Dankjequote:Op dinsdag 20 september 2011 11:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind die effecten van jou ook mooi hoor Anne![]()
Dat kun je natuurlijk heel ruim opvatten, gebruik je fantasie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef fwokker het volgende:
Ik wil die dingen wel winnen hoor maar een kleurplaat
Leuk hehquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef fwokker het volgende:
gewoon beetje mspaintquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef fwokker het volgende:
Ik hoop maar dat de R&D club van Teufel beter werk aflevert dan de PR jongens en meisjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:46 schreef Anne het volgende:
Beide voorkanten van de luidsprekers zijn 100% identiek uitgerustuitgevoerd. AkoestiekAkoestisch beziengezien een groot voordeel. Volume- en basregelaar zijn aan de zijkant geplaatst met daarnaast ook de aansluitingen voor koptelefoon en microfoon. Ideaal, ook voor de gamers onder ons!
Inderdaad zeg, of doe het even in een ander topic. Ze geven leuke prijzen weg en alhoewel je kritiek misschien terecht is, is dit niet de plaats om die te uiten.quote:
Kleurplaten zijn de bom, en een vast onderdeel van de selektieprocedure voor het alom begeerde modschap.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef fwokker het volgende:
quote:
Dat was ik wel van planquote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Anne het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het wachten op de eerste en de beste die hem daadwerkelijk uitprint en inkleurt op de ouderwetse manier; met potloden![]()
!
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil best meedoen maar ik kan niet binnen de lijntjes kleuren
naquote:Op donderdag 22 september 2011 09:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Anne het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het wachten op de eerste en de beste tweede die hem daadwerkelijk uitprint en inkleurt op de ouderwetse manier; met potloden![]()
!
Lotgenootquote:Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ik moet ook eens wat origineels verzinnen, wil ook dit wel hebben.
Heb even geen fantasie op het moment...
Als ik dat doe win ik dan?quote:
En ik nog steeds geen inspiratiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |