Dankjequote:Op dinsdag 20 september 2011 11:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind die effecten van jou ook mooi hoor Anne![]()
Dat kun je natuurlijk heel ruim opvatten, gebruik je fantasie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef fwokker het volgende:
Ik wil die dingen wel winnen hoor maar een kleurplaat
Leuk hehquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef fwokker het volgende:
gewoon beetje mspaintquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef fwokker het volgende:
Ik hoop maar dat de R&D club van Teufel beter werk aflevert dan de PR jongens en meisjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:46 schreef Anne het volgende:
Beide voorkanten van de luidsprekers zijn 100% identiek uitgerustuitgevoerd. AkoestiekAkoestisch beziengezien een groot voordeel. Volume- en basregelaar zijn aan de zijkant geplaatst met daarnaast ook de aansluitingen voor koptelefoon en microfoon. Ideaal, ook voor de gamers onder ons!
Inderdaad zeg, of doe het even in een ander topic. Ze geven leuke prijzen weg en alhoewel je kritiek misschien terecht is, is dit niet de plaats om die te uiten.quote:
Kleurplaten zijn de bom, en een vast onderdeel van de selektieprocedure voor het alom begeerde modschap.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef fwokker het volgende:
quote:
Dat was ik wel van planquote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Anne het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het wachten op de eerste en de beste die hem daadwerkelijk uitprint en inkleurt op de ouderwetse manier; met potloden![]()
!
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil best meedoen maar ik kan niet binnen de lijntjes kleuren
naquote:Op donderdag 22 september 2011 09:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Anne het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het wachten op de eerste en de beste tweede die hem daadwerkelijk uitprint en inkleurt op de ouderwetse manier; met potloden![]()
!
Lotgenootquote:Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ik moet ook eens wat origineels verzinnen, wil ook dit wel hebben.
Heb even geen fantasie op het moment...
Als ik dat doe win ik dan?quote:
En ik nog steeds geen inspiratiequote:
Ik wilde nog mee doen, tot ik bij de inzendingen keekquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Anne het volgende:
Nog een paar uurtjes om mee te kunnen dingen!
Super spannend!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Anne het volgende:
Nog een paar uurtjes om mee te kunnen dingen!
Lekker snelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:16 schreef Anne het volgende:
De prijswinnaars zullen vanavond bekend worden gemaakt.
Inderdaad succes aan iedereen! (Ik denk dat iedereen schrikt als ik zeg hoe lang ik met de mijne bezig ben geweest..)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:23 schreef GhostWhisperer het volgende:
Haha, ik ook... Ik vind dat ik voor de tijd die ik beschikbaar had nog best iets redelijks heb gemaakt. Succes allemaal
Waarom komt jouw UI dan vandaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef mergbot het volgende:
Mijn tijd op het station nuttig besteed.
Dankje! Ik mag hopen dat hij inderdaad leuk is, want ik ben er maar liefst 12 uur mee bezig geweest van het weekend! (ik ben nog niet zo snel in photoshop..lol)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef GhostWhisperer het volgende:
Haha, Miss, volgens mij maak jij nog behoorlijk veel kans hoorIk vind hem in ieder geval vet leuk
Ja, dat vraag ik.quote:
Ik gebruik zelf Photoshop CS5, volgens mij heb je daar ook al een aantal nieuwere versies van, maar ik vind dit prima werken, heb nog niet de behoefte aan een nieuwere versie op dit moment.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef GhostWhisperer het volgende:
Wow! 12 uur? Dat is inderdaad lang... zou je niet zeggen, want hij ziet er behoorlijk professioneel uit naar mijn mening. Maarja, ik kan ook helemaal niet met photoshop overweg... ik gebruik goede oude paint shop pro 5Je hebt zelfs daar al versie 10 of 11 van, maar ik vind de oude fijner.
Bedankt... Ben blij dat de vogeltjes je opvallen, want ik was bang dat ze misschien niet gezien zouden worden
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef Anne het volgende:
En de 3 winnaars die Teufel heeft uitgekozen, zijn geworden:![]()
makkiej, GuitarJJ en retuow82
![]()
!
Gefeliciteerd! Ik stuur jullie zo meteen alle drie een PM!
Gefeliciteerd allemaal!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef Anne het volgende:
![]()
!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef Anne het volgende:
![]()
!
Geef jij anders ook nog drie setjes weg aan de inzendingen die jij het mooiste vondquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef mergbot het volgende:
Gefeliciteerd! vond ze persoonlijk niet de mooiste, maar teufel blijkbaar wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |