H4H4G3F0P7quote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft er iemand nog een bol.com actiecode?
zag jij mijquote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
goeie grap he whahahahaihihih xpp
Thanksquote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
H4H4G3F0P7
--
Nieuw topic omdat onderbroken tijdens quoten.
nobody gives a shitquote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
GENOOOT
ALS IK LOOP JA DEUR DE STRATEN
GENOOOOT
ALS IK DE GRACHTEN WEER KEN SIEN
GENOOOOT
ALS IK LIWWADERS KIN PRATEN
IK LOOP EEN BEETJE DEUR DE STAD WAAR IK M'N EERSTE LIEFDE HAD
DAT IS DE STAD WAAR IK WIL WONEN
quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
GENOOOT
ALS IK LOOP JA DEUR DE STRATEN
GENOOOOT
ALS IK DE GRACHTEN WEER KEN SIEN
GENOOOOT
ALS IK LIWWADERS KIN PRATEN
IK LOOP EEN BEETJE DEUR DE STAD WAAR IK M'N EERSTE LIEFDE HAD
DAT IS DE STAD WAAR IK WIL WONEN
quote:
quote:
not gonna click, speknekquote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
voor straf post ik 'm nog een keer, kutnek
en nog een keerquote:
nog altijd beter een speknek dan dat er een gat in zitquote:
hoezo zou ik je hatenquote:
kwenie 'ik krijg jullie wel' IK VOEL ME AANGESPROKEN En allesssquote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hoezo zou ik je haten
Ik durf niet straks komen er weer van die nare dingen in beeld enzoquote:
welke nare dingenquote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik durf niet straks komen er weer van die nare dingen in beeld enzo
Allemaal van die enge dingen, ik durf er niet over te praten enzo en ik voel me zo verwardquote:
oke, minder aangesproken voelen danquote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwenie 'ik krijg jullie wel' IK VOEL ME AANGESPROKEN En allesss
moet je een glaasje warme melkquote:Op maandag 19 september 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Allemaal van die enge dingen, ik durf er niet over te praten enzo en ik voel me zo verward![]()
![]()
![]()
quote:
Leuk je gesproken te hebben Kikkerquote:
Insgelijksquote:Op maandag 19 september 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Leuk je gesproken te hebben Kikker
Nou, dat lijkt me wel een vereiste.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:45 schreef xCore het volgende:
Hoe kan je een studie nou leuk vinden?
Uit welk gat kom jij dan, dat de treinen niet elk kwartier rijden?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat, treinen om het kwartier? Dat wil ik godverdomme ook.
Eindhoven is wel een gat inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uit welk gat kom jij dan, dat de treinen niet elk kwartier rijden?
Ja best wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindhoven is wel een gat inderdaad.
Vergeleken met Almere stelt het niet veel voor inderdaad.quote:
Als de bus nou ook om het kwartier ging ipv elke 40minquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat, treinen om het kwartier? Dat wil ik godverdomme ook.
Nee, inderdaad. In Almere rijden tenminste tan2 veel treinen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeleken met Almere stelt het niet veel voor inderdaad.
In Eindhoven rijden ook tan2 veel treinen, alleen de stoptrein richting Tilburg Universiteit passeert slechts eenmaal per 30 minuten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. In Almere rijden tenminste tan2 veel treinen.
Haha, dertig minuten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Eindhoven rijden ook tan2 veel treinen, alleen de stoptrein richting Tilburg Universiteit passeert slechts eenmaal per 30 minuten.
Jij pakt zeker de sprinter naar tilburg uni?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindhoven is wel een gat inderdaad.
Correct.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij pakt zeker de sprinter naar tilburg uni?
Wanneer is de uitvaart?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:58 schreef Etsu het volgende:
Ik mag aan antibiotica ziek dood en lig op sterven en alles
Dan voel ik me bedrogen, want dan zit ik dagelijks in een stoptrein, terwijl ze het toch echt een sprinter noemen.quote:
Dat is wel heel vreemd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan voel ik me bedrogen, want dan zit ik dagelijks in een stoptrein, terwijl ze het toch echt een sprinter noemen.
Ik wil terug naar de middelbare! Met 3 vingers in m'n achterste een tien scorenquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je geen flutstudie moeten kiezen.
Maar wel makkelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:06 schreef Dastan het volgende:
Weet je hoe kut de middelbare school was.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De broer van Edwin, hij eet de helft van je bord.
gisteren aangemaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:36 schreef Etsu het volgende:
ik wist niet eens dat we iets hadden kabee
en wij?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:36 schreef Etsu het volgende:
ik wist niet eens dat we iets hadden kabee
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:34 schreef Flitskikker het volgende:
Damn, ik heb veel te lang geslapen
Eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:35 schreef ThaTim het volgende:
http://www.we7.com/#/song/Bob-Dylan-with-The-Band/Im-Not-There![]()
![]()
Bel hem op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Godtegod Sander komt niet op msn, die luie flikkeeeer
Je stalkt hem wel een beetje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb hem al gewhatsappt jwt.
Ja boeit me nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je stalkt hem wel een beetje.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij kan het wel hebben en hij weet waarom.Hoop ik.
Zeg, niet meteen zo aangevallen voelen.quote:
Vakantiequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]weetje wat nog meer leuk is
kortquote:
SLB is gewoon kutquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
korttwee lessen van 90 minuten gehad en 20 minuten pauze. Om 12 uur stond ik alweer buiten
Morgen twee uur SLB en schrijven. Mijn SLB'er is kut. Bohbohbboh
lange dag?quote:
neequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zal ik weer de webcam aanzetten en gaan zingen alles?
nee, maar mijn speakers doen het nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm misschien
[..]
waarom?haat je me?
hmhmmquote:
ik zet mn microfoon ook niet aan gekkiequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef xCore het volgende:
[..]
nee, maar mijn speakers doen het niet
dan jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmhmm
[..]
ik zet mn microfoon ook niet aan gekkie
doe maar weer vanavond ik moet nu nog schooldingen enzulks doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmhmm
[..]
ik zet mn microfoon ook niet aan gekkie
quote:
ok van half 10 tot kwart over 10.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
doe maar weer vanavond ik moet nu nog schooldingen enzulks doen
mijn haar zit in een stom knotje en ik heb mn bril opquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef ThaTim het volgende:
Doe 'm wel even aan dan, heb wel lelijke trui aan want ben ziekjes
nee klinkyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee klinkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Vind ik ook.quote:
Gast Big Bang theory is baas!quote:
MOET JE NIET VERKOUDEN WORDEN CONJOOquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef Kaasrol het volgende:
Ben gewoon serieus van het ene op het andere uur enorm verkouden geworden
kutweer
kutherfst
kutwereld
kuteconomie
kutleven
Hij liep voorbij ons tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MOET JE NIET VERKOUDEN WORDEN CONJOO
Edit: Ik bedoel, je doet het zelf
Heeujjjquote:
Ohja jeetje helemaal vergetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij liep voorbij ons tochwe hebben hem aangestoken ook gisteren
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij liep voorbij ons tochwe hebben hem aangestoken ook gisteren
Ik zit in een hete strijd vanaf 13 uur die nu het einde nadertquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik verveel me. Ik ga maar wordfeuden.
Oh ik heb niet zoveel mensjes die het spelen, voeg me toe, heroinjunk jwt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zit in een hete strijd vanaf 13 uur die nu het einde nadert![]()
Huh was jij niet pro-printen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik neem morgen mijn laptop maar mee, ik moet een artikel van 16 bladzijdes uitprinten, maar daar heb ik niet zoveel zin in.
Vannacht gesneden ui naast je bed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef Kaasrol het volgende:
Ben gewoon serieus van het ene op het andere uur enorm verkouden geworden
kutweer
kutherfst
kutwereld
kuteconomie
kutleven
Dit wordt meegenomen naar achter de schermen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vannacht gesneden ui naast je bed.
Jawel, maar Mark heeft geen papier meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh was jij niet pro-printen?
Oh mijn papier is ook al opquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar Mark heeft geen papier meer.Dus dan moet ik weer overal papier vandaan trekken. Plus ik moet morgen van kwart over 11 tot 3 uur wachten dus dan is het een voordeel om je laptop bij te hebben.
Neen, daarom.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh mijn papier is ook al opIk heb er nog maar twee bohhh. En inderdaad als je zo lang moet wachten is het geen genot, zoals R_R zou zeggen.
OMG das wel nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK WAAR IK HEEN MOET
muah beetje lomp hoe ze eruit zienquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze zijn leuk.En ZO warm, ik heb nooit koude voeten.
Ligt eraan hoe groot je voeten zijn. Mijn shorts zijn eigenlijk een maat te groot, dus dat ziet er lomp uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
muah beetje lomp hoe ze eruit zienmaar heb afgelopen winter hele goeie laarzen gekocht, toen merkte ik ook niks meer van de kou... lastig lastig dit.
149?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK WAAR IK HEEN MOET
Maat kleiner hmmhmm. Oke oke, maar je kan ze in de winkel toch passen. Omg vrijdag naar de kalvertoren dan omg ik moet echt even nadenken hierover omg ogmosugsdgquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je voeten zijn. Mijn shorts zijn eigenlijk een maat te groot, dus dat ziet er lomp uit.Dus ik raad je aan, als je ze koopt, een maat kleiner dan je eigenlijke maat te kopen.
ik heb niet eens een vaste maatquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja je kan ze in de winkel passen, maar ik zeg het maar even.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef xCore het volgende:
jordy, ik heb gehoord dat oscar die heel graag voor zijn verjaardag wil
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
¤149? Tering, waarom geen neppe d-merk uggs ofzo verschil voel je toch niet
Werkt dit echt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vannacht gesneden ui naast je bed.
Doe ik ook altijd, werkt niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook altijd. De volgende dag genezen.
Kan ´t allicht proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook altijd. De volgende dag genezen.
Uitzondering bevestigt de regel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, werkt niet.
Ik ben een boodschapper van God.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je het verschil niet voelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |