Het is een leenwoord uit het Engelsquote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)searchQuery=attitude
Ik vind haar prachtigquote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Tirza niet zo mooi, vind haar te donker, weet niet wat het is, bij ANTM heb ik genoeg hele donkere mooie gezien, maar bij haar... ik voel het niet
dan denken ze dat ze verkeerd staan.quote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is een leenwoord uit het Engels![]()
Zeg dan gewoon 'houding'.
Ze is een Bounty.quote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Tirza niet zo mooi, vind haar te donker, weet niet wat het is, bij ANTM heb ik genoeg hele donkere mooie gezien, maar bij haar... ik voel het niet
quote:
Mandy..? Is een van mijn favorieten. Maar weet niet zeker of je haar bedoelt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef Blossom86 het volgende:
Ik vind Tamara wel mooi eigenlijk.
En die blonde waarvan ze het haar zo lelijk hebben geknipt is wel heel schattig.
quote:
ja Mandy! lief kind denk ik, mooi gezichtje.quote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef Sosha het volgende:
[..]
Mandy..? Is een van mijn favorieten. Maar weet niet zeker of je haar bedoelt.
Mandy lijkt mij ook erg lief, Michelle ookquote:Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
ja Mandy! lief kind denk ik, mooi gezichtje.
Terechte klacht.quote:
Eens met de eerste zin, maar moet een voetbaltrainer ook topfit zijn? Het is misschien apart om zelf als rossige spekbek commentaar te leveren op mooie jonge meisjes, maar dit zie je in zoveel beroepen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef Verbal het volgende:
Serieus... Bastiaan van Schaik is de enige persoon op de planeet die er beter uit gaat zien als je hem binnenstebuiten trekt. En dan in de sjuuurie van een modellenwedstrijd zitten.
V.
Nou nu je het zegt! Ze zijn beide donker he!quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:16 schreef Radobe het volgende:
Tirza heeft wel wat weg van John Williams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |