Huhquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh de ontbijtkoekliefhebber
Succes
quote:
Dat moet ook erg frustrerend zijn om dat te zien gebeuren terwijl je niet anders eet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
Over gewicht nog even:
ik ben door stoppen met roken en mijn medicijnen de laatste 2 en een half jaar ook 14 kilo aangekomen en weeg nu met mijn 1.75m. alweer 82 kg.
Ahhquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Nee. Er komt een andere dame eten
Barreltje ken ik jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahhmaar die kende jij toch ook?
en ze maakte van de week een grap over ontbijtkoek, vandaar de reactie
Nogal. Nooit een buikje gehad en nu een dikke pens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet ook erg frustrerend zijn om dat te zien gebeuren terwijl je niet anders eet.
Ik kan er ook erg slecht tegen maar ik mag van mezelf er niets meer van zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Ontbijtkoek, eierkoek en/of sultana's als tussendoortje is natuurlijk jezelf voor de gek houden om te zeggen dat het gezond is![]()
![]()
Volk. boterhammetje met iets magers is dan beter en levert veel meer op
Al vind ik sultana's met kers wel errug smullen
Hangt er vanaf.. als die sultana's ipv een grote reep chocolade komen ben je best gezond bezig.. vergeleken met eerst dan dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Ontbijtkoek, eierkoek en/of sultana's als tussendoortje is natuurlijk jezelf voor de gek houden om te zeggen dat het gezond is![]()
![]()
Allemaal gewoon KOEK. Zo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Bluezz het volgende:
![]()
/dieettopic
Ja 0.7 gram puur per dag toch of zo ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal gewoon KOEK. Zo.
En ik heb chocolade op vandaag en dat is wel gezond(uh huh)
Ja jufquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Hangt er vanaf.. als die sultana's ipv een grote reep chocolade komen ben je best gezond bezig.. vergeleken met eerst dan dus
Ook daar geldt: roep eens een datum!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus wanneer mag ik mossels komen eten
En roep jij ook eens een datum danquote:
1 aprilquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook daar geldt: roep eens een datum!
1 blokjequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja 0.7 gram puur per dag toch of zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |