageren.....quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de postende reclamezuil voor Juventus weer.
I rest my case.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef bianconeri het volgende:
Ja ,quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef Rabieluh het volgende:
Die 2 commentatoren hebben ook niet echt veel zin om deze wedstrijd te kijken of wel? Wat een loos gewauwel, is dat Kieft die ik daar hoor zuchten en smekken?
Klopt ja, dat zeiden Kieft en die andere koekenbakker net ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Milan mag ook wel eens een fatsoenlijke keeper halen ..
Al jaren lang een drama ..
Die komt net de kroeg uitrollen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef Rabieluh het volgende:
Die 2 commentatoren hebben ook niet echt veel zin om deze wedstrijd te kijken of wel? Wat een loos gewauwel, is dat Kieft die ik daar hoor zuchten en smekken?
Was wel lastig in een keer uit de luchtquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
Prachtige aanval MilanBoateng had Ibrahimovic moeten bedienen daar, was het 0-1.
Met 2 vingers in de neus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Als dit topploegen in ItalIë zijn dan kan Napoli gewoon kampioen worden.
Ultiem lelijke goal uiteindelijk man, dat wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
Zo heerlijk gecombineerd zeg, beetje mazzel bij de afronding maar lekker hoor.
Te vroeg in de wedstrijd dus dat wordt weer huilen met de pet op straksquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:11 schreef Caland het volgende:
Inter staat momenteel op 0-1 bij Catania. Geweldig doelpunt van Cambiasso.
Ik kan niet wachten op de samenvattingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Wow, weinig goals ok, maar dit is wel heel dramatisch.
Dit kan je niet voor je lol kijken
Wat een kutcommentaar zeg. Typisch dat mensen die de serie A niet volgen, nu weer reageren als er eens dergelijke uitslagen zijn.quote:
En inmiddels is het weer gelijk door een hatrick van Boatengquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:09 schreef chufi het volgende:
Milan gaat lekker bij Lecce al op 3-0 achter na 35 minuten
En ze gaan toch nog winnen door een goal van Yepes.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En inmiddels is het weer gelijk door een hatrick van Boateng
Aha, dan speelt Elia dus niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Belangrijke wedstrijd voor beide clubs.
En gelijk een goalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ga me is wagen aan Italiaans voetbal, heb momenteel toch weinig anders te doen
te doen![]()
ē
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Jammer dat Elia nooit speelt, was leuk geweest voor Oranje als we over 10 jaar nog 1 goede speler hadden.
Ja, lijkt me ook een mooie pot.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond Napoli- Udinese.
Toch wel 2 smaakmakers van de Serie-A.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat heeft Roma toch een mooi clublied.
Ware woorden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat heeft Roma toch een mooi clublied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |