quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ontruimd-gaslek.html
Welke Fokkert woont hier ook alweer?
Uiteraard wist jij datquote:
Alvast van hartequote:
quote:
On who?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]Again?
JJH is geloof ik madly in love trouwens.
Thanksquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard wist jij dat
[..]
Alvast van harte
Say whut? Details willen we!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]Again?
JJH is geloof ik madly in love trouwens.
Aaaah, Mama Cat, mag ik alstublieft hier blijven wonen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Stomme Manolo ligt trouwens in mijn armen mijn hand te likken.
Ja hullo, ik ben er geweest.quote:
Ik ook, ik herkende de fotoquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaah, Mama Cat, mag ik alstublieft hier blijven wonen?
Aaaah, toeeehoeeeee![]()
Ik ga je zaterdag zoooo onder druk zetten en dronken voeren onder druk zetten en nog meer dronken voerenquote:
Huh?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Troel het volgende:
Orgasmes schijnen daarvoor goed te helpen :d
Aaaawquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
Zo kan ik toch niet opstaan?
[ afbeelding ]
He wat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Troel het volgende:
Die post van jou kwam er een beetje tussendoorquote:
Uhu.quote:
quote:J_J_H
Vandaag is weer zo'n dag dat er een glimlach in mijn gezicht gebeitelt staat. Die heb ik regelmatig de laatste tijd.
quote:J_J_H
Ik word de laatste anderhalve week zo gelukkig van iemand, en morgen ga ik haar weer zien. Nu al zo'n zin in.
Daar was ik al bang voor toen ik jouw post ertussen zag verschijnenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef Oognip het volgende:
[..]ik dacht dat je het over Joe die tussen mijn benen ligt en ik daardoor niet op kan staan
En wie is de dame in kwestie dan?quote:
Hij ligt verkeerd omquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Troel het volgende:
maar hey Nip, gewoon proberen, wie weet werkt het
Het is dat ik geen orgasmes mee kan nemen Zaterdagquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Troel het volgende:
Nooit twitter?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En daarom neem ik nou geen twitter, echt... daar zit de wereld op te wachten ja.
Qweaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En daarom neem ik nou geen twitter, echt... daar zit de wereld op te wachten ja.
Hoe moet ik dat wetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wie is de dame in kwestie dan?
Dat tweet/twit/weetikveel je terug en vraag je datquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga je zaterdag zoooo onder druk zetten en dronken voeren onder druk zetten en nog meer dronken voeren
Mysterieusch... En niks zeggen tegen zijn verloofde he.quote:
Jij dumpte je vorige liefje ook zomaar voor je verloofde dus tja, what goes around...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mysterieusch... En niks zeggen tegen zijn verloofde he.
Pijnlijk. Heel pijnlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Triest dat je zo achter moest komen Cat
Nee echt nooit, het is gewoon niet aan mij besteed. De dingen die ik dan weleens bekijk (echt zeer sporadisch) zijn accounts die toch wel open staan (media of artiesten ofzo), en verder als ik kijk wat vrienden op Twitter zetten, dan zie ik er echt geen toegevoegde waarde in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nooit twitter?
Ik heb ergens een account volgens mij maar ik doe er niks mee
Maar toen heeft JJH het wel tegen hem gezegd. Dus dat is anders!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij dumpte je vorige liefje ook zomaar voor je verloofde dus tja, what goes around...
Ik vind het ook niks hoor, ik heb het geprobeerd maar het is ook niks voor mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee echt nooit, het is gewoon niet aan mij besteed. De dingen die ik dan weleens bekijk (echt zeer sporadisch) zijn accounts die toch wel open staan (media of artiesten ofzo), en verder als ik kijk wat vrienden op Twitter zetten, dan zie ik er echt geen toegevoegde waarde in.
Of de standaard grapjes/linkjes/grollen die je overal wel al tegenkomt of posts echt van niveau 'naar werk' 'in file' 'lekker lunchen' 'wat schijnt het zonnetje toch lekker'. Misschien ben ik gewoon niet zo sociaal ofzo, maar dat boeit me dan echt geen flikkerdan vind ik Facebook wat interactiever, en je kan er wat meer mee.
Die moest het lezen in de tt, ook lekker subtielquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar toen heeft JJH het wel tegen hem gezegd. Dus dat is anders!
Maar wel open en eerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die moest het lezen in de tt, ook lekker subtiel
Oh god ik heb het gekekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:44 schreef Qwea het volgende:
Mo zit hem te kijken op m'n laptop, schiet me af. Please
Mijn hart sterft beetje bij beetje af.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh god ik heb het gekekenWat een mongool echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |