ook geen Roodeschool - Sauwerd - Delfzijl, Almelo - Mariënberg, Apeldoorn - Zutphen, Kampen - Zwolle - Almelo en de Maaslijn of Heerlen - Aken.quote:
mmmquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook geen Roodeschool - Sauwerd - Delfzijl, Almelo - Mariënberg, Apeldoorn - Zutphen, Kampen - Zwolle - Almelo en de Maaslijn of Heerlen - Aken.
Overigens: wie zegt dat het aan de hoofdlijn is. Er zijn wel betonnen bielzen, maar het kan net zo goed een goederenlijntje zijn.
Haha er wilde toch nog iemand uitstappenquote:
Hehe inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha er wilde toch nog iemand uitstappen
Het was dus Velsen Noord. Een locatie waar ik uiteindelijk al aan dacht, maar niet meer naar heb gezocht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef bork het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik kan deze locatie niet vinden te gek voor woorden eigenlijk, dubbelspoor lijkt het me zonder waslijn waar o waar?-> [NL] Street View Quiz [#16] ontdek je plekje
Zes minuten is minder dan de officiële overstaptijd op Utrecht Centraal, toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:26 schreef Fixers het volgende:
Ik ga nu toch maar eens een officiele klacht indienen bij de NS. Door situatie op spoor 19b in utrecht mis ik regelmatig mijn aansluiting. Moet ik staan op het voorste balkon als ik überhaupt een kans wil maken om binnen 6 minuten spoor 3a-vooraan te bereiken. Terwijl er achteraan nog zitplaats zat is. Maar ik weiger gewoon om een kwartier extra uit te trekken voor een gewone ruime aansluiting als daar geen compensatie tegenover staat.
Zo denken er blijkbaar zoveel over dat de drukte vanmorgen iemand te veel geworden is. Ze ging zo onderuit staand op het balkon. Gelukkig werd het opgemerkt door wat oplettende medereizigers die haar opvingen.
Aldus de Gelderlanderquote:Wc in bestaande trein inbouwen 'erg lastig'
ARNHEM - Het achteraf inbouwen van wc's in treinen is technisch bijzonder lastig en peperduur. Dat schrijft vervoersbedrijf Arriva in antwoord op pleidooien voor het inbouwen van wc's op treinen in de Achterhoek en Rivierenland.
De roep om wc's in de nieuwe treinen, die vanaf eind 2012 gaan rijden, wordt steeds luider. Arriva schrijft echter na contact met bouwer Stadler dat die treinen technisch al klaar zijn en dat nu een langdurig testtraject begint. Inbouwen kan daarom niet voor de zomer van 2013. Stadler heeft geen ervaring met het inbouwen van toiletten in bestaande terreinen en berekent de kosten op 4,4 miljoen euro. Daarnaast is jaarlijks bijna een miljoen voor het dagelijks onderhoud en schoonhouden nodig.
Op de Valleilijn (Amersfoort-Ede) is het inbouwen onmogelijk omdat de treinenbouwer failliet is gegaan.
De provincie Gelderland heeft in het verleden de gemeenten aan de lijn Arnhem-Winterswijk subsidie gegeven voor wc's op de stations, maar zegt geen idee te hebben wat er met dat geld gebeurd is.
Provinciale Staten van Gelderland bepalen over een week of ze de genoemde bedragen over hebben voor wc's in treinen.
Blijkbaar niet, want de reisplanner geeft 'm gewoon op. Een gemiste aansluiting resulteert in 17 minuten vertraging.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zes minuten is minder dan de officiële overstaptijd op Utrecht Centraal, toch?
Van welk spoor naar welk spoor moet je daar dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:26 schreef Fixers het volgende:
Ik ga nu toch maar eens een officiele klacht indienen bij de NS. Door situatie op spoor 19b in utrecht mis ik regelmatig mijn aansluiting. Moet ik staan op het voorste balkon als ik überhaupt een kans wil maken om binnen 6 minuten spoor 3a-vooraan te bereiken. Terwijl er achteraan nog zitplaats zat is. Maar ik weiger gewoon om een kwartier extra uit te trekken voor een gewone ruime aansluiting als daar geen compensatie tegenover staat.
Overstaptijd spoor 19B -> 3 kan je ongeveer berekenen door:quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Fixers het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want de reisplanner geeft 'm gewoon op. Een gemiste aansluiting resulteert in 17 minuten vertraging.
Zes minuten is meer dan vijf minuten, vriendquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zes minuten is minder dan de officiële overstaptijd op Utrecht Centraal, toch?
WAT weer een gelul. Pure onwil, meer niet.quote:
Toevallig vanavond nog tergend langzaam door dat centrum mogen rijden. Die N35 is behoorlijk druk...quote:Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Gezien de breedte van de tunnel zat ik me al af te vragen of ze tegelijkertijd spoorverdubbeling doorvoerden, maar nu lees ik dat er ook nog een weg komt te lopen. Het blijft toch nogal een megalomaan plan voor zo'n dorpje.
9292 houdt standaard 10 minuten aan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zes minuten is meer dan vijf minuten, vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |