Dat weet ik ook wel lieverd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[Taalnazi] DAT topic. [/taalnazi]
en dat vanuit mij
Je stelt me weer hevig teleur kloon.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel lieverd.
Die topic is straattaal. Voor Bels. Ofzo.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je stelt me weer hevig teleur kloon.
OP maken hoeft al niet meer, je hoeft alleen nog maar op 'open nieuw deel' te klikkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:40 schreef Belsezar het volgende:
TY, geen op maken of titel verzinnen
Sorry, maar helaas gaat de cursus 'omgaan met teleurstellingen' vandaag niet door.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ookal was het mijn intentie.
Leren omgaan met teleurstellingen!
Adiosquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Belsezar het volgende:
Eens proberen te slapen, spreek jullie morgen
Wat nou geen OP.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
OP maken hoeft al niet meer, je hoeft alleen nog maar op 'open nieuw deel' te klikken
Slaapze.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Belsezar het volgende:
Eens proberen te slapen, spreek jullie morgen
Je hoeft m hooguit nog een beetje te verkrachtenquote:
Hebben we nu een heel topic voor onszelf?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, maar helaas gaat de cursus 'omgaan met teleurstellingen' vandaag niet door.
Dat liever niet overigensquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is een keihard-Good-versus-Evil-wil-nu-keihard-in-haar-aars-gebonkt-worden-datingtopic, dus goed flirten mag.
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Ik kan niet veel, maar dat moet toch net lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoeft m hooguit nog een beetje te verkrachten
Glijmiddel is beterquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan niet veel, maar dat moet toch net lukken.
Vaseline?
Niet vulgair worden nouquote:
Te laat. Dat was ik alquote:
Zo'n beschaafd nonnetje als jij... kom nou...quote:
Ach lieverd...quote:
Dat ik serieus voorhuid lasquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach lieverd...
Je bent nog jong, je hebt geen idee. Kusje op je voorhoofd.
2 jaar geleden was ze jong.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach lieverd...
Je bent nog jong, je hebt geen idee. Kusje op je voorhoofd.
Ik ben mn habijt verlorenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo'n beschaafd nonnetje als jij... kom nou...
Jouw voorhuid hangt tussen je knieeen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik serieus voorhuid las
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ze jong.
Tegenwoordig is het een oud mokkel met schurft.
Ik kan kloon wel aan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Belsezar het volgende:
Mata,
handel dit even verder af aub
Ik ga even slapen
Sja. Die lippen gaan ook hangen naarmate je ouder wordt hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw voorhuid hangt tussen je knieeen.
Ik had het niet eens hoeven vragenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw voorhuid hangt tussen je knieeen.
We hadden besloten dat we elkaar niet aankonden, de vorige keer dat je hier was. remember?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan kloon wel aan.
Doe dat man. Niet teveel nadenken en goeie nacht.
Not wanting to sound like Feitosa; ok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hadden besloten dat we elkaar niet aankonden, de vorige keer dat je hier was. remember?
hmm.. help eens even nadenken? Ik ben te knetter om hier wat van te snappen denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Not wanting to sound like Feitosa; ok.
Pochen over spierkracht en anderen aankunnen...quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. help eens even nadenken? Ik ben te knetter om hier wat van te snappen denk ik
kaas na bier is heerlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb zojuist een kaasje aangemaakt. Kijken of dat een beetje goed gaat na wat bier. Wel goed gesport.
10-8 gewonnen met tafelvoetballen (ik in mijn 1tje tegen 2 Duitsers) en daarna met darten ook allebei de keren.
Ah ja, Feitosa. Nu weet k het weer. Panterprintjesdudequote:Op dinsdag 20 september 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pochen over spierkracht en anderen aankunnen...
Ik denk, laat ik es een andere user uit den ouden doosch (sorry Yvonne) opduikelen...
Ik drink ook veul minder nu. Ga vaak alcoholoos uitquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kaas na bier is heerlijk
alhoewel ik eigenlijk zelden nog drink. Ik word oud. En burgerlijk.
Mijn postuur maar dan met 430 kilo spieren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah ja, Feitosa. Nu weet k het weer. Panterprintjesdude
Te vaakquote:
Ik heb gisteren uit nood een biertje gedronkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik drink ook veul minder nu. Ga vaak alcoholoos uit
ok, er is meer dan alcohol...
Getver. Vieze zooi. Hasjquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Te vaakin mijn geval.
En het is geen echte kaas. Hasj. Wel goed spul, uit 020. zerozero.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb gisteren uit nood een biertje gedronken
Had mn duim verbrand en niks anders in mn koelkast staan waar ik mn duim aan kon koelen. dus maar een biertje geopend
Nadeel van alles lauw drinkenquote:
Eens. Alleen kaas smaakt naar kaas. Maar hij doet zijn werk goed. En die paar Corona ook denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Getver. Vieze zooi. Hasj![]()
Dat heeft NIKS met Kaas te maken..
Ik weiger. Alleen toen in Portugal gedaan omdat je bij reggae gewoon een J moet hebben, maar nooit meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Alleen kaas smaakt naar kaas. Maar hij doet zijn werk goed. En die paar Corona ook denk ik.
En die neger die te lui is om naar de koelkast te lopen en jouw een koud glas ice tea kan inschenken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nadeel van alles lauw drinken
Ik heb het een paar keer gedaan, maar er gaat niets boven echte Nijmeegse kaas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weiger. Alleen toen in Portugal gedaan omdat je bij reggae gewoon een J moet hebben, maar nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |