quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bwuh, ik ben gewoon te lui om op te staan, een bord vol te scheppen en m in de magnetron te zetten
Magnetronquote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bwuh, ik ben gewoon te lui om op te staan, een bord vol te scheppen en m in de magnetron te zetten
quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jezus mina.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoe wil ik anders mn eten opwarmen? Kwaliteit gaat er niet op vooruit als je de hele pan 100 keer opwarmt hoorquote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Magnetronin m'n volgende huisje komt die niet meer
Onmogelijk, daar zit ik opquote:
Hoe warm je dan eten op uit de vriezer? In de pan?quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Magnetronin m'n volgende huisje komt die niet meer
maar ik ben vandaag al heel productief geweestquote:
Oh ja vertelquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik ben vandaag al heel productief geweest
Hij komt onder je vandaan zetten aan de zijkanten dus onder een bepaalde hoek is 'ie wel te raken.quote:
Je had al je ontbijt in de magnetron opgewarmd?quote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik ben vandaag al heel productief geweest
Je schept wat je wilt eten in een pan, met daarin boter/olie/water (waar je het eten oorspronkelijk hebt klaar gemaakt) en warmt het in een paar minuten op. Gaat net zo snel als de magnetron (garandeer ik je). Gewoon zachtjes roeren ondertussen en het smaakt 10x beter dan uit de magnetron.quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe wil ik anders mn eten opwarmen? Kwaliteit gaat er niet op vooruit als je de hele pan 100 keer opwarmt hoor
Bakje in een pan met heet water hangen, ontdooit het en daarna bakken/koken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe warm je dan eten op uit de vriezer? In de pan?
ik ben naar de markt geweest om gordijnstof te kopen, de hele markt overgestruind.. de hele stad doorgesjouwd..quote:
Knap voor iemand zonder kontquote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij komt onder je vandaan zetten aan de zijkanten dus onder een bepaalde hoek is 'ie wel te raken.
Ik zeg magnetron.quote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je schept wat je wilt eten in een pan, met daarin boter/olie/water (waar je het eten oorspronkelijk hebt klaar gemaakt) en warmt het in een paar minuten op. Gaat net zo snel als de magnetron (garandeer ik je). Gewoon zachtjes roeren ondertussen en het smaakt 10x beter dan uit de magnetron.
Maak eens een foto van dat schilderijquote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben naar de markt geweest om gordijnstof te kopen, de hele markt overgestruind.. de hele stad doorgesjouwd..
te lui geweest om kleren te passen (die mn moeder zou betalen) dus nu heb ik geen nieuwe kleren..
naar dukenburg geweest, waar de opticien die ik wou dicht bleek te zitten, naar beuningen gegaan, weer een dichte opticien, vervolgens maar naar een andere gegaan, een bril uitgezocht, mn ogen op laten meten en naar huis gegaan, waar ik mn schilderij van mn ezel naar de muur heb verplaatst waar ie verder kan drogen tot ik m weggooi
quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak eens een foto van dat schilderij
Bier drinken totdat ik in het ziekenhuis lig.quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef geenvetzak het volgende:
wat zijn jullie plannen voor deze week? festivals, concerten, dates of gewoon uit?
Op tijd ontdooien doe ik meestal wel. Opwarmen in de magnetron. Gewoon, omdat het makkelijk is en ik wel eens zin heb in makkelijk na een zware werkdag.quote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bakje in een pan met heet water hangen, ontdooit het en daarna bakken/koken.
Overigens moet je het eigenlijk op tijd laten ontdooien, versneld ontdooien is ook niet goed voor de smaak.
Cute.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier drinken totdat ik in het ziekenhuis lig.
die bedden liggen zo lekker hequote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier drinken totdat ik in het ziekenhuis lig.
ik kook meestal indisch, of italiaans.. nooit hollands want ik kan geen piepers koken en dat eet ik wel bij mn oma ofzoquote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor Indisch (en aanverwanten) eten is hij behoorlijk geschikt.
Dat wel. Ik heb wel een hekel aan die Cliniclowns. Ik knap altijd uit mijn vel als ze me aanspreken om geld te bietsen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
die bedden liggen zo lekker he
Alles behalve die datenquote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef geenvetzak het volgende:
wat zijn jullie plannen voor deze week? festivals, concerten, dates of gewoon uit?
Dat valt vies tegen als je de lakens ziet waarmee ze op worden gemaaktquote:Op maandag 19 september 2011 20:42 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
die bedden liggen zo lekker he
Tuurlijk welquote:
Scherp van jequote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En festivals, en concerten en uit.
Hmm, moet mijn zus (de verpleegster) toch even navragen hoe dat zit met de service daarquote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen als je de lakens ziet waarmee ze op worden gemaakt
hoevaak er wel niet gaten in zitten, of een dikke stofpluim, of nog een plakkertje
ok, wacht ff, maar ik waarschuw je: ik bak er niks vanquote:
Ik werk op de beddencentralequote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Hmm, moet mijn zus (de verpleegster) toch even navragen hoe dat zit met de service daar
Ik ben wel wat gewendquote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ok, wacht ff, maar ik waarschuw je: ik bak er niks van
Die is wat kostbaarquote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stoomoven! stelletje muppets! Geen magnetron!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Pan opwarmen en 5min roeren vind ik niet meer moeite dan zooi in een bakje met losse deksel in de magnetron zetten en dan op een bord doen, na 3 happen er achter komen dat je aan de ene kant je mond verbrand en aan de andere kant ijsblokjes zit te etenquote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Op tijd ontdooien doe ik meestal wel. Opwarmen in de magnetron. Gewoon, omdat het makkelijk is en ik wel eens zin heb in makkelijk na een zware werkdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |