abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:53:37 #151
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_102723392
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:40 schreef Moonah het volgende:
Ik zet even een zonnebril op Gaox, je glimt zó! 8-) :P :)
Haha ja ik weet dat het in OUD soms not-done is, maar ik ben erg voor expliciet trots zijn op je kroost :P Doe 'r maar een lasbril bij op hoor ;)

Maar weet je, het is ook helemaal geen simpel kind. Ze sociaal behoorlijk voor, maar dat maakt haar ook erg gevoelig - want zich erg bewust van heel veel - en dat is vaak pijnlijk. Dat ze dan zoveel zelfvertrouwen op kan brengen, vind ik knap. Ze is trouwens ook gaan basketballen, kwam in een groep terecht van alleen jongens van 1 of 2 jaar ouder, is er afschuwelijk slecht in (ja, echt.... bukken als de bal eraan komt, dan soort dingen... O+ ), maar houdt vol. Dat vind ik heel bewonderingswaardig, en dat is, gekoppeld aan m'n kinderen, een nieuwe emotie. Dat ik naar ze kan kijken en denk 'Jee..... jij kunt dit beter dan ik, ik kan zoveel van je leren'. Dat vind ik tof :)
pi_102723771
Dat klinkt geweldig Gao! O+ Lekker van genieten :Y
Kan je me iets meer vertellen over die nieuwe methode?

Rocka, ik denk aan jullie. Hopelijk snel voorbij :*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:14:52 #153
144006 chacama
Ondernemend!
pi_102723784
Dat is inderdaad een mooie manier om naar je kinderen te kunnen kijken. Er van te leren! Super! Wees maar lekker trots op je kroost...absoluut geen overbodige luxe.

En voor alle juffen en meester hier: fijne lerarendag!

Rcka, ik duim dat je mannetje goed de narcose is ingegaan en straks weer goed kan horen...
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:30:18 #154
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_102724109
In het kader van expliciet trots zijn op de kroost ga ik dan ook maar even los, Gao ;) (je vroeg er per slot van rekening om. :P ). Ik ben heel trots op Sterre, die zich zo goed weet te redden op haar nieuwe school. Ik vind het al bijzonder knap dat ze iedere ochtend probleemloos om 6:15 opstaat, dat ze met de trein gaat en door de drukke stad fietst (loslaten :X ), maar helemaal fijn vind ik het dat ze zo zichzelf is gebleven, ook al is alles anders geworden (klasgenoten, leraren, vakken, huiswerk). Ze heeft alleen in één klap een stuk meer zelfvertrouwen gekregen. :) En ze doet dingen helemaal uit zichzelf! :o Dat is nieuw voor me, want ik moet Wouter bijna letterlijk aan het werk schoppen. :') Maar Wouter doet het ook heel goed hoor! Hij heeft wel veel last van die hormonale storm (warrig, vooral heel warrig, maar ook opstandig en dan juist weer heel meegaand, hij wordt heen en weer geslingerd door allerlei emoties), maar met een beetje sturing komt dat allemaal goed. Hij heeft al een stuk meer orde in zijn spullen dan vorig jaar, en de eerste complimenten van zijn mentor heeft ie al binnen, tijdens een evalutiemoment vorige week zei hij tegen 'm dat hij het jaar zo goed begonnen is (goede cijfers) en dat hij trots op 'm is! Fijn. O+ En dan Tristan, ons kleine wervelwindje. Nou ja, klein... :') Hij is zo lekker speels nog, heel sociaal vergeleken bij de andere twee (er gaat geen dag voorbij zonder dat er met een vriendje gespeeld wordt), hij bloeit op bij zijn nieuwe meester en juf (vooral de meester vindt ie erg leuk) en is daardoor extra gemotiveerd om zijn best te doen voor zijn schoolwerk. Ik merk wel dat hij last heeft van het opboksen tegen zijn grote broer, die kan hem verbaal snoeihard onderuit halen, maar hij verweert zich steeds beter. Wat me opvalt is dat hij net als zijn broer heel dominant is, en waar hij bij zijn broer niet de kans krijgt om zijn zin door te drijven, lukt dat vaak wèl bij zijn klasgenootjes. Gelukkig zijn zijn beste vrienden ook niet op hun mondje gevallen en geven ze hem genoeg tegengas. :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:32:47 #155
11682 Moonah
Jolie femme
pi_102724189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:53 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Haha ja ik weet dat het in OUD soms not-done is, maar ik ben erg voor expliciet trots zijn op je kroost :P Doe 'r maar een lasbril bij op hoor ;)
Oh joh, wees jij aub heerlijk trots op je kroost! ik bedoelde zeker niet te zeggen dat dat not done zou zijn hoor! :o

quote:
bukken als de bal eraan komt, dan soort dingen... O+
:D :D Maar knáp dat ze volhoudt!

Spuug, gij ook lekker genieten van oew kinders. O+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_102725680
Klinkt goed Goaxing en Spuuglokje!
fijn zeg!

Rocka, ik hoop dat alles goed is gegaan met je dappere!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102727852
Goaxing en Spuuglokje, jullie klinken zo trots! Wat fijn dat het zo goed gaat. Dat mag zeker gepost worden!

Succes vandaag Rocka! Al is het misschien inmiddels al achter de rug.

Vamp, wat ontzettend heftig! Zo onverwachts, lijkt me ook heel moeilijk om als ouder te bepalen hoe je hier mee om kan gaan of hoe je haar het beste kan helpen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:21:04 #158
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_102729595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:14 schreef snoopy het volgende:
Kan je me iets meer vertellen over die nieuwe methode?

Sure, in je pm....

Leuk Spuug, dat het zo goed met ze gaat O+ Heeft Wouter een goede plek gevonden in z'n klas? Ik kan 'm me helemaal zo warrig voorstellen :D En oh ja, dat loslaten....... daar ben ik nog heel niet klaar voor hoor :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:54:38 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_102730643
Wouter is helemaal in zijn element, heeft er echt aan moeten wennen (zijn eigen woorden) dat hij ineens zoveel vrienden heeft! :D Van zijn klas zijn er vier jongens die regelmatig bij ons over de vloer komen (of waar hij naartoe gaat). De reisafstand blijkt in praktijk helemaal geen belemmering te zijn, terwijl we van tevoren wel bang waren dat het erg zou zijn dat zijn klasgenoten niet meer op fietsafstand zitten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 oktober 2011 @ 12:58:37 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102730750
Gao en Spuug, wat klinkt dat allemaal heerlijk! O+

Gao, ik zou het ook leuk vinden om wat meer te horen over die methode :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:27:57 #161
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102733866
fijne en leuke verhalen, spuug & gao! ^O^

hoe is 't met den B, Rocka?
in de haak.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:18:37 #162
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102735759
B ging in volle paniek de narcose in en kwam er ook rot weer uit. Hij herinnert zich dit niet meer maar erg gezellig zag het er niet uit. Hij had ook knap wat pijn aan 1 van zijn oren en het bloedde ook. Zetpil gehad en een half uur later ging het wel weer een beetje. En nu is hij onwijs verwend met playmobil en lekkere dingetjes en vindt hij opereren leuk en wil nog wel een keer :') :D
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_102736367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:18 schreef RockabeIIa het volgende:
en vindt hij opereren leuk en wil nog wel een keer :') :D
Rocka, wat een rollercoaster voor je jochie :* Lekker verwennen ja ^O^ heerlijk!
ennuh: :D B. heb je nog meer oren dan? :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:44:57 #164
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102736901
Oh akelig Rocka! vond ik tenminste altijd. Dat ze dan zo eruit komen als ze er ingaan.(vechtend, in ons geval) fijn dat het wel weer gaat nu. merk je al dat zijn gehoor beter is?

En playmobil, wat een superpleister op deze orenwond!

Oh en trots... ja. héél!
Mijn grote twaalfje maar toch nog zo kleine die zich zo goed staande houdt in een klas met kinderen die zeker 1,5 jaar ouder zijn. Ik kan wel merken dat het tweede jaar een stuk pittiger is :X er moet véél meer gebeuren, en dat is even wennen. Hij ging dan ook van start met onvoldoendes, maar ook met 10-en op huiswerkoverhoringen. :D héél apart. inmiddels is ie weer helemaal gewend en gaat het weer als vanouds. de chaos herken ik dan wel weer heel erg. Ik leg me er bij neer. zijn brein is wegens verbouwing minder toegankelijk, we redden het wel met z'n allen.

Mijn tweede van 10 is een lekkere drollewop. meer aan het puberen dan zijn grote broer. We leven een beetje in onmin met zijn juf, dus het wordt een gezellig jaar :') hij heeft afgelopen jaar een k*tjuf gehad, en nu is zijn lange aangeengesloten reeks van A's onderbroken met een hoge B (hij zit nu in groep 7, dus al 6 jaar een A :o) helaas mag hij dan niet meer in het pluswerk van rekenen :') persoonlijk denk ik dat niet mijn kind dommer is geworden, maar dat ie de dupe is van een zwangerschapsverlof. School zegt dat het een "typische Havoleerling is " nou, al is het een kaderscholier, ik vind het gek dat hij ineens lager scoort, en dat zijn vriendje "toevallig" hetzelfde overkomt. onmin dus. maar goed, hij mag zijn toets overdoen, en ik heb zijn breuken even bijgespijkerd. :') maar afijn, het feit dat ze denken dat ie van ons met alle geweld naar het VWO moet geeft alweer te denken. Zover was ik nog helemaal niet eigenlijk.

Mijn kleine 7 jarige (niet meer zo kleine) prullie is als vanouds faalangstig begonnen aan groep 5. ik weet echt niet meer wat ik daarmee moet. zelfs met diplomazwemmen was hij helemaal verbaasd dat hij het haalde :o terwijl we hem verteld hadden dat diplomazwemmen voor de lol is, voor de sier. gekkerd.
Gelukkig heeft ie een héle lieve, zorgzame opmerkzame juf die langzaam hem doorgrond en daar op inspeelt. wat een bof! ik heb er echt een goed gevoel over voor hem. Ze doen het gewoon alledrie heel goed. zijn lief, behulpzaam, zorgzaam, grappig humoristisch, bijdehand, rustig en gewoon helemaal perfect. met nukken en gebruiksaanwijzingen en al. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:33:15 #165
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_102738619
Akelig, Rocka :{ Gelukkig is het klaar en over, kun je nu genieten van het verwennen. En zelf even bijkomen.

quote:
Ze doen het gewoon alledrie heel goed. zijn lief, behulpzaam, zorgzaam, grappig humoristisch, bijdehand, rustig en gewoon helemaal perfect. met nukken en gebruiksaanwijzingen en al.
Wat lief :) Maar balen van de onmin op school. Jongste en ik verzuchten regelmatig dat we toch maar mooi geluk hebben gehad dat we de afgelopen twee jaar zulke fantastische juffen hebben gehad, en dat we ons door deze ellendige leraar dubbel realiseren hoe fantastisch ze waren. Hij is waarschijnlijk niet eens zo ellendig, alleen maar heel onzeker, en nou ja.... niet fantastisch. Tweede kan toch hopelijk wel gewoon naar een brugklas? Dat ze daar vervolgens uitmaken wat 't moet worden?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:41:14 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102738918
oh ja hoor, en buiten dat, hij wil graag naar dezelfde school als zijn broer. Daarvoor moet hij toelatingsexamen doen. En wat mij betreft doet ie dat gewoon. Het duurt nog 2 jaar, eerst wacht ik de entreetoets wel af. :D
Hij wil heel graag, maar de juf is zo'n keurige, aangeharkte mevrouw met dochters en een keurig geknipte heg. die begrijpt echt hé-le-maal niks van jongens. En daar gaat het spaak denk ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_102774525
Rocka, hoe is het met je ventje?

Hier de eerste speel-date geregeld voor maandag. Ze hebben het er al een paar dagen over, dus nu als moeders ook maar eens overlegd wat we konden regelen voor ze ;)
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:18:57 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102774705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh akelig Rocka! vond ik tenminste altijd. Dat ze dan zo eruit komen als ze er ingaan.(vechtend, in ons geval) fijn dat het wel weer gaat nu. merk je al dat zijn gehoor beter is?

En playmobil, wat een superpleister op deze orenwond!

Oh en trots... ja. héél!
Mijn grote twaalfje maar toch nog zo kleine die zich zo goed staande houdt in een klas met kinderen die zeker 1,5 jaar ouder zijn. Ik kan wel merken dat het tweede jaar een stuk pittiger is :X er moet véél meer gebeuren, en dat is even wennen. Hij ging dan ook van start met onvoldoendes, maar ook met 10-en op huiswerkoverhoringen. :D héél apart. inmiddels is ie weer helemaal gewend en gaat het weer als vanouds. de chaos herken ik dan wel weer heel erg. Ik leg me er bij neer. zijn brein is wegens verbouwing minder toegankelijk, we redden het wel met z'n allen.

Mijn tweede van 10 is een lekkere drollewop. meer aan het puberen dan zijn grote broer. We leven een beetje in onmin met zijn juf, dus het wordt een gezellig jaar :') hij heeft afgelopen jaar een k*tjuf gehad, en nu is zijn lange aangeengesloten reeks van A's onderbroken met een hoge B (hij zit nu in groep 7, dus al 6 jaar een A :o) helaas mag hij dan niet meer in het pluswerk van rekenen :') persoonlijk denk ik dat niet mijn kind dommer is geworden, maar dat ie de dupe is van een zwangerschapsverlof. School zegt dat het een "typische Havoleerling is " nou, al is het een kaderscholier, ik vind het gek dat hij ineens lager scoort, en dat zijn vriendje "toevallig" hetzelfde overkomt. onmin dus. maar goed, hij mag zijn toets overdoen, en ik heb zijn breuken even bijgespijkerd. :') maar afijn, het feit dat ze denken dat ie van ons met alle geweld naar het VWO moet geeft alweer te denken. Zover was ik nog helemaal niet eigenlijk.

Mijn kleine 7 jarige (niet meer zo kleine) prullie is als vanouds faalangstig begonnen aan groep 5. ik weet echt niet meer wat ik daarmee moet. zelfs met diplomazwemmen was hij helemaal verbaasd dat hij het haalde :o terwijl we hem verteld hadden dat diplomazwemmen voor de lol is, voor de sier. gekkerd.
Gelukkig heeft ie een héle lieve, zorgzame opmerkzame juf die langzaam hem doorgrond en daar op inspeelt. wat een bof! ik heb er echt een goed gevoel over voor hem. Ze doen het gewoon alledrie heel goed. zijn lief, behulpzaam, zorgzaam, grappig humoristisch, bijdehand, rustig en gewoon helemaal perfect. met nukken en gebruiksaanwijzingen en al. O+
Ow Buuf, je doet me hier zo'n goed idee aan de hand O+ Ik zit met een kruimeltje dat denk dat ze het gat niet kan halen... terwijl ze als drie zwemjuffen zeggen dat dat heus echt gewoon kan, ruim een meter verder zwemt. Puur tussen de oren dus en ik wil dat ze áls ze straks zou mogen afzwemmen, ze dat relaxt doet :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102780210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:21 schreef Cooki het volgende:
O+ Oudste komt net thuis van school en belt aan: wilt u kinderpostzegels kopen mevrouw? O+

mogen wij in de OP? 31-10-2001, Thomas zoon van Cooki ?
:@ alsjeblieft? :P
pi_102780322
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en trots... ja. héél!
..
... Ze doen het gewoon alledrie heel goed. zijn lief, behulpzaam, zorgzaam, grappig humoristisch, bijdehand, rustig en gewoon helemaal perfect. met nukken en gebruiksaanwijzingen en al. O+
Buurvrouw, Echt super hoe jij je jongens beschrijft :Y O+
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:54:09 #171
190853 RockabeIIa
pi_102788944
Ja, ik zou willen dat die van mij zo waren :P

Met B gaat het perfect! Hij vindt eigenlijk alles nu wel herrie maken; De koffiezetter als die bonen maalt, zijn broertje als die schreeuwt (en dat doet ie graag, veel en hard!), de stofzuiger, etc.
Ook had ie het kleine piepje van als de koffiezetter klaar is echt nog nooit gehoord. En opeens komen er allerlei dingen naar boven die hij niet mee heeft gekregen op school. Zo mochten de kinderen op dierendag pluche dieren meenemen naar school. Hij vond het heel jammer dat hij dat niet had en was echt teleurgesteld. Ik vroeg hem of hij daar een briefje over had gehad maar dat was niet zo. Hij had het ook pas op de dag zelf gehoord. Blijkbaar had de juf het al meerdere keren verteld in de klas. Wie weet wat hij nog meer gemist heeft?
En hij heeft als vanouds en erger de hele dag de klep weer open. Zingt de hele dag en hoort zichzelf heel erg graag, lijkt het :')
yeuy me :D
pi_102789658
Heuj, die van jou klinken ook tof: lekkere doerakken :7

Jouw B. komt nu in een soort andere wereld terecht :D allerlei nieuwe dingen, lijkt me ook best gek voor m, maar wel heeeeel fijn O+
pi_102789741
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:59 schreef Cooki het volgende:

[..]

:@ alsjeblieft? :P
Rocka, dank! (er staat nu wel exact dat... moet ms nog 31 oktober 2001 worden? :@ maakt mij nix uit hoor, maar voor de lijstjes-fetisjisten? :P )
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:26:34 #174
190853 RockabeIIa
pi_102790756
Tja, jij zet het er zo neer.

En wat B betreft. Het is effe wennen voor zijn broedertje. Als die nu schreeuwt dan krijgt ie gelijk een hengst :') (niet dat ik dat goedkeur maar soms ben ik net te laat he!)
pi_102790986
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Tja, jij zet het er zo neer.
ja, tja ,klopt, niet gechecked vooraf, laat staan, niemand die t ziet/leest :s)
quote:
En wat B betreft. Het is effe wennen voor zijn broedertje. Als die nu schreeuwt dan krijgt ie gelijk een hengst :') (niet dat ik dat goedkeur maar soms ben ik net te laat he!)
gheghe.. het broertjes-vuurwerk komt nu echt los? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')