SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Als je KK meer afzeikt word je vanzelf een gewone baasquote:
Eens. KK is hofnar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed is trouwens al een groter baas dan KK
Jij bitcht op mij omdat ik hbo verkeerd schreef. Vanaf dat moment kon ik nog aan 1 ding denken: WRAAKquote:
Eens met baas tweede klassequote:
Over 2 uur al aanfietsenquote:
Ik werd wakker gewhatsapptquote:Op woensdag 21 september 2011 11:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan ben je nu al wakker
Dan staat de wekker nog vroegquote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik werd wakker gewhatsappten de wekker staat om 9 uur
Mensen die wel een telefoon hebben maar niet altijd bereikbaar zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:18 schreef FedExpress het volgende:
mensen die hun telefoon niet uitzetten 's nachts
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:18 schreef De rest van de wereld niet die sociaal gestoord is het volgende:
mensen die hun telefoon uitzetten 's nachts
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit nu bij een rechtszaak en nondeju wat is het burgelijk recht saai
Een vrouw heeft een groot weiland en dat voldoet volgens de gemeente niet aan het bestemmingsplan. Er staat vanalles op dat weiland. De ene keer hebben ze het over ding A, dan C, B, A, E, D etc. etc. er is geen touw aan vast te knopen. En het duurt al dik een uur.quote:
Huistelefoonquote:Op woensdag 21 september 2011 14:32 schreef FedExpress het volgende:
Serieus, waarom wil je midden in de nacht, als je wilt slapen, bereikbaar zijn?
Als het echt belangrijk is bellen ze maar op de huistelefoon, anders tot morgen!
Je ouders hebben geen huistelefoon?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huistelefoon![]()
Die hebben we hier al een jaar of 7 niet meer.
Nee. Wat is dat voor onzin als je gewoon allemaal een mobiel hebt. Zelfs mn opa en oma hebben al jaren geen huistelefoon.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je ouders hebben geen huistelefoon?
Wtf.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee. Wat is dat voor onzin als je gewoon allemaal een mobiel hebt. Zelfs mn opa en oma hebben al jaren geen huistelefoon.
Want?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wtf.Dat is echt net zo antisociaal als je mobiel uit hebben.
Ik heb inmn appartement ook geen huisfoon hoor. Waarom zou ik, iedereen belt me mobiel.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel, maar barrie woont bij d'r ouders (toch?), in een gezinswoning vind ik het wel zo normaal om een huistelefoon te hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb inmn appartement ook geen huisfoon hoor. Waarom zou ik, iedereen belt me mobiel.
Misschien als ik ooit nog eens in een fatsoenlijk huis ga wonen, dat ik er wel een aanschaf. Al is het alleen maar omdat je dat natuurlijk moet als upperclass ()
Klopt. Maar wat is het nut ervan? Iedereen heeft zn eigen telefoon. Waarmee gewoon te bellen valt. Als iemand je wil spreken kan diegene gewoon de persoon bellen wie ze willen spreken. Dus niet dat mn vader telkens de telefoon hoeft op te nemen als mn vriendinnen bellen of ik telefoontjes van mijn pa zijn vrienden of werk. Geen huistelefoon is in mijn ogen juist gemakkelijkerquote:Op woensdag 21 september 2011 17:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel, maar barrie woont bij d'r ouders (toch?), in een gezinswoning vind ik het wel zo normaal om een huistelefoon te hebben.
What the hellquote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef Kutstudent het volgende:
Ja sorry hoor, maar een gezin dat geen huistelefoon heeft, komt op mij als vrij asociaal over. Een van m'n beste maten vroeger (nee BDH, geen holmaat) kwam ook uit zo'n gezin en dat is eigenlijk de enige keer dat ik heb meegemaakt dat mensen geen huistelefoon hadden.
Vroeger was dat asociaal, nu is dat echt niet meer raar hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef Kutstudent het volgende:
Ja sorry hoor, maar een gezin dat geen huistelefoon heeft, komt op mij als vrij asociaal over. Een van m'n beste maten vroeger (nee BDH, geen holmaat) kwam ook uit zo'n gezin en dat is eigenlijk de enige keer dat ik heb meegemaakt dat mensen geen huistelefoon hadden.
Inderdaad we leven niet meer in 1980.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vroeger was dat asociaal, nu is dat echt niet meer raar hoor.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad we leven niet meer in 1980.
Ik heb anno 2011 ook geen hyves, facebook, twitter etc. dan ben ik benieuwd wat ik dan ben. Aangezien ik met geen huistelefoon al asociaal ben.
hoezo is het antisociaal om mijn mobiel uit te hebben als ik wil slapen?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is het niet. En als ik rust wil hebben zet ik 'm ook uit.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoezo is het antisociaal om mijn mobiel uit te hebben als ik wil slapen?
Tux Tokkiequote:
quote:
Van die grote dikke?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef bijdehand het volgende:
Ik hou wel van af en toe een sigaar
Ja, alsof ik een baas ben. En nee, ik denk dan niet aan piemels.quote:
Ook niet tijdens het zuigen aan zo'n ding?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, alsof ik een baas ben. En nee, ik denk dan niet aan piemels.
Nee, dan is het enige waar ik aan denk hoe erg ik op de baron lijkquote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook niet tijdens het zuigen aan zo'n ding?
dank uquote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het niet. En als ik rust wil hebben zet ik 'm ook uit.
Uit zet ik 'm niet. Vliegtuigmodusquote:
Ik wist het nieteens.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
IK BEN NIET MEER GEBANNT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het ook niet, maar tering wat was het rustig en gezellig hier.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
IK BEN NIET MEER GEBANNT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezellig in dit topic?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar tering wat was het rustig en gezellig hier.
Vind ik wel hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gezellig in dit topic?Impossible.
Altijd bereuh-gezellig hierquote:Op donderdag 22 september 2011 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gezellig in dit topic?Impossible.
Ja, maar jij bent aso, met je huistelefoonquote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb het jullie trouwens nog gemeld.
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent aso, met je huistelefoon
Je hebt nu mijn dag verpestquote:Op donderdag 22 september 2011 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar tering wat was het rustig en gezellig hier.
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je hebt nu mijn dag verpest
Niet via de Magistratenlaan lopenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het koning willem 1 heeft op het moment de meest mislukte infrastructuur ooit
Je kan er alleen komen door een gaar glad pad te nemen door wat hekken door
Ik stap een halte eerder uit dan CS, dus kan niet andersquote:Op donderdag 22 september 2011 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet via de Magistratenlaan lopen
Tuurlijk welquote:Op donderdag 22 september 2011 19:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik stap een halte eerder uit dan CS, dus kan niet anders
quote:
Awesomequote:
quote:
Je eigen stomme schuldquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:06 schreef bijdehand het volgende:
Vergeten m'n uren te mailen en nu krijg ik m'n salaris pas na het weekend
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je eigen stomme schuld
Ga je me nu laten zien hoe de stekker eruit moet?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga je me nu laten zien hoe de stekker eruit moet?
Serieus heb je dat filmpje niet gezien?? Hét bewijs dat vrouwen geen humor hebben en dat dit soort vrouwen niet in de Tweede Kamer moet gaan zitten.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga je me nu laten zien hoe de stekker eruit moet?
Ja. Volgende keer stem ik SGP. Dankzij Sap.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
BB heeft duidelijk alleen gisteren meegekregen van de beschouwingen
Wel gezien. Ja Wilders was lekker op dreef.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus heb je dat filmpje niet gezien?? Hét bewijs dat vrouwen geen humor hebben en dat dit soort vrouwen niet in de Tweede Kamer moet gaan zitten.
Wilders zijn opmerkingen waren wel lache
Ik begin je degradatie wel te snappen met die instelling.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:42 schreef Kutstudent het volgende:
Dat soort shit kijken als je ook kunt zuipen.
echt, serieus, hoe wil jij ooit iets gaan bereiken in je levenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:42 schreef Kutstudent het volgende:
Jij bent echt te triest voor woordenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:42 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik begin je degradatie wel te snappen met die instelling.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
echt, serieus, hoe wil jij ooit iets gaan bereiken in je leven
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij bent echt te triest voor woorden
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij bent echt te triest voor woorden
neen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
Shifto is de enige verstandige blijkt wel weer.
Wat voor woordenboek gebruik jij als dat jouw definitie van verstandig isquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
Shifto is de enige verstandige blijkt wel weer.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
Verstandig genoeg om niet te reageren.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:16 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)eens-normaal-man.ece
Dat wil ik zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:16 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)eens-normaal-man.ece
bek houwe tokkiequote:Op vrijdag 23 september 2011 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
En telefoonmaatschappij.
Verstandig genoeg om niet te reageren.
Ga zo door en volgend topic ben jij samen met Fed een Baas.quote:
Is dat positief of negatief?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga zo door en volgend topic ben jij samen met Fed een Baas.
ondertussen ben jij wel de antibaas, ron.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga zo door en volgend topic ben jij samen met Fed een Baas.
Ben jij wel baas dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ondertussen ben jij wel de antibaas, ron.
Nope. Ik post immers in deze topicreeks.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ben jij wel baas dan?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Ik post immers in deze topicreeks.
Ik meende het ook niet, althans, dat zuipen gedeelte. Dat kijken vind ik dus wel nutteloos. Ik ga toch niet stemmen zolang er geen partij is die de macht houden niet belangrijker vindt dan hun stemmers geven waar ze voor tekenden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhu, en dan doen alsof hij het niet meent
omgquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet, althans, dat zuipen gedeelte. Dat kijken vind ik dus wel nutteloos. Ik ga toch niet stemmen zolang er geen partij is die de macht houden niet belangrijker vindt dan hun stemmers geven waar ze voor tekenden.
In ieder geval beter dan de mensen die niet weten waar het over gaat en dan gewoon willekeurig iets kiezen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:55 schreef bijdehand het volgende:
Niet stemmen terwijl je weg mag = tokkie en totaal niet beschaafd.
Ik stem alleen als er een partij is die zich inzet voor mij, in plaats van voor zichzelf. D66 zou dan in de buurt komen, maar ik vind het nog steeds niet goed genoeg. Daarbij is D66 pro Europa en ik niet. En verder is het helemaal een grote pot nat, dus dan houdt het op.quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:55 schreef bijdehand het volgende:
Niet stemmen terwijl je weg mag = tokkie en totaal niet beschaafd.
Die mensen mogen ze met een kluitje het riet in sturen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan de mensen die niet weten waar het over gaat en dan gewoon willekeurig iets kiezen.
Dude, D66...quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik stem alleen als er een partij is die zich inzet voor mij, in plaats van voor zichzelf. D66 zou dan in de buurt komen, maar ik vind het nog steeds niet goed genoeg. Daarbij is D66 pro Europa en ik niet. En verder is het helemaal een grote pot nat, dus dan houdt het op.
Zo'n beetje de enigen die naar de langetermijn kijken. Waarom denk je dat ze zo weinig stemmen hebben. Omdat alle paupers voor de kortetermijn gaan, zodat ze snel even wat centen krijgen, ook al gaat het daarna grandioos mis.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dude, D66...verscheur dan liever je stembiljet.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enigen die naar de langetermijn kijken. Waarom denk je dat ze zo weinig stemmen hebben. Omdat alle paupers voor de kortetermijn gaan, zodat ze snel even wat centen krijgen, ook al gaat het daarna grandioos mis.
Je bent er zelf zo een?quote:
Ga nu alvast joh, in het buitenland hebben ze ook onderwijs.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent er zelf zo een?Na mij daarvan te betichten. Veel succes ermee dan. Ik ben na m'n studie in ieder geval weg uit NL. Ik heb absoluut geen zin om de helft van mijn tijd voor het slijk der Nederlanden te gaan werken.
Neuh. Het bevalt me hier nog wel even.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga nu alvast joh, in het buitenland hebben ze ook onderwijs.
Ja, ik ben er ook zo een, right. Pechtold met z'n pot verwijt de ketel one issue partijquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent er zelf zo een?Na mij daarvan te betichten. Veel succes ermee dan. Ik ben na m'n studie in ieder geval weg uit NL. Ik heb absoluut geen zin om de helft van mijn tijd voor het slijk der Nederlanden te gaan werken.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook zo een, right. Pechtold met z'n pot verwijt de ketel one issue partijGa fietsen man. En doe nou niet alsof Nederland een groot talent mist, toekomstige conciërges zijn er toch zat. Die hebben ze in het buitenland ook niet nodig.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook zo een, right. Pechtold met z'n pot verwijt de ketel one issue partijGa fietsen man. En doe nou niet alsof Nederland een groot talent mist, toekomstige conciërges zijn er toch zat. Die hebben ze in het buitenland ook niet nodig.
HO WACHT ho, wat is dit voor BSquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dude, D66...verscheur dan liever je stembiljet.
Niks mis met pro-europa. Dat iedereen tegenwoordig nationalistisch ingesteld is, en alleen maar aan het eigen land denkt heeft alleen maar negatieve gevolgen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
. D66 zou dan in de buurt komen, maar ik vind het nog steeds niet goed genoeg. Daarbij is D66 pro Europa en ik niet.
Daar heb je absoluut gelijk in, maar ik had liever gezien dat we nooit met die hele stink EU begonnen waren, en het lekker bij de grote 5 hadden gehouden. Met de hoe-heet-het-ook-alweer-kolen-en-nog-wat verdrag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met pro-europa. Dat iedereen tegenwoordig nationalistisch ingesteld is, en alleen maar aan het eigen land denkt heeft alleen maar negatieve gevolgen.
Zonder EU hebben wij als nederland sowieso weinig meer te doen als doorvoerland. Om over onze positie tegenover andere grote landen maar te zwijgen. Daarvoor is Europese samenwerking toch wel nodig
Och, zo nu en dan moet er toch bevestigd worden dat er nog iets van intelligentie bestaat in Den Bosch.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jullie hebben het topic vermoord met jullie politieke praat.
Een klein beetje hersens gebruiken op een zaterdag moet ook kunnen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jullie hebben het topic vermoord met jullie politieke praat.
Uh nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Een klein beetje hersens gebruiken op een zaterdag moet ook kunnen hoor
Mij gaan afzeiken om die opmerking en dan zelf met zoiets aankomen? Neger alsjeblieft.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mij gaan afzeiken om die opmerking en dan zelf met zoiets aankomen? Neger alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mij gaan afzeiken om die opmerking en dan zelf met zoiets aankomen? Neger alsjeblieft.
quote:
Ja wrijf het erin. Had via vakantieveilingen kaartjes geregeld maar nu heeft zo'n vriendin geen geld dus wil ze niet meer. Gewoon betaald voor iets waar ik niet eens heen gaquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
BB ga je vanavond mee naar Inception? Op perron 4a de trein naar culemborg pakken en dan gaan we los
Voorspelbaarheid is niet iets om trots op te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
Ik stel voor hofnar een permban te geven.
Och, ik ben niet voor niets gediplomeerd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
Ik stel voor hofnar een permban te geven.
Fok is zonde van je talent.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, ik ben niet voor niets gediplomeerd.
Ervanuitgaande dat er een talent is waarmee hij nu al zeker kan zijn dat ie het later ver gaat schoppen in het buitenland en hij niet meer zo kansloos half in pak gaat zuipen met andere mensen die pretenderen over datzelfde talent te beschikken.quote:
Vooral het uitgaan in pak is een beetje knuddig.quote:Op zondag 25 september 2011 10:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat er een talent is waarmee hij nu al zeker kan zijn dat ie het later ver gaat schoppen in het buitenland en hij niet meer zo kansloos half in pak gaat zuipen met andere mensen die pretenderen over datzelfde talent te beschikken.
half in pak. Dat is een stukje erger.quote:Op zondag 25 september 2011 11:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Vooral het uitgaan in pak is een beetje knuddig.
Oh dat volk zag ik laatst ook, met van die scheidingen plus een blouse zonder zon zwart ding erover heen. en dat die stropdas zo nonchalant 'dont-give-a-fuck-look' laten hebbenquote:Op zondag 25 september 2011 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
half in pak. Dat is een stukje erger.
Tegenwoordig niet meer. Ik ga nu in pantalon, wit overhemd, zwarte borrelschoenen, nette das en giletje borrelen. Gewoon correct dus, en niet half in pak.quote:Op zondag 25 september 2011 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
half in pak. Dat is een stukje erger.
zuipen op niveauquote:Op zondag 25 september 2011 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Ik ga nu in pantalon, wit overhemd, zwarte borrelschoenen, nette das en giletje borrelen. Gewoon correct dus, en niet half in pak.
Dat beunpak was alleen eerste jaar, omdat je als je sjaarsch bent nogal eens met kapotte kleren thuiskomt en als je dan nette shit aantrekt is dat gewoon te duur.
Zo is het maar netquote:Op zondag 25 september 2011 12:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
zuipen op niveaudit is een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gelezen, waarvoor hulde. Ik zie nu wel in waarom je denkt dat je het later helemaal gaat maken.
Het is net als van die themafeesten. Gewoon een dresscode, je hoeft je er niet aan te houden, maar het wordt niet gewaardeerd als je daar in je normale kloffie rond gaat lopen. Vrouwen mogen het in principe zelf weten, als het maar fatsoenlijk is, en niet een of ander sletterig outfitje.quote:Op zondag 25 september 2011 12:11 schreef BarrieButsers het volgende:
KK zijn die kleding verplicht bij je vereniging? Of mag je ook in een jeans en een shirt gaan zuipen? En vrouwen wat dragen die?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 25 september 2011 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vrouwen mogen het in principe zelf weten, als het maar fatsoenlijk is, en niet een of ander sletterig outfitje.![]()
Waarom. Een slet in nette kleding is nog steeds een slet.quote:Op zondag 25 september 2011 12:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Maar dan heeft het oog niks te zien.quote:Op zondag 25 september 2011 12:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom. Een slet in nette kleding is nog steeds een slet.
Tsja, zo werkt het gewoon niet. Op andere verenigingen wel, maar je kiest er zelf voor waar je bij gaat. Ik wist waar ik voor tekende en ik vind het prima, want ik heb echt de tijd van mijn leven.quote:Op zondag 25 september 2011 12:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Heel systeem erachter dus, waarom niet gewoon de 'fuck-all' instelling dan?
Valt mee, een lekkere chick met skinny jeans en een strak wit shirt vind ik er denk ik nog wel sexier uitzien dan een of andere hoer met een naveltruitje en een veel te kort rokje.quote:Op zondag 25 september 2011 12:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar dan heeft het oog niks te zien.
Denk je dat? Ik loop absoluut niet zo over straat, behalve van huis naar de toko en weer terug.quote:Op zondag 25 september 2011 12:28 schreef bijdehand het volgende:
Wat een onzin zeg. Zo pretentieus als de pest en dan zeggen dat dat niet zo is. Maar wel op straat rondlopen in zo'n pakje en doen alsof je beter bent dan anderen![]()
zeilbestuur. Oktopoes = zeilgezelschap van mijn vereniging.quote:
Mijn woordkennis wat doe jequote:Op zondag 25 september 2011 12:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
zeilbestuur. Oktopoes = zeilgezelschap van mijn vereniging.
Omgquote:Op zondag 25 september 2011 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
We hebben ook een fenomeen "vestjeslikkers"Ik maak er veelvuldig misbruik van tegenwoordig.
Dat zijn chicks die zichzelf omhoog willen neuken, door gasten te regelen van besturen en commissies, want die lopen dus in vestje rond. Dat oktopoesbestuur heeft dus zo zijn voordelen. Van de week nog een chick geregeld die zei dat ze oktopoesbestuur wil gaan doen volgend jaar.
Ik zei dat ik wel erover na zou denken, NOT.
Met onderscheiding en bijbehorende badge.quote:Op zondag 25 september 2011 12:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OmgEn lopen die dan in een normaal vest rond of een speciaal vestjeslikkersvestje?
Ik zie het ze nog doen ookquote:Op zondag 25 september 2011 12:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Met onderscheiding en bijbehorende badge.
quote:Op zondag 25 september 2011 12:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OmgEn lopen die dan in een normaal vest rond of een speciaal vestjeslikkersvestje?
Underground movement dusquote:Op zondag 25 september 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Die lopen dus meestal niet in een vestje rond, daarom moeten ze zich ook omhoog neuken.
Andersom gebeurt het ook, maar dat is meer in andere steden, die juist een overschot aan vrouwen hebben.
Balen voor jou danquote:Op zondag 25 september 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Die lopen dus meestal niet in een vestje rond, daarom moeten ze zich ook omhoog neuken.
Andersom gebeurt het ook, maar dat is meer in andere steden, die juist een overschot aan vrouwen hebben.
Ik bedoel het aantal meisjes tegenover jongens.quote:Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe al een bestuur.
Biseksuelen hebben daar een paradijs.quote:Op zondag 25 september 2011 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik bedoel het aantal meisjes tegenover jongens.
Ja inderdaadquote:Op zondag 25 september 2011 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Biseksuelen hebben daar een paradijs.
Is dat niet in elke stad dan?quote:Op zondag 25 september 2011 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Biseksuelen hebben daar een paradijs.
Nee. In Delft zijn de mannen zo wanhopig, dat die heel makkelijk zijn. En als ze zo af en toe een meisje kunnen oppikken is dat helemaal handig.quote:
Jij faalt zo hard af en toe.quote:Op zondag 25 september 2011 13:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. In Delft zijn de mannen zo wanhopig, dat die heel makkelijk zijn. En als ze zo af en toe een meisje kunnen oppikken is dat helemaal handig.
Vertel.quote:
Bron? Geloof er geen zak vanquote:Op zondag 25 september 2011 13:35 schreef Kutstudent het volgende:
Mannen in Delft zijn echt absoluut niet wanhopig. Tenminste, niet de normale mannen. Al die autistjes en dergelijke die nog bij hun ouders wonen en elke dag elk college volgen en vervolgens weer naar huis, die wel. Maar de rest niet. De enige stad in Nederland waar qua studenten meer hetero geneukt wordt is Leiden geloof ik, en daar is het ook vaak met lui uit Delft die langskomen.
quote:Op zondag 25 september 2011 13:35 schreef Kutstudent het volgende:
Mannen in Delft zijn echt absoluut niet wanhopig. Tenminste, niet de normale mannen. Al die autistjes en dergelijke die nog bij hun ouders wonen en elke dag elk college volgen en vervolgens weer naar huis, die wel. Maar de rest niet. De enige stad in Nederland waar qua studenten meer hetero geneukt wordt is Leiden geloof ik, en daar is het ook vaak met lui uit Delft die langskomen.
quote:Op zondag 25 september 2011 13:35 schreef Kutstudent het volgende:
Zelfs die is nog te klein voor de onzin die net werd verkondigd.quote:
Die vrouwen kunnen beter hoer gaan worden.quote:Op zondag 25 september 2011 13:43 schreef Kutstudent het volgende:
Amsterdamse studentes halen het gemiddelde omhoog. Zij doen het gemiddeld 197 keer per jaar.
Tering hé.
Tuurlijk, Amsterdam is dan ook wel het sodom en gomorra van de nederlandse studentenquote:Op zondag 25 september 2011 13:43 schreef Kutstudent het volgende:
Amsterdamse studentes halen het gemiddelde omhoog. Zij doen het gemiddeld 197 keer per jaar.
Tering hé.
Ja, en of dat helemaal eerlijke antwoorden ipv maatschappelijk gewenste zal hebben opgeleverd... Mwoah..quote:Op zondag 25 september 2011 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
Voor het onderzoek zijn 1253 studenten tussen de 17 en 30 jaar ondervraagd uit Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Maastricht, Leiden, Rotterdam, Leeuwarden, Groningen, Breda, Nijmegen, Zwolle, Delft, Tilburg, Eindhoven en Enschede.
In Groningen wordt juist het minst geneukt.quote:Op zondag 25 september 2011 13:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk, Amsterdam is dan ook wel het sodom en gomorra van de nederlandse studenten
Dat jullie Delftenaren niet even komen kijken hoe je het met fatsoenlijke studentes kan doen
Neway, ik dacht trouwens dat groningen altijd koningen was, volgens de verhalen was dat toch altijd wel de meest ehm, hormonale stad van het land.
Geen idee, heb er niet gestudeerd. Wel 2 overigens zeer geslaagde feesten ende partijen meegemaakt, dus ze weten wel hoe het moetquote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In Groningen wordt juist het minst geneukt.
Denk je dat dat niet gebeurd?quote:Op zondag 25 september 2011 13:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk, Amsterdam is dan ook wel het sodom en gomorra van de nederlandse studenten
Dat jullie Delftenaren niet even komen kijken hoe je het met fatsoenlijke studentes kan doen
Ik snap geen kut van jullie organisatiequote:Op zondag 25 september 2011 13:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je dat dat niet gebeurd?Maar wij gaan vaker naar Leiden, is net wat makkelijker en veel betere banden met Utrecht en Leiden dan met Amsterdam denk ik.
Klopt. Ik ben er 2 keer geweest, en dat was echt baas.quote:Op zondag 25 september 2011 13:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, heb er niet gestudeerd. Wel 2 overigens zeer geslaagde feesten ende partijen meegemaakt, dus ze weten wel hoe het moet
Tja, wel hbo, maar die blijven allemaal thuis wonen dus niet veel studenten denk ik inderdaad.quote:
Waar?quote:Op zondag 25 september 2011 13:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vond ergens in een woonwijk een week geleden een heuse studentenflat/wijkje hier in den bosch
En dan bedoel ik niet bij de onderwijsboulevard maar vlakbij station oost. Snapte niet helemaal wat dat daar nou zou moeten..
Ik zo daar zo willen zitten hoor. 5 minuten van de stad. Tien van school. Ideaal.quote:Op zondag 25 september 2011 13:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ehm, ja daar zou het wel hebben kunnen zijn
Maar dan nog, vond het best een redelijke hoeveelheid studentenwoningen daar. Terwijl er nieteens onderwijs in de buurt zit. Hoewel ik wel een fontys-gebouw had gevonden in de buurt. Maar dat leek me niet zo groot.
Laat ik nou net zo wonen in Delft. Maar dan 3 minuten van het centrum, 2 minuten van school en 8 minuten van het station.quote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zo daar zo willen zitten hoor. 5 minuten van de stad. Tien van school. Ideaal.
Delftquote:Op zondag 25 september 2011 14:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laat ik nou net zo wonen in Delft. Maar dan 3 minuten van het centrum, 2 minuten van school en 8 minuten van het station.
Ja, in de ultieme trollreeks van fok.quote:Op zondag 25 september 2011 14:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je weet in welk topic je post?
Buitenpepers is ook een goede locatie. Ik ken mensen in Tilburg die net zo ver van de uni wonen als ik van het centraal station in Den Bosch.quote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zo daar zo willen zitten hoor. 5 minuten van de stad. Tien van school. Ideaal.
Ja dan gaan ze op kamers, gaan ze nog een heel eind van hun school afzitten.quote:Op zondag 25 september 2011 14:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Buitenpepers is ook een goede locatie. Ik ken mensen in Tilburg die net zo ver van de uni wonen als ik van het centraal station in Den Bosch.
Het gaat om het ideequote:Op zondag 25 september 2011 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dan gaan ze op kamers, gaan ze nog een heel eind van hun school afzitten.
Waarom? Jij bent nog een van die weinige maagden in Tilburg die nog over is?quote:Op zondag 25 september 2011 14:20 schreef bijdehand het volgende:
Dat onderzoekSerieus, daar kan je toch geen goed woord voor over hebben?
Voor mij is dat een uur want ik verveel me doodt..quote:
dikzakquote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef Kutstudent het volgende:
Ik eet popcorn. Waarom? Omdat het kan.
quote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent nog een van die weinige maagden in Tilburg die nog over is?
Trololoquote:Op zondag 25 september 2011 14:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niet op reageren BDH, hij is gewoon jaloers.
Ik vind zijn uitspraken altijd mooi. Op niets (of slecht) onderzoek gebaseerd en als hij niks terug kan zeggen het afdoen met een typische 'quote:Op zondag 25 september 2011 14:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niet op reageren BDH, hij is gewoon jaloers.
Jonge, dat was toch ook een trollopmerking. Ik weet heus wel dat jij het ooit met die lelleke draak gedaan hebt. Hoe heet ze ook alweer.quote:Op zondag 25 september 2011 14:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind zijn uitspraken altijd mooi. Op niets (of slecht) onderzoek gebaseerd en als hij niks terug kan zeggen het afdoen met een typische '' of 'trololo'.
Typischquote:Op zondag 25 september 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jonge, dat was toch ook een trollopmerking. Ik weet heus wel dat jij het ooit met die lelleke draak gedaan hebt. Hoe heet ze ook alweer.
quote:Op zondag 25 september 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jonge, dat was toch ook een trollopmerking. Ik weet heus wel dat jij het ooit met die lelleke draak gedaan hebt. Hoe heet ze ook alweer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Cecile.quote:Op zondag 25 september 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2011 14:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ik alweer vergeten. Ik moest hardop lachen.
You made my day.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |