abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102213390
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:55 schreef Schaapehh35 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het ook echt met alles kan. Als het pakketje er niet in past, en de buren zijn niet thuis, doen we er een stickert op (ben postbode), briefje in de deur en dan kun je het op gaan halen bij het dichtsbijzijnde servicepunt. Of dit bij voorbaat kan? Geen idee, de pakketdienst is sowieso een ander verhaal. :)
Ik doelde op dat er overdag nog mensen thuis zijn. Ja hoor, sommige mensen werken thuis.
pi_102213564
Pakjes die gewoon door een open toiletraam worden gekieperd zijn ook altijd leuk ja... Drijft je nieuwe t-shirt in je toilet als je pech hebt :') Of dat ze je achtertuin in sneaken en het pakje ergens achter leggen, zonder ook maar 1 briefje waarop staat waar het ligt, zodat je het 4 weken en veel klachten later het kapotgeregende pakket toevallig vindt tijdens het tuinieren :{

Maar dat vuilnisbak-verhaal blijft het meest legendarisch, vooral dat het ook gewoon letterlijk op dat briefje staat, 'bezorgd in vuilnisbak' _O-
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_102213839
Kan zeggen wat je wil maar in een vuilnisbak zit meestal wel een deksel op en dan is het wel droog mocht het gaan regenen
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_102213866
ben jij dat op die foto? :')
pi_102213907
Ik heb vorige week iets aangetekend opgestuurd.

Volgens Track & Trace ligt het nog steeds in het sorteercentrum. :{
----
pi_102213999
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef KingLysandus het volgende:

Kom je over 20 jaar op Hart van Nederland. Dat na 20 jaar je brief als nog is aangekomen :P
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_102214170
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef KingLysandus het volgende:

De sorteermocro's danken u voor hun nieuwe voetbal :')
pi_102214845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef Henno het volgende:
Vroeger kon je pakjes vaak nog afhalen bij de lokale videotheek omdat ze als een soort servicepunt fungeerden. Echt ideaal, die zaken waren standaard tot 21:00 open o.i.d., dus kon je relaxed met de avondmaaltijd achter de kiezen even je pakje ophalen.
Maar ja, nu verdwijnen die zaken omdat hun primaire business een beetje het bestaansrecht verloren heeft, en dat is jammer.

Bij postkantoor ophalen ging ook al nooit, want die ging ook gewoon dicht tegen de tijd dat je klaar bent met werken.

Er zou gewoon standaard een optie moeten komen om het direct, zonder afleverpoging bij me thuis, bij een TNT servicepunt in de lokale Jumbo of Albert Heijn te stallen, zodat ik het 's avonds gewoon kan ophalen.

Kialapunt
pi_102214930
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:45 schreef Nezhi het volgende:
Kialapunt
'mijn' Kialapunt is een sigarenhandel, dus ook dicht na 18 uur. Wel op zaterdagochtend al vroeg open. Ophalen bij de AH zou inderdaad het makkelijkst zijn, maar die hebben vast niet de ruimte voor die pakjes
pi_102215044
Nooit problemen gehad. Ik vind het wel vreemd dat ze nog steeds pakketjes rondbrengen onder werktijd. Ik heb niet altijd zin om het op m'n werk te laten bezorgen, en mijn vriendin is ook niet altijd thuis, dus waarom bezorgen ze voor particulieren niet gewoon tussen 6 en 10 's avonds ofzo...
pi_102215106
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:51 schreef CasB het volgende:
Nooit problemen gehad. Ik vind het wel vreemd dat ze nog steeds pakketjes rondbrengen onder werktijd. Ik heb niet altijd zin om het op m'n werk te laten bezorgen, en mijn vriendin is ook niet altijd thuis, dus waarom bezorgen ze voor particulieren niet gewoon tussen 6 en 10 's avonds ofzo...
Omdat de bezorger ook een leven heeft. Overigens eens met deze klacht, laatst ook weer een pakket niet aangekomen (na 4 weken te hebben gewacht). Nu is het maar afwachten of de webwinkel uit UK een vervangend exemplaar wil opsturen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_102215891
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:53 schreef Jor_Dii het volgende:

Omdat de bezorger ook een leven heeft.
had hij maar een vak moeten leren :6
pi_102225348
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:48 schreef computergirl het volgende:

[..]

'mijn' Kialapunt is een sigarenhandel, dus ook dicht na 18 uur. Wel op zaterdagochtend al vroeg open. Ophalen bij de AH zou inderdaad het makkelijkst zijn, maar die hebben vast niet de ruimte voor die pakjes
Hoe groot is die sigarenboer wel niet dat zij er wel ruimte voor hebben, maar een AH niet? :D Hoekje in magazijn voor reserveren moet wel lukken dunkt me...
pi_102228002
Heb eea bij bol besteld, krijg een briefje in de bus dat ik niet thuis was en of ik even voor 22.00h via postnl wil aangeven voor hoe ik het pakketje ontvangen wil (dus op een bepaalde tijd en datum, afgeven bij de buren of bij het dichtstbijzijnde postkantoor).

Ik klik op "bij het dichtstbijzijnde postkantoor", blabla allemaal bevestigingen, en gehoopt dat hier de kous mee af was. Nu kom ik net op het postkantoor blijkt er geen pakketje te zijn.. Ik de Track&Trace code invullen blijkt dat ik 'm al ontvangen heb...

Na verder klikken blijkt deze getekend te zijn door de buurvrouw...? Mag dat tegenwoordig, aangetekende post door iemand anders als de aangeschreven persoon laten tekenen??

Het goede nieuws is dat ik nadat ik bij de buurvrouw aanbelde wel direct mijn pakketje had :) Het kan dus wel ;)
pi_102228810
quote:
15s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef boerjanssen1 het volgende:
Na verder klikken blijkt deze getekend te zijn door de buurvrouw...? Mag dat tegenwoordig, aangetekende post door iemand anders als de aangeschreven persoon laten tekenen??
Nee, dat mag niet.
  woensdag 21 september 2011 @ 18:53:47 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_102229129
quote:
16s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wacht maar tot ook jouw ouwe trouwe postbode wordt vervangen door een parttime postbezorger!
Die bezorgt dergelijke pakketten niet hoor. :+
Maar het is herkenbaar, heb er zelf gewerkt en de verhalen die je hoort zijn soms nog erger als hetgeen in de OP. _O-

Lang leve de veranderingen binnen de TNT PostNL, komt de kwaliteit echt ten goede.
pi_102237480
Ik heb momenteel ook weer een aardige.
Er is getekend voor ontvangst alleen niets ontvangen door ontvanger.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_102237747
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb momenteel ook weer een aardige.
Er is getekend voor ontvangst alleen niets ontvangen door ontvanger.
Kun je die handtekening opvragen?

Aangifte doen van diefstal, met daderindicatie. :Y Is niet de eerste keer toch?
pi_102237755
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee, dat mag niet.
Wel, maar niet iemand op een ander adres (de buurvrouw dus).
pi_102237829
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Kun je die handtekening opvragen?

Aangifte doen van diefstal, met daderindicatie. :Y Is niet de eerste keer toch?
Neuh dat is zeker niet de eerste keer. Wordt met de week een grotere loterij of het aankomt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  woensdag 21 september 2011 @ 21:40:08 #71
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_102238571
Bij ons komt altijd dezelfde. Johan is vrolijk, vriendelijk en bezorgd de boel netjes zoals het hoort. Als je hem net hebt gemist mag je hem opbellen, dan komt hij terug O+
O+
pi_102239313
Bij ons doen ze een briefje in de bus dat je het bij de postbode thuis kunt komen ophalen tussen 7 en 8. Ideaal, scheelt werk voor de postbode en ik kan mijn pakketje gewoon 's avonds ophalen.
pi_102239378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef IrCute het volgende:
Bij ons doen ze een briefje in de bus dat je het bij de postbode thuis kunt komen ophalen tussen 7 en 8. Ideaal, scheelt werk voor de postbode en ik kan mijn pakketje gewoon 's avonds ophalen.
wtf bestel jij dan zoal via internet
pi_102239611
quote:
4s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

wtf bestel jij dan zoal via internet
Kleding, electronica, verzorgingsproducten. Hoezo? :o
pi_102239999
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef Saisai het volgende:
Bij ons komt altijd dezelfde. Johan is vrolijk, vriendelijk en bezorgd de boel netjes zoals het hoort. Als je hem net hebt gemist mag je hem opbellen, dan komt hij terug O+
Zo eentje had ik er ooit ook. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')