Schrik was er niet minder om.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
OOoow, ok.
[..]
Die er niet geweest was, als je het op MSN gehouden had.
Mijn. KSC-zus. Is. Geen. Lustobject. Begrepen? Ja?quote:
Mja, dat geloof ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Schrik was er niet minder om.
Ik hoorde iemand van de Essent Enexis zeggen dat het ook goed mis had kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Grote geile genotskno.....ow wacht, dat gaat weer de verkeerde kant op
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Zegtie dan dat het om haar gaat? NOU?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn. KSC-zus. Is. Geen. Lustobject. Begrepen? Ja?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn. KSC-zus. Is. Geen. Lustobject. Begrepen? Ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OptimistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*proestquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ook verkouden?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*proest
jeuj, daar ging mijn snot![]()
Zeg, laten we het hier een beetje netjes houdenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*proest
jeuj, daar ging mijn snot![]()
Ja, sinds ik een dag bijna bij jou op schoot zatquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook verkouden?
Kusje op je verkoudheid.
Nog steeds?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, sinds ik een dag bijna bij jou op schoot zat![]()
Dankje
snotneusquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, laten we het hier een beetje netjes houden
Moet jij nodig zeggen met je grote geile genotsknoquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, laten we het hier een beetje netjes houden
Wie dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog steeds?Ik ook.
Ik doe dat met mensen, ik ken er nog ééntje.
het zit nu in mijn holtesquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog steeds?Ik ook.
Ik doe dat met mensen, ik ken er nog ééntje.
Dat nam ik toch gelijk weer terugquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je grote geile genotskno
Wat weet jij nou van D. zn genotskno...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je grote geile genotskno
Ja, maar daar ben je steeds ook wel heeeel dichtbijquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
M'n meisje, die heb ik ook aangestoken.
[..]
quote:
Ik mijn snot ookquote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van D. zn genotskno...![]()
?
Jij hebt mij nog nooit boos gezien, hè, snuitepluisje?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ST is zelfs nog lief als ze boos is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |