Alsof ik dat niet allang heb geprobeerd.quote:Op maandag 26 september 2011 00:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je dan ook echt niks?![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
quote:
Sorry ik las het te laat.quote:Op zondag 25 september 2011 17:24 schreef yvonne het volgende:
Is het nou klaar met dat gekleuter? Nou nou nou?
illusies inderdaad ja, ik ben eigenlijk een man van 53. Dus een topic over mijn tieten is niet nodig.quote:
sorry he tkomt doordat iemand vertelde dat zij echt megajetsers heeft. dus nu stel ik me dat iedere keer voor als zij post.quote:Op zondag 25 september 2011 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kleutert niet, ik heb het tegen die puberjochies
Oke! Duidelijk (.)(.)quote:Op maandag 26 september 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
illusies inderdaad ja, ik ben eigenlijk een man van 53. Dus een topic over mijn tieten is niet nodig.
Hoe schattig. Overal iedereen lopen uitmaken en alles afkraken 1 iemand zeft iets niet zo lief en rennen naar de moderators boehoe. Triestquote:Op maandag 26 september 2011 17:44 schreef Haifisch het volgende:
Welke fokker wil jij in het beton gegoten de noordzee in hebben
[..]
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)![]()
Edit: Haatkloon is aangepakt, dank aan de moddereters voor de snelle respons.
[ afbeelding ]
Ik kraak mensen niet zo vaak af en dit was een zwakke actie: iemand die zich achter zijn pc'tje een ander account gebruikt om even haifisch te zeggenquote:Op maandag 26 september 2011 18:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hoe schattig. Overal iedereen lopen uitmaken en alles afkraken 1 iemand zeft iets niet zo lief en rennen naar de moderators boehoe. Triest
Ja.quote:Op maandag 26 september 2011 18:47 schreef smegmanus het volgende:
Ja hoi, zullen we weer ontopic gaan? Bedanktkusjeditdatalles.
Ik ga nu slapen, ik neem aan morgenochtend officeel FA mailtje te hebben, een felgroen tag met Mod's Apprentis.quote:Op maandag 26 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent echt een wannabe mod hè?
Hihi je vind het ook wel een goeden ideetje!quote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Beter flikker je op
Maar ik vind je wel lief hoor
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Kaffer hem hier uit!..
Kunnen jullie niet iets doen aan die haatcampagne tegen mij? Ik ben gewoon een hele goede en behulpzame user die nooit een topic verpest. Daarom wil ik graag dat het verboden wordt om te haten. Haters moeten verlaten.
gr gr
P_z
Dat soort topics zien de mods zelf ook wel. Als ik je nu nog 1x hier in FB zie krijg je een ban van me. Elke keer als dit topic omhoog komt is het door de onnodige commentaren/bagger van jouw.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lieveling!!!
Weer een baggertopic van een baggeruser die dezelfde baggertopics opent over dezelfde baggerpersoon.
Klopt. Ik zag de TR ook al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |