Je ziet het inderdaad anders, namelijk verkeerd. Sloop de muur en hij gaat achter de wand langs een kamer verderop. Het heeft gewoon geen zin. Maar zolang jij dat niet inziet, blijf je vasthouden aan het slopen van Christans kamer, en verwijt je R&Q impliciet dat ze het nog steeds niet hebben gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:47 schreef Oognip het volgende:
Ik heb het alleen over de oplossing. En nee de muur slopen is niet ideaal, er komt stof vrij en het levert stress op. Maar mijn inziens minder stress dan dagen uit angst verstopt zitten. Als hij uiteindelijk gevangen is kan Odie samen met Joe op de gang en kan hij zijn heil niet meer ergens anders zoeken.
Ik wil Rewimo en qltel absoluut niet af vallen, ik zie het gewoon anders.
En in die kamer verderop zitten misschien geen moeilijke hoekjes waar Rewimo en qltel niet bij kunnen. Niet in elke kamer zitten onmogelijke hoekjes (niet bij mij iig).quote:Op donderdag 29 september 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je ziet het inderdaad anders, namelijk verkeerd. Sloop de muur en hij gaat achter de wand langs een kamer verderop. Het heeft gewoon geen zin. Maar zolang jij dat niet inziet, blijf je vasthouden aan het slopen van Christans kamer, en verwijt je R&Q impliciet dat ze het nog steeds niet hebben gedaan.
Ik wil je niet dwarszitten - echt niet - maar je zit niet op het goede spoor.
Nee, maar wel bij R&Q (en bij menig verbouwd huis).quote:Op donderdag 29 september 2011 12:59 schreef Oognip het volgende:
En in die kamer verderop zitten misschien geen moeilijke hoekjes waar Rewimo en qltel niet bij kunnen. Niet in elke kamer zitten onmogelijke hoekjes (niet bij mij iig).
Dat is een goede vraag. En daar weet ik het antwoord zo ook niet op. Maar een beetje een levend wezen is uit op overleven. Dat betekent veiligheid en voer. Er is nu geen enkele logische reden voor Odie om verder te gaan zoeken (bijvoorbeeld een weg naar buiten). Dat gaat ie niet doen. Hij zal op zoek naar de plek waar hij volgens zichzelf redelijk safe zit en van daaruit zal hij op zoek naar iets eetbaars. Gewoon, omdat ie dat ingebakken heeft zitten. Het toeval wil dat prima voer in de vangkooi zit, dus is het logisch dat hij daar gewoon naar toe gaat. Tenzij hij het idee heeft dat dat niet veilig is (omdat mensen en lawaai).quote:Op donderdag 29 september 2011 13:08 schreef Oognip het volgende:
Dat ziet er inderdaad heel lastig uit, dat moet ik toegeven. Maar stel nou (en dan loop ik wat op de zaken vooruit) dat Odie niet in de vangkooi gaat zitten, wat dan?
Het zou inderdaad logisch zijn als het mannetje op voer af komt. Maar naar wat ik begrijp heeft hij vannacht niet gegeten en dat vind ik zorgwekkend. Een kat die ziek is eet meestal niet dus dan zit hij daar maar. Maar ja de reden van dat hij niet eet weten we natuurlijk niet dus het is speculeren...quote:Op donderdag 29 september 2011 13:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. En daar weet ik het antwoord zo ook niet op. Maar een beetje een levend wezen is uit op overleven. Dat betekent veiligheid en voer. Er is nu geen enkele logische reden voor Odie om verder te gaan zoeken (bijvoorbeeld een weg naar buiten). Dat gaat ie niet doen. Hij zal op zoek naar de plek waar hij volgens zichzelf redelijk safe zit en van daaruit zal hij op zoek naar iets eetbaars. Gewoon, omdat ie dat ingebakken heeft zitten. Het toeval wil dat prima voer in de vangkooi zit, dus is het logisch dat hij daar gewoon naar toe gaat. Tenzij hij het idee heeft dat dat niet veilig is (omdat mensen en lawaai).
Hell, het is vreselijk! En daar is gelukkig iedereen het over eens. Ik wilde dat ik het nummer had van Rewimo, want dan had ik gebeld dat ik met mijn superpowers op mijn buik tussen het glaswol kwam liggen om het geluid van een hulpeloos doch smakelijk babymuisje na te doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:15 schreef Oognip het volgende:
Nu ik het plaatje bij het huis gezien heb snap ik jullie (R en Q) wel meer moet ik zeggen, maar toch is het geen prettige situatie (en daar zijn jullie het gelukkig mee eens).
Ik heb het telefoonnummerquote:Op donderdag 29 september 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell, het is vreselijk! En daar is gelukkig iedereen het over eens. Ik wilde dat ik het nummer had van Rewimo, want dan had ik gebeld dat ik met mijn superpowers op mijn buik tussen het glaswol kwam liggen om het geluid van een hulpeloos doch smakelijk babymuisje na te doen.
Jij wilt mij met mijn lasermuisje, pluim aan een hengel, feliwayspray en supervangpowers voor lul zien liggen hequote:
Dit is een gaaskooi. Ik heb wel een dekentje erin gelegd, zodat hij er lekker in kan gaan liggen. Ik heb idd ook gedacht aan een dekentje eroverheen, maar het vervelende is dat ik dan het mechanisme wellicht verstoor, dat zit namelijk aan de buitenkant.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:32 schreef lisa het volgende:
Ik weet niet hoe die vangkooi eruit ziet. Maar de vangkooien die ik ken zijn van metaal. Zou het een idee zijn om een plaid o.i.d. over die kooi te doen (niet over de opening natuurlijk) zodat hij misschien het idee heeft dat het ook een lekker verstopplekje is?
SMS? Die DM die je van me kreeg bevatte ons vaste nummer..quote:Op donderdag 29 september 2011 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een sms gestuurd en ga met veel plezier over een kwartier rijden; no prob!
Hi hi; je telefoon gaatquote:Op donderdag 29 september 2011 13:35 schreef qltel het volgende:
SMS? Die DM die je van me kreeg bevatte ons vaste nummer..
ElisaB staat voor nietsquote:Op donderdag 29 september 2011 13:35 schreef qltel het volgende:
[..]
SMS? Die DM die je van me kreeg bevatte ons vaste nummer..
ElisaB is ontzettend lief!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
ElisaB staat voor niets. En ik weet niet hoe groot die vangkooi is, past er een grote kartonnen doos over? (met een opening aan de vangkant?). Als er iets onweerstaanbaar voor katten is... vooral als het de doos van een grote dure krabpaal is
Ja, als het ElisaB al niet lukt...quote:Op donderdag 29 september 2011 14:02 schreef elvhenk het volgende:
ElisaB to the rescue!!! Nou hebben we hooggespannen verwachtingen he!
Natuurlijk gaat het lukken, houd moedquote:Op donderdag 29 september 2011 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, als het ElisaB al niet lukt...
Kom op kop op houd moed. Denk dogwhisperer negatief denken geeft een negatieve uitstraling bla bla bla. Dus nieuwe mantra: Eliesje gaat hem vangen.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, als het ElisaB al niet lukt...
Haha ik bedoelde het niet negatief hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 14:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het lukken, houd moed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |