Eindhoven is wel een gat inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uit welk gat kom jij dan, dat de treinen niet elk kwartier rijden?
Ja best wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindhoven is wel een gat inderdaad.
Vergeleken met Almere stelt het niet veel voor inderdaad.quote:
Als de bus nou ook om het kwartier ging ipv elke 40minquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat, treinen om het kwartier? Dat wil ik godverdomme ook.
Nee, inderdaad. In Almere rijden tenminste tan2 veel treinen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeleken met Almere stelt het niet veel voor inderdaad.
In Eindhoven rijden ook tan2 veel treinen, alleen de stoptrein richting Tilburg Universiteit passeert slechts eenmaal per 30 minuten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. In Almere rijden tenminste tan2 veel treinen.
Haha, dertig minuten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Eindhoven rijden ook tan2 veel treinen, alleen de stoptrein richting Tilburg Universiteit passeert slechts eenmaal per 30 minuten.
Jij pakt zeker de sprinter naar tilburg uni?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindhoven is wel een gat inderdaad.
Correct.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij pakt zeker de sprinter naar tilburg uni?
Wanneer is de uitvaart?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:58 schreef Etsu het volgende:
Ik mag aan antibiotica ziek dood en lig op sterven en alles
Dan voel ik me bedrogen, want dan zit ik dagelijks in een stoptrein, terwijl ze het toch echt een sprinter noemen.quote:
Dat is wel heel vreemd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan voel ik me bedrogen, want dan zit ik dagelijks in een stoptrein, terwijl ze het toch echt een sprinter noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |