Ja, wonderbaarlijk dat er nog dikke mensen op deze aardbodem rondlopen denk ik dan.quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
+20 kg spier in 2 maanden tijd die mensen.
WELKE FILM KIJK JE??quote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef coban het volgende:
OMG DIE FUCKER MET DIE BIJL IK SCHROK WEER
Ook lekker, 1 kamillethee. Niet in de Pip Pap Pop-mok helaas want die is in de vaatwasser.quote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel lekker 1 liter groene thee
en bij jou
okeeeeeeeeequote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
[..]
1408 kijk trailer je gaat wenen janken huile
Nee ragboer is liefffquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
[..]
haha als ragboer dit leest gaat hij huilen relallochtoon ga terug naar je eigen land
tsjobanquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
btw wie heeft al die namen geschreven?
awh coolquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ook lekker, 1 kamillethee. Niet in de Pip Pap Pop-mok helaas want die is in de vaatwasser.
ah bah ja dat stuk is kutquote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Oshit nu dat
Hij in die gangen boven hotelkamer met die stoffige mannn omg is eng
Jullie denken: coban fuck off met je verslagen
dit.quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Doe eens niet voor elke scheet een TR zetten.
Ik! Jijstaat er ookquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
btw wie heeft al die namen geschreven?
ik sta nie wat is ditquote:
Moet er dan wel even overnadenken het is natuurlijk een verslaving en ook ik kan dus een terugval krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je kapt met dat gebagger is alles goed.
hij doet gansta en zegt dat ik relallochtoon ben zonder dat hij me kent.quote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoezo haat je hem zo erg dang?
Prachtig verwoordquote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef aight1 het volgende:
Tududuuuu DUUUUUUUUUUUU DUUUUUUU DUuudududud
pwweeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwjjiiiiiiiiiiiii wiwiwiwiwi tuduududu duudud duududu uu u u u u uuwuwww oeoeeueuieieiwuuwwwiiwiwiwiwiwiwiwiwi wiwiwiiwi iwiwiwiwiiwi wui uwiwwiiiiiiii wuuuuu iiiii
zo klonk gitaarsolo die ik net hoorde
bedankt, ik dacht ik ga ook maar even verslag geven enzoquote:
Klinkt als The A-Team, als ik het zo oplees.quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef aight1 het volgende:
pwweeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwjjiiiiiiiiiiiii wiwiwiwiwi tuduududu duudud duududu uu u u u u uuwuwww oeoeeueuieieiwuuwwwiiwiwiwiwiwiwiwiwi wiwiwiiwi iwiwiwiwiiwi wui uwiwwiiiiiiii wuuuuu iiiii
Hahahquote:Op maandag 19 september 2011 23:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
bedankt, ik dacht ik ga ook maar even verslag geven enzo
/carequote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef speedking het volgende:
[..]
hij doet gansta en zegt dat ik relallochtoon ben zonder dat hij me kent.
Ja maar doet ie voor de grap op het begin je moe niet alles serieus nemenquote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef speedking het volgende:
[..]
hij doet gansta en zegt dat ik relallochtoon ben zonder dat hij me kent.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klinkt als The A-Team, als ik het zo oplees.
johan meijer?quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef aight1 het volgende:
ja stukje van solo van Gravity bij WTLIquote:
Van de huidige generatiequote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef aight1 het volgende:
Haten op Amy Winehousebeste zangeres ooit
Ik lig nu in plas. Ik durfde niet naar wcquote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban ik heb trailer gezien
ik moest plasse op het einde
Dat werkt dus niet op FOK!quote:
Toen ik heel jong was ooit gezien dus heb nog steeds die herinneringen. Durfde dagelang niet naar bedquote:
terechtquote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
Maar serieus, iemand die niks anders doet dan pics dumpen, is toch gewoon een TR waard?
Nee, ik was niet de gene die de vorige TR deed.![]()
Ik ben verbannen. Te konings was de reden die ik meekreeg.quote:Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA DAN MOET JIJ MWEE HYPOCRIET
Ik dump niet alleen Pic'squote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
Maar serieus, iemand die niks anders doet dan pics dumpen, is toch gewoon een TR waard?
je bedoelt toch niet mij hequote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
Toen ik heel jong was ooit gezien dus heb nog steeds die herinneringen. Durfde dagelang niet naar bedomdat hij mij daar zou opwachyen.
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3quote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben verbannen. Te konings was de reden die ik meekreeg.
Omg neee slechte herinnering doe het me niet aaanquote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
![]()
♬♪ Jeepers Creepers, where'd you get those peepers ♬♪
chanant.quote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
Ik was ook in bioscoop toen was enge trailer voordat begon en vriendin begon keihard te gillen ik stons voorlul
mja vriendin van me gaat altijd keihard gillen als je ´spinnetje!´ roept en lucht naar haar gooitquote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef coban het volgende:
Ik was ook in bioscoop toen was enge trailer voordat begon en vriendin begon keihard te gillen ik stons voorlul
tering dat doe ik ookquote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
mja vriendin van me gaat altijd keihard gillen als je ´spinnetje!´ roept en lucht naar haar gooit
NEE IK KIJK NIET ACHTER MEquote:
maar achter die muur...quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef coban het volgende:
[..]
NEE IK KIJK NIET ACHTER ME
is muur
Maar naast me is raam van achtertuin ik heb gordij heeeeelemaal naar vensterbank gerold omdat bang voor spiegelbeeld
Dat laatste is ook herkenbaarquote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef coban het volgende:
[..]
NEE IK KIJK NIET ACHTER ME
is muur
Maar naast me is raam van achtertuin ik heb gordij heeeeelemaal naar vensterbank gerold omdat bang voor spiegelbeeld
Haha dat heb ik weer nietquote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
mja vriendin van me gaat altijd keihard gillen als je ´spinnetje!´ roept en lucht naar haar gooit
Hou opp. Nu regent het in die kamer en straks gaat het bevriezen ik weet hele film uit kopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 23:33 schreef Hooidraad het volgende:
Bazen en bazinnen, ik ga slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.treustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Kijk eens goed naar je scherm...quote:Op maandag 19 september 2011 23:32 schreef coban het volgende:
[..]
Hou opp. Nu regent het in die kamer en straks gaat het bevriezen ik weet hele film uit kop
Altijd.quote:
IK WAS VERDOMME EERDER KIJK NAAR MIJN REG DATUM DANNNquote:Op maandag 19 september 2011 23:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Altijd.
Krijg je eigenlijk korting bij Zalando omdat je Dalando heet?
Ik bedoel..je maakt reclame voor ze, hoort wel.
Bazen en bazinnen, ik ga slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hhah moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doeiOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Jullie maken mij niet bang hoorquote:Op maandag 19 september 2011 23:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je scherm...
Bazen en bazinnen, ik ga slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
Trusten![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 23:34 schreef coban het volgende:
[..]
Jullie maken mij niet bang hoor
Omggg die is die man daar hij ligt daar hijs zovies en eng
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op maandag 19 september 2011 23:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
IK WAS VERDOMME EERDER KIJK NAAR MIJN REG DATUM DANNN
ik doe meequote:Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef coban het volgende:
Waarom spelen hoofddoekmeisjes nooit in film?
Ik ga in hororfilm spelen
quote:
Dragen jullie een hoofddoek ?quote:Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef coban het volgende:
Waarom spelen hoofddoekmeisjes nooit in film?
Ik ga in hororfilm spelen
Ja aap ja. Hoe vaak moet ik dt zeggenquote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
Dragen jullie een hoofddoek ?
hoevaak heb je dat wel niet gevraagdquote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
Dragen jullie een hoofddoek ?
Nog nooitquote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoevaak heb je dat wel niet gevraagd
Dont u eve eve feeel like youre peeeerfect fuckking peerfectquote:
evequote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef coban het volgende:
[..]
Dont u eve eve feeel like youre peeeerfect fuckking peerfect
Oke weet lyrics niet
Egwellquote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog nooitAlleen aan coban maar die gaf geen antwoord
ja zoietsquote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef coban het volgende:
[..]
Dont u eve eve feeel like youre peeeerfect fuckking peerfect
Oke weet lyrics niet
Hoezo je ziet toch niks?quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Plastic_zak het volgende:
@ Bolerepower : Dit is niet de bedoeling , TR gemaakt.
Doe dan wel een TR met dat hij gewoon aan het baggeren is, en simpelweg een kutuser. Ook al zie ik z'n posts gelukkig niet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Plastic_zak het volgende:
@ Bolerepower : Dit is niet de bedoeling , TR gemaakt.
Omdat cobanquote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eve
waarom moet ik daarom lachen
Jawel, jou continue pic dumpsquote:
Dit. Hou opquote:
Dat is ze ook, maar jij bent een irritante en baggerende kutuserquote:Op maandag 19 september 2011 23:45 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Coban Volgens mij ben jij echt een lief en leuk meisje![]()
Wil jij dan dat Google deze vuiligheid vind ? En dan FOK! kapot maakt ?quote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef aight1 het volgende:
Kap gewoon met die TR's, niemand heeft daar zin in.
Die lijst moet afhankelijk zijn van het aantal posts in UDOWU, dat moet gewoon. Straks komen er allemaal users in die hier niet eens thuis horen.quote:
Er is niks te zien man, huil me een rivierquote:Op maandag 19 september 2011 23:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wil jij dan dat Google deze vuiligheid vind ? En dan FOK! kapot maakt ?
Nee ik ben een gemeen en stom meisjequote:Op maandag 19 september 2011 23:45 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Coban Volgens mij ben jij echt een lief en leuk meisje![]()
Stommerd!quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik ben een gemeen en stom meisje
mien rukquote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
KOM DAN HE DURFSE WAAL ACHTER MIEN RUK OM
Ja maar hoe tel ik die posts dan? Ik heb er echt geen idee van, of ik moet kijken wat thuisserver.net/fokdagcijfers kan doen... Maar dat doe ik dan binnenkort wel.quote:Op maandag 19 september 2011 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die lijst moet afhankelijk zijn van het aantal posts in UDOWU, dat moet gewoon. Straks komen er allemaal users in die hier niet eens thuis horen.
kutmorokkoanquote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef Boudibou het volgende:
Ik ga dit topic kapotTr'en zodat die gesloten wordt. Ben het helemaal zat.
Nee, want jij bent uit die lijst gebandquote:Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef BoleroPower het volgende:
Oeh ik ga lekker veel posten zodat ik ook in de lijst kom
watquote:Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
lekke allefes prate joh effe lekke plah prate kom dah 0172 in je fees
quote:Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef BoleroPower het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef BoleroPower het volgende:
Heb je ook een John Deere?quote:Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
lekke allefes prate joh effe lekke plah prate kom dah 0172 in je fees
Je hebt gelijk. Ik zal wel TR's blijven maken maar mijn `TR gemacht-posts´ zul je nooit meer zien.quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef coban het volgende:
Even stoppem met TR enzoo dat is alleen mr gekloot
Doe gewoon eens niet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef Boudibou het volgende:
Ik ga dit topic kapotTr'en zodat die gesloten wordt. Ben het helemaal zat.
anders maak ik TR gemacht post op je TR gemacht post.quote:Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal wel TR's blijven maken maar mijn `TR gemacht-posts´ zul je nooit meer zien.
Gewoon via thuisserver de posts parsen, van de afgelopen maand ofzo, en dan via file_get_contents weer de cijfers er uit plukken.. ;d Niet zo heel lastig.quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar hoe tel ik die posts dan? Ik heb er echt geen idee van, of ik moet kijken wat thuisserver.net/fokdagcijfers kan doen... Maar dat doe ik dan binnenkort wel.
Misbruik is strafbaar.quote:Op maandag 19 september 2011 23:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
anders maak ik TR gemacht post op je TR gemacht post.![]()
Niet heel lastig inderdaad, maar ik moet dan ook nog kiezen hoeveel posts je minimaal nodig zult hebben, en dat moet je dan ook om de zoveel tijd aanpassen...quote:Op maandag 19 september 2011 23:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon via thuisserver de posts parsen, van de afgelopen maand ofzo, en dan via file_get_contents weer de cijfers er uit plukken.. ;d Niet zo heel lastig.
Haal. Die. Tyfussmilie. Weg.quote:
Nee joh, gewoon een lijstje, top 15/20, en de tijd kun je gewoon met php doen he.. time()-(86400*30), hop, maandelijkse stats.quote:Op maandag 19 september 2011 23:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet heel lastig inderdaad, maar ik moet dan ook nog kiezen hoeveel posts je minimaal nodig zult hebben, en dat moet je dan ook om de zoveel tijd aanpassen...
Met de zweep ?quote:Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef coban het volgende:
Plestik ik ga je billenkoeken als je die smiley nietwegdoet
Oke nu ben ik de kwijt kluts. Hebben jou server(s) PHP GD? Anders kan ik je mijn huidige script wel geven, kijken of jij jou draai eraan kan geven.quote:Op maandag 19 september 2011 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een lijstje, top 15/20, en de tijd kun je gewoon met php doen he.. time()-(86400*30), hop, maandelijkse stats.
gr gr zalandoquote:Op maandag 19 september 2011 23:54 schreef Dalando het volgende:
Maar ik ga nu slapie doen.![]()
Kusjes op marokip's eetbare lippen.
Ierietetingquote:Op maandag 19 september 2011 23:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Met de zweep ?Maar wat vinden jullie zo erg aan die smiley ?
Jup, ik heb GD. Met die tijd bedoelde ik dus, dat je de tijd via de url van thuisserver, kunt meegeven, waardoor je altijd up-to-date stats in je pic hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oke nu ben ik de kwijt kluts. Hebben jou server(s) PHP GD? Anders kan ik je mijn huidige script wel geven, kijken of jij jou draai eraan kan geven.
dandybleuquote:ha hoi hoi nee die trui heb ik laatst gevonden in een rommelwinkel en draag hem heel het jaar door en ja ik ben roodharig ha ha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Slapen
gr gr♬ Slimedrips falling down your mouth ♬SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:11 schreef aight1 het volgende:
Je kan echt niet voetballen he Pietertje?
Sorryquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Kut, nu weet iedereen dat ik Pietertje heet.
Nee, is prima hoor. Ik had het alleen niet zo snel verwacht. Het is natuurlijk wel even schrikken, maar je went er aan hè.quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:21 schreef coban het volgende:
Enge film is afgelopdn ik lig veilig in bedje onder dekens
Ja, ik durfde licht niet uit te doen van kamer zonder ipodlichtquote:
omgquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, ik durfde licht niet uit te doen van kamer zonder ipodlicht![]()
ja weenie ineens erg rustigquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:26 schreef coban het volgende:
Nietis eerder bangerik
![]()
waar is iedereen trouwens?
Ik ben vrij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoelaat moeten jullie eruit trouwens
Ik moest lachdn hahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban om 4:00 snachts gaat ze posten:
omg ik werd wakker ik zag bijl
Waar zit je in godsnaam op school, Groningen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb maar 2 uur les maar het is zo kut dat ik ong 3 uur p/dag moet reizen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zit je in godsnaam op school, Groningen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta net onder MKquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:34 schreef coban het volgende:
MK KLOTEWIJF je staat weer op 1 en ik niet.
Wat is dieee.
gwn geen leven hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:34 schreef coban het volgende:
MK KLOTEWIJF je staat weer op 1 en ik niet.
Wat is dieee.
STEENBOKquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:37 schreef coban het volgende:
Wat is jullir sterrenbeeld? Ik ga voorlezen. Kijken welke bullshit nu komt.
kreeftquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:37 schreef coban het volgende:
3 oktoberrrrquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:40 schreef coban het volgende:
Omg aight ben je binnenkort jarig? Of jarig geweest?
Hoi.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
inb4 Rezania die 'Pieter' in de baggerlijst zet.
Flauw.
Ja ik dus hèquote:
12:00quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoelaat moeten jullie eruit trouwens
ja weenie msgien omdat jij post veelquote:
waarom klopt allesquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:42 schreef coban het volgende:
Aight: meer inzet tonen hoeft niet
Mk: je snakt nr vrije tijd
Japie: je mag na week hard werken we chille
Plestik: je moet veranderen
Ik ga onthoudennn. 21?quote:
hoezo hoeft dat nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:42 schreef coban het volgende:
yepyepquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga onthoudennn. 21?
Ik post niet veel hoe kom je erbij
niet echt week hard werken mja chille is altijd goed toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:42 schreef coban het volgende:
Ik weetquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
hoezo hoeft dat nietik ben lui als een madafaka
Dan kan het nog wel eens kloppen.quote:
Tuurlijk. Ik ga serieus doen ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
yepyep
ja ik verwacht toch wel een kado van mijn lieftallige vrouw
Tweeling.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:37 schreef coban het volgende:
moet ik veranderen ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:42 schreef coban het volgende:
omg okequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:44 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga serieus doen ook![]()
Hahahaha ik weet al wat
Als ik niet vergeet
Ik demk dat je meer TRs moet maken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
moet ik veranderen ?maar mijn autimse dan ?
Nog meer ??quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ik demk dat je meer TRs moet maken.
kapotdroog die laatste regelquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:47 schreef coban het volgende:
Ogmmgg hahahahha tweeling is de beste. Ik ga helemaal uittypen
Tweeling: wees bewust van jouw normen en waarden. Veel ideeen heb je overgenomen van mensen uit je omgeving. Probeer erachter te komen wat je écht van iets vindt.
Kortom: meeloper.
Ja mr das altijd met die onderzoekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:50 schreef coban het volgende:
"Een man kan mij niet lang genoeg zijn"
41% van de vrouwem stemt ja. 59% zegt nee.hebben ze alle vrouwen gevraagd dan tazz
Idd, tazz,, lange mannen niet aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:50 schreef coban het volgende:
"Een man kan mij niet lang genoeg zijn"
41% van de vrouwem stemt ja. 59% zegt nee.hebben ze alle vrouwen gevraagd dan tazz
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, tazz,, lange mannen niet aantrekkelijk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |