Met een smaakjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:08 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Met een smaakjePassievruchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Leg uit zussie!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Piña colada.
[..]
Het mooie is dat ie het toch niet snapt![]()
...
Vraarie-RockNijntje-humorquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Leg uit zussie!
Wat heb jij op te biechten?
Hou dat even op msn, wil je?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Vraarie-RockNijntje-humor.
Alweer terug in je flet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:14 schreef JJH het volgende:
Alliteraties roeleren de pan uit, en hard ook.
Dat bedoel ik, deze TT is gewoon geslijmbal van jewelste, en het begint nog met 'waar' ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:14 schreef JJH het volgende:
Alliteraties roeleren de pan uit, en hard ook.
Ik beantwoordde gewoon MPG's vraag hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hou dat even op msn, wil je?
Dabedoeldeikniehequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Ik beantwoordde gewoon MPG's vraag hoor.
Lief lachend lustobject ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, deze TT is gewoon geslijmbal van jewelste, en het begint nog met 'waar' ook
OOoow, ok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanmorgen na 3 kwartier al gelukkig.
Die er niet geweest was, als je het op MSN gehouden hadquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Ik beantwoordde gewoon MPG's vraag hoor.
Jaaaaaaquote:
Schrik was er niet minder om.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
OOoow, ok.
[..]
Die er niet geweest was, als je het op MSN gehouden had.
Mijn. KSC-zus. Is. Geen. Lustobject. Begrepen? Ja?quote:
Mja, dat geloof ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Schrik was er niet minder om.
Ik hoorde iemand van de Essent Enexis zeggen dat het ook goed mis had kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Grote geile genotskno.....ow wacht, dat gaat weer de verkeerde kant op
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Zegtie dan dat het om haar gaat? NOU?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn. KSC-zus. Is. Geen. Lustobject. Begrepen? Ja?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn. KSC-zus. Is. Geen. Lustobject. Begrepen? Ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OptimistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*proestquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |