True. Maar dan nog, dit spelbeeld was te verwachten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De passes moeten wel wat beter. Want als AGOVV een keer goed kan counteren is het wel menens
Inderdaad. AGOVV komt alleen om de schade beperkt te houden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
True. Maar dan nog, dit spelbeeld was te verwachten.
quote:Dick van Well liegt een keer niet
Gepubliceerd op 20 september 2011 - 14:26
‘Wij zullen in de zomer van 2012, zoals gepland, voor honderd procent zeker de gevarencategorie 1 verlaten’, aldus Dick van Well. En dit keer liegt de president-commissaris van Feyenoord eens niet. In de zomer van 2012 zijn er namelijk twee mogelijkheden: We gaan naar categorie 2 of we raken de licentie kwijt, langer in categorie 1 blijven is niet eens mogelijk .
Oh was ze aan het slapen, dacht dat ze met haar hoofd bij hem tussen de benen zat......quote:
twitter:sannadahlstrom twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 21:39:01Haha no i didn't sleep Johns friends asked me why he wasn't on the pitch haha it was a great game
reageer retweet
Die heeft toch een 3-jarig contract getekend een paar maanden geleden?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef TC03 het volgende:
Achachbar, meteen verlengen zodra hij 18 is.
Prestatiedruk? Hij wil zóó graag laten zien dat hij van waarde is dat het tegen hem werkt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef Merkie het volgende:
Waarom is Cissé zo ongelofelijk slecht?
Hij heeft geen eens controle over zijn eigen lichaam, hoe kan hij dan ooit controle over de bal hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Prestatiedruk? Hij wil zóó graag laten zien dat hij van waarde is dat het tegen hem werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:57 schreef Paul-89 het volgende:
Schaken heeft gewoon terecht een basisplek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:57 schreef Paul-89 het volgende:
Schaken heeft gewoon terecht een basisplek.Ja. Zelf afgedwongen. Verdient respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Als Fernandez zo blijft kutten niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:14 schreef F.M.D. het volgende:
Het zal helaas nog een tijdje duren voordat we achabar wekelijks kunnen bewonderen.
Wat mij betreft krijgt ie de basisplaats van Fernandez.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:14 schreef F.M.D. het volgende:
Het zal helaas nog een tijdje duren voordat we achabar wekelijks kunnen bewonderen.
die is zijn basisplaats al kwijt aan guidettiquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijgt ie de basisplaats van Fernandez.
Met nog een paar minuten te spelen zijn die trouwens bezig met onderuit te gaan met 1-0 tegen Novara.quote:
Maak daar maar 2-0 3-1 van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Met nog een paar minuten te spelen zijn die trouwens bezig met onderuit te gaan met 1-0 tegen Novara.
Tekende hij niet pas voor 3 jaar ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef vandermar het volgende:
Laat Achahbar maar weinig spelen tot zijn 18e in het eerste, in Januari wordt hij 18 en dan laten tekenen voor 5 jaar. Heel de europese top zit achter hem aan dus eerst een contract en dan pas meer laten spelen.
Jep 2 maanden na zijn 17e verjaardag heeft hij voor 3 jaar getekend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tekende hij niet pas voor 3 jaar ofzo?
Die glimlach op zijn gezicht, heerlijk.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep 2 maanden na zijn 17e verjaardag heeft hij voor 3 jaar getekend.
Dat klopt maar 5 jaar is beter of niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tekende hij niet pas voor 3 jaar ofzo?
Buitenspel. Wat volgens mij onmogelijk was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef Dekatria het volgende:
Dani en Achahbar vond ik netjes spelen vandaag, verdedigen deed het ook super. Guyon dan weer totaal niet. Van Haaren ook geen goeie invalbeurt.
Feyenoord deed echter wat het moest doen, prima avondje beleefdkan iemand me overigens vertellen waarom die (prachtige) 5-0 werd afgekeurd? Kon dat zo 1-2-3 niet zien vanuit m'n vak.
Volgens mij was het juist een metertje of 2 buitenspel?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Buitenspel. Wat volgens mij onmogelijk was.
Volgens mij stond hij er wel voor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Buitenspel. Wat volgens mij onmogelijk was.
Idd, die 2 eerst genoemde zijn echt dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
Fernandez![]()
Cissé
Achahbar gewoon tweede spits makenWat is die Fernandez hemeltergend slecht zeg, ongelofeloos.
Stonden op een lijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist een metertje of 2 buitenspel?
quote:Gedanst
De Zweed onthult verder dat hij na afloop van de wedstrijd met zijn teamgenoten heeft gedanst in de kleedkamer. En dat hij daarvan de aanstichter was. 'Het was stil, dus ik zette de muziek op en toen deed iedereen mee.'
Iddquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Muto het volgende:
Oh ja. Jansen Da Silva is wel een toffe naam.
Ook na de 2-0 tegen de Graafschap dit weekend, zag ik 'm naar het team aangeven om het koppie erbij te houden. Hij is gewoon een vice-captainquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Paul-89 het volgende:
Zelden meegemaakt dat er iemand amper 2 weken binnen is en dan al zo 'aanwezig' is en dan ook nog maar 18 jaar.
2-0 werd het toen toch? Gebeurde echt geen zak die wedstrijdquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
Paar jaar terug had ik het in mijn gekke hoofd gehaald om met de trein naar Feyenoord-Fc den Bosch te gaan voor de beker, was ook vreselijk beroerd. Uit verveling maar meerdere malen de catering opgezocht.
Jep, er was een hoogstandje (volgens mij voorzet achter het standbeen van Karim) en dat was het wel zo'n beetje. Toen weer 2,5 uur terug.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
2-0 werd het toen toch? Gebeurde echt geen zak die wedstrijd
Ja. En kopbal Babovic die deed alsof hij de CL won.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, er was een hoogstandje (volgens mij voorzet achter het standbeen van Karim) en dat was het wel zo'n beetje. Toen weer 2,5 uur terug.
Goed ventje idd. "Ja, precies"quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zie 'm nu pas, wat een baasdie glinsterende oogies ook
Kan prima de Messi-rol bekleden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef Muto het volgende:
Ook een totale tegenpool van Castaignos trouwens. Op geen manier met elkaar te vergelijken.
Vind ik niet, hij is zo sterk en slim in het gebruiken van zijn lichaam dat hij die fysiek niet per se nodig heeft. Natuurlijk zal hij nog wel wat gespierder worden maar veel meer ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed ventje idd. "Ja, precies"![]()
Moet alleen wel een flink stuk sterker worden wil ie op de spitspositie kunnen blijven spelen..
Nu kan ie het daar nog mee redden misschien, maar hij zal in de toekomst toch veel meer gedekt gaan worden lijkt me zodat ie duels aan moet gaan...quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij is zo sterk en slim in het gebruiken van zijn lichaam dat hij die fysiek niet per se nodig heeft. Natuurlijk zal hij nog wel wat gespierder worden maar veel meer ook niet.
Fysiek kun je compenseren door slimheid en beweeglijkheid, en je moet natuurlijk wel juist gebruikt worden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nu kan ie het daar nog mee redden misschien, maar hij zal in de toekomst toch veel meer gedekt gaan worden lijkt me zodat ie duels aan moet gaan...
Maar ik moet bekennen dat ik hem niet heb zien spelen. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Maar die jacht op eigen succes... hopelijk was dat iets dat ze zich tegen AGOVV dachten te kunnen permitteren en zondag niet doen. Er werden zó veel (mogelijkheden op) kansen verprutst.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:01 schreef vandermar het volgende:
Wel verrekte veel kansen gecreëerddat was dan een lichtpuntje.
Hij heeft in die zandbak schietles gevolgd bij Al-Qaeda.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef Caland het volgende:
Wat is er eigenlijk met de postbode aan de hand, elk schot was op doel.
Jij probeert het toch iedere keer weer met dat bier ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
Vond het maar een matige wedstrijd.
Bier was ook matig
En het weer ook
Nou je kan nog beter Heineken zuipen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij probeert het toch iedere keer weer met dat bier ?
Jonge vroeger nam ik altijd zo'n metalen dingetje mee met wodka of whisky. Kon je gewoon relaxt zuipen zonder de halve rust in de rij te staan voor je schrale biertje.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef Caland het volgende:
Dat bier is best te doen hoor.
Je moet alleen zorgen dat je al kachel bent als je die bocht koopt.
Dat kan nu ook nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jonge vroeger nam ik altijd zo'n metalen dingetje mee met wodka of whisky. Kon je gewoon relaxt zuipen zonder de halve rust in de rij te staan voor je schrale biertje.
Maar die hebben ze 2 jaar geleden keer afgepakt en mocht ik 'bij hoge uitzondering' daar achter bewaren en na de wedstrijd ophalen. Die gast ging nog ouwehoeren (wilde hem niet zomaar afgeven) dat ik anders niet naar binnen mocht.![]()
Vroeger was alles beter![]()
Gewoon in je onderbroek stoppen, waar gaat het over .quote:Op woensdag 21 september 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jonge vroeger nam ik altijd zo'n metalen dingetje mee met wodka of whisky. Kon je gewoon relaxt zuipen zonder de halve rust in de rij te staan voor je schrale biertje.
Maar die hebben ze 2 jaar geleden keer afgepakt en mocht ik 'bij hoge uitzondering' daar achter bewaren en na de wedstrijd ophalen. Die gast ging nog ouwehoeren (wilde hem niet zomaar afgeven) dat ik anders niet naar binnen mocht.![]()
Vroeger was alles beter![]()
quote:'Veel van mijn familie en vrienden zijn hardcore Feyenoord-supporters'
Ellery Cairo was in de jaren negentig, toen hij nog tiener was, ploeggenoot van Ronald Koeman. Dinsdagavond kwamen beiden elkaar tegen: Cairo als speler van AGOVV Apeldoorn, Koeman als hoofdtrainer van Feyenoord. "Ik wist niet hoe ik hem aan moest spreken", herinnert Cairo zich. "Hé Ronald’, dat durfde ik niet, dus zei ik niks. En in het veld? Ik heb hem gewoon nooit de bal gevraagd."
Van Kuipvrees had Cairo geen last. "Omdat heel Nederland naar je kijkt, speel je er altijd onder een bepaalde druk", vertelt de 33-jarige aanvaller aan de Stentor. "Maar ik heb daar nooit echt last van gehad. Bovendien kon ik als Rotterdamse jongen weinig fout doen. Ik ben in Zuid, vlakbij het stadion opgegroeid. Veel van mijn familie en vrienden zijn hardcore Feyenoord-fans. En het is ook nog altijd míjn club."
Cairo had een aandeel in de voorlopig laatste landstitel van Feyenoord, in het seizoen 1998/99. Uit bij De Graafschap maakte hij de winnende treffer. "We stonden met 3-0 achter en ik mocht heel de tweede helft spelen. In de laatste minuten kreeg ik een kansje waaruit ik de 3-4 maakte. Kees van Wonderen vertelde me toen dat hij door het winnen van dat lastige uitduel het gevoel had dat we kampioen zouden worden."
Heineken is gewoon prima bier, Grolsch dat is pas funzigquote:Op woensdag 21 september 2011 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou je kan nog beter Heineken zuipen.
Horeca is echt bagger geregeld![]()
Of Vitesse - Feyenoord.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb ook nog altijd het idee dat als je die hele catering nu eens goed neerzet met goed bier, goede broodjes en voor een schappelijke prijs dat je er veel meer uithaalt dan nu. Al mag het van mij ook best een paar euro kosten hoor maar dan moet je wel kwaliteit krijgen.
Wat dat betreft is een bezoekje brengen aan een Bundesliga potje echt een verademing.
DOe mij maar liever Grolsch dan, wijn krijg ik echt mijn strot niet door. Ik snap echt niet dat veel vrouwen wijn lekker vinden. Echt te smerig die meuk.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:18 schreef Smoofie het volgende:
In Duitsland hebben ze in de winter die warme wijn bij voetbalwedstrijden, glühwein, wel lekker in de kou, ook al is het smerig
Ja dat zei iemand toch laatst? In arena heb je Grolsch en wij Amstelquote:Op woensdag 21 september 2011 00:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heineken is gewoon prima bier, Grolsch dat is pas funzig
Ik vind het ook smerig, maar dat glühwein smaakt anders en is super heet, het warmt je handen op ^^.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOe mij maar liever Grolsch dan, wijn krijg ik echt mijn strot niet door. Ik snap echt niet dat veel vrouwen wijn lekker vinden. Echt te smerig die meuk.
Dat was ikquote:Op woensdag 21 september 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dat zei iemand toch laatst? In arena heb je Grolsch en wij Amstel
Bij Gladbach hebben ze Jever pilsener, goed te doen. Tevens hebben ze mooie stevige harde plastic bekers waar je een euro statiegeld voor moet betalen, en dan hebben ze buiten ook nog broodjes worst waarvan de worst 5x te groot is voor het broodje.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:18 schreef Smoofie het volgende:
In Duitsland hebben ze in de winter die warme wijn bij voetbalwedstrijden, glühwein, wel lekker in de kou, ook al is het smerig
Fernandez was ongelukkig in de afronding en had zelfs een paar momenten waarop hij toch nog die bal richting doel kreeg. Het enige moment waarop hij echt dom bezig was, was in de laatste minuten toen hij naast het doel in het strafschopgebied tot drie keer toe de bal min of meer per ongeluk bij zich kreeg en hij op geen van die momenten er eens aan dacht om de bal af te geven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
Fernandez![]()
Cissé
Achahbar gewoon tweede spits makenWat is die Fernandez hemeltergend slecht zeg, ongelofeloos.
Even gecheckt: hij heeft in maart dit jaar een 3-jarig contract getekend.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:03 schreef Paul-89 het volgende:
Het is te hopen dat we nu eens echt een aantal jaren kunnen genieten van zo'n talent en hem uiteindelijk (als hij hier uitgeleerd is) voor een mooi bedrag verkopen.
Op zijn 18e gelijk 5 jaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Even gecheckt: hij heeft in maart dit jaar een 3-jarig contract getekend.
Maar als hij zich zo door ontwikkelt mag dat volgend jaar al opengebroken worden.
Dat-ie niet op z'n 20e transfervrij de deur uitloopt.
Nah, doe maar niet.quote:Feyenoord en ADO in één Stadion?
Rotterdam en Den Haag willen snel van het kabinet horen of de samenwerking tussen de twee steden door kan gaan. In de nieuw te vormen metropoolregio zal worden samengewerkt op het gebied van economie, onderwijs, cultuur en sport. De Rotterdamse Wethouder Laan van cultuur sluit zelfs niet uit dat ADO Den Haag en Feyenoord elkaars stadion gaan gebruiken.
Als het aan loco-burgemeester Marnix Norder van Den Haag ligt, kan de samenwerking al op 1 januari van start gaan. Maar er is nog wel een handtekening van het kabinet nodig. De kans is groot dat die er komt, omdat het idee van één randstadprovincie van de baan is.
Korting in Rotterdam en Den Haag
Op dit moment delen Rotterdam en Den Haag al het regionale vliegveld en is er met de Randstadrail een goede metroverbinding. In de toekomst volgt bijvoorbeeld een regionale culturele RotterdamPas. Dit pasje geeft korting op voorstellingen in Rotterdam en Den Haag én is geldig in het openbaar vervoer.
Samenwerking tussen scholen
Burgemeester Aboutaleb benadrukt dat ook een samenwerking van de universiteiten in de regio, veel kennis en werk kan opleveren.
Bron: Rijnmond.nl
Snap best dat die relschoppers gepakt moeten worden, maar dit gaat wat mij betreft te ver.quote:Billboards in de stad met foto's van relschoppers
Rotterdam overweegt om beeldschermen in de stad te plaatsen met foto's van verdachte relschoppers. Zo wil de gemeente de hulp van het publiek inroepen bij het vinden van de hooligans. Dat heeft burgemeester Aboutaleb in een brief aan de gemeenteraad laten weten.
Dinsdagavond is er een getuigenoproep in het tv-programma Opsporing Verzocht. Daarin krijgen verdachten een laatste kans om zichzelf te melden bij de politie. Die heeft twintig man op de zaak gezet.
Inmiddels zijn vijf mensen opgepakt. De verwachting is dat dat er meer worden. Donderdag praat de Rotterdamse gemeenteraad over de rellen bij het Maasgebouw.
Bron: Rijnmond.nl
Ook dat. En het is pure bluf, ben benieuwd wat er gebeurt als de bluf niet werkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zijn de beelden gewoon kut en zegt hij dit om mensen zich vrijwillig te laten melden. Er zijn niet voor niets maar 5 man opgepakt ofzo
inderdaad, laat Aboutaleb eerst maar eens maatregelen nemen tegen deze gasten, dan ben je stoer.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:12 schreef Caland het volgende:
Als hij dit beleid consequent gaat toepassen verschijnen er binnenkort steevast familieleden van Aboutaleb op de billboards.
Maar dan kan het natuurlijk niet.
Iemand die alleen verteld over criminele activiteiten kun je niet oppakken, je zult toch eerst bewijs moeten hebben. Het is pas hypocriet als er na het uitzenden van die docu geen onderzoek naar die gasten loopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap best dat die relschoppers gepakt moeten worden, maar dit gaat wat mij betreft te ver.
Pas nog een documentaire over Bloods in Rotterdam die gewoon vertellen over hun criminele activiteiten. Daar kan dan weer niks tegen gedaan worden volgens Aboutaleb. Hypocriete teringzooi.
Mits duidelijke beelden ben ik wel een voorstander van deze aanpak. Van "naming and shaming" is bewezen dat het werkt en in dit geval wordt het niet meteen toegepast maar krijgen ze nog de kans om zich te melden voordat de beelden worden verspreid.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zijn de beelden gewoon kut en zegt hij dit om mensen zich vrijwillig te laten melden. Er zijn niet voor niets maar 5 man opgepakt ofzo
Het werkt niet. Zie 2005, rellen rond de wedstrijd van Feyenoord - Ajax. Die mensen lopen ook gewoon weer rond in de Kuip en gaan gewoon weer los wanneer zoiets zich weer voordoet.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef eight het volgende:
Mits duidelijke beelden ben ik wel een voorstander van deze aanpak. Van "naming and shaming" is bewezen dat het werkt en in dit geval wordt het niet meteen toegepast maar krijgen ze nog de kans om zich te melden voordat de beelden worden verspreid.
Die docu was toch ergens uit de 90's?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap best dat die relschoppers gepakt moeten worden, maar dit gaat wat mij betreft te ver.
Pas nog een documentaire over Bloods in Rotterdam die gewoon vertellen over hun criminele activiteiten. Daar kan dan weer niks tegen gedaan worden volgens Aboutaleb. Hypocriete teringzooi.
Zelfde met het Zomercarnaval, als hij blanken of 'hooligans' het leven zuur kan maken doet hij dat. Als het gaat om zijn allochtone vriendjes laat hij dat na.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:12 schreef Caland het volgende:
Als hij dit beleid consequent gaat toepassen verschijnen er binnenkort steevast familieleden van Aboutaleb op de billboards.
Maar dan kan het natuurlijk niet.
Nee, van een paar maanden terug.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die docu was toch ergens uit de 90's?
Toen had je bij Slinge echt 2 kampen met een eigen territorium die op mekaar schoten
Schilderijtje van Coen in de Bloklandtsraat, geweldigquote:
twitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:55:54De Graafschap is ook niet meer wat het geweest is.... reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 28-08-2011 om 17:41:22Jammer dat Heerenveen weer punten heeft laten liggen.... reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 21-08-2011 om 14:20:43Grrr... Jammer dat Heracles een paar punten laat liggen... reageer retweet
Ik denk juist precies het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Wat vonden jullie van Mokotjo gisteravond? Ik vond hem niet slecht, maar ook niet echt goed spelen. Ben een fan van Mokotjo, maar het viel me wel op dat hij veel handelingen nodig had voordat de pass kwam, wat het spel vertraagde.
Hmm...het spel an sich ging lekker vlot gister, dat klopt. Ik heb toch een keer of 6-7 Mokotjo aan de bal gezien dat ik dacht, dat had toch wel wat vlotter/beter gekund. Vaak net een aanname te veel nodig of net weer terug moeten kappen om een mindere aanname te corrigeren.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk juist precies het tegenovergestelde.
Hij heeft wel het overzicht hoor. Dat zag je ook weer duidelijk gisteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmm...het spel an sich ging lekker vlot gister, dat klopt. Ik heb toch een keer of 6-7 Mokotjo aan de bal gezien dat ik dacht, dat had toch wel wat vlotter/beter gekund. Vaak net een aanname te veel nodig of net weer terug moeten kappen om een mindere aanname te corrigeren.
Mij viel het juist op hoe snel hij draait, het ziet en passt.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmm...het spel an sich ging lekker vlot gister, dat klopt. Ik heb toch een keer of 6-7 Mokotjo aan de bal gezien dat ik dacht, dat had toch wel wat vlotter/beter gekund. Vaak net een aanname te veel nodig of net weer terug moeten kappen om een mindere aanname te corrigeren.
Tsja...ik ben echt Mokotjo-fan. Dat draaien heb je idd helemaal gelijk in. Overzicht heeft hij ook. Ga nu nog ff de samenvatting kijken en dan kijken of ik wat van die momentjes kan vinden die ik bedoel. Anders was het vast 't bier.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mij viel het juist op hoe snel hij draait, het ziet en passt.
Apart dat een kijk op een speler/wedstrijd zoveel kan verschillen.
Indi speelde inderdaad echt sterk, is zich volgens mij ook volledig op de LB positie gaan richten waardoor hij ook voelt wanneer hij op moet komen etc.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:00 schreef Paul-89 het volgende:
Toch zie ik (als beroeps optimist) mogelijkheden tegen Az, zeker nu we op het middenveld een aantal goede passers hebben die de diepte zien. Az zet meestal vol druk en met een splijtende pass en onze snelheid voorin kunnen we daar best gevaarlijk zijn.
Maar ik zie het niet zo zitten als Beerens op Ramsteijn staat, zet a.u.b. Indi of Nelom erin.
Heb je de samenvatting voor mij?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...ik ben echt Mokotjo-fan. Dat draaien heb je idd helemaal gelijk in. Overzicht heeft hij ook. Ga nu nog ff de samenvatting kijken en dan kijken of ik wat van die momentjes kan vinden die ik bedoel. Anders was het vast 't bier.
Gewoon op 101greatgoals.com kijken, Paul. Komen alle doelpunten van echt elke competitie terug.quote:
Als de wedstrijd van gisteravond iets heeft aangetoond is het misschien dat het helemaal niet zo slecht is qua selectie als we allemaal vreesden aan het begin van het seizoen.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Indi speelde inderdaad echt sterk, is zich volgens mij ook volledig op de LB positie gaan richten waardoor hij ook voelt wanneer hij op moet komen etc.
Mokotjo speelde gister aardig, vaak wel tikkie breed of naar achter maar zijn handelingssnelheid is echt genieten. A la Clasie kan die lekker snel wegdraaien etc. Het is wel dat hij heel onwennig speelde maar dat komt natuurlijk gewoon doordat hij bijna nooit een wedstrijd in het 1e speelt van Feyenoord.
Bakkal is inderdaad echt tot nu toe een sublieme aankoop geweest, in ieder geval vele malen nuttiger dan Fer. Maar goed, de tijd moet dat nog leren natuurlijk, maar vooralsnog zit het helemaal goed.
En Achahbar, geweldig natuurlijk. Wordt een grote en gaan we nog veel plezier aan beleven. Gunde hem ook echt het doelpunt in het 1e.
In principe kan je uit deze wedstrijd niet zoveel halen, AGOVV was natuurlijk belabberd. Alhoewel in vergelijking met vorig jaar het spel maken gemakkelijker gaat.
[..]
Heb je de samenvatting voor mij?
Kan hem niet vinden op Youtube en Eredivisielive.nl
Jawel, ze zijn er daadwerkelijk mee bezig. Ze gaan er vier plaatsen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tuurlijk is dat hypocriet. En bovendien ook de verkeerde reactie. Want ook al worden die gasten al opgepakt, dan nog krijgen ze relatief lage straffen, en lopen ze vrij snel weer buiten. Bovendien sluit ik niet uit dat sommige het prachtig vinden om op zo'n billboard te hangen, hoe gek dat ook klinkt..
Daarnaast maak je nu een soort criminelen van ze, terwijl ze nou ook weer geen Holleder zijn. Maar als ze toch al publiekelijk aan de schandpaal genageld zijn, wat heb je verder dan nog te verliezen.
Ik geloof trouwens niet dat Rdam daadwerkelijk die posters op BB gaat hangen. Dan krijgen ze toch echt wel de wind van voren..
Aight.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon op 101greatgoals.com kijken, Paul. Komen alle doelpunten van echt elke competitie terug.
De selectie van ons vond ik altijd best compleet maar met Bakkal en Guidetti is er gewoonweg een boost van vertrouwen gekregen, en met de nieuwe technische staf is er veel meer kennis aan toegevoegd. Het komt er nu uit mede door deze 2 'aanpassingen'.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de wedstrijd van gisteravond iets heeft aangetoond is het misschien dat het helemaal niet zo slecht is qua selectie als we allemaal vreesden aan het begin van het seizoen.
Indi moet gewoon op linksback. Moet wel even tijd gegund worden, maar met Ramsteijn is het echt een drama. Ik vind zo'n grote neger in je verdediging ook wel iets hebben persoonlijk.
Wat me ook opviel is de fysieke kracht die we voorin toch hebben met spelers als Cissé, Fernandez, Schaken en dan een Guidetti. In de verdediging zit het fysiek ook wel goed. Het middenveld blijft op dat punt gezien wat achter, maar als ze zo blijven passen wordt dat wel gecompenseerd.
Tot slot: Kindsoldaatje Kelvin is dit seizoen heerlijk bezig.![]()
Het enige probleem: Ik kan al die donkere gasten niet meer uit elkaar houden.
Uiteraard:
http://eredivisielive.nl/(...)agovv-apeldoorn.html
Hier moest ik dan wel weer om lachen. Van speld.nlquote:Harde kern Feyenoord hekelt ‘simplistische’ Miljoenennota
Hooligans: "Creëer een robuuste economie"
Vanuit de harde kern van Feyenoordsupporters zwelt de kritiek op de plannen voor het komende jaar aan. Dubbelzinnigheid en zelfoverschatting vieren volgens de fans hoogtij en grote hervormingen ontbreken.
“Met een titel als ‘Koersvast in Onzekere Tijden’ begeeft het kabinet zich op glad ijs en verschaft het de burger onterechte hoop”, aldus Harry ‘de hakker’ Bijlveld, woordvoerder van de harde supporterskern van de stadionclub. “Het huidige beleid werkt zo tijdelijk als traangas. Den Haag zou meer de nadruk moeten leggen op het creëren van een robuuste economie.”
Bijlveld kan bogen op een lange ervaring in het contact met tekortschietend bestuur en leerde zich spelenderwijs directe communicatie met zijn tegenstanders aan. Hij staat bekend om zijn scherpe analyses en zijn kordate, ondubbelzinnige wijze van communiceren.
Bijlveld ziet juist in dubbelzinnigheid de valkuil van het huidige kabinet. “De schizofrenie van deze Miljoenennota ten aanzien van Europa is schribarend. Dit kabinet benadrukt enerzijds het belang van Europees handelsverkeer, maar richt tegelijkertijd zijn spreekkoren richting afzondering en isolatie. Het bepleit een geloofwaardige consolidatiestrategie voor de Zuid-Europese landen, maar legt een stadionverbod op aan de eigen hervormingen.”
“Het is juist de zelfoverschatting van Den Haag die in deze schrijnend is”, onderbreekt medesupporter ‘Moker’ Jaap Stijn zijn kameraad. “Monetair beleid zal slechts een marginale rol spelen in het geheel en waarschijnlijk geen ‘double dip’ voorkomen. Wat we de laatste jaren hebben gezien is een massale herverdeling van werk naar kapitaal en dat kapitaal komt niet meer terug naar de markt. Maar twijfelen aan het systeem is dit kabinet blijkbaar niet gegeven.”
De supportersgroep, bekend om zijn oplossingsgerichte handelen, reikt de burger graag handvatten aan om de situatie die het kabinet wil creëren het hoofd te bieden. Bijlveld: “Een tekortschietend bestuur kan door de burger worden gecorrigeerd. Hiertoe dient hij zijn bestuurder in levenden lijve tegemoet te treden, en zich met name te richten op non-verbale communicatie, die toch 90% van de communicatie vormt. Voor het teweegbrengen van echte verandering biedt contact in fysieke nabijheid onbegrensde mogelijkheden.”
Haha...geniaal moment inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Thanks voor de samenvatting, jullie beiden, alleen zit het stukje van Guidetti en z'n meisje er niet in, wilde daar een leuk GIFje van maken.
Fucking geweldigquote:Op woensdag 21 september 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier moest ik dan wel weer om lachen. Van speld.nl
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier moest ik dan wel weer om lachen. Van speld.nl
mooi gebaar jaquote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef vandermar het volgende:
Ik vond dit wel een interessant topic op fn en wilde het even met jullie delen. Ik voel toch wat kippenvel als ik lees wat supporters toch veel overhebben voor onze club.
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3099.php
Maar hier schiet men toch geen klote mee op? Ik zie niet hoe het teruggeven van obligaties meehelpt in de schuldenverlaging. Die obligaties zitten toch niet in de schuldenlast opgenomen?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef vandermar het volgende:
Ik vond dit wel een interessant topic op fn en wilde het even met jullie delen. Ik voel toch wat kippenvel als ik lees wat supporters toch veel overhebben voor onze club.
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3099.php
Gaat toch om het gebaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar hier schiet men toch geen klote mee op? Ik zie niet hoe het teruggeven van obligaties meehelpt in de schuldenverlaging. Die obligaties zitten toch niet in de schuldenlast opgenomen?
Daarnaast, als je in totaal 1000 obligaties (lijkt me HEEL sterk) op deze manier terugkrijgt, heb je het over een half miljoen. Dat maakt echt geen fuck verschil
Natuurlijk scheelt een half miljoen al heel wat. Elke ton die je kan wegruimen is een zegen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar hier schiet men toch geen klote mee op? Ik zie niet hoe het teruggeven van obligaties meehelpt in de schuldenverlaging. Die obligaties zitten toch niet in de schuldenlast opgenomen?
Daarnaast, als je in totaal 1000 obligaties (lijkt me HEEL sterk) op deze manier terugkrijgt, heb je het over een half miljoen. Dat maakt echt geen fuck verschil
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:51 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Natuurlijk scheelt een half miljoen al heel wat. Elke ton die je kan wegruimen is een zegen.
Een obligatie is toch gewoon een schuldbekentenis, als die wordt kwijtgescholden door de obligatiehouder, neemt de schuldenlast toch echt wel af. En volgens de kromme III op FN staat er blijkbaar voor meer dan 7 miljoen euro aan die dingen uit.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
Obligatie is een uitstaande schuld hé, er zijn voor iets van 7 miljoen aan obligaties uit en er zijn zat mensen die bereid zijn Feyenoord te helpen. En elke ¤1 minder schuld is mooi toch. Ik ben trots op het gros van de supporters en de club. Dit zie je nergens anders, bij geen enkele andere club.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niets mis mee als je het kunt veroorloven.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef TC03 het volgende:
Het is een erg sympathieke gedachte, maar je moet wel goed gek zijn... De meeste van die supporters betalen zich al jarenlang blauw aan Feyenoord, dan gaan ze nu ook nog eens zomaar even een paar honderd euro schenken.
Meen je dit nou? Als er iemand tekort komt.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prachtige samenwerking bij die 4-0 goed staaltje door Van Haren.
Ik zou hem eigenlijk vaker in de bassis willen zien even als op het middenveld Leerdam .
Vond wel dat hij veel 'hoger' verdedigde waardoor er meer druk op die flank op AGOVV ontstond. Dani stond te ver naar achter.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik vond Indi erg zwak spelen juist.
Lijkt toch een erg beperkte verdediger, maar hij is nog jong.
Hij doet mij altijd een beetje denken aan Luigi Bruins.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef Merkie het volgende:
Van Haaren heeft mij nog nooit ook maar één seconde overtuigd.
Van Haaren is alleen goed tegen dit soort Jupiler clubs wanneer het al 3-0 staat. Kan hij beetje vrije trappen en corners nemen en passen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prachtige samenwerking bij die 4-0 goed staaltje door Van Haren.
Ik zou hem eigenlijk vaker in de bassis willen zien even als op het middenveld Leerdam .
Njah, Leerdam en Clasie zijn totaal verschillende voetballers. Wissel je Clasie voor Leerdam ga je dus ook vanzelfsprekend anders spelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Mercurial het volgende:
El Ahmadi en Bakkal samen op het middenveld is toch wel een leuk duo. Clasie wordt door Koeman dan nog gebruikt als een soort Xavi die de ballen moet ophalen maar hier zou hij ook Leerdam op kunnen stellen.
Hangt ervanaf natuurlijk. Voor hetzelfde geld raakt Feyenoord licentie kwijt, gaan ze failliet en zijn die obligaties sowieso waardeloos. Het is niet zoals met de supporters steunen actie, waarbij je nieuw geld inlegt. Het gaat om een obligatie van een jaar of 12 oud, met een resterende looptijd van 13 jaar. Ik impliceer daar niet mee dat mensen zomaar even afstand kunnen doen van die obligaties alsof het niks waard is. Het is alleen wel een andersoortige situatie. Verder heb ik geen obligaties dus ik ga er verder niet over. Kan alleen meer chapeau zeggen dat mensen dit overwegen om zo Feyenoord's schuld weg te werken. Of je het nu doet of niet, maakt niet uit. Mensen die destijds deze obligaties hebben gekocht, hadden natuurlijk ook wel hogere verwachtingen over de toekomst van hun hulp aan Feyenoord dan één UEFA Cup winst en een KNVB-bekertje.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef TC03 het volgende:
Het is een erg sympathieke gedachte, maar je moet wel goed gek zijn... De meeste van die supporters betalen zich al jarenlang blauw aan Feyenoord, dan gaan ze nu ook nog eens zomaar even een paar honderd euro schenken.
Eens.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef Mercurial het volgende:
Leerdam zou het eigenlijk even op LB moeten proberen zodat Dani op RB blijft en Ramsteijn eruit kan.
Een slechtere versie van Luigi.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij doet mij altijd een beetje denken aan Luigi Bruins.
Denk er net zo over. Tegen de sterkere tegenstander lekker Leerdam de ballen laten afpakken en de fysieke duels winnen. Tegen de ploegen uit de rechterrij kun je makkelijk met Clasie, Bakkal en El Ahmadi spelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind ik wel sneu voor Leerdam, want hij is toch zo stilletjes wel iemand waar je zeker van bent. In het begin was hij weinig overtuigend, met gekke overtredingen in het eigen strafschopgebied. Maar hij is wel enorm gegroeid sinds toen.
Op het middenveld heb je nu dus alleen een licht luxeprobleem. Van Haren valt "gelukkig" wat tegen, maar met Mokotjo, Leerdam, El Ahmadi, Bakkal en Clasie moet je toch goede spelers passeren. Mokotjo is iets behoudender ingesteld dan Clasie en qua inzicht en techniek is Clasie ook sterker maar beiden hebben op zich een goede strakke pass die bij El Ahmadi bijvoorbeeld ontbreekt. El Ahmadi is nu alleen wel steeds belangrijker aan het worden.
Bakkal onderscheidt zich wat meer van de rest omdat hij als een van de weinige middenvelders bij ons verder naar voren kan spelen. (Al vraag ik me af waarom Clasie dat niet zou kunnen. Is klein, kapt snel en kort weg en kan die steekpass geven. Is alleen bij doorkoppen waardeloos, maar goed.)
Leerdam zou ik eigenlijk gewoon als puinruimer achterin op het middenveld willen zien. Lekker ballen vegen, beetje vechten, en alles inleveren bij Clasie/Bakkal/El Ahmadi. Ook wel afhankelijk van de tegenstander natuurlijk. Tegen slechte tegenstander is middenveld met Clasie, Bakkal en El Ahmadi wel handig om erdoorheen te breken. Tegen grotere tegenstanders zijn het allemaal iets te fluwelen spelers, Leerdam lijkt me dan wel handig. En dan kiezen tussen El Ahmadi of Clasie.
Ik vind Leerdam als rechtsback wel prima, zou het gewoon zo laten staan, tegen elke tegenstander.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk er net zo over. Tegen de sterkere tegenstander lekker Leerdam de ballen laten afpakken en de fysieke duels winnen. Tegen de ploegen uit de rechterrij kun je makkelijk met Clasie, Bakkal en El Ahmadi spelen.
Echt geweldig hoe er in dit topic van mening verschilt wordt over spelers, prachtig!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef Mercurial het volgende:
El Ahmadi toch wel zelfde soort type als Clasie, verdedigende spelverdelers die niet te ver op de helft van de tegenpartij spelen. Leerdam zou een balafpakkende loper moeten worden maar is misschien te verdedigend ingesteld. Leerdam zou het eigenlijk even op LB moeten proberen zodat Dani op RB blijft en Ramsteijn eruit kan.
Vergis je niet in de fysiek van Leerdam. Wint bijna elk duel. Je laat je misleiden door dat kinderhoofdje dat er op zit.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Echt geweldig hoe er in dit topic van mening verschilt wordt over spelers, prachtig!
Ik vind zelf dat je hier volledig de plank misslaat. Leerdam vind ik een type Fer, hij gaat heel vaak de diepte in en ziet ruimtes ook heel goed, maar de passes komen (weer eens) niet. Hij kan een bal afpakken, een combinatie opzetten en dan in 1x naar voren stomen zoals Fer of Bakkal dat doet. Hij heeft alleen de body niet mee, maar dat compenseert hij zeker wel door zijn loopvermogen en zijn hoge springen waardoor hij gemakkelijk mee kan met corners ed. Ik denk dat Clasie, Leerdam en Bakkal een goed middenveld is. Zoals Caland volgens mij ook al aangaf wat die koppeltjes zijn, zo zie ik het ook. Clasie en Mokotjo zijn de echt voetballende types, Leerdam de verdedigende met rushes naar voren en Bakkal de lopende nummer 10.
Ik vind dat Leerdam niet meer misbruikt moet worden, hij hoort op het middenveld. Dat we daar nu een luxeprobleem hebben is eigenlijk wel focked up, want het gaat ten koste van goede spelers.
Laten we eerst kijken hoe Fernandez zich profileert. Vind dat die gewoon een kans op z'n vaste positie moet krijgen. Jammer voor Leerdam, maar die kan prima de rol van sloper op het middenveld krijgen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind Leerdam als rechtsback wel prima, zou het gewoon zo laten staan, tegen elke tegenstander.
Jup, helaas welquote:Op woensdag 21 september 2011 19:15 schreef Caland het volgende:
Leerdam is gewoon de ideale 12e man voor nu.
Hij wint inderdaad veel duels, maar dat komt mede ook door zijn voetbalslimheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vergis je niet in de fysiek van Leerdam. Wint bijna elk duel. Je laat je misleiden door dat kinderhoofdje dat er op zit.
Absoluut! Leerdam op LB zetten is gewoon raar. Het is een rechtsbenige verdedigende middenvelder die je uitstekend als stofzuiger, balafpakker- en haler kunt gebruiken. Zeer nuttige en ook steeds slimmere speler.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind ik wel sneu voor Leerdam, want hij is toch zo stilletjes wel iemand waar je zeker van bent. In het begin was hij weinig overtuigend, met gekke overtredingen in het eigen strafschopgebied. Maar hij is wel enorm gegroeid sinds toen.
Op het middenveld heb je nu dus alleen een licht luxeprobleem. Van Haren valt "gelukkig" wat tegen, maar met Mokotjo, Leerdam, El Ahmadi, Bakkal en Clasie moet je toch goede spelers passeren. Mokotjo is iets behoudender ingesteld dan Clasie en qua inzicht en techniek is Clasie ook sterker maar beiden hebben op zich een goede strakke pass die bij El Ahmadi bijvoorbeeld ontbreekt. El Ahmadi is nu alleen wel steeds belangrijker aan het worden.
Bakkal onderscheidt zich wat meer van de rest omdat hij als een van de weinige middenvelders bij ons verder naar voren kan spelen. (Al vraag ik me af waarom Clasie dat niet zou kunnen. Is klein, kapt snel en kort weg en kan die steekpass geven. Is alleen bij doorkoppen waardeloos, maar goed.)
Leerdam zou ik eigenlijk gewoon als puinruimer achterin op het middenveld willen zien. Lekker ballen vegen, beetje vechten, en alles inleveren bij Clasie/Bakkal/El Ahmadi. Ook wel afhankelijk van de tegenstander natuurlijk. Tegen slechte tegenstander is middenveld met Clasie, Bakkal en El Ahmadi wel handig om erdoorheen te breken. Tegen grotere tegenstanders zijn het allemaal iets te fluwelen spelers, Leerdam lijkt me dan wel handig. En dan kiezen tussen El Ahmadi of Clasie.
Dat jullie het even weten.twitter:sannadahlstrom twitterde op woensdag 21-09-2011 om 21:00:17#wordfeud is the best game on my phone right now. #fruitninja is now on second place! reageer retweet
Ze kon zeker haar topscore niet meer halen:quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
Leerdam heeft ook al vaker aangegeven niet zo blij te zijn met de back-plaats.
Morgen trouwens de loting, hopelijk Sparta uit ofzoDat jullie het even weten.twitter:sannadahlstrom twitterde op woensdag 21-09-2011 om 21:00:17#wordfeud is the best game on my phone right now. #fruitninja is now on second place! reageer retweet
Volgens de site van P&W is hij een voorstander van de billboards....quote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef Caland het volgende:
Van Dorp zit bij P&W vanavond over die billboards.
Wát?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens de site van P&W is hij een voorstander van de billboards....
Ja. En een of andere advocate komt juist kritiek leveren op de billboards.quote:
Zieltjes winnen, hè. Je weet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef Caland het volgende:
SjongejongeDie gaat zichzelf weer mooi voor lul zetten op TV dus, voor de zoveelste keer.
Ja, op de verkeerde manier.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zieltjes winnen, hè. Je weet hoe dat gaat.
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 21-09-2011 om 22:27:20Karim Rekik (16) maakt z'n officiële debuut voor Manchester City zojuist tegen Birmingham City. Onder17 Oranje en tot voor kort #Feyenoord reageer retweet
Misschien heeft hij een leven....quote:Op woensdag 21 september 2011 22:43 schreef Merkie het volgende:
Wat is met John Guidetti gebeurd? Z'n Twitter is zo stil.
Dat verbeek nog niet geklaagd heeft over 2 wedstrijden spelen in 3 dagen tijd.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:19 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat Az een verlenging te verwerken krijgt.
Moet Koeman Zondag niet gaan klagen dat ze al zo vroeg pasta moesten eten ?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:03 schreef eight het volgende:
[..]
Dat verbeek nog niet geklaagd heeft over 2 wedstrijden spelen in 3 dagen tijd.
Koeman klagen over eten, wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moet Koeman Zondag niet gaan klagen dat ze al zo vroeg pasta moesten eten ?
quote:Op donderdag 22 september 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koeman klagen over eten, wat denk je nou zelf?
Die vraag elke dag restauranttips aan Guidetti
Inderdaad. Dat opvallend dikke is er vanaf. Het is een trainert die bij vd Herik in de smaak zou vallen.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Overigens vind ik Koeman er een stuk fitter uitzien dan een paar jaar terug bij Az.
Bron: Trouw.quote:Tussen harde kern en politie ging het juist zo goed.
Vier dagen nadat de rust rond de Kuip in Rotterdam en Feyenoord ogenschijnlijk was teruggekeerd, verscheen op de supporterssite Lunatic News een voor de leiding van de voetbalclub nieuwe, verontrustende boodschap.
De kop van dit redactionele artikel luidt 'Clubleiding frustreert toekomst Feyenoord'. De inhoud ervan gaat over de volgens de (harde kern)-supporters structurele weigering van Feyenoorddirectie en -bestuur om met de van oudsher kritische achterban het gesprek aan te gaan. 'Deze directie praat niet met supporters, maar hooguit tegen supporters', is de overheersende grief.
Refererend aan de rellen die een groep van ongeveer vijftig gewelddadige 'fans' zaterdagavond voor de wedstrijd tegen De Graafschap veroorzaakte, waarschuwt de redactie van Lunatic News dat het door de houding van de directie 'nu wachten is op de dag waarin een volgende zware confrontatie volgt met de eigen achterban'. Dat is een 'trieste constatering', besluit het artikel, omdat de kritische supportersorganen dergelijke confrontaties juist altijd wilden voorkomen.
Oud-Feyenoorder Willem van Hanegem, burgemeester Ahmed Aboutaleb en verscheidene politiebonden zeiden deze week dat de ruzie binnen de 'Feyenoordfamilie' een probleem is van de club. De politie is er niet als scheidsrechter, wezen zij op het onmiskenbare belang van goede communicatie en wederzijds respect. De Feyenoordfamilie, waarbinnen rangen en standen niet tellen en waarbinnen al 103 jaar onvoorwaardelijke trouw geldt aan de club, moet de heibel zelf oplossen, betoogden de betrekkelijke buitenstaanders.
De harde kern van Feyenoord en de voetbaleenheid (VBE) van de Rotterdamse politie kennen elkaar, in steeds wisselende samenstelling, al decennia. Jarenlang waren de leiders van de hooligans en de krachtpatsers van de politie elkaars vijanden. Dieptepunt in de relatie was de slag van Beverwijk, op 23 maart 1997, toen de harde kernen van Feyenoord en Ajax elkaar in een weiland ontmoetten, met één dode tot gevolg. Juist de laatste anderhalf jaar, gelijktijdig met de sportieve en financiële neergang van Feyenoord, is de relatie tussen beide partijen opmerkelijk verbeterd.
De meest radicale supporters konden met hun kritiek en boosheid niet terecht bij de clubleiding, maar ondervonden daarentegen begrip bij de politiemensen van de VBE. Voor de laatsten sneed het mes aan twee kanten: als goede afspraken met de leiders van de harde kern gewelddadig gedrag tegen directie, Raad van Commissarissen en spelers rond en in het stadion konden voorkomen, was dat óók voor de politie pure winst.
Het leidde tot unieke samenwerking. Supporters mochten na het overlijden van een kameraad herdenkingsvuurwerk afsteken bij de Kuip. Na de 10-0 nederlaag vorig seizoen tegen PSV bleef het rustig op Zuid. De herdenking van de in januari overleden Coen Moulijn vond plaats na nauw overleg tussen harde kern en politie. Eerder voerden supporters vruchtbaar overleg met een andere politietak, die van de Mobiele Eenheid. En vorige maand zaten politietop, supporters, directie van Feyenoord, amateurtak en anderen rond de tafel, om de familie te herenigen. Die poging mislukte jammerlijk.
Da Vrij.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:34 schreef Merkie het volgende:
Guidetti gaat golfen met z'n vriendin, Vlaar en De Vrij.
Zal denk ik onhoudbaar blijken te zijn. Speelt nu al de pannen van het dak als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:56 schreef Aloulou het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord alles in het werk stelt om Bakkal volgend jaar definitief over te nemen. Zou een hele goede aankoop zijn. Als van Geel dan ook nog Vormer binnenhaalt heb ik alvast een goede aankomende zomer.
Kan haast niet anders dan een persoonlijke vete zijn tussen Rutten en Bakkal.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
Gisteren nog een stuk over Bakkal gelezen in de vi, ongelofelijk dat PSV zo'n complete speler transfervrij laat vertrekken en dan Wijnaldum koopt voor 5.
Ook alle trainers die met Bakkal gewerkt hebben zijn positief.
Jep Fredje zei vorig jaar iets van dat Bakkal pas goed gaat spelen als het mooi weer is o.i.d.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:55 schreef eight het volgende:
[..]
Kan haast niet anders dan een persoonlijke vete zijn tussen Rutten en Bakkal.
Klein. Hij gaf aan dat hij zich bij Feyenoord weer in de kijker wil spelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:05 schreef Cara het volgende:
Hoe schatten jullie de kans in dat Bakkal volgend jaar weer voor Feyenoord voetbalt?
Heel klein. Speelt nu al goed en wordt straks gewoon weggekaapt door een buitenlandse middenmoter of Portugese topper.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:05 schreef Cara het volgende:
Hoe schatten jullie de kans in dat Bakkal volgend jaar weer voor Feyenoord voetbalt?
Kap nou eens, Marioquote:Mario Been is opgeleefd bij Racing Genk. Niet alleen op sportief gebied, ook persoonlijk voelt de oud-Feyenoord-trainer zich in zijn nopjes.
Been boekte al enkele klinkende resultaten, zoals het 0-0 gelijkspel tegen Valencia in de Champions League en de 3-0 competitiezege op Standard Luik. Woensdag won Genk met 6-2 in de beker tegen derdeklasser Deinze. "Ik kan niet ontevreden zijn met de resultaten", citeert Voetbal International Been.
"En de levensstijl bevalt me. De mensen zijn enorm aardig en hebben me heel goed opgenomen. Ik woon nu ook in Genk en kan alleen maar zeggen dat ik het ontzettend naar mijn zin heb."
Het lagere verwachtingspatroon bij Genk vindt Been ook prettig. "Ook Genk wil presteren. Die druk moet je jezelf opleggen. Maar het is weleens prettig als je omgeving wat relaxter met bepaalde dingen omgaat en dat je niet bij elk tankstation tekst en uitleg hoeft te geven."
De fans hebben Been snel in de armen gesloten. Hij werd vrijwel meteen toegezongen. "Geweldig. Doet me goed. Maar ik weet ook hoe het snel weer anders kan zijn. Ik geniet van de momenten. Ik ben blij dat ik me hier kan... ehhh, revancheren is een groot woord, maar dat ik kan laten zien dat ik gewoon een goede coach ben."
Idd. Daarom vraag ik me serieus af men in het buitenland op hem zit te wachten.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:58 schreef Hamilcar het volgende:
Bakkal rent wel als een bejaarde - soepel ziet het er niet uit als hij een sprintje trekt of snel z'n lichaam moet draaien
Vind het toch leuk hoe dat gaat. Feyenoord speelt veel beter zonder Wijnaldum, bij PSV staat ie opgesteld omdat hij veel geld heeft gekost, maar eigenlijk doet hij niks boeiends.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
Gisteren nog een stuk over Bakkal gelezen in de vi, ongelofelijk dat PSV zo'n complete speler transfervrij laat vertrekken en dan Wijnaldum koopt voor 5.
Ook alle trainers die met Bakkal gewerkt hebben zijn positief.
Leuk hoor, maar Mendes da Silva had 'zo'n mooie loop' volgens kenners en kijk waar hij nu speelt. Is helemaal niet relevant vind ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:58 schreef Hamilcar het volgende:
Bakkal rent wel als een bejaarde - soepel ziet het er niet uit als hij een sprintje trekt of snel z'n lichaam moet draaien
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:08 schreef Merkie het volgende:
Ze zjin vlakbij mijn huis aan het golfen. Omg omg omg
.
Bij dezelfde club als waar Bakkal eigenlijk heen ging.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar Mendes da Silva had 'zo'n mooie loop' volgens kenners en kijk waar hij nu speelt. Is helemaal niet relevant vind ik.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bij dezelfde club als waar Bakkal eigenlijk heen ging.
Echte harde kern, ja.quote:Drie nieuwe arrestaties voor Kuiprellen
Nederland • Geschreven door Novum op 22-09-2011 @ 14:46
De politie heeft donderdagochtend drie mannen aangehouden naar aanleiding van de rellen zaterdagavond bij het Feyenoord-stadion. Ook werden twee mannen, die eerder deze week waren vrijgelaten, opnieuw gepakt. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De vijf hebben volgens de politie een belangrijke rol gespeeld bij de ongeregeldheden bij De Kuip in Rotterdam. Het gaat om een 17-jarige jongeman uit De Lier, een 21-jarige Schiedammer en een 17-jarige jongen uit Rotterdam. Een 20-jarige man uit Den Haag en een 19-jarige Capellenaar zijn opnieuw aangehouden. De twee waren zaterdag al aangehouden met twee andere mannen.
Zondag en woensdag werden nog eens twee mannen, een 18-jarige Barendrechter en een 20-jarige man uit Cappelle, aangehouden. Zij zitten nog vast.
De nieuwe arrestaties werden verricht nadat de politie beeldmateriaal van de rellen had bestudeerd. De vijf werden herkend en zijn in hun woningen aangehouden.
De supporters probeerden zaterdag het Maasgebouw te bestormen uit protest tegen het beleid van de club. Agenten konden hen maar ternauwernood buiten de deur houden door hun dienstwapen te trekken.
De politie roept relschoppers op om zich vrijwillig te melden. Als dat niet gebeurt, wordt de hulp van burgers ingeroepen. Burgemeester Ahmed Aboutaleb kondigde dinsdag aan dat er mogelijk grote beeldschermen met daarop foto's van de verdachten in Rotterdam worden geplaatst.
Tja, FOK!...quote:Op donderdag 22 september 2011 15:38 schreef TC03 het volgende:
Cappelle met dubbel P schrijven in een nieuwsbericht.
Wijnaldum is op het veld gewoon totaal niet effectief en blijft eigenlijk als groot talent steken.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het toch leuk hoe dat gaat. Feyenoord speelt veel beter zonder Wijnaldum, bij PSV staat ie opgesteld omdat hij veel geld heeft gekost, maar eigenlijk doet hij niks boeiends.Uiteindelijk wordt iedereen er beter van, behalve PSV.
Ik denk dat we Martin heel erg mogen bedanken, en Wijnaldum zelf ookquote:Op donderdag 22 september 2011 16:14 schreef eight het volgende:
[..]
Wijnaldum is op het veld gewoon totaal niet effectief en blijft eigenlijk als groot talent steken.
De echte harde kern haalt het toch niet in haar hoofd om het maasgebouw af te breken?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Echte harde kern, ja.
Nieuwe generatie misschien...
quote:Onvoldoende bewijs tegen spelersmakelaar Kramp
Daan Kramp is donderdag door de commissie van beroep vrijgesproken. De commissie is – net als de tuchtcommissie eerder dit jaar – van mening dat er onvoldoende bewijs is dat Kramp activiteiten en werkzaamheden ontplooide voor spelers jonger dan zestien jaar, hetgeen niet is toegestaan op grond van KNVB-regelgeving.
Op basis van het dossier rond jeugdinternational Nathan Aké – waarin verklaringen van clubs, ouders, speler en makelaar zijn opgenomen – stelt de commissie vast dat de werkzaamheden die Kramp verrichtte op het terrein van scouting lagen, in opdracht van Chelsea. De commissie van beroep is van oordeel dat niet is vast komen te staan dat Kramp zich hiermee een positie heeft verworven waarmee hij zodanige invloed op Aké kon uitoefenen dat sprake zou zijn van het verrichten van activiteiten in de zin van de KNVB-regelgeving.
Het is leuker als je pas in de halve finale tegen Twente, Psv Of ajax moet dan heb je tenminste nog wat bereikt als je er dan uitvliegt.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik hoop vanavond op een leuke tegenstander in de beker. Niet zo'n kut clubje als AGOVV oid.
Thuis PSV of Twente zou wel leuk zijn![]()
Je hebt niets bereikt. Of je er nou aan het begin uitvliegt of aan het end. Nog zuurder is als je in de finale staat en hem niet wint. Dus kan je beter nu al de goede uitschakelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is leuker als je pas in de halve finale tegen Twente, Psv Of ajax moet dan heb je tenminste nog wat bereikt als je er dan uitvliegt.
True, vind het echter voor een team als deze wel de moeite waard als de moeilijkheidsgraad als het ware langzaam wordt opgeschroefdquote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Je hebt niets bereikt. Of je er nou aan het begin uitvliegt of aan het end. Nog zuurder is als je in de finale staat en hem niet wint. Dus kan je beter nu al de goede uitschakelen.
en het is extra zuur als Ajax dan de tegenstander is want dat betekend een bekerfinale over 2 duelsquote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Je hebt niets bereikt. Of je er nou aan het begin uitvliegt of aan het end. Nog zuurder is als je in de finale staat en hem niet wint. Dus kan je beter nu al de goede uitschakelen.
3 & 4 zullen morgen wel van hun bed gelicht worden.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:07 schreef Muto het volgende:
Zeg het maar:
http://www.rijnmondveilig(...)01-b471-84bb2e422a16
Mag het OM/politie zomaar foto's op internet of billboards kwakken of moet er sprake zijn van een ernstig strafbaar feit?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:07 schreef Muto het volgende:
Zeg het maar:
http://www.rijnmondveilig(...)01-b471-84bb2e422a16
Ik denk dat ze ze zich wel zullen melden. Zou ik wel doen tenminste. Eerst nog ff biertje pakken...quote:Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 & 4 zullen morgen wel van hun bed gelicht worden.
Volgens mij is dit juridisch tot op de bodem uitgezocht. Volgends Aboutaleb hangen ze vanaf komend weekend ook @ de koopgootquote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mag het OM/politie zomaar foto's op internet of billboards kwakken of moet er sprake zijn van een ernstig strafbaar feit?
Volgens mij dat laatste. Al weet je het nooit. Het gaat nu om voetbalfans, dan is alles toegestaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mag het OM/politie zomaar foto's op internet of billboards kwakken of moet er sprake zijn van een ernstig strafbaar feit?
Ze zullen het vast wel uitgezocht hebben, maar een beetje advocaat zal bij het billboard-verhaal toch wel zijn/haar vraagtekens zetten. Die Weski gister bij p&w begon bijna te schuimbekkenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij is dit juridisch tot op de bodem uitgezocht. Volgends Aboutaleb hangen ze vanaf komend weekend ook @ de koopgoot
Doe jij je werk trouwens eens. Er is nog een 4-0 die er bijgevoegd kan wordenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij dat laatste. Al weet je het nooit. Het gaat nu om voetbalfans, dan is alles toegestaan.
Zit overigens niks bekends bij voor mij.
Ja, die had wel redelijke argumenten hoorde ik. Daar je het niet uit kan sluiten dat iemand met een ijzeren staaf in zijn handen de staaf had afgepakt van iemand anders kan je dit eigenlijk niet maken om personen ampubliek aan de schandpaal te nagelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ze zullen het vast wel uitgezocht hebben, maar een beetje advocaat zal bij het billboard-verhaal toch wel zijn/haar vraagtekens zetten. Die Weski gister bij p&w begon bijna te schuimbekken
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die had wel redelijke argumenten hoorde ik. Daar je het niet uit kan sluiten dat iemand met een ijzeren staaf in zijn handen de staaf had afgepakt van iemand anders kan je dit eigenlijk niet maken om personen ampubliek aan de schandpaal te nagelen.
Dat zou zeker kunnen, daarom heb ik ook mijn twijfels of je dit wel zou moeten doen. Natuurlijk is de kans wel héél erg klein dat er iemand tussen die gasten ging staan en die pijp uit hun handen probeerde te rukken... máár die kans is er wel, je kan het namelijk niet uitsluiten.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Ze had het ook over de verhouding tussen de ernst van het delict en de middelen die de politie heeft om dit soort zaken aan te pakken. Daar had ze wel een punt. Verder had ik eigenlijk wel meer foto's verwacht?
Dan gooien ze het op 'gevaarlijk voor de samenleving' en kan het ineens niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Maastoren het volgende:
Overigens ben ik benieuwd wanneer de eerste foto's van andere criminelen op de billboards verschijnen. En dan heb ik het over overvallers, moordenaars en meer van dat soort tuig.
Hoe eerder hoe beter, alhoewel je daar natuurlijk ook weer het probleem hebt dat je nooit zeker kan zijn dat je de juiste persoon showed.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Maastoren het volgende:
Overigens ben ik benieuwd wanneer de eerste foto's van andere criminelen op de billboards verschijnen. En dan heb ik het over overvallers, moordenaars en meer van dat soort tuig.
Klopt. Verder sluit ik me bij Lastpost aanquote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter, alhoewel je daar natuurlijk ook weer het probleem hebt dat je nooit zeker kan zijn dat je de juiste persoon showed.
Hebben ze je inmiddels al vrijgelaten?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij dat laatste. Al weet je het nooit. Het gaat nu om voetbalfans, dan is alles toegestaan.
Zit overigens niks bekends bij voor mij.
Jij denkt serieus dat Aboutaleb zijn landgenoten op de billboards gaat zetten?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Maastoren het volgende:
Ik denk 't niet. Maar ik ben toch niet de enige die zich afvraagt waarom het nu opeens wel kan en bij andere zaken nog nooit ter sprake is gekomen?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat Aboutaleb zijn landgenoten op de billboards gaat zetten?
Omdat hooligans staatsvijand nummer 1 zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik denk 't niet. Maar ik ben toch niet de enige die zich afvraagt waarom het nu opeens wel kan en bij andere zaken nog nooit ter sprake is gekomen?
Tuurlijk. Ik blijf het bizar vinden..quote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hooligans staatsvijand nummer 1 zijn.
Nog erger dan pedofielen zelfs. Dat wist je toch wel?
Haar argumenten waren best sterk. Lijkt me erg vervelend als je onschuldig bent maar zo publiekelijk beschuldigd wordt.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Ja, die had wel redelijke argumenten hoorde ik. Daar je het niet uit kan sluiten dat iemand met een ijzeren staaf in zijn handen de staaf had afgepakt van iemand anders kan je dit eigenlijk niet maken om personen ampubliek aan de schandpaal te nagelen.
Deze prioriteit vind ik ook niet kloppen. Het zal wel met de pakkans te maken hebben.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Caland het volgende:
Omdat hooligans staatsvijand nummer 1 zijn.
Nog erger dan pedofielen zelfs. Dat wist je toch wel?
Dat wil je juist niet want dat hooligans gepakt worden is ook in het belang van de club. Dat de maatregelen misschien te ver gaan is niet goed maar nog altijd beter als dat er te weinig wordt gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
Ze slaan allemaal een beetje door, ik 'hoop' dat er een paar onschuldige bijzitten en die er dan een zaak van gaan maken die Abou en zijn vriendjes dan gaan verliezen.
dit is gewoon buiten proporties en dat weet je zelf ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:23 schreef eight het volgende:
[..]
Dat wil je juist niet want dat hooligans gepakt worden is ook in het belang van de club. Dat de maatregelen misschien te ver gaan is niet goed maar nog altijd beter als dat er te weinig wordt gedaan.
Zeker, de politie had ze gelijk moeten oppakken, ze hadden hun pistool toch al getrokkeb.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Muto het volgende:
Abou zet alles op alles omdat hij wellicht fouten (althans, de ME) heeft gemaakt.
Heeft het geen fuck mee te maken. Hooliganisme is al decennia lang (onterecht) een enorm onderwerp in Nederland. Politiek speelt daar altijd op in door met de meest bizarre oplossingen te komen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Muto het volgende:
Abou zet alles op alles omdat hij wellicht fouten (althans, de ME) heeft gemaakt.
Tijdens zomercarnaval worden er ook altijd een paar Antilianen omgelegd.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kom weinig in Rotterdam maar tijdens dat Zomercarnaval is toch ieder jaar wel weer wat ? Als ik dat zo hoor doen ze daar erg weinig tegen en blijft dat gewoon behouden zonder verdere maatregelen/sancties.
Abou lijkt het nogal tegen bepaalde culturen/groepen te hebben.
Dat wordt dan ook afgedaan met een klein kopje in de krant.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Tijdens zomercarnaval worden er ook altijd een paar Antilianen omgelegd.
Hoor je ook niks over
Precies, het is maar net wat je wilt zien.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook afgedaan met een klein kopje in de krant.
Als er een ruitje wordt ingegooid bij het voetbal is het een week in de media.
Best voetballende ploeg van NL, op het moment.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef Muto het volgende:
Zondag wordt echt lastig. AZ tikt echt goed.
Hopelijk winnen (ondanks de huidige 0-1 stand) ze vanavond anders zijn ze zondag extra gebrand natuurlijk....quote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef Muto het volgende:
Zondag wordt echt lastig. AZ tikt echt goed.
Nu een nederlaag kan misschien ook de eerste in een reeks zijn, zoals je dat wel vaker ziet bij een subtopper.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Hopelijk winnen (ondanks de huidige 0-1 stand) ze vanavond anders zijn ze zondag extra gebrand natuurlijk....
Het is zeker geen schande om in Alkmaar te verliezen zolang het doelpuntenverschil beperkt blijft.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Caland het volgende:
We moeten ook weer niet doen alsof we zondag tegen Barcelona spelen.
Liggen altijd wel kansen. En als je verliest is er ook nog geen man overboord.
Nee want als je daar een resultaat haalt dan had Az een offday volgens 'de kenners'.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:02 schreef eight het volgende:
[..]
Het is zeker geen schande om in Alkmaar te verliezen zolang het doelpuntenverschil beperkt blijft.
Gelukkig treffen we nu een sterke tegenstander, weten we tenminste ongeveer waar we staan.
ik hoop het laatstequote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef Paul-89 het volgende:
Zou Ronald dit nu zitten te kijken met de voetjes op de salontafel en met een schaaltje bittergarnituur op schoot of zou hij nu druk zitten te schrijven in een notitieblok ?
Misschien heeft hij een nieuwe Tonnie gevonden? Het lijkt me in ieder geval het type voor het eerste.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef Paul-89 het volgende:
Zou Ronald dit nu zitten te kijken met de voetjes op de salontafel en met een schaaltje bittergarnituur op schoot of zou hij nu druk zitten te schrijven in een notitieblok ?
Lijkt mij ook. Koeman zal in zijn vrije tijd niets teveel doenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een nieuwe Tonnie gevonden? Het lijkt me in ieder geval het type voor het eerste.
Ik zie dat de vader van Martins Indi ook mee was.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:35 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker indoor skydiven.
Francisco Elson.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat de vader van Martins Indi ook mee was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |