Dat weet ik ook wel lieverd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[Taalnazi] DAT topic. [/taalnazi]
en dat vanuit mij
Je stelt me weer hevig teleur kloon.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel lieverd.
Die topic is straattaal. Voor Bels. Ofzo.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je stelt me weer hevig teleur kloon.
OP maken hoeft al niet meer, je hoeft alleen nog maar op 'open nieuw deel' te klikkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:40 schreef Belsezar het volgende:
TY, geen op maken of titel verzinnen
Sorry, maar helaas gaat de cursus 'omgaan met teleurstellingen' vandaag niet door.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ookal was het mijn intentie.
Leren omgaan met teleurstellingen!
Adiosquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Belsezar het volgende:
Eens proberen te slapen, spreek jullie morgen
Wat nou geen OP.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
OP maken hoeft al niet meer, je hoeft alleen nog maar op 'open nieuw deel' te klikken
Slaapze.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Belsezar het volgende:
Eens proberen te slapen, spreek jullie morgen
Je hoeft m hooguit nog een beetje te verkrachtenquote:
Hebben we nu een heel topic voor onszelf?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, maar helaas gaat de cursus 'omgaan met teleurstellingen' vandaag niet door.
Dat liever niet overigensquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is een keihard-Good-versus-Evil-wil-nu-keihard-in-haar-aars-gebonkt-worden-datingtopic, dus goed flirten mag.
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Ik kan niet veel, maar dat moet toch net lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoeft m hooguit nog een beetje te verkrachten
Glijmiddel is beterquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan niet veel, maar dat moet toch net lukken.
Vaseline?
Niet vulgair worden nouquote:
Te laat. Dat was ik alquote:
Zo'n beschaafd nonnetje als jij... kom nou...quote:
Ach lieverd...quote:
Dat ik serieus voorhuid lasquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach lieverd...
Je bent nog jong, je hebt geen idee. Kusje op je voorhoofd.
2 jaar geleden was ze jong.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach lieverd...
Je bent nog jong, je hebt geen idee. Kusje op je voorhoofd.
Ik ben mn habijt verlorenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo'n beschaafd nonnetje als jij... kom nou...
Jouw voorhuid hangt tussen je knieeen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik serieus voorhuid las
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ze jong.
Tegenwoordig is het een oud mokkel met schurft.
Ik kan kloon wel aan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Belsezar het volgende:
Mata,
handel dit even verder af aub
Ik ga even slapen
Sja. Die lippen gaan ook hangen naarmate je ouder wordt hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw voorhuid hangt tussen je knieeen.
Ik had het niet eens hoeven vragenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw voorhuid hangt tussen je knieeen.
We hadden besloten dat we elkaar niet aankonden, de vorige keer dat je hier was. remember?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan kloon wel aan.
Doe dat man. Niet teveel nadenken en goeie nacht.
Not wanting to sound like Feitosa; ok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hadden besloten dat we elkaar niet aankonden, de vorige keer dat je hier was. remember?
hmm.. help eens even nadenken? Ik ben te knetter om hier wat van te snappen denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Not wanting to sound like Feitosa; ok.
Pochen over spierkracht en anderen aankunnen...quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. help eens even nadenken? Ik ben te knetter om hier wat van te snappen denk ik
kaas na bier is heerlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb zojuist een kaasje aangemaakt. Kijken of dat een beetje goed gaat na wat bier. Wel goed gesport.
10-8 gewonnen met tafelvoetballen (ik in mijn 1tje tegen 2 Duitsers) en daarna met darten ook allebei de keren.
Ah ja, Feitosa. Nu weet k het weer. Panterprintjesdudequote:Op dinsdag 20 september 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pochen over spierkracht en anderen aankunnen...
Ik denk, laat ik es een andere user uit den ouden doosch (sorry Yvonne) opduikelen...
Ik drink ook veul minder nu. Ga vaak alcoholoos uitquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kaas na bier is heerlijk
alhoewel ik eigenlijk zelden nog drink. Ik word oud. En burgerlijk.
Mijn postuur maar dan met 430 kilo spieren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah ja, Feitosa. Nu weet k het weer. Panterprintjesdude
Te vaakquote:
Ik heb gisteren uit nood een biertje gedronkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik drink ook veul minder nu. Ga vaak alcoholoos uit
ok, er is meer dan alcohol...
Getver. Vieze zooi. Hasjquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Te vaakin mijn geval.
En het is geen echte kaas. Hasj. Wel goed spul, uit 020. zerozero.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb gisteren uit nood een biertje gedronken
Had mn duim verbrand en niks anders in mn koelkast staan waar ik mn duim aan kon koelen. dus maar een biertje geopend
Nadeel van alles lauw drinkenquote:
Eens. Alleen kaas smaakt naar kaas. Maar hij doet zijn werk goed. En die paar Corona ook denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Getver. Vieze zooi. Hasj![]()
Dat heeft NIKS met Kaas te maken..
Ik weiger. Alleen toen in Portugal gedaan omdat je bij reggae gewoon een J moet hebben, maar nooit meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Alleen kaas smaakt naar kaas. Maar hij doet zijn werk goed. En die paar Corona ook denk ik.
En die neger die te lui is om naar de koelkast te lopen en jouw een koud glas ice tea kan inschenken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nadeel van alles lauw drinken
Ik heb het een paar keer gedaan, maar er gaat niets boven echte Nijmeegse kaas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weiger. Alleen toen in Portugal gedaan omdat je bij reggae gewoon een J moet hebben, maar nooit meer.
Varken krijgt het pak niet open.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die neger die te lui is om naar de koelkast te lopen en jouw een koud glas ice tea kan inschenken.![]()
Kloonpost.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik rook m op en dan ga ik naar bed. Morgen weer werken en wilde eigenlijk van te voren nog even naar gemeentehuis gaan om mezelf over te schrijven (wat ik al 2 maanden terug had moeten doen, whoops)
Want Bananacookieshakequote:Op dinsdag 20 september 2011 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gedaan, maar er gaat niets boven echte Nijmeegse kaas.
Beter opvoeden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken krijgt het pak niet open.
Ja, is nu wel belangrijk ivm verzekering, want heb een nieuwe bril aan laten meten vanmiddagquote:
quote:
Een behaarde?quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter opvoeden.
Ik ga in Colombia wel een negerinnetje aanschaffen.
Tijn maakt een kans?quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, is nu wel belangrijk ivm verzekering, want heb een nieuwe bril aan laten meten vanmiddag
meh, doe mij maar de tonijnspaghettiquote:
Nee, dan zie ik m nog beterquote:
Nee, zoiets:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Whaaaa, was ist dass denn?quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
meh, doe mij maar de tonijnspaghetti
Het gaat om voelen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dan zie ik m nog beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, zoiets:
[ afbeelding ]Vergeleken met mij is een albino nog negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
lekkerrrrrquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat om voelen.liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schaterlach.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vergeleken met mij is een albino nog neger
Jij bent raar.quote:
Wellicht heeftie verborgen talenten!quote:
Ik denk dat ik te vaak over mn tong ga struikelen als ik het uberhaupt al ga proberenquote:Op dinsdag 20 september 2011 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent raar.
Spaghetti Amatriciana
Alleen het uitspreken is al lekker.
Dat mag een ander dan ondervinden. Ik stel hoge eisen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wellicht heeftie verborgen talenten!
Die tong lijkt me anders aardig geoefend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te vaak over mn tong ga struikelen als ik het uberhaupt al ga proberen
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat mag een ander dan ondervinden. Ik stel hoge eisen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die tong lijkt me anders aardig geoefend.
Mensen kijken al raar bij Bucaramanga, heel simpel lijkt me.
Met B. doen ik vaak een Dnjepropetrovskje. Dat is wel een goeie tongtest.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom zullen jij en ik nooit zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij kan geen hakken meer dragen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En daarom zullen jij en ik nooit zijn
nope. blijft jammer..quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij kan geen hakken meer dragen.
Tongen. Bestaat er iets lekkerders?quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik weet niet waar je het over hebt
Is goed, truste. Ik moet ook slapen, maar het lijkt nog zo vroeg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar nu maar eens richting bed verkassen. Spreek je morgen ofzo wel.![]()
Zeker welquote:Op dinsdag 20 september 2011 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tongen. Bestaat er iets lekkerders?
ja. Slechte timingquote:Op dinsdag 20 september 2011 02:32 schreef dawg het volgende:
net te laat en iedereen al weg zeker?
singles met een leven
nee. Ik lig al in bed.quote:
ja, want ik ben nog niet hip genoeg voor draadloos internetquote:
you lost mequote:Op dinsdag 20 september 2011 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want ik ben nog niet hip genoeg voor draadloos internet
dat er aan mn laptop een grote witte internetkabel hangtquote:Op dinsdag 20 september 2011 02:42 schreef dawg het volgende:
[..]
you lost me
hoeft niet perse aan jou te liggen trouwens.
oh zo. nouja het werkt toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat er aan mn laptop een grote witte internetkabel hangt
dat wordt eerder van huis vertrekkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef Godtje het volgende:
Godverdomme
Sluiproute 10 dagen afgesloten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |