Shannon? Doris? Rosalind? Suzanne? Mary? Lilith?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:19 schreef sjampoeh het volgende:
En kennen we Duncan nog ? In die kasteel of wat was het. Dat vond ik ook zo'n leuke verhaallijn met die vrouw, kan niet op haar naam komen
Shannon !quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Shannon? Doris? Rosalind? Suzanne? Mary? Lilith?
Inderdaad. Ik ben blij dat ik geen grote tv heb ...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
Chris voegt ook niks toe, helemaal met deze vent
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Katie wat een verschrikkelijke bemoeial en een kreng en een kutpersonage.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik haat katie meer dan Vquote:
Ze is zoo leuk en knapquote:
Neee vond haar altijd al niks aan, zo overdrevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is zoo leuk en knap![]()
maar de schrijvers maken haar nu heel erg bezitterig, zo was ze helemaal niet...
Ik had wel meer gedaan ...quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh vind het wel zielig voor Barbara. En geez als iemand me zo met mijn liefdesleven bemoeide als katie deed had ik d'r echt bitchslap gegeven
Ik ook. Ik vind hem echt afstotelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef alors het volgende:
Chris![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
word onpasselijk van zijn harses
Emily ? neuh geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had wel meer gedaan ...
Zelfs een miljoen kotssmileys zijn nog niet genoeg om mijn haat voor Katie uit te drukken.![]()
Arme Emily.
Volledig mee eensquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:11 schreef Miam het volgende:
Overigens mag wel even gezegd worden dat ik Babs weergaloos vond gisteravond!
Jaaa!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja ik vond het ook zielig!
Hoe zit het trouwens met die update in het Reid-topic???![]()
![]()
![]()
ach, je moet er van houden joh, dat is voor een ieder weer persoonlijk. (gelukkig)quote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef KWAKje het volgende:
ik word niet warm of koud van Reid. ik zie niet wat velen hier wel (in hem) zien![]()
ik zie wel dat Katie steeds van die leuke oorbellen draagt
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Miam het volgende:
Voor alle Reid fans! Eric Sheffer Stevens topic bevat nieuwe foto'senjoyyyyy
quote:
Wat mij betreft wel, je kunt in de OP misschien waarschuwen, en je waarschuwt hier!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef Miam het volgende:
[..]zijn nog niet alle foto's overigens, heb er wel meer, maar die bevatten spoilers.
weet niet of het handig is die te posten
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, je kunt in de OP misschien waarschuwen, en je waarschuwt hier!
Het is geen ATWT topic!!!
Is er ook een Simon-verlekker-topic ?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja is ook zo.ik ga vanavond meer foto's posten want moet zo weg.
wohoooo
nee! maar die mag je aanmaken want Simon is alsoquote:Op woensdag 21 september 2011 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Is er ook een Simon-verlekker-topic ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:53 schreef Miam het volgende:
[..]
nee! maar die mag je aanmaken want Simon is also![]()
jammer dat ie weg is ey.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zo ik ben ook weer bij, voor nu![]()
Arme Babs, Henry moet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat hij haar wil en niet Vienna.
Maar hij schaamt zich nog teveel denk ik.
En dat Katie zich er telkens mee bemoeit maakt het al niet veel beter![]()
Vroeger vond ik haar leuk, zeker in combinatie met Simon, maar ze hebben er echt een enorme bemoeizieke taart van gemaakt, vreselijk.
Em dat gesjouw met ElizaIn bed, uit bed, in bed, weer eruit etc, arm kind
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zo ik ben ook weer bij, voor nu![]()
Arme Babs, Henry moet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat hij haar wil en niet Vienna.
Maar hij schaamt zich nog teveel denk ik.
En dat Katie zich er telkens mee bemoeit maakt het al niet veel beter![]()
Vroeger vond ik haar leuk, zeker in combinatie met Simon, maar ze hebben er echt een enorme bemoeizieke taart van gemaakt, vreselijk.
Em dat gesjouw met ElizaIn bed, uit bed, in bed, weer eruit etc, arm kind
lekker op dreef jij!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:22 schreef sjampoeh het volgende:
Ik loop 6 afleveringen voor dus... Het wordt echt weer leukkkkk
haha! heb je pm ontvangen hoor, je hebt 1 terug!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef sjampoeh het volgende:
yeah, wanna ? Ik ben nu de 7e aan het kijkenBen ziek dus alle tijd, alleen jammer dat je maar 1,5 afl per keer kan kijken via megavideo
nog meer foto's toegevoegd Eric Sheffer Stevensquote:Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, je kunt in de OP misschien waarschuwen, en je waarschuwt hier!
Het is geen ATWT topic!!!
Voor het eerst in tijden dat ik Barbara zo verdrietig zag. Ze mag ook wel wat geluk na die 2 kwallen van James en Craig. Schijnbaar durven de schrijvers Henry en Babs toch niet echt met elkaar te koppelen en dat is jammerquote:Op woensdag 21 september 2011 09:11 schreef Miam het volgende:
Overigens mag wel even gezegd worden dat ik Babs weergaloos vond gisteravond!
ben ik helemaal met je eens. jammer.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Voor het eerst in tijden dat ik Barbara zo verdrietig zag. Ze mag ook wel wat geluk na die 2 kwallen van James en Craig. Schijnbaar durven de schrijvers Henry en Babs toch niet echt met elkaar te koppelen en dat is jammer
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
ze sterven straks beide aan bedorven Marshmallow
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kijk ondertussen de 8e aflevering vanaf waar jullie naar kijken. Hoezo verslaafd![]()
![]()
Veul Reid en luke
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat belooft al de beste aflevering te worden van de afgelopen tijd.
Geen Janet, geen Jack, geen Katie, geen Chris en hopelijk geen Noah.
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat belooft al de beste aflevering te worden van de afgelopen tijd.
Geen Janet, geen Jack, geen Katie, geen Chris en hopelijk geen Noah.
ik vind m ook behoorlijk erotisch geladen! zal m`n pa leuk vinden enzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Weer die licht erotische reclame van Hunkemöller. Al die puberjochies natuurlijk kwijlend voor de tv.
gemist, komtie straks nog een keer?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Weer die licht erotische reclame van Hunkemöller. Al die puberjochies natuurlijk kwijlend voor de tv.
Hij komt regelmatig voorbij op RTL8.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
gemist, komtie straks nog een keer?
nee, die is altijd op summer campquote:Op woensdag 21 september 2011 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
emily mot niet zeuren. ze heeft een zoon ergens op een school.
ojaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
nee, die is altijd op summer camp
Ja kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Daniel zit toch op een kostschool? Net als JJ.
ja dat is ook zo'n mooie manier om die kinderen weg te sturen en ze praten er ook noooooit overquote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Daniel zit toch op een kostschool? Net als JJ.
Jup. "Holden" werd begraven en JJ kwam niet eens terug naar Oakdale voor de begrafenis.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat is ook zo'n mooie manier om die kinderen weg te sturen en ze praten er ook noooooit over
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef alors het volgende:
wtf is dat voor materiaal, wat een teringherrie maakt dat dekbed!!
ik kijk daar niet eens naar, tenminste ik probeer het, ondertiteling ga je altijd automatisch lezen, ook al was het chineesquote:
Wel een stuk beter dan bij de meeste soaps.quote:
passen nu wel goed bij zn neusquote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel een stuk beter dan bij de meeste soaps.
Dat kapsel van Paul staat niet bij hem. Zijn oren lijken zo heel groot.
Reid weet het nu ookquote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Miam het volgende:
Ik heb het nooit geweten, maar Luke heeft een killerbody!kudosssss
dit worden mooie tijden, beloof ik jequote:
je hoeft mij niets te beloven, ik heb alles al gezienquote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Miam het volgende:
[..]
dit worden mooie tijden, beloof ik je
is geen straf met zulks!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
je hoeft mij niets te beloven, ik heb alles al gezien
nohhhh. dat word herhaling morgenmiddag.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef alors het volgende:
jahoor ik ga ff tandenpoetsen en net dan een Reid/Luke scene
ja ik check morgenvroeg rtlgemist wel ffquote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef Miam het volgende:
[..]
nohhhh. dat word herhaling morgenmiddag.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik check morgenvroeg rtlgemist wel ff
tot morguhquote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Miam het volgende:
En het was gezellig in het topiqueee! Tot morgeuu
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Luke...!!!!!!![]()
Reid...!!!!!![]()
Holden wat een kneus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
BWOOOHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nomnomnom
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Oh ja klopt dat had ik al in de gids zien staan.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:36 schreef Miam het volgende:
WTF, het komt vanavond wel erg laat, 00:05ik sla over.
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
OOOOOOOOOOOOH ik kon me niet meer inhouden en heb op YT gekeken...
Ik heb het ook al gezien. Toch wel chemie hoor oefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb het ook al gezien. Toch wel chemie hoor oef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:12 schreef Miam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
My Thoughts Exactlyquote:
wat ist meid?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef sjampoeh het volgende:
oh ik deed ff mee![]()
Ik heb de openingspost aangepast met een foto, iemand bezwaar ?
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:13 schreef Miam het volgende:
Zou hem nog een keer kijken maar gemisthelaas
vanaaf ff reid oliver story kijken op youtube :pquote:
stuur je straks de link! Ben nu op mn bb aan het internetten en kan youtube niet opstartenquote:
Ja ik heb het al gezien, ik loop wat in het vorenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat had gemoeten, ja. Blijkbaar al om half 12/kwart voor 12 ... je hebt niks gemist.
Jack was een nog grotere lul dan normaal, Rocco was oerdom en Lily zat met Holden te flirten.
Kijk jij As The World Turns dan?quote:
Ja, zo nu en dan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kijk jij As The World Turns dan?
Engerd.quote:
Haha okequote:Op vrijdag 23 september 2011 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Engerd.
Niet serieus bedoeld.
quote:
ik herkans em nuquote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef alors het volgende:
jahoor ik ga ff tandenpoetsen en net dan een Reid/Luke scene
jaloersss :pquote:
nou zoveel stelde het ook niet voor, Die scenes van Reid en Luke duren 30 seconden max. en dat gejank over Lily, Holden en Molly en Paul?Meg/Emily duurt zoveel langerquote:
"Doe normaal 'man' "!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack, jij stomme klootzak.![]()
![]()
![]()
![]()
Behandelt Carly maandenlang als oud vuil en doet net alsof Janet zijn vrouw is, Carly moet het allemaal maar pikken, ze flipt even en hij moedigt haar zowat aan om weer verslaafd te raken aan alcohol.
Jack en Katie mogen met z'n tweeën naar Afghanistan.
ja zonde. Hopelijk gaat dat veranderen de komende tijd. Die scenes van janet e.d lijken eeuwig te duren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
nou zoveel stelde het ook niet voor, Die scenes van Reid en Luke duren 30 seconden max. en dat gejank over Lily, Holden en Molly en Paul?Meg/Emily duurt zoveel langer
OMG ik kan niet ophouden met kijken naar de reid/luke story op youtube! veeeeeeeeeel beter dan die hele atwtquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:48 schreef Miam het volgende:
[..]
ja zonde. Hopelijk gaat dat veranderen de komende tijd. Die scenes van janet e.d lijken eeuwig te duren.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OMG ik kan niet ophouden met kijken naar de reid/luke story op youtube! veeeeeeeeeel beter dan die hele atwt
jij gaat lekkerrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hebben jullie de hele dag niks anders te doen eigenlijk??![]()
Ziekquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hebben jullie de hele dag niks anders te doen eigenlijk??![]()
?quote:
true. laat Janet d'r eigen boeltje eens opknappen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ooooh oke!![]()
Ik heb net gekeken, maar wat is JACK een sukkel zeg!
Carly had echt meer dan groot gelijk..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef Miam het volgende:
Is jou schuld dat ik nu hooked ben aan Reid en LukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We krijgen nu een paar dagen Janet en dr clan te zien geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig werd ze goed aangepakt door Jack. Ze moet een beetje normaal doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Sk00p het volgende:
CarlyEindelijk liet ze zichzelf gaan.
De Janet/Rocco/Dusty verhaallijn is irritant aan het worden.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Is jou schuld dat ik nu hooked ben aan Reid en LukeWe krijgen nu een paar dagen Janet en dr clan te zien geloof ik.
zijn we beide hooked! ik ben alweer druk met kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:42 schreef Miam het volgende:
[..]
zijn we beide hooked! ik ben alweer druk met kijken![]()
part 32quote:
Oh ik ben verder begonnen vanaf waar ik was, de 2e kusquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef Miam het volgende:
[..]
part 32![]()
ik hoop op wat spannends vanavond, vond de aflevering van gisteravond niet zo leuk.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Oh ik ben verder begonnen vanaf waar ik was, de 2e kus
Hahahahahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gelukkig werd ze goed aangepakt door Jack. Ze moet een beetje normaal doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
oja sorry !!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Madame_Paon het volgende:
@sjampoeh: dat is een beetje een spoiler.
Ik ben eigenlijk wel heel erg blij met de recast van Faith.
Die vorige kon écht niet acteren, en deze werkt Lily zo heerlijk op haar zenuwen.
ja wat een ellende. daar gaan je oren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef alors het volgende:
Kanonne zeg wat is dit u weer voor kutfilm, over kinderen die moeilijke woorden moeten spellen en daarmee kunnen winnen?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef alors het volgende:
'Mijn vader zei ooit dat ik Gods oor kon bereiken' ja hoor nog een lekker moralistisch gristelijk sausje erover![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kijk het op RTL Gemist terug denk ik.
Heb even niet zo'n zin in bepaalde personages.
Nu kun je het met ons delen, en gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kijk het op RTL Gemist terug denk ik.
Heb even niet zo'n zin in bepaalde personages.
Rocco da manquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:35 schreef alors het volgende:
Wow ik heb gisteren gemist, gebeuren er nu opeens dingen? Wie lag daar onder dat kleed en watskeburt??
quote:
ik word gek van zequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef Miam het volgende:
Ja hoor, Carly en Jack. daar zijn ze weer. net peppi en kokki
ik wil Luke en Reidquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik word gek van ze
ik wil bar en henry
thank god voor het youtubekanaal.quote:
ik had eerder vanavond een berichtje van parkerquote:
lolwhut/?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef Miam het volgende:
[..]
ik had eerder vanavond een berichtje van parker
twitter.quote:
awwwquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef Miam het volgende:
[..]
twitter.ik had`m een berichtje gestuurd dat ik parker een leuk personage vond e.d.
en toen kreeg ik een thank you message terug.leuk leuk.
quote:
Denk alleen maar aan Chrisquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Miam het volgende:
[..]
Niet alle dokters zijn mooi blijkbaar.
liever niet?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef Miam het volgende:
omg, ik hoop niet dat dit een paar afleveringen in beslag gaat nemen,
huilende hysterische Janet.. nee dit is niet mijn kopje thee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik pik nog even een paar minuutjes mee.
Craig.Ik weet niet waarom, ik vind hem gewoon sexy.
misselijk is dat he.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Door die reclame heb ik altijd Rosanne in mijn hoofd
dat dan weer wel natuurlijk! Maar buiten dat vind ik craig beter matchen dan jack.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:27 schreef alors het volgende:
Ja Craig is lekker bezig met het verpatsen van het geld van haar zoon
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef alors het volgende:
ja tuurlijk hij zou een AMAZING opa zijn, ja tuurlijk het was zo'n toffe peer he die Rocco
mijn eerste gedachte toen ik die tulband zag; efteling!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Die muts van Liberty lijkt op een tulband.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:21 schreef Miam het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte toen ik die tulband zag; efteling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mehhh
jahquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
Jep, nu een paar dagen trailer trash
Nou..ik heb het gevonden hoor.. thanxx..The Place to be!!!quote:
heeeeeeeeeeee! welkom op fok!quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:18 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Nou..ik heb het gevonden hoor.. thanxx..The Place to be!!!
Hey..heb het gevonden..thanxquote:
hmm oke.. heb het nog niet helemaal door hier..maar komt vast!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:05 schreef Miam het volgende:
Yes it is :p misschien wel ff handig te vermelden dat er niet gespoilerd mag worden in dit topiqueeeer is een apart topic voor. Weet de url ff niet.
ja, dat is inderdaad wel een beetje een punt,quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Spoilertopic: ATWT Spoilertopic # 7 Wie, wat,waar en vooral hoe.
Ik mis de tijd waarin ik nog echt met plezier naar ATWT keek, i.p.v. vol ergernissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |