OMG das wel nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK WAAR IK HEEN MOET
muah beetje lomp hoe ze eruit zienquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze zijn leuk.En ZO warm, ik heb nooit koude voeten.
Ligt eraan hoe groot je voeten zijn. Mijn shorts zijn eigenlijk een maat te groot, dus dat ziet er lomp uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
muah beetje lomp hoe ze eruit zienmaar heb afgelopen winter hele goeie laarzen gekocht, toen merkte ik ook niks meer van de kou... lastig lastig dit.
149?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK WAAR IK HEEN MOET
Maat kleiner hmmhmm. Oke oke, maar je kan ze in de winkel toch passen. Omg vrijdag naar de kalvertoren dan omg ik moet echt even nadenken hierover omg ogmosugsdgquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je voeten zijn. Mijn shorts zijn eigenlijk een maat te groot, dus dat ziet er lomp uit.Dus ik raad je aan, als je ze koopt, een maat kleiner dan je eigenlijke maat te kopen.
ik heb niet eens een vaste maatquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja je kan ze in de winkel passen, maar ik zeg het maar even.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef xCore het volgende:
jordy, ik heb gehoord dat oscar die heel graag voor zijn verjaardag wil
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
¤149? Tering, waarom geen neppe d-merk uggs ofzo verschil voel je toch niet
Werkt dit echt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vannacht gesneden ui naast je bed.
Doe ik ook altijd, werkt niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook altijd. De volgende dag genezen.
Kan ´t allicht proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook altijd. De volgende dag genezen.
Uitzondering bevestigt de regel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, werkt niet.
Ik ben een boodschapper van God.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je het verschil niet voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |