quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kijk ondertussen de 8e aflevering vanaf waar jullie naar kijken. Hoezo verslaafd![]()
![]()
Veul Reid en luke
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat belooft al de beste aflevering te worden van de afgelopen tijd.
Geen Janet, geen Jack, geen Katie, geen Chris en hopelijk geen Noah.
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat belooft al de beste aflevering te worden van de afgelopen tijd.
Geen Janet, geen Jack, geen Katie, geen Chris en hopelijk geen Noah.
ik vind m ook behoorlijk erotisch geladen! zal m`n pa leuk vinden enzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Weer die licht erotische reclame van Hunkemöller. Al die puberjochies natuurlijk kwijlend voor de tv.
gemist, komtie straks nog een keer?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Weer die licht erotische reclame van Hunkemöller. Al die puberjochies natuurlijk kwijlend voor de tv.
Hij komt regelmatig voorbij op RTL8.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
gemist, komtie straks nog een keer?
nee, die is altijd op summer campquote:Op woensdag 21 september 2011 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
emily mot niet zeuren. ze heeft een zoon ergens op een school.
ojaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
nee, die is altijd op summer camp
Ja kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Daniel zit toch op een kostschool? Net als JJ.
ja dat is ook zo'n mooie manier om die kinderen weg te sturen en ze praten er ook noooooit overquote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Daniel zit toch op een kostschool? Net als JJ.
Jup. "Holden" werd begraven en JJ kwam niet eens terug naar Oakdale voor de begrafenis.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat is ook zo'n mooie manier om die kinderen weg te sturen en ze praten er ook noooooit over
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:56 schreef alors het volgende:
wtf is dat voor materiaal, wat een teringherrie maakt dat dekbed!!
ik kijk daar niet eens naar, tenminste ik probeer het, ondertiteling ga je altijd automatisch lezen, ook al was het chineesquote:
Wel een stuk beter dan bij de meeste soaps.quote:
passen nu wel goed bij zn neusquote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel een stuk beter dan bij de meeste soaps.
Dat kapsel van Paul staat niet bij hem. Zijn oren lijken zo heel groot.
Reid weet het nu ookquote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Miam het volgende:
Ik heb het nooit geweten, maar Luke heeft een killerbody!kudosssss
dit worden mooie tijden, beloof ik jequote:
je hoeft mij niets te beloven, ik heb alles al gezienquote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Miam het volgende:
[..]
dit worden mooie tijden, beloof ik je
is geen straf met zulks!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
je hoeft mij niets te beloven, ik heb alles al gezien
nohhhh. dat word herhaling morgenmiddag.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef alors het volgende:
jahoor ik ga ff tandenpoetsen en net dan een Reid/Luke scene
ja ik check morgenvroeg rtlgemist wel ffquote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef Miam het volgende:
[..]
nohhhh. dat word herhaling morgenmiddag.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik check morgenvroeg rtlgemist wel ff
tot morguhquote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Miam het volgende:
En het was gezellig in het topiqueee! Tot morgeuu
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Luke...!!!!!!![]()
Reid...!!!!!![]()
Holden wat een kneus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
BWOOOHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nomnomnom
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Oh ja klopt dat had ik al in de gids zien staan.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:36 schreef Miam het volgende:
WTF, het komt vanavond wel erg laat, 00:05ik sla over.
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
OOOOOOOOOOOOH ik kon me niet meer inhouden en heb op YT gekeken...
Ik heb het ook al gezien. Toch wel chemie hoor oefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb het ook al gezien. Toch wel chemie hoor oef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:12 schreef Miam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
My Thoughts Exactlyquote:
wat ist meid?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef sjampoeh het volgende:
oh ik deed ff mee![]()
Ik heb de openingspost aangepast met een foto, iemand bezwaar ?
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:13 schreef Miam het volgende:
Zou hem nog een keer kijken maar gemisthelaas
vanaaf ff reid oliver story kijken op youtube :pquote:
stuur je straks de link! Ben nu op mn bb aan het internetten en kan youtube niet opstartenquote:
Ja ik heb het al gezien, ik loop wat in het vorenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat had gemoeten, ja. Blijkbaar al om half 12/kwart voor 12 ... je hebt niks gemist.
Jack was een nog grotere lul dan normaal, Rocco was oerdom en Lily zat met Holden te flirten.
Kijk jij As The World Turns dan?quote:
Ja, zo nu en dan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kijk jij As The World Turns dan?
Engerd.quote:
Haha okequote:Op vrijdag 23 september 2011 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Engerd.
Niet serieus bedoeld.
quote:
ik herkans em nuquote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef alors het volgende:
jahoor ik ga ff tandenpoetsen en net dan een Reid/Luke scene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |