Zie fobo. En nu weer ontopic.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef HerbertThePervert het volgende:
inb4 shitstorm over meer pics van ts
heehoiquote:
OMG.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TNT bezorgt pakketje in mijn vuilnisbak....
Daar lijkt het op inderdaad. Post was vroegâh iets heiligs.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dus wat er gebeurt als een bedrijf grotendeels bestaat uit jong, tijdelijk, ongeschoold en ongemotiveerd personeel.
Zo hé, dat is erg. Alsof je nog post krijgt van mensen die je kent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dus wat er gebeurt als een bedrijf grotendeels bestaat uit jong, tijdelijk, ongeschoold en ongemotiveerd personeel.
Ja, dat krijg ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Zo hé, dat is erg. Alsof je nog post krijgt van mensen die je kent.
Wij hádden ook een vaste en dat ging altijd goed. Blijkbaar is de vaste vertrokken (zeker te duur).quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef TonyVermicelli het volgende:
Heb tegenwoordig een vaste TNT pakketbezorger, een freelancer die is ingehuurd door TNT (staat TNT op het busje dus noem ik het geen PostNL).
Vind het eigenlijk wel mooi zo.
Jouw freelancer neemt het blijkbaar minder serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien eens overwegen om te e-mailen.quote:
Degene van wie ik dat krijg, heeft niet de beschikking over e-mail, aangezien hij in een Texaanse dodencel verblijft. Daar hebben ze geen e-mail.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Misschien eens overwegen om te e-mailen.
Post: Hahaha je hebt weer iets cools geflikt he!!?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef Modus het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ze zulke klachten afhandelen...
Dan wordt het wat lastiger inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Degene van wie ik dat krijg, heeft niet de beschikking over e-mail, aangezien hij in een Texaanse dodencel verblijft. Daar hebben ze geen e-mail.
Wacht maar tot ook jouw ouwe trouwe postbode wordt vervangen door een parttime postbezorger!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Werkelijk nog nooit problemen met pakketpost gehad. En ik bestel vrij vaak iets.
Boeken, schoenen, kleren, games etc. Allemaal goed en snel afgeleverd door onze postbezorgers.
Hulde voor de posterijen
Is allang gebeurd joh.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wacht maar tot ook jouw ouwe trouwe postbode wordt vervangen door een parttime postbezorger!
Ik verdenk je ervan dat je zelf bij de PostNL werkt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is allang gebeurd joh.
Parttimers
Geniet er maar van zo lang hij nog niet door een pool vervangen wordt...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef FF het volgende:
Wij hebben hier onze eigen bezorgturk. Aardige man die zijn klantjes kent.
Zelfs een keertje gehad dat hij ons onderweg zag lopen in de wijk en vertelde dat hij een pakketje voor ons had maar die avond wel langs zou komen (hij reed de wijk in en wij liepen er uit).
Of het dichtstbijzijnde postkantoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Waarom kun je bij webwinkels niet "Ik kom het zelf op het depot afhalen" afvinken?
Tegenwoordig is niemand toch thuis overdag ??!?.....
Dat was waarschijnlijk al aan diggelen voordat jouw pakketbezorger het ook maar had aangeraakt. Zelf bij een sorteercentrum gewerkt en daar word je niet happy vanquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef BGTes het volgende:
Bij mij was de inhoud van een pakketje met de speciale 'VOORZICHTIG: BREEKBAAR'-sticker (groot, rood), helemaal aan scherven. Het was voor de bezorger vast heeeel erg moeilijk om het pakketje in zijn bus te leggen, in plaats van te smijten..
Die bestaan ook al bijna niet meer, postkantoren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Of het dichtstbijzijnde postkantoor.
Jij e-mailt pakjes ? Leer mij dat trucje !quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Misschien eens overwegen om te e-mailen.
die grote op Weena is ook weg zag ik gisterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die bestaan ook al bijna niet meer, postkantoren.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Waarom kun je bij webwinkels niet "Ik kom het zelf op het depot afhalen" afvinken?
Tegenwoordig is niemand toch thuis overdag ??!?.....
Ik weet niet of het ook echt met alles kan. Als het pakketje er niet in past, en de buren zijn niet thuis, doen we er een stickert op (ben postbode), briefje in de deur en dan kun je het op gaan halen bij het dichtsbijzijnde servicepunt. Of dit bij voorbaat kan? Geen idee, de pakketdienst is sowieso een ander verhaal.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 07:38 schreef Toekito het volgende:
Oh en bij mijn pa hadden ze keer een plat pakketje (boek ofzo) door een gekanteld raam gedonderd. Ging die de was uit de droger halen lag daar zijn bestelde zooi
Klopt,maar dit kun je pas de dag erna ophalen.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:55 schreef Schaapehh35 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ook echt met alles kan. Als het pakketje er niet in past, en de buren zijn niet thuis, doen we er een stickert op (ben postbode), briefje in de deur en dan kun je het op gaan halen bij het dichtsbijzijnde servicepunt.
Ik doelde op dat er overdag nog mensen thuis zijn. Ja hoor, sommige mensen werken thuis.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:55 schreef Schaapehh35 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ook echt met alles kan. Als het pakketje er niet in past, en de buren zijn niet thuis, doen we er een stickert op (ben postbode), briefje in de deur en dan kun je het op gaan halen bij het dichtsbijzijnde servicepunt. Of dit bij voorbaat kan? Geen idee, de pakketdienst is sowieso een ander verhaal.
Kom je over 20 jaar op Hart van Nederland. Dat na 20 jaar je brief als nog is aangekomenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb vorige week iets aangetekend opgestuurd.
Volgens Track & Trace ligt het nog steeds in het sorteercentrum.
De sorteermocro's danken u voor hun nieuwe voetbalquote:Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb vorige week iets aangetekend opgestuurd.
Volgens Track & Trace ligt het nog steeds in het sorteercentrum.
Kialapuntquote:Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef Henno het volgende:
Vroeger kon je pakjes vaak nog afhalen bij de lokale videotheek omdat ze als een soort servicepunt fungeerden. Echt ideaal, die zaken waren standaard tot 21:00 open o.i.d., dus kon je relaxed met de avondmaaltijd achter de kiezen even je pakje ophalen.
Maar ja, nu verdwijnen die zaken omdat hun primaire business een beetje het bestaansrecht verloren heeft, en dat is jammer.
Bij postkantoor ophalen ging ook al nooit, want die ging ook gewoon dicht tegen de tijd dat je klaar bent met werken.
Er zou gewoon standaard een optie moeten komen om het direct, zonder afleverpoging bij me thuis, bij een TNT servicepunt in de lokale Jumbo of Albert Heijn te stallen, zodat ik het 's avonds gewoon kan ophalen.
'mijn' Kialapunt is een sigarenhandel, dus ook dicht na 18 uur. Wel op zaterdagochtend al vroeg open. Ophalen bij de AH zou inderdaad het makkelijkst zijn, maar die hebben vast niet de ruimte voor die pakjesquote:
Omdat de bezorger ook een leven heeft. Overigens eens met deze klacht, laatst ook weer een pakket niet aangekomen (na 4 weken te hebben gewacht). Nu is het maar afwachten of de webwinkel uit UK een vervangend exemplaar wil opsturen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:51 schreef CasB het volgende:
Nooit problemen gehad. Ik vind het wel vreemd dat ze nog steeds pakketjes rondbrengen onder werktijd. Ik heb niet altijd zin om het op m'n werk te laten bezorgen, en mijn vriendin is ook niet altijd thuis, dus waarom bezorgen ze voor particulieren niet gewoon tussen 6 en 10 's avonds ofzo...
had hij maar een vak moeten lerenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Omdat de bezorger ook een leven heeft.
Hoe groot is die sigarenboer wel niet dat zij er wel ruimte voor hebben, maar een AH niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
'mijn' Kialapunt is een sigarenhandel, dus ook dicht na 18 uur. Wel op zaterdagochtend al vroeg open. Ophalen bij de AH zou inderdaad het makkelijkst zijn, maar die hebben vast niet de ruimte voor die pakjes
Nee, dat mag niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef boerjanssen1 het volgende:
Na verder klikken blijkt deze getekend te zijn door de buurvrouw...? Mag dat tegenwoordig, aangetekende post door iemand anders als de aangeschreven persoon laten tekenen??
Die bezorgt dergelijke pakketten niet hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wacht maar tot ook jouw ouwe trouwe postbode wordt vervangen door een parttime postbezorger!
Kun je die handtekening opvragen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb momenteel ook weer een aardige.
Er is getekend voor ontvangst alleen niets ontvangen door ontvanger.
Neuh dat is zeker niet de eerste keer. Wordt met de week een grotere loterij of het aankomt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun je die handtekening opvragen?
Aangifte doen van diefstal, met daderindicatie.Is niet de eerste keer toch?
wtf bestel jij dan zoal via internetquote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef IrCute het volgende:
Bij ons doen ze een briefje in de bus dat je het bij de postbode thuis kunt komen ophalen tussen 7 en 8. Ideaal, scheelt werk voor de postbode en ik kan mijn pakketje gewoon 's avonds ophalen.
Kleding, electronica, verzorgingsproducten. Hoezo?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wtf bestel jij dan zoal via internet
Zo eentje had ik er ooit ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef Saisai het volgende:
Bij ons komt altijd dezelfde. Johan is vrolijk, vriendelijk en bezorgd de boel netjes zoals het hoort. Als je hem net hebt gemist mag je hem opbellen, dan komt hij terug
Ja dat mag wel.quote:
zou mooi zijn als je bij een webshop kon kiezen wie de bezorging (niet) doetquote:Op donderdag 22 september 2011 18:57 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, het is te hopen dat als de kwaliteit blijft wegzakken, dat steeds meer mensen voor alternatieven kiezen. DHL ForYou schijnt goed te werken voor pakketjes.
Zal niet snel gebeuren... als webshop zou ik liever een goede deal met 1 bezorgdienst willen i.p.v. een heel leger bedrijven een beetje aan te bieden, wat ongetwijfeld duurder is qua verzendkosten en bovendien administratie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:07 schreef Ginger81 het volgende:
[..]
zou mooi zijn als je bij een webshop kon kiezen wie de bezorging (niet) doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |