Ja, wonderbaarlijk dat er nog dikke mensen op deze aardbodem rondlopen denk ik dan.quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
+20 kg spier in 2 maanden tijd die mensen.
WELKE FILM KIJK JE??quote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef coban het volgende:
OMG DIE FUCKER MET DIE BIJL IK SCHROK WEER
Ook lekker, 1 kamillethee. Niet in de Pip Pap Pop-mok helaas want die is in de vaatwasser.quote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel lekker 1 liter groene thee
en bij jou
okeeeeeeeeequote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef coban het volgende:
[..]
1408 kijk trailer je gaat wenen janken huile
Nee ragboer is liefffquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
[..]
haha als ragboer dit leest gaat hij huilen relallochtoon ga terug naar je eigen land
tsjobanquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
btw wie heeft al die namen geschreven?
awh coolquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ook lekker, 1 kamillethee. Niet in de Pip Pap Pop-mok helaas want die is in de vaatwasser.
ah bah ja dat stuk is kutquote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Oshit nu dat
Hij in die gangen boven hotelkamer met die stoffige mannn omg is eng
Jullie denken: coban fuck off met je verslagen
dit.quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Doe eens niet voor elke scheet een TR zetten.
Ik! Jijstaat er ookquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
btw wie heeft al die namen geschreven?
ik sta nie wat is ditquote:
Moet er dan wel even overnadenken het is natuurlijk een verslaving en ook ik kan dus een terugval krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je kapt met dat gebagger is alles goed.
hij doet gansta en zegt dat ik relallochtoon ben zonder dat hij me kent.quote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoezo haat je hem zo erg dang?
Prachtig verwoordquote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef aight1 het volgende:
Tududuuuu DUUUUUUUUUUUU DUUUUUUU DUuudududud
pwweeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwjjiiiiiiiiiiiii wiwiwiwiwi tuduududu duudud duududu uu u u u u uuwuwww oeoeeueuieieiwuuwwwiiwiwiwiwiwiwiwiwi wiwiwiiwi iwiwiwiwiiwi wui uwiwwiiiiiiii wuuuuu iiiii
zo klonk gitaarsolo die ik net hoorde
bedankt, ik dacht ik ga ook maar even verslag geven enzoquote:
Klinkt als The A-Team, als ik het zo oplees.quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef aight1 het volgende:
Tududuuuu DUUUUUUUUUUUU DUUUUUUU DUuudududud
pwweeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwjjiiiiiiiiiiiii wiwiwiwiwi tuduududu duudud duududu uu u u u u uuwuwww oeoeeueuieieiwuuwwwiiwiwiwiwiwiwiwiwi wiwiwiiwi iwiwiwiwiiwi wui uwiwwiiiiiiii wuuuuu iiiii
zo klonk gitaarsolo die ik net hoorde
Hahahquote:Op maandag 19 september 2011 23:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
bedankt, ik dacht ik ga ook maar even verslag geven enzo
/carequote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef speedking het volgende:
[..]
hij doet gansta en zegt dat ik relallochtoon ben zonder dat hij me kent.
Ja maar doet ie voor de grap op het begin je moe niet alles serieus nemenquote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef speedking het volgende:
[..]
hij doet gansta en zegt dat ik relallochtoon ben zonder dat hij me kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |