Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef coban het volgende:
zouden jullie 1 maand zonder alcohol kunnen?
Ik denk het niet
Wel eens gedaan, niks moeilijks aan maar wel beetje saai enzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef coban het volgende:
Ik denk het niet
Jawel, maar ga ik niet doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef coban het volgende:
Ik denk het niet
Ja dat is gewoon saaiquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef coban het volgende:
[..]
ja ik doe ook bouwvakkersopleiding nu hoor.
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef coban het volgende:
Ik denk het niet
nou in het eerste jaar leren we broeken op de perfecte manier te dragen zoals de eckte bouwvakkers dat doen.quote:
Straatacademie?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:26 schreef coban het volgende:
[..]
nou in het eerste jaar leren we broeken op de perfecte manier te dragen zoals de eckte bouwvakkers dat doen.
In het 2e jaar leren we fluiten, voor het hosselen van blonde chimeids.
Ik heb dat allebei al geperfectioneerdquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:26 schreef coban het volgende:
[..]
nou in het eerste jaar leren we broeken op de perfecte manier te dragen zoals de eckte bouwvakkers dat doen.
In het 2e jaar leren we fluiten, voor het hosselen van blonde chimeids.
Geen raki drinkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef coban het volgende:
wat je niet kent kun je niet missen he
Rakiquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen raki drinken
Geen Efes drinken
Haha jij bent dan ook perfect in dat opzicht, like a boss.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb dat allebei al geperfectioneerd.
heyquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:13 schreef coban het volgende:
ohja. Hey dalalalando en hey dientjeeee
Geen kinderlimonade drinkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen raki drinken
Geen Efes drinken
En dat allemaal in een halfjaar stagequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:30 schreef coban het volgende:
[..]
Haha jij bent dan ook perfect in dat opzicht, like a boss.
Doe ik wel.quote:
Welke lays of croky??quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een zak van in de kast liggen
Pringlesquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef Ragboer het volgende:
Hoe heten die ranzige kartonnetjes die ze chips noemen ook alweer? Van die kokers heb ik het over.
Hahah ohja jij had ook die stages hequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
En dat allemaal in een halfjaar stageniks 2jarig opleiding ditdat
Goed zo, Marokkaanse schoonheid van me...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
bijna thuis daarna diehard huiswerk
Prinkolsquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef Ragboer het volgende:
Hoe heten die ranzige kartonnetjes die ze chips noemen ook alweer? Van die kokers heb ik het over.
Ik ben geen stratenmakerquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah ohja jij had ook die stages he
Hahahahhahaha ik zie je al stenen verleggen op straat
Pringels zijn goorquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
Ja die Pringels ja, dat zijn geen gefrituurde sneetjes aardappel maar van die gemachineerde meuk die uit een papje van troep is gemaakt, dat mensen dat chips noemen...
Die van AH huismerk. Die vind ik de beste.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Welke lays of croky??
Hier zit echt veel verschil in van smaak
Inderdaad. Mensen die dat lekker vinden hebben geen smaak. Net als kipnuggets, dat is gewoon restafval van een kip. Met bot en al in de blender gegaan en dan in vormpjes gegoten.quote:
Weetikweetik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben geen stratenmakerwas gwn bij dikke hoogbouw en hoefde bijna nooit te bouwvakken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |