Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef coban het volgende:
zouden jullie 1 maand zonder alcohol kunnen?
Ik denk het niet
Wel eens gedaan, niks moeilijks aan maar wel beetje saai enzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef coban het volgende:
Ik denk het niet
Jawel, maar ga ik niet doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef coban het volgende:
Ik denk het niet
Ja dat is gewoon saaiquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef coban het volgende:
[..]
ja ik doe ook bouwvakkersopleiding nu hoor.
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef coban het volgende:
Ik denk het niet
nou in het eerste jaar leren we broeken op de perfecte manier te dragen zoals de eckte bouwvakkers dat doen.quote:
Straatacademie?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:26 schreef coban het volgende:
[..]
nou in het eerste jaar leren we broeken op de perfecte manier te dragen zoals de eckte bouwvakkers dat doen.
In het 2e jaar leren we fluiten, voor het hosselen van blonde chimeids.
Ik heb dat allebei al geperfectioneerdquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:26 schreef coban het volgende:
[..]
nou in het eerste jaar leren we broeken op de perfecte manier te dragen zoals de eckte bouwvakkers dat doen.
In het 2e jaar leren we fluiten, voor het hosselen van blonde chimeids.
Geen raki drinkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef coban het volgende:
wat je niet kent kun je niet missen he
Rakiquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen raki drinken
Geen Efes drinken
Haha jij bent dan ook perfect in dat opzicht, like a boss.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb dat allebei al geperfectioneerd.
heyquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:13 schreef coban het volgende:
ohja. Hey dalalalando en hey dientjeeee
Geen kinderlimonade drinkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen raki drinken
Geen Efes drinken
En dat allemaal in een halfjaar stagequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:30 schreef coban het volgende:
[..]
Haha jij bent dan ook perfect in dat opzicht, like a boss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |