Wel als duidelijk is dat de automaat bij het terrein hoort.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk... Of ga jij geld gooien in een willekeurige betaalautomaat 50 meter verderop als er een bord staat wat aangeeft dat je er gewoon mag parkeren?
Dat was ook altijd zo, totdat de situatie veranderde zoals nu gebeurt is.quote:En TS wist dat-ie daar gratis mocht parkeren.
Yep maar de laatste keer niet meer en toen moest er dus betaald worden wat niet gebeurt is.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, en toen was het altijd gratis
[tegenbeterwetenin]quote:Op donderdag 22 september 2011 12:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep maar de laatste keer niet meer en toen moest er dus betaald worden wat niet gebeurt is.
En hoe weet ik dat?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep maar de laatste keer niet meer en toen moest er dus betaald worden wat niet gebeurt is.
Door de publicaties daaromheen in de gaten te houden? Zeker als je er vaker komt lijkt het me goed om jezelf op de hoogte te houden.quote:
Ik kom er voor het eerst, remember?!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Door de publicaties daaromheen in de gaten te houden? Zeker als je er vaker komt lijkt het me goed om jezelf op de hoogte te houden.
Ik ook.....quote:Maar ik kan mezelf blijven herhalen.....
Jij wel, TS niet en daar ging het omquote:Op donderdag 22 september 2011 13:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik kom er voor het eerst, remember?!
Daar gaat het dus NIET omquote:Op donderdag 22 september 2011 14:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij wel, TS niet en daar ging het om
Nou ... ehm ... neequote:Op donderdag 22 september 2011 14:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij wel, TS niet en daar ging het om
Zou mooi zijn als een agent daarop ging selecterenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:18 schreef Ralphmeister het volgende:
De persoon die de boete uitschreef wist ook dat TS er vaker komt? Of geeft ie gewoon iedereen deze boete ongeacht hoe vaak die persoon er komt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |