quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ontruimd-gaslek.html
Welke Fokkert woont hier ook alweer?
Uiteraard wist jij datquote:
Alvast van hartequote:
quote:
On who?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]Again?
JJH is geloof ik madly in love trouwens.
Thanksquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard wist jij dat
[..]
Alvast van harte
Say whut? Details willen we!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]Again?
JJH is geloof ik madly in love trouwens.
Aaaah, Mama Cat, mag ik alstublieft hier blijven wonen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Stomme Manolo ligt trouwens in mijn armen mijn hand te likken.
Ja hullo, ik ben er geweest.quote:
Ik ook, ik herkende de fotoquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaah, Mama Cat, mag ik alstublieft hier blijven wonen?
Aaaah, toeeehoeeeee![]()
Ik ga je zaterdag zoooo onder druk zetten en dronken voeren onder druk zetten en nog meer dronken voerenquote:
Huh?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Troel het volgende:
Orgasmes schijnen daarvoor goed te helpen :d
Aaaawquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
Zo kan ik toch niet opstaan?
[ afbeelding ]
He wat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Troel het volgende:
Die post van jou kwam er een beetje tussendoorquote:
Uhu.quote:
quote:J_J_H
Vandaag is weer zo'n dag dat er een glimlach in mijn gezicht gebeitelt staat. Die heb ik regelmatig de laatste tijd.
quote:J_J_H
Ik word de laatste anderhalve week zo gelukkig van iemand, en morgen ga ik haar weer zien. Nu al zo'n zin in.
Daar was ik al bang voor toen ik jouw post ertussen zag verschijnenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef Oognip het volgende:
[..]ik dacht dat je het over Joe die tussen mijn benen ligt en ik daardoor niet op kan staan
En wie is de dame in kwestie dan?quote:
Hij ligt verkeerd omquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Troel het volgende:
maar hey Nip, gewoon proberen, wie weet werkt het
Het is dat ik geen orgasmes mee kan nemen Zaterdagquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Troel het volgende:
Nooit twitter?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En daarom neem ik nou geen twitter, echt... daar zit de wereld op te wachten ja.
Qweaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En daarom neem ik nou geen twitter, echt... daar zit de wereld op te wachten ja.
Hoe moet ik dat wetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wie is de dame in kwestie dan?
Dat tweet/twit/weetikveel je terug en vraag je datquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga je zaterdag zoooo onder druk zetten en dronken voeren onder druk zetten en nog meer dronken voeren
Mysterieusch... En niks zeggen tegen zijn verloofde he.quote:
Jij dumpte je vorige liefje ook zomaar voor je verloofde dus tja, what goes around...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mysterieusch... En niks zeggen tegen zijn verloofde he.
Pijnlijk. Heel pijnlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Triest dat je zo achter moest komen Cat
Nee echt nooit, het is gewoon niet aan mij besteed. De dingen die ik dan weleens bekijk (echt zeer sporadisch) zijn accounts die toch wel open staan (media of artiesten ofzo), en verder als ik kijk wat vrienden op Twitter zetten, dan zie ik er echt geen toegevoegde waarde in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nooit twitter?
Ik heb ergens een account volgens mij maar ik doe er niks mee
Maar toen heeft JJH het wel tegen hem gezegd. Dus dat is anders!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij dumpte je vorige liefje ook zomaar voor je verloofde dus tja, what goes around...
Ik vind het ook niks hoor, ik heb het geprobeerd maar het is ook niks voor mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee echt nooit, het is gewoon niet aan mij besteed. De dingen die ik dan weleens bekijk (echt zeer sporadisch) zijn accounts die toch wel open staan (media of artiesten ofzo), en verder als ik kijk wat vrienden op Twitter zetten, dan zie ik er echt geen toegevoegde waarde in.
Of de standaard grapjes/linkjes/grollen die je overal wel al tegenkomt of posts echt van niveau 'naar werk' 'in file' 'lekker lunchen' 'wat schijnt het zonnetje toch lekker'. Misschien ben ik gewoon niet zo sociaal ofzo, maar dat boeit me dan echt geen flikkerdan vind ik Facebook wat interactiever, en je kan er wat meer mee.
Die moest het lezen in de tt, ook lekker subtielquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar toen heeft JJH het wel tegen hem gezegd. Dus dat is anders!
Maar wel open en eerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die moest het lezen in de tt, ook lekker subtiel
Oh god ik heb het gekekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:44 schreef Qwea het volgende:
Mo zit hem te kijken op m'n laptop, schiet me af. Please
Mijn hart sterft beetje bij beetje af.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh god ik heb het gekekenWat een mongool echt
Pas de TT ook gerust even aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga eerst even 123 nieuwe PM's doorworstelen
Gelukkig had ik er meerquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Dat had ik ook moeten doen en Elies had me nog zo gewaarschuwd per smsquote:Op woensdag 21 september 2011 08:22 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Ik had er 87 gisteravond en vanochtend 47. Ook leukHeb ze allemaal ongelezen weggepleurd, overigens
Heb je ze allemaal gelezen?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik ook moeten doen en Elies had me nog zo gewaarschuwd per sms
Mogguh!
quote:
En je mag geen nee zeggen?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Potverdorie, wij moeten aan de vlaai zo...
Zal ik het van je overnemen, die zware taak?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Potverdorie, wij moeten aan de vlaai zo...
Djeezes oh-oh van humor is nog nooit iemand doodgegaan hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Je gaat me niet zeggen dat jij als Brabo al vla zegt toch?
Vla is pudding, vlaai is gebak
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Nu heb je vet belangrijke dingen gemistquote:Op woensdag 21 september 2011 08:22 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Ik had er 87 gisteravond en vanochtend 47. Ook leukHeb ze allemaal ongelezen weggepleurd, overigens
Gefeli!quote:Op woensdag 21 september 2011 09:45 schreef Oognip het volgende:
Eens kijken of mijn vriend blij wordt van zijn cadeaus
Ja, niet heul slim. Maar als ik ze opensnij met de scalpel dan kan alle ellende eruit. Daarna ff met alcohol deppen en doodgaan van de pijn en klaar is keesquote:
23equote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Tis trouwens officieel herfst vandaag he![]()
Ofwel TIS ERFST TIS ERFST , zoals Willem vanmorgen door de bus riep![]()
De 23e is het pas herfstquote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Tis trouwens officieel herfst vandaag he![]()
Ofwel TIS ERFST TIS ERFST , zoals Willem vanmorgen door de bus riep![]()
gefeliciteerd!!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
De 23e is het pas herfst
Thanks voor de felicitaties
Mijn vriend was blij met zijn cadeausIk had hem al een abonnement op de Donald Duck gegeven en een tshirt, maar ik wilde vandaag niet met lege handen staan dus heb nog een fles whiskey en een miniflesje rum gehaald.
Ja dat is al weken een gekloot van jewelstequote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Troel het volgende:
Bah. Rechtbanken gebruiken ook diginotar. Best kans dat we dus tot vrijdag moeten wachten voor de uitslag van de uitspraak
Nu maar hopen dat ze lief zijn bij de Rechtbank en de boel willen faxen. Ik haat het als je naar een dag toeleeft en je moet nog tig dagen langer wachtenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is al weken een gekloot van jewelste
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Troel het volgende:
Bah. Rechtbanken gebruiken ook diginotar. Best kans dat we dus tot vrijdag moeten wachten voor de uitslag van de uitspraak
Als je advocaat dan een beetje lief vraagt doen ze dat vast welquote:Op woensdag 21 september 2011 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze lief zijn bij de Rechtbank en de boel willen faxen. Ik haat het als je naar een dag toeleeft en je moet nog tig dagen langer wachten
Nouja, uitspraak is vandaag, maar het systeem werkt niet, dus dan is het wachten totdat het met de post binnen is en dat is waarschijnlijk pas vrijdag. Dus hopelijk werkt de RB mee en faxen ze de boel, maar ik ben er bang voorquote:
ah zo, dat klote!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, uitspraak is vandaag, maar het systeem werkt niet, dus dan is het wachten totdat het met de post binnen is en dat is waarschijnlijk pas vrijdag. Dus hopelijk werkt de RB mee en faxen ze de boel, maar ik ben er bang voor
Ow, dat zou fijn zijn, dan hebben we in ieder geval vandaag duidelijkheidquote:Op woensdag 21 september 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou, stel dat ze het niet willen faxen, dan kan je advocaat de uitspraak nog wel telefonisch opvragen en je alvast vertellen hoor!
Doe nou ff serieus man!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Die helpen niet tegen die winderigheid van jou hoor
Godverdomme zegquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik ook drank moest halen, hij mag dat nog niet met zijn 12 jaar
Wat had je zelf gedacht dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW! Pukkel open, alcohol erin = fucking auw.
Maar nu heb ik geen debiele vette puist meer
nou nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat had je zelf gedacht dan?
Dat je dat niet zou voelen?
Wat een schatjequote:Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
Wat cute indaha!![]()
En er staat ergens iets fout met je instellingen of je pakt het verkeerde linkje denk ik, want als ik er op klik krijg ik wel de grote foto
[ afbeelding ]
Nee gisteren, maar ik ben gisteren druk met de kittens geweestquote:Op woensdag 21 september 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Die laatste is leuk!
Kreeg je mn kaart vandaag pas?
Ik wist echt niet meer of je die al had
Ja ik heb nu voor het eerst photobucket gebruikt want eerder deed ik dat met tinypic dus ik zal wel iets fout gedaan hebbenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
Wat cute indaha!![]()
En er staat ergens iets fout met je instellingen of je pakt het verkeerde linkje denk ik, want als ik er op klik krijg ik wel de grote foto
[ afbeelding ]
Ja die heb k toen gebruikt voor die kaartquote:
jaquote:
Ja op je blogquote:Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook een noodoproep voor m gedaan, weet je nog?
Baloe is ook vet sportiefquote:Op woensdag 21 september 2011 12:32 schreef indaha het volgende:
Wat een toffe foto van Baloe met die peten Rocky
Ja maar nog nooit een korstje of druppel bloed gezien, dus het zal wel niet hard zijn en Boor vindt het allemaal prima, als hij af en toe maar even mag wassenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:22 schreef senesta het volgende:
Biet bijt Boor gewoon in zijn poten
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
Net een wasactie van Boor bij Biet.
Met dan af en toe ook dat gemopper van 'LIG NOU STIHILLLLLL!'
Mooi hequote:
Ze zijn leuk samen he? Hoe gaat het met Bink?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he
Boor met dat onverstoorbare gepoets terwijl Biet maar ligt te kloten
Spook je nog wat nuttigs uit? of gaan we met Baloe een rondje Qduyn doen?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:30 schreef senesta het volgende:
Kan goed merken dat het spul hier binnen is vandaag, het lijkt wel een racebaan in huis. Vooral Dodge loopt ET uit te dagen.
Bink is vooral moe.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zijn leuk samen he? Hoe gaat het met Bink?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink is vooral moe.
En heeft iets nieuws... want die gaat sinds een week allemachtig irritant keihard staan blaffen als ik bv even boven ben om de was te doen. Of om te douchen. Of wat dan ook. Zelfs als het maar vijf minuten is. Als ze weet dat ik nog in huis ben is het hommeles en gaat ze onverstoorbaar staan blèren. Dus nu neem ik haar dan steeds mee naar boven, dan kan ze op bed liggen. En dan is het goed
Ik zou heel graag willen, echt! Maar ik moet nog op verjaardag, mijn zus is jarig en ik moet nog met Samara naar de huisarts. Dus ik denk dat vandaag niets gaat worden helaas, wel jammer want het had me wel lekker geleken.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Spook je nog wat nuttigs uit? of gaan we met Baloe een rondje Qduyn doen?
Hey, ik woon in DH, ik heb praktisch elke dag tijdquote:Op woensdag 21 september 2011 13:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen, echt! Maar ik moet nog op verjaardag, mijn zus is jarig en ik moet nog met Samara naar de huisarts. Dus ik denk dat vandaag niets gaat worden helaas, wel jammer want het had me wel lekker geleken.
Ach gos, ze wil graag bij je zijn. Misschien toch wat onrust in haarzelf dat ze nu steeds haar vertrouwde mens om zich heen wil?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink is vooral moe.
En heeft iets nieuws... want die gaat sinds een week allemachtig irritant keihard staan blaffen als ik bv even boven ben om de was te doen. Of om te douchen. Of wat dan ook. Zelfs als het maar vijf minuten is. Als ze weet dat ik nog in huis ben is het hommeles en gaat ze onverstoorbaar staan blèren. Dus nu neem ik haar dan steeds mee naar boven, dan kan ze op bed liggen. En dan is het goed
Remie deed dat de laatste maanden ook. Het was prima als ik niet thuis was, maar was ik er wel, dan moest ie op m'n lipquote:Op woensdag 21 september 2011 13:36 schreef Greys het volgende:
Bink is vooral moe.
Ga ik zeker doenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik woon in DH, ik heb praktisch elke dag tijdDus als je nou wel denkt van " JA!" dan moet je maar ff smsen / whatsappen
ik juist wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zou haar niet steeds mee naar boven nemen greys, dan leer je het niet af en blijft ze doorgaan.
Weet je al of de cursus doorgaat zaterdag?
Ja te snel gelezenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik juist wel.
als Bink aangeeft dat ze mij Greys wil zijn, zou ik dr die aandacht geven
Ja precies datquote:Op woensdag 21 september 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Remie deed dat de laatste maanden ook. Het was prima als ik niet thuis was, maar was ik er wel, dan moest ie op m'n lip
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow het was Bink trouwens, ik dacht Biet
Godverdommes hoerig schijtwijf dat je dr ook bentquote:
Oh dat doet Chico al zn hele levenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink is vooral moe.
Ik denk hetquote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach gos, ze wil graag bij je zijn. Misschien toch wat onrust in haarzelf dat ze nu steeds haar vertrouwde mens om zich heen wil?
Billy ligt altijd op de badmat, Chico op bed , dan kan ie me zienquote:Op woensdag 21 september 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het
Dus als ik in bad wil en ik laat haar beneden, dan is het bepaald niet relaxed badderen want dan hoor ik een uur lang non-stop gewaf. En als ik haar dan meeneem gaat ze op bed liggen boven of op de overloop voor de badkamerdeur en kan ik ongestoord badderen
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:27 schreef Muis006 het volgende:
Die foto's van Baloe
Vooral die met dat jack, damn wat een tokkie
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Hachee pruttelt in de pan![]()
Ik zat gisteravond in bad met Luna op de badrand....totdat de bubbelmat aanging.
Toen vond ze het niet meer leuk, maar wel steeds ff om de hoek van deur kijken met ogen als schoteltjes![]()
Idd, want als de mat uit ging kwam ze weer aan rennenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel ik wil wel ik wil wel ik wil wel maar ik durf nie!
Zo keek Luna idd ookquote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef Goodbye het volgende:
Dat doet de mijne nu ook steeds sinds ze een keer in bad is gevallenZe kijkt altijd zo een beetje van Eh jongens, waarom zitten jullie in die huge drinkbak. Da's echt niet normaal heurrr
1 ding toch al bij jou?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Qwea het volgende:
4 dingen tegelijk doen vraagt om verneukerij
Ik moet zaterdag ff 2 sec langs Ikea, was geen probleem zei zequote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
WAAA
Beste MM,
Hierbij bevestig ik graag je 2e gesprek bij X morgen om 14:00 uur.
Je zult een gesprek hebben met X, Senior Designer.
Tot morgen!
Oeh, bij X, da's een goeie werkgever. Ik zal duimenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
WAAA
Beste MM,
Tot morgen!
Is dat die in Amsterdam of die in de buurt?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
WAAA
Beste MM,
Tot morgen!
We zaten nog in de positive flow Qquote:Op woensdag 21 september 2011 15:48 schreef Qwea het volgende:
Jezus ziggo is echt een kut bedrijf. Ja mevrouw u moet service plus bellen maar dat brengen we niet in rekening. Factuur gehad, mooi wel!
Of een hele nieuwe. Dat zou tof zijn!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die in Amsterdam of die in de buurt?
Amsterdam Sloterdijk. Mike had die hier in de buurt gebeld en die wilden idd 1800 a 1900 euro gevenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die in Amsterdam of die in de buurt?
Ja sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten nog in de positive flow Q
En elke dag met de trein ofzo vindt ie niet erg?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amsterdam Sloterdijk. Mike had die hier in de buurt gebeld en die wilden idd 1800 a 1900 euro gevenDus Mike zo ; Ja hallo, ik kan in Amsterdam 2500 a 2600 krijgen. Of hij dan wel akkoord ging voor 2100 euro eventueel. Nee, natuurlijk niet
Bruto.quote:
Voor fulltime?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bruto.
1800 brutodat is 1300 netto ofzo
de grapjassen.
Nee hij heeft wel vaker in Amsterdam gewerkt. En tuurlijk een uur treinen is kut, maar geen werk is kutter. En Mike liet dat bedrag vallen en dat was volgens hun een marktconform salaris. Mike heeft ook al met ze te maken gehad bij zijn vorige werk. Ze doen precies hetzelfde.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En elke dag met de trein ofzo vindt ie niet erg?
En is het zeker dat ie in Amsterdam 2500/2600 krijgt?
Maar sowieso tof
Desnoods kijkt ie dan gewoon weer naar iets anders, alstie eerst maar eens aan de bak is
Nee, echt brutoquote:Op woensdag 21 september 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor fulltime?
Is dat niet haske onder het minimum?
Bedoelden zij niet netto?
Oh nou super!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel vaker in Amsterdam gewerkt. En tuurlijk een uur treinen is kut, maar geen werk is kutter. En Mike liet dat bedrag vallen en dat was volgens hun een marktconform salaris. Mike heeft ook al met ze te maken gehad bij zijn vorige werk. Ze doen precies hetzelfde.
En het is uitstappen op Sloterdijk en dan 2 min lopen en is hij er
Fuck me, zo weinig??? Dat is 1000 netto om en nabij?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen, was het minimumloon maar zo'n vetpot hoor![]()
Dat ligt maar op ¤1435,- bruto
Ik hoop dat MM die baan krijgt QZou fijn zijn!
Oeh ik ga ff testenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Multi, gezien hoe je de oude FB layout terug kunt krijgen?
Rechtsboven naar account --> account settings --> klik op Edit naast Language --> zet hem op English (UK) en dan opslaan en dan schijn je je oude layout terug te hebben?
Kan het niet testen, want ik had de nieuwe sowieso niet.
¤1150,- ongeveerquote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck me, zo weinig??? Dat is 1000 netto om en nabij?
quote:
Voor grote mensen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen, was het minimumloon maar zo'n vetpot hoor![]()
Dat ligt maar op ¤1435,- bruto
Ik hoop dat MM die baan krijgt QZou fijn zijn!
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
En wat zul je van 2500 over houden? 1900?
Kan je online wel vinden, gewoon even googlen op bruto/nettoquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
En wat zul je van 2500 over houden? 1900?
Croissants met marshmallow fluff?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef Qwea het volgende:
ik wil iets anders eten vanaaf. Iets met geen hutspot ofzo maar wel gezondik weet niet wat
Hij hield van zijn 2275 bij zijn vorige baas iets van 1645 ofzo over met pensioen eraf.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Uitgaande van het feit dat er pensioenpremie ingehouden wordt en verder geen andere zaken meegerekend moet je rekenen op ongeveer ¤1750,-
Ja dat kan. Wellicht dat hij daar een onkostenvergoeding of reisvergoeding e.d. kreeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij hield van zijn 2275 bij zijn vorige baas iets van 1645 ofzo over met pensioen eraf.
En dat houdt in dat je ook geen pensioenuitkering krijgt?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Goddank dat er bij mij geen pensioen vanaf gaat
Nee, dat was ex reiskosten enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat kan. Wellicht dat hij daar een onkostenvergoeding of reisvergoeding e.d. kreeg.
Ow je bent slechter af dan ik dachtquote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Helemaal geen pensioenregeling via de baas, vrije sector, geen CAO he
ZATERDAG SUSHI!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij eten vanavond preistamppot met eitjes en spekjes uit de oven.
Met kaaaaaas er boven op![]()
En morgen hacheeeee oleeeeej![]()
En vrijdag spaghetti.
En zaterdag weetiknognie
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ow je bent slechter af dan ik dacht
Mike 230 ofzo dacht ik. Voor zijn maandtraject abo voor de treinquote:Op woensdag 21 september 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg per maand ook wel 45 hele euro's reiskosten![]()
Das heel normaal in deze sector hoor, kweet niet of dat zoveel slechter is, ik spaar zelf voor mn pensioen, en tegen die tijd hoop ik dat mijn stinkend rijke tante wiens enige erfgename ik ben ook eindelijk es dood is, en dan is mn huis ook helemaal van mij, dus dan zit ik wel best hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ow je bent slechter af dan ik dacht
aaahquote:Op woensdag 21 september 2011 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoor net dat het broertje van Baileys is doodgereden![]()
![]()
We hebben ze 6 jaar geleden samen in 1 reiskoffertje opgehaald![]()
En wat ben ik dan nogmaals weer blij x1000 dat onze beestjes echt niet vrij naar buiten kunnen![]()
Sushiquote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij eten vanavond preistamppot met eitjes en spekjes uit de oven.
Met kaaaaaas er boven op![]()
En morgen hacheeeee oleeeeej![]()
En vrijdag spaghetti.
En zaterdag weetiknognie
Nou ja pensioenpremie is bruto en de werkgever betaald een deel. Wat daar over 30 jaar uiteindelijk van over is is een ander verhaalquote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das heel normaal in deze sector hoor, kweet niet of dat zoveel slechter is, ik spaar zelf voor mn pensioen, en tegen die tijd hoop ik dat mijn stinkend rijke tante wiens enige erfgename ik ben ook eindelijk es dood is, en dan is mn huis ook helemaal van mij, dus dan zit ik wel best hoor
Had je dat nieuwe menu gezien? Ik werd er een beetje nat vanquote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Sushi
Biefrolletjes met taugé
Zure kwamkwammer
Gebakken zalm
Lamskoteletjes
Eendenborstfilet
Gegrillde t-bone plakjes
Ik noem maar wat
Ik heb pics voor je meegebracht Zaterdagquote:
Ja, ik vind het echt kutterdekut zegquote:
Ja die tante daar moet ik met gemak nog leuk oud van kunnen worden hoor, gelukkigquote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja pensioenpremie is bruto en de werkgever betaald een deel. Wat daar over 30 jaar uiteindelijk van over is is een ander verhaal![]()
Die tante klinkt als een beter appeltje voor de dorst![]()
Aww sneu Ing
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had hem dus al op engels staan Greys, zet ik hem op nederlands, terug![]()
Da's dezelfde als die we al in Haarlem haddenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je dat nieuwe menu gezien? Ik werd er een beetje nat van
Echt?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dezelfde als die we al in Haarlem hadden
"Hij bleef altijd in de achtertuin"quote:Op woensdag 21 september 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Blegh Ing, das ook kut, maar ja, ik snap ook echt niet hoe mensen het kunnen hoor, je geliefde huisdier zomaar langs de straten laten lopen.
Ik zou dr echt gek van worden hoor.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
aw ing wat een Kutbericht![]()
ik laat ze ook niet naar buiten
Tomboooooquote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
aw ing wat een Kutbericht![]()
ik laat ze ook niet naar buiten
Sommige mensen, echtquote:Op woensdag 21 september 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja![]()
Nou, bij mij achter hebben ze altijd de deur los, en die hebben zo een stom dik rothondje, die altijd keffend achter de mijnes aan loopt. Ze laat zich natuurlijk net niet pakken elke keer.
Laatst liep ze es midden op de weg, dus ik keihard naar die mensen gerend, aangeklopt, geroepen dat de hond op straat stond.
Werd ik afgekafferd door dat wijf![]()
Jahaaaaa daar kan ik toch niks aan doen? Ze luistert toch niet , denk je dat ik nu dr heen ga rennen? Ze staat toch zo weer daar, laat maar hoor!
Toen heb ik echt kutchagrijnig graag gedaan geroepen, en dat ik t niet eens meer zou komen melden als ze dr van t asfalt kon schrapen en ben ik doorgelopen, achterlijke troela
Ja, eendenborst filetquote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
Q in de avond is er ander menu dan in de middag!
Ja psiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |