quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niemand die het einde ontroerend vond? Toen Barney weer in het huis van Ted was?![]()
Ergerlijk hoe nep kinderachtig Barney acteert. (Aan tafel bij die pa thuis.)
Ga ik zo over oordelen.quote:
Nee lijkt me niet inderdaad, want de moeder is die huisgenoot van die student waar hij even mee date. En Victoria was toen weg denk ik en is sowieso geen student maar werkt bij een banketbakker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prima begin. Ben benieuwd naar hoe het met Nora en Barney loopt.
En leuk dat Victoria terug is. Al kan zij de moeder niet zijn toch?
LOL. Ja, dat was een goede mogelijkheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:03 schreef -Mo- het volgende:
Nu weten we iig zeker dat Barney niet met Lily trouwt...
Hehe ja inderdaad, Sammy is helemaal een baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:10 schreef Flanx het volgende:
Punchy! Is ook echt al zo´n baas in Blue Mountain State.
Leuke afleveringen!
Robin, ik denk het echtquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:18 schreef BasvB het volgende:
Ooohh Victoria is terug.
Ik vraag me wel af hoe het gaat eindigen met Barney. Robin of Nora?
Dat is natuurlijk alleen zodat wij die optie nog niet kunnen uitsluitenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Robin, ik denk het echt
Ook wel een aantal redenen voor:
Geen enkele zichzelf respecterende vrouw zou nu een nieuwe relatie aangaan met Barney na wat hij allemaal verteld heeft, enkel een vrouw die hem al heel lang kent -> Robin.
Het feit dat Robin nog niet is voorgekomen bij Barney's wedding en Nora geen reden zou hebben om Ted langs te vragen?
En tot slot:
The exploding meatballsub: Barney ligt op zijn "sterfbed" zonder vrouw terwijl hij nu gaat trouwen, Robin heeft dan ook nog niemand, dus zijn ze samen (hoewel deze aflevering met een flinke korrel zou moet worden genomen denk ik).
Dit is precies wat ze je willen laten denken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Robin, ik denk het echt
Ook wel een aantal redenen voor:
Geen enkele zichzelf respecterende vrouw zou nu een nieuwe relatie aangaan met Barney na wat hij allemaal verteld heeft, enkel een vrouw die hem al heel lang kent -> Robin.
Het feit dat Robin nog niet is voorgekomen bij Barney's wedding en Nora geen reden zou hebben om Ted langs te vragen?
En tot slot:
The exploding meatballsub: Barney ligt op zijn "sterfbed" zonder vrouw terwijl hij nu gaat trouwen, Robin heeft dan ook nog niemand, dus zijn ze samen (hoewel deze aflevering met een flinke korrel zou moet worden genomen denk ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |