quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bwuh, ik ben gewoon te lui om op te staan, een bord vol te scheppen en m in de magnetron te zetten
Magnetronquote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bwuh, ik ben gewoon te lui om op te staan, een bord vol te scheppen en m in de magnetron te zetten
quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jezus mina.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoe wil ik anders mn eten opwarmen? Kwaliteit gaat er niet op vooruit als je de hele pan 100 keer opwarmt hoorquote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Magnetronin m'n volgende huisje komt die niet meer
Onmogelijk, daar zit ik opquote:
Hoe warm je dan eten op uit de vriezer? In de pan?quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Magnetronin m'n volgende huisje komt die niet meer
maar ik ben vandaag al heel productief geweestquote:
Oh ja vertelquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik ben vandaag al heel productief geweest
Hij komt onder je vandaan zetten aan de zijkanten dus onder een bepaalde hoek is 'ie wel te raken.quote:
Je had al je ontbijt in de magnetron opgewarmd?quote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik ben vandaag al heel productief geweest
Je schept wat je wilt eten in een pan, met daarin boter/olie/water (waar je het eten oorspronkelijk hebt klaar gemaakt) en warmt het in een paar minuten op. Gaat net zo snel als de magnetron (garandeer ik je). Gewoon zachtjes roeren ondertussen en het smaakt 10x beter dan uit de magnetron.quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe wil ik anders mn eten opwarmen? Kwaliteit gaat er niet op vooruit als je de hele pan 100 keer opwarmt hoor
Bakje in een pan met heet water hangen, ontdooit het en daarna bakken/koken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe warm je dan eten op uit de vriezer? In de pan?
ik ben naar de markt geweest om gordijnstof te kopen, de hele markt overgestruind.. de hele stad doorgesjouwd..quote:
Knap voor iemand zonder kontquote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij komt onder je vandaan zetten aan de zijkanten dus onder een bepaalde hoek is 'ie wel te raken.
Ik zeg magnetron.quote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je schept wat je wilt eten in een pan, met daarin boter/olie/water (waar je het eten oorspronkelijk hebt klaar gemaakt) en warmt het in een paar minuten op. Gaat net zo snel als de magnetron (garandeer ik je). Gewoon zachtjes roeren ondertussen en het smaakt 10x beter dan uit de magnetron.
Maak eens een foto van dat schilderijquote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben naar de markt geweest om gordijnstof te kopen, de hele markt overgestruind.. de hele stad doorgesjouwd..
te lui geweest om kleren te passen (die mn moeder zou betalen) dus nu heb ik geen nieuwe kleren..
naar dukenburg geweest, waar de opticien die ik wou dicht bleek te zitten, naar beuningen gegaan, weer een dichte opticien, vervolgens maar naar een andere gegaan, een bril uitgezocht, mn ogen op laten meten en naar huis gegaan, waar ik mn schilderij van mn ezel naar de muur heb verplaatst waar ie verder kan drogen tot ik m weggooi
quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak eens een foto van dat schilderij
Bier drinken totdat ik in het ziekenhuis lig.quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef geenvetzak het volgende:
wat zijn jullie plannen voor deze week? festivals, concerten, dates of gewoon uit?
Op tijd ontdooien doe ik meestal wel. Opwarmen in de magnetron. Gewoon, omdat het makkelijk is en ik wel eens zin heb in makkelijk na een zware werkdag.quote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bakje in een pan met heet water hangen, ontdooit het en daarna bakken/koken.
Overigens moet je het eigenlijk op tijd laten ontdooien, versneld ontdooien is ook niet goed voor de smaak.
Cute.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier drinken totdat ik in het ziekenhuis lig.
die bedden liggen zo lekker hequote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier drinken totdat ik in het ziekenhuis lig.
ik kook meestal indisch, of italiaans.. nooit hollands want ik kan geen piepers koken en dat eet ik wel bij mn oma ofzoquote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor Indisch (en aanverwanten) eten is hij behoorlijk geschikt.
Dat wel. Ik heb wel een hekel aan die Cliniclowns. Ik knap altijd uit mijn vel als ze me aanspreken om geld te bietsen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
die bedden liggen zo lekker he
Alles behalve die datenquote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef geenvetzak het volgende:
wat zijn jullie plannen voor deze week? festivals, concerten, dates of gewoon uit?
Dat valt vies tegen als je de lakens ziet waarmee ze op worden gemaaktquote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
die bedden liggen zo lekker he
Tuurlijk welquote:
Scherp van jequote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En festivals, en concerten en uit.
Hmm, moet mijn zus (de verpleegster) toch even navragen hoe dat zit met de service daarquote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen als je de lakens ziet waarmee ze op worden gemaakt
hoevaak er wel niet gaten in zitten, of een dikke stofpluim, of nog een plakkertje
ok, wacht ff, maar ik waarschuw je: ik bak er niks vanquote:
Ik werk op de beddencentralequote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Hmm, moet mijn zus (de verpleegster) toch even navragen hoe dat zit met de service daar
Ik ben wel wat gewendquote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ok, wacht ff, maar ik waarschuw je: ik bak er niks van
Die is wat kostbaarquote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stoomoven! stelletje muppets! Geen magnetron!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Pan opwarmen en 5min roeren vind ik niet meer moeite dan zooi in een bakje met losse deksel in de magnetron zetten en dan op een bord doen, na 3 happen er achter komen dat je aan de ene kant je mond verbrand en aan de andere kant ijsblokjes zit te etenquote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Op tijd ontdooien doe ik meestal wel. Opwarmen in de magnetron. Gewoon, omdat het makkelijk is en ik wel eens zin heb in makkelijk na een zware werkdag.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Dat is kunstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke poes
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
aan wie ligt de kwaliteit van die bedden dan?quote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik werk op de beddencentrale![]()
geloof mij, ik weet het
ik weet niet wat jij voor een magnetron hebt?quote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pan opwarmen en 5min roeren vind ik niet meer moeite dan zooi in een bakje met losse deksel in de magnetron zetten en dan op een bord doen, na 3 happen er achter komen dat je aan de ene kant je mond verbrand en aan de andere kant ijsblokjes zit te eten
Jemig.quote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pan opwarmen en 5min roeren vind ik niet meer moeite dan zooi in een bakje met losse deksel in de magnetron zetten en dan op een bord doen, na 3 happen er achter komen dat je aan de ene kant je mond verbrand en aan de andere kant ijsblokjes zit te eten
cleanlease en de te hoge werkdruk/te weinig mensen ingepland/onervaren mensen inplannenquote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
aan wie ligt de kwaliteit van die bedden dan?
Uiteraard laat ik je dat doenquote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Jemig.
Als ik nu die magnetron wil gebruiken, laat me dan toch.
het is een schildpadquote:
Vraag het aan googlequote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
Waaorm krijg ik een advertentie om Arabische meiden te daten?
Omdat het internet weet wat je denkt?quote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
Waaorm krijg ik een advertentie om Arabische meiden te daten?
Oh misschien moet ik ook naar de opticien toequote:
Verhitte olijfolie is sowieso slecht voor je, las ik ergens. En ik geloof alles wat ik lees.quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef geenvetzak het volgende:
over eten klaarmaken gesproken. Ik heb nog een leuk arsenaal aan brandwondjes overgehouden omdat ik iets teveel haast had bij het klaarmaken! protip: zorg dat het spul dat je in de koekenpan wilt gooien klaar is voordat je de pit aanzet, spetterende olijfolie van 200 graden C is slecht voor de gezondheid
L-E is gekquote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Verhitte olijfolie is sowieso slecht voor je, las ik ergens. En ik geloof alles wat ik lees.
als ze toch nieuwe mensen nodig hebben... heb je er nog diploma's voor nodig ofzo?quote:Op maandag 19 september 2011 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
cleanlease en de te hoge werkdruk/te weinig mensen ingepland/onervaren mensen inplannen
Je bedoeld: ik vind het leuk te vertellen dat ik niet met een magnetron om kan gaan.quote:Op maandag 19 september 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard laat ik je dat doenIk vind het leuk om te vertellen hoe kut een magnetron is
alles is slecht voor je.quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Verhitte olijfolie is sowieso slecht voor je, las ik ergens. En ik geloof alles wat ik lees.
ze hebben geen mensen nodig, die zijn er genoeg. Maar gewoon niet inplannen omdat bezuinigingenquote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
als ze toch nieuwe mensen nodig hebben... heb je er nog diploma's voor nodig ofzo?ben mn huidige baan wel een beetje zat
sigaren vooral!quote:
dan ga ik maar weer gewoon door met burgers bakkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben geen mensen nodig, die zijn er genoeg. Maar gewoon niet inplannen omdat bezuinigingen
Sigaren minder dan sigaretten, want sigaren hoor je niet over de longen te nemenquote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
sigaren vooral!
[..]
dan ga ik maar weer gewoon door met burgers bakken
Zit je ergens op te wachten?quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef geenvetzak het volgende:
tja, bedankt, I guess![]()
ben ik trouwens de enige die vind dat de tijd voorbij kruipt?
jah, op WAT DAN OOK!quote:
Beetje vaag tot nu toequote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
ik vind de Veronica film best leuk vandaag
quote:
quote:
Oh ik dacht dat het aan mij lagquote:
Vast beter dan die van rtl8quote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
ik vind de Veronica film best leuk vandaag
Bieflapje van mequote:
Datquote:
Het leven wordt niet vanzelf opwindend, daar moet je iets voor doen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
jah, op WAT DAN OOK!Ik wilde eigenlijk nog naar de sportschool, maar is nu misschien wat laat...
quote:
getver, ik hou niet van brie.quote:
Ik las beflapjequote:
Ik niet van flapjes.quote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
getver, ik hou niet van brie.
quote:
Je hebt niet zo'n muts?quote:
Hoe naïevequote:Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
Het was een rare dag. Bij toeval merken dat je zoon je doosje condooms uit je la heeft gevist en heeft weggegooid omdat ie geen stiefpapa wil... Ik heb maar niet gevraagd of ie liever een broertje of zusje heeft.
Wie, hij of ik?quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
Het was een rare dag. Bij toeval merken dat je zoon je doosje condooms uit je la heeft gevist en heeft weggegooid omdat ie geen stiefpapa wil... Ik heb maar niet gevraagd of ie liever een broertje of zusje heeft.
Tot over haar orenquote:
Zo dat soort dingen hoor ik dus nooit! hoe oud is je zoon?quote:Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
11.. going on 18quote:Op maandag 19 september 2011 21:22 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Zo dat soort dingen hoor ik dus nooit! hoe oud is je zoon?
Hij natuurlijk.quote:
weet je zeker dat ie ze heeft weg gegooid en niet zelf opgemaakt heeft?quote:Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
Het waren mijn condooms die hij weggooidenquote:Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Dus mannen van Singles....zelf rubber meenemen
Nee, dat weet ik zeker. Hij zei het tamelijk triomfantelijkquote:Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet je zeker dat ie ze heeft weg gegooid en niet zelf opgemaakt heeft?
Jaquote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik heb wel gehoord van meisjes die vroeg puberen zonder vaderfiguur... jongens ook?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het waren mijn condooms die hij weggooiden
Als hij 16 zal dat vast anders zijnquote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik zeker. Hij zei het tamelijk triomfantelijk
quote:Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Dus mannen van Singles....zelf rubber meenemen
Leuke naam voor een condoomquote:
Dan staat er een grote pot vol vrolijk gekleurde condooms in de badkamerquote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij 16 zal dat vast anders zijn
Dat zou in jou geval een hoop verklarenquote:
Gebruikte?quote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan staat er een grote pot vol vrolijk gekleurde condooms in de badkamer
Ze waren dus over datum en hij heeft ze voor je weggegooid. Aardig tochquote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ze daar lagen te verstoffen maakt het alleen maar pijnlijker.
quote:
En heeft hij vaker seks dan jij hebtquote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan staat er een grote pot vol vrolijk gekleurde condooms in de badkamer
Oh ja?quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou in jou geval een hoop verklaren
Daar reken ik wel op ja.quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En heeft hij vaker seks dan jij hebt
Ja tijn, jij mij pesten, ik jouquote:
Ik heb sowieso nooit seksquote:Op maandag 19 september 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tijn, jij mij pesten, ik jou
Een extra pittig kleurtje?quote:Op maandag 19 september 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh kut, mijn verf moet worden uitgespoeld... een half uur geleden
Je kent me tochquote:
tja, dan maar kaalscherenquote:Op maandag 19 september 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh kut, mijn verf moet worden uitgespoeld... een half uur geleden
Iets met cherry brownquote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
tja, dan maar kaalscherengeintje, welke kleur is t?
nieuwe LATEN halen, veel leukerquote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
En meneertje was boos dat ie ze moest betalen!
Zouden ze die verkopen aan 11 jarigen?quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nieuwe LATEN halen, veel leuker
haha, heb je hem ook in zijn eentje naar de drogist gestuurd?quote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Als iedere net zoals jij mij blijft afwijzen dan verandert dat natuurlijk niet.quote:
hahaquote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Nee dat dan weer niet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
haha, heb je hem ook in zijn eentje naar de drogist gestuurd?
is het waard om uit te proberenquote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zouden ze die verkopen aan 11 jarigen?
Vast nietquote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zouden ze die verkopen aan 11 jarigen?
laten halen, weet ie dat gelijkquote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
Wilde hij nog gaan onderhandelen over wat ze zouden kosten.
Ik heb mijn best gedaan je op weg te helpen Tijn.quote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als iedere net zoals jij mij blijft afwijzen dan verandert dat natuurlijk niet.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
Wilde hij nog gaan onderhandelen over wat ze zouden kosten.
Dat is waarquote:Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan je op weg te helpen Tijn.
Op die leeftijd wist ik dat soort dingen nog helemaal niet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
Het was iig niet een gesprek wat ik verwacht had te hebben met mijn 11 jarige zoon.
Hoog IQ hequote:Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
Het was iig niet een gesprek wat ik verwacht had te hebben met mijn 11 jarige zoon.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
Miss, onze levens komen weer redelijk overeen: ik stond ook vanmiddag bij de drogist terwijl mijn zoon me vroeg 'Wat is dit?' terwijl hij een doosje Durex in zijn hand had.
'Dat zijn condooms' heb ik gezegd, want ik hou van openheid, enzo, bladiebla.
Hij: 'Oh'.
Dat vond ik raar. En eng.
hahaquote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
Miss, onze levens komen weer redelijk overeen: ik stond ook vanmiddag bij de drogist terwijl mijn zoon me vroeg 'Wat is dit?' terwijl hij een doosje Durex in zijn hand had.
Oh, als je dat al eng vindt... welcome to my life..quote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
Echt, als je 3,5 bent hoor je het woord condooms niet te kennen, hoe taalvaardig je ook bent voor je leeftijd.quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, als je dat al eng vindt... welcome to my life..
Ik ben er altijd heel open over geweest en it came and bit me in the ass
nee daarom heb je nu een koter van 3,5quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt, als je 3,5 bent hoor je het woord condooms niet te kennen, hoe taalvaardig je ook bent voor je leeftijd.
Ik gebruik ze niet eens!
Ik dacht, leuk, fijn, ik ben zo'n 'moderne' moeder, waar alles bespreekbaar is!quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt, als je 3,5 bent hoor je het woord condooms niet te kennen, hoe taalvaardig je ook bent voor je leeftijd.
Ik gebruik ze niet eens!
quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee daarom heb je nu een koter van 3,5/flauw
Oh, ja, hij kan 'zo fijn met je praten'..quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht, leuk, fijn, ik ben zo'n 'moderne' moeder, waar alles bespreekbaar is!
Ja, vervloekt!quote:Op maandag 19 september 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ja, hij kan 'zo fijn met je praten'..
hij zal het wel van die nieuwe reclame hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee daarom heb je nu een koter van 3,5/flauw
Die laat juist alles door toch?quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd, ik heb nu een Mirena, daar komt niets doorheen!
Be afraid tally, be very afraidquote:
Alles, zaad, lucht, de intercity van 2 minuten over halfquote:
Pijnlijke confrontatie met je oude kop?quote:
Oh dat is hel tegenwoordig. Ik zie er uit als een oostblok crimineelquote:
Och nee hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Be afraid tally, be very afraid
Wat ben je onaardig vandaag, niks aan zo.quote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pijnlijke confrontatie met je oude kop?
En wat nou als ze ook op jouw manier de schade gaat inhalen?quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Tally het volgende:
Of ik zorg dat ze net als ik pas laat aan de seks ga. Hoe weet ik nog niet maar komt goed
Is dat wat ik steeds voel.quote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alles, zaad, lucht, de intercity van 2 minuten over half
Ik stel je in de gelegenheid om aan te geven dat het eigenlijk best meeviel...quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
Wat ben je onaardig vandaag, niks aan zo.
Geef ik dr groot gelijk en krijgt ze van Mama een familiepak condooms!quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat nou als ze ook op jouw manier de schade gaat inhalen?
Post het resultaat eensquote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
8,50 voor 6 pasfoto's, dat vind ik niet duur.
Je bedoelt die kutfilms over een meid die niet kan kiezen tussen sex met een dooie of sex met een dier?quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef geenvetzak het volgende:
Iemand hier twilight fan is? valt altijd wel wat over te praten volgensmij
Toch verdient het bakken met geldquote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt die kutfilms over een meid die niet kan kiezen tussen sex met een dooie of een sex met een dier?
Mja dat zegt dan wel weer genoeg over het niveau van de mensheid tegenwoordigquote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Toch verdient het bakken met geld
Ik heb je niet gezienquote:
Tja, als je het zo ziet kun je je net zo goed in je kamer opsluiten want je komt het overal tegenquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja dat zegt dan wel weer genoeg over het niveau van de mensheid tegenwoordig
Afgelopen weekend? Ik ben het hele weekend thuis geweest. Alleen zondagmiddag nietquote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezienben zelfs een dagje langer gebleven
Ja precies. Das nog het ergstequote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Tja, als je het zo ziet kun je je net zo goed in je kamer opsluiten want je komt het overal tegen
quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef geenvetzak het volgende:
Iemand hier twilight fan is? valt altijd wel wat over te praten volgensmij
Voor Robert Pattinson heb ik wel enorm respect gekregen voor zijn rol in Remember Me. Wat een steengoede film. En steengoed geacteerd.quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]onder dwang moeten kijken met zoonlief, wat een bagger, met dat eeuwig sneu kijkende wief.
Ja, ik was bij je om de hoek, nouja, een paar straten verderop.quote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Afgelopen weekend? Ik ben het hele weekend thuis geweest. Alleen zondagmiddag niet
In de stad Utrecht of het stadje hier?quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik was bij je om de hoek, nouja, een paar straten verderop.
Al was ik niet veel thuis, zat veel in de stad. Alleen gisteren het grootste deel van de dag en vandaag tot 13u.
Stad Utrecht, in IJsselstein ken ik maar 1 iemand (en jou van Fok)quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
In de stad Utrecht of het stadje hier?
Ik ontken allesquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef -Engel- het volgende:
Toch mag ik best naar Jacob kijken
maar die meid is zelfs met 'n zak over haar hoofd nog erg
Ik ken hier na 12 jaar eigenlijk ook nog niemandquote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stad Utrecht, in IJsselstein ken ik maar 1 iemand (en jou van Fok)
haha, het geheim van Kristen Stewart (sneu kijkende wief): enjoyquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]onder dwang moeten kijken met zoonlief, wat een bagger, met dat eeuwig sneu kijkende wief.
No thanks, I'll pass, ik heb al genoeg tegen die kop moeten aankijken.quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
haha, het geheim van Kristen Stewart (sneu kijkende wief): enjoy
Mocht ik er ooit komen te wonen, dan zal dat bij mij hetzelfde zijn gok ik.quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken hier na 12 jaar eigenlijk ook nog niemand
Zijn familie dan.
Ik denk de hele tijd dat ze naar de wc moetquote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die continue blik van 'oh, ik lijd zo' in haar ogen
Of een goede beurt moet hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat ze naar de wc moet
Ik ben geen sociaal typje. En ik maak snel vrienden maar raakt ze net zo snel weer kwijt. Maar vind t best zoquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mocht ik er ooit komen te wonen, dan zal dat bij mij hetzelfde zijn gok ik.
Dat kan geregeld worden vast wel iemand die dat wil doen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of een goede beurt moet hebben.
Beetje zoals de meeste singles dusquote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden vast wel iemand die dat wil doen.
Ik geloof dat zij ook een paar buren kent en meer niet, voor de rest ligt haar sociale leven ook in Utrecht (ik snap nog steeds niet waarom ze er ooit is gaan wonen, maar goed).quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben geen sociaal typje. En ik maak snel vrienden maar raakt ze net zo snel weer kwijt. Maar vind t best zo
Ik maak eens een praatje met de buren en meer niet
Een spreekbeurt?quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of een goede beurt moet hebben.
quote:
Wat ga je nu weer zetten?quote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik heb zin in woensdag, tattoo!
als je alleen luistert is het net of ze dikke seks heeftquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
haha, het geheim van Kristen Stewart (sneu kijkende wief): enjoy
IJsselstein is goedkoper om te wonen. En in IJsselstein hoefde je toen niet te lang ingeschreven te staan bij de Woningbouw. En de gemeente dumpte de mensen uit renovatiehuizen ook vaak in IJsselstein. Zo is mijn buurvrouw hier gekomenquote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij ook een paar buren kent en meer niet, voor de rest ligt haar sociale leven ook in Utrecht (ik snap nog steeds niet waarom ze er ooit is gaan wonen, maar goed).
Dat waar ik jullie al maanden mee lastig valquote:
een spreekbeurt kan ook best bevredigend zijnquote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is bij jou ook al een tijdje geleden he?
Oj, it's been that long huh?quote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
een spreekbeurt kan ook best bevredigend zijn
2 hele dagenquote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is bij jou ook al een tijdje geleden he?
quote:
godver. Het is nooit goed als het bij jou minder lang geleden isquote:
Mijn condooms worden niet weggegooid voor gebruikquote:
Ik heb nog een stapeltje die over de datum zijn.. hebben?quote:Op maandag 19 september 2011 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn condooms worden niet weggegooid voor gebruik
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
zo te zien heeft er iemand zin in een spreekbeurt!
quote:Op maandag 19 september 2011 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn condooms worden niet weggegooid voor gebruik
Ze heeft een koopwoningquote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef Tally het volgende:
[..]
IJsselstein is goedkoper om te wonen. En in IJsselstein hoefde je toen niet te lang ingeschreven te staan bij de Woningbouw. En de gemeente dumpte de mensen uit renovatiehuizen ook vaak in IJsselstein. Zo is mijn buurvrouw hier gekomen
Je begint een dikke kont te kwekenquote:
ja?quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je begint een dikke kont te kweken
Hebben ze dat ooit gehad dan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn hun leven weer kwijt
Sorry, toen je zo rondjes draaide viel het me ineens opquote:
Sinds Nijmegen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Sinds wanneer is 6jaar ingeschreven niet lang?
[..]
Hebben ze dat ooit gehad dan?
Neuh, je hebt gelijk. Ze deden een paar dagen alsofquote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Sinds wanneer is 6jaar ingeschreven niet lang?
[..]
Hebben ze dat ooit gehad dan?
Utrecht toch ging het over, onmogelijk om daar een woning te krijgen binnen 6-8jaar.quote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sinds Nijmegen.
Sta bijna 6 jaar ingeschreven. Ik heb nog steeds niks.
Nog lang uitgehouden dan moet ik zeggenquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, je hebt gelijk. Ze deden een paar dagen alsof
Of het internet lag er gewoon een paar dagen uit bij zequote:Op maandag 19 september 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Utrecht toch ging het over, onmogelijk om daar een woning te krijgen binnen 6-8jaar.
[..]
Nog lang uitgehouden dan moet ik zeggen
Net zo'n overhypte stad als amsterdamquote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig zijn er meer plaatsen dan Utrecht
Ja, hier hetzelfde verhaal. Dus is 6 jaar niet lang, tenzij je in een dorp woont ofzoquote:Op maandag 19 september 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Utrecht toch ging het over, onmogelijk om daar een woning te krijgen binnen 6-8jaar.
[..]
Nog lang uitgehouden dan moet ik zeggen
Ah ok want daar "elders" is het beter? Bijna overal hebben ze een woning tekort.quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig zijn er meer plaatsen dan Utrecht
Als je wil en goed zoekt kom je echt wel aan een woning. Geen droom paleis maar een woningquote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok want daar "elders" is het beter? Bijna overal hebben ze een woning tekort.
Misschien eentje van 2 bij 2 met een huur van 600+/maand.quote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je wil en goed zoekt kom je echt wel aan een woning. Geen droom paleis maar een woning
Tja iedereen wilt altijd meteen een droompaleisquote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je wil en goed zoekt kom je echt wel aan een woning. Geen droom paleis maar een woning
Ja, maar de meeste mensen willen ivm werk en/of vrienden/familie in eigen stad blijven wonenquote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grootste probleem in nog steeds dat de hogere inkomens in de sociale huur zitten en de mensen met een wat lager inkomen dus bij voorbaat al de lul zijn. En woning tekort.quote:Op maandag 19 september 2011 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste mensen willen ivm werk en/of vrienden/familie in eigen stad blijven wonen
Geloof mij, ik weet er alles vanquote:Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grootste probleem in nog steeds dat de hogere inkomens in de sociale huur zitten en de mensen met een wat lager inkomen dus bij voorbaat al de lul zijn. En woning tekort.
Nee, want bv het huis waar mijn oma in woont, veranderd als zij weg gaat in een koopwoning. En zo met de meeste huurhuizen van oudjesquote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
Straks als de vergrijzing toeslaat komt het goed met de woningmarkt
Urgentie krijg je tegenwoordig nooit meer.... Pas als er doden vallen is het pas urgentie tegenwoordigquote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef dawg het volgende:
nog steeds niks? das wel kut evilmeisje.
kun je ook niet urgentie aanvragen ofzo?
Urgentie krijg je ook niet zomaar.quote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef dawg het volgende:
Ja, die tijdelijke woning dan.. Maar ja, hoelang mag ik hier weer blijven? En krijg geen huursubsidie..quote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef dawg het volgende:
Of zoals bij "Bonje met de Buren" de hele buurt terroriserenquote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Urgentie krijg je tegenwoordig nooit meer.... Pas als er doden vallen is het pas urgentie tegenwoordig
Nee, in Utrecht verhuizen ze dan de hele buurtquote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of zoals bij "Bonje met de Buren" de hele buurt terroriseren
In Utrecht dan
Waarom krijg jij geen huursubsidie?quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die tijdelijke woning dan.. Maar ja, hoelang mag ik hier weer blijven? En krijg geen huursubsidie..
en urgentie krijg ik niet, want ik ben niet zwanger en wordt ook niet ondertussen in elkaar geslagen door mijn mocro-vriendje
want tijdelijke woning. dus er geen recht op hebben. krom nederland ofzo..quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom krijg jij geen huursubsidie?
Was het maar zo.quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, in Utrecht verhuizen ze dan de hele buurt
Te jong misschien? nmquote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom krijg jij geen huursubsidie?
en kantoorwoningen?quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die tijdelijke woning dan.. Maar ja, hoelang mag ik hier weer blijven? En krijg geen huursubsidie..
en urgentie krijg ik niet, want ik ben niet zwanger en wordt ook niet ondertussen in elkaar geslagen door mijn mocro-vriendje
Dan nog komen er woningen vrij die verhuurbaar of verkoopbaar zijnquote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Urgentie krijg je ook niet zomaar.
Tijn, vergrijzing zijn koopwoningen, de meeste.
Sinds wanneer krijg je als starter nog een lening dan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog komen er woningen vrij die verhuurbaar of verkoopbaar zijn
je bedoeld ook antikraak? daar mag ik de kat niet meenemenquote:
Als je genoeg verdient en gewoon niet meteen een duur huis in een dure plaats wilt hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je als starter nog een lening dan?
nee, niet antikraak. maar ik geloof dat er tegenwoordig kantoren worden omgevormd tot woningen. wellicht iets om ook eens naar te kijken? of dat echt wat is dan.quote:Op maandag 19 september 2011 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bedoeld ook antikraak? daar mag ik de kat niet meenemen
En je moet een vast contract hebben, wat praktisch onmogelijk is voor een starterquote:Op maandag 19 september 2011 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je genoeg verdient en gewoon niet meteen een duur huis in een dure plaats wilt hebben
zal eens googlenquote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, niet antikraak. maar ik geloof dat er tegenwoordig kantoren worden omgevormd tot woningen. wellicht iets om ook eens naar te kijken? of dat echt wat is dan.
Want? Een starter is per se iemand die ook net begint met werken?quote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En je moet een vast contract hebben, wat praktisch onmogelijk is voor een starter
Ik werk al een flinke tijd, maar ik heb nog geen vast contract hoorquote:Op maandag 19 september 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Een starter is per se iemand die ook net begint met werken?
Tja dat ligt aan je sectorquote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik werk al een flinke tijd, maar ik heb nog geen vast contract hoor
Krijg je sowieso nog een lening dan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je als starter nog een lening dan?
No way. Ik ga nog liever doodquote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef dawg het volgende:
[..]
oki
en anders terug naar school, kamer + stufi + evt bijlenen?
Ik zit in een tijdelijke woningquote:Op maandag 19 september 2011 22:53 schreef geenvetzak het volgende:
zit je al op kamers of woon je nog bij je ouders? GvE?
ic. Ik hoor wel eens van amerikaanse studenten die elke maand ergens anders heen moeten verhuizen, ik hoop niet dat dat voor jou het geval isquote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zit in een tijdelijke woning
Nee, sowieso half jaar contract en daarna is het maar zien. Opzegtermijn verhuurder is 3 maanden, de mijne een maandquote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ic. Ik hoor wel eens van amerikaanse studenten die elke maand ergens anders heen moeten verhuizen, ik hoop niet dat dat voor jou het geval is
Wat heb je het toch zwaarquote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik moet morgen trouwens echt ziekelijk vroeg de deur uit om te gaan werken![]()
waarom ik uberhaupt ga vraag ik me nog steeds af
![]()
moet van 14.00 tot 18.00 uur werken, en ik ben een uur heen en een uur terug onderweg
Ik wil een leven waarin 1300 uur vroeg isquote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik moet morgen trouwens echt ziekelijk vroeg de deur uit om te gaan werken![]()
waarom ik uberhaupt ga vraag ik me nog steeds af
![]()
moet van 14.00 tot 18.00 uur werken, en ik ben een uur heen en een uur terug onderweg
Ik word er misschien gewoon doodmoe van dat ik bijna geen uren hebquote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat heb je het toch zwaar
Met zo'n instelling snap ik wel dat je geen vast contract hebt
Werk je nog steeds bij de action?quote:Op maandag 19 september 2011 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik word er misschien gewoon doodmoe van dat ik bijna geen uren heb
Het liefste werk ik gewoon van 7.45 tot 16.15 .. Heerlijke tijden, maar die uren krijg ik niet meer omdat ze daar nu liever onervaren studentjes voor inhuren die alles verklotenquote:Op maandag 19 september 2011 23:06 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik wil een leven waarin 1300 uur vroeg is
Nooit gewerkt. (4e keer)quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Werk je nog steeds bij de action?
geen slecht woord over onervaren studentjes he!quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het liefste werk ik gewoon van 7.45 tot 16.15 .. Heerlijke tijden, maar die uren krijg ik niet meer omdat ze daar nu liever onervaren studentjes voor inhuren die alles verkloten
Wel als een bed opmaken nog te moeilijk voor ze isquote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
geen slecht woord over onervaren studentjes he!
soms is de keuze reuze.. heb donderdag 7 uur op ander kantoor mogen werken.. met 2 x 3 uur reistijd.. en ze willen me daar vaker zien vrees ikquote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het liefste werk ik gewoon van 7.45 tot 16.15 .. Heerlijke tijden, maar die uren krijg ik niet meer omdat ze daar nu liever onervaren studentjes voor inhuren die alles verkloten
Jij kon het natuurlijk allemaal gelijk perfectquote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel als een bed opmaken nog te moeilijk voor ze is
Ja. Eigenlijk wel. Op mijn eerste dag nam ik al het initiatief om te leren hoe ik de wiegjes en apenkooitjes op moest maken. Die studenten, weigeren gewoon om dat te leren. Letterlijkquote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij kon het natuurlijk allemaal gelijk perfect
initia-dinges is ook teveel lettergrepen voor studentenquote:Op maandag 19 september 2011 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel. Op mijn eerste dag nam ik al het initiatief om te leren hoe ik de wiegjes en apenkooitjes op moest maken. Die studenten, weigeren gewoon om dat te leren. Letterlijk
Ik zou het haast willen doen. Ik heb alleen gemerkt dat ik echt niet stil kan zitten op een stoel de hele dagquote:Op maandag 19 september 2011 23:10 schreef clevy het volgende:
[..]
soms is de keuze reuze.. heb donderdag 7 uur op ander kantoor mogen werken.. met 2 x 3 uur reistijd.. en ze willen me daar vaker zien vrees ik
Ze zijn gewoon lui.quote:Op maandag 19 september 2011 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel. Op mijn eerste dag nam ik al het initiatief om te leren hoe ik de wiegjes en apenkooitjes op moest maken. Die studenten, weigeren gewoon om dat te leren. Letterlijk
Brace doet een hoop voor me. Ik moet alleen een nieuwe kopen, maar heb van dat geld maar een nieuwe bril besteldquote:Op maandag 19 september 2011 23:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik in herhaling viel. Wat doe je nu dan? En hoest met je knie inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |