Dat vroeg ik me al een beetje af, ja. Anders zal ik de kooi met wat gewicht "op scherp" moeten zetten.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:07 schreef Barbaaf het volgende:
Vergeeet niet te testen of die kooi wel reageert op zo'n licht katje
Als het goed is reageert de vangkooi op zo'n lichtje katje. Odie is natuurlijk zelf ook een tijdje geleden gevangen en toen woog hij nog veel minder.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al een beetje af, ja. Anders zal ik de kooi met wat gewicht "op scherp" moeten zetten.
Mogelijk... ik herinner me nog zo'n Animal Cops of -Rescue programma waar men een groep vermagerde katten probeerde te vangen met zo'n vangkooi, na een dag hadden de katten goed gegeten maar was er maar eentje gevangen doordat hij zelf op de agenten was afgelopen, de rest slaagde erin het eten te pakken te krijgen zonder de kooi te triggeren.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als het goed is reageert de vangkooi op zo'n lichtje katje. Odie is natuurlijk zelf ook een tijdje geleden gevangen en toen woog hij nog veel minder.
Nou, ik denk dat zelfs regen deze kooi triggert..quote:Op woensdag 28 september 2011 09:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mogelijk... ik herinner me nog zo'n Animal Cops of -Rescue programma waar men een groep vermagerde katten probeerde te vangen met zo'n vangkooi, na een dag hadden de katten goed gegeten maar was er maar eentje gevangen doordat hij zelf op de agenten was afgelopen, de rest slaagde erin het eten te pakken te krijgen zonder de kooi te triggeren.
Nog niet, overdag laat hij zich toch niet zien en anders staat hij voor de Wii waar Christan nogal vaak is..quote:
Allebeiquote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef Adelante het volgende:
Als je 'm gevangen hebt, gaat ie dan een ruimte in waar ie niet meer kan vluchten of maken jullie het schot dicht?
Is hij al rustig genoeg voor een fotootjequote:Op woensdag 28 september 2011 19:05 schreef Rewimo het volgende:
Net weer een knuffelsessie met Joe gehadAls ik alleen met hem ben ontspant hij snel en begint hij te spinnen. Hij lag lekker tegen me aan met zijn pootjes te trappelen
Met hem spelen lukt nog niet, dat vindt hij nog te eng.
Ze worden lekker verwend bij jou,quote:Op woensdag 28 september 2011 19:44 schreef Rewimo het volgende:
Joe heeft gegeten en Odie heeft gedronkenDe kooi staat nu boven met heerlijke gemengde vis in zalmcrème
Joe vond het lekker en Odie dus hopelijk ook. Ik heb expres vis genomen omdat ik van Oognip weet dat ze graag vis eten en bovendien ruikt het sterk
En dat weet ik inmiddels omdat Joe eerst niet wilde eten maar toen ik hem optilde en het bakje voor hem hield begon hij te smikkelen. Onder mijn neusEven later at hij wel uit het bakje op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |