abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2011 @ 08:49:57 #76
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_102251220
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee, dat mag niet.
Ja dat mag wel.
Aangetekend moet door iemand ondertekend worden, alleen bij persoonlijke stukken (of hoe ze dat noemen) mag een ander niet tekenen.
pi_102251974
Wat een achterlijke bezorgers hebben jullie wel niet :') Bij mij wordt gelukkig nog alles netjes afgeleverd. Maar het is maar wachten of dat nog zo blijft.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_102252087
In Rotterdam:

- Twee pakketten mysterieus verdwenen. Waren wel afgeleverd volgens tracktrace.
- Pakket bij buren afgeleverd terwijl er op stond: alleen huisadres.
- Pakket bij buren afgeleverd, zonder briefje in de bus. Dankzij de eerlijke buren pakket nog gekregen.

Gouda:

- Pakket bij buren afgegeven omdat ie geen zin had om trap te lopen.
- Pakket bij buren afgeleverd, zonder briefje in de bus. Dankzij de eerlijke buren pakket nog gekregen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102267058
Ah, bij ons wordt bij 'alleen huisadres' ook gewoon bij de buren bezorgd, maar dat vind ik wel handig en de buren vertrouw ik wel :D
pi_102267718
Netjes antwoord gekregen van de webcare dat ze het hebben doorgezet en daarbij ook hebben aangegeven dat het niet de eerste keer is en dat de chauffeur serieus aangesproken dient te worden.

En ik krijg een presentje toegestuurd bij wijze van excuses.

Netjes, maar neemt niet weg dat de dienstverlening van PostNL er niet beter op wordt de laatste tijd (wat logisch is gezien hun huidige beleid).
pi_102268723
Ah de chauffeur wordt aangesproken, nou als dat net zo gaat als waar ik werk dan mag die chauffeur nog rustig 5 jaar zo doorgaan, af en toe afgesproken wordend. Maar goed.

Het probleem is idd het beleid van zo'n bedrijf en de relatieve machteloosheid die je als individu hebt tegenover zo'n groot log bedrijf. Ja mensen vinden het vervelend als het pakje bij de buren is afgeleverd wat eik niet had gemogen, maar dan krijgen ze het dus alsnog van de buren, tja wie neemt dan daarna nog de moeite alsnog een klacht in te dienen.

Plus dat je als consument ook lang niet altijd zeggenschap hebt over welke verzender gebruikt wordt als je iets thuisgestuurd wilt hebben. Als je daar altijd een keuze in had, zou het al een stuk makkelijker gaan, tenzij ze allemaal met de pet ernaar gooien natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Modus op 22-09-2011 19:14:18 ]
pi_102268835
Nou ja, het is te hopen dat als de kwaliteit blijft wegzakken, dat steeds meer mensen voor alternatieven kiezen. DHL ForYou schijnt goed te werken voor pakketjes.
  donderdag 22 september 2011 @ 18:58:58 #83
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_102268917
Wonen in een flat :')
AFCA CBS
pi_102269127
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef Tilboy het volgende:
Wonen in een flat :')
Flat?

pi_102290734
Bij ons komen ze alleen onder kantoortijden langs, en dan zit ik dus , goh, hoe bijzonder, op kantoor. Krijg je zo'n briefje dat ze de volgende dag nog eens gaan proberen. Met hetzelfde resultaat. Daarnaaaaa mag je , het ZELLUF GAAN HALEN - vanaf de volgende werkdag (er kan zomaar een weekend tussen zitten), jawel, ONDER KANTOORTIJD!!! :( :( :(

goed, ik een keer eerder van mn werk weg. en dan ook nog eens je pakje niet meekrijgen van de baliemuts om 17.55 omdat de winkel nog wel open is, maar de balie niet. zij is nog wel aan het werk en het pakketje zie je achter haar liggen, maar je krijgt het niet mee. (is me ook al eens gebeurt met een kerstcadeau voor iemand dat ik op deze manier pas na de kerst kon halen, intersesserde ze niks)
pi_102290770
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:57 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, het is te hopen dat als de kwaliteit blijft wegzakken, dat steeds meer mensen voor alternatieven kiezen. DHL ForYou schijnt goed te werken voor pakketjes.
zou mooi zijn als je bij een webshop kon kiezen wie de bezorging (niet) doet
pi_102298922
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:07 schreef Ginger81 het volgende:

[..]

zou mooi zijn als je bij een webshop kon kiezen wie de bezorging (niet) doet
Zal niet snel gebeuren... als webshop zou ik liever een goede deal met 1 bezorgdienst willen i.p.v. een heel leger bedrijven een beetje aan te bieden, wat ongetwijfeld duurder is qua verzendkosten en bovendien administratie.
Wat ik dan wel zou doen is tegen het eind van iedere contractperiode evalueren of ik met ze verder wil of niet, door te kijken naar de hoeveelheid meldingen van in toiletten, vuilnisbakken of op straat gedumpte pakketten :') (verantwoordelijk voor de schade zal de pakketdienst altijd moeten zijn, maar dit soort incidenten heb je het liefst gewoon helemaal niet).
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:14:03 #88
208826 D-Mon
Duivels goed!
pi_102299765
Bij ons zijn ze alweer 3 dagen bezig met het afleveren van een accu voor mijn netbook.

Mijn vriendin is de volle dag thuis om op onze baby te passen, maar blijkbaar heeft de bezorger niet eens de moeite genomen aan te bellen en dus meteen een briefje geschreven. Nu mochten we hem gisteren ophalen volgens het briefje..
Echter had de medewerkster van de primera nog geen pakketje gezien.

Vandaag gaat mijn vriendin weer langs om het op te halen..

Bij het bestellen had ik moeten beseffen dat ik het op het werk moest laten bezorgen.
pi_102299990
Gelukkig hier wel een normale vaste bezorger, voorlopig. En het nieuwe Ik-ben-langs-geweest-maar-je-sliep-en-deed-de-deur-niet-open-waardoor-ik-daar-in-de-regen-met-je-pakketje-voor-niks-stond-briefje is ook wel fijn, dat je meteen online kan aangeven wat je wilt dat gebeurd. Zo kan je het vanaf de volgende dag al op het postkantoor ophalen. Hier hebben ze er nog geen fouten mee gemaakt gelukkig :). Alleen jammer van de openingstijden natuurlijk. Wel vroeger eens een andere bezorger gehad die sommige dingen gewoon voor me deur had neer gezet.
pi_102300453
Zojuist maar weer even twee klachten ingediend. Ben benieuwd.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')