quote:
Hier krijgen ze ook veel afwisseling qua voerquote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Katten gaan in de herfst, winter, minder naar buiten, dus eten ook wat minder Saar.
De kleine gaat lekker de tuin inquote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Katten gaan in de herfst, winter, minder naar buiten, dus eten ook wat minder Saar.
Ik merk dat hier ookquote:Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Ja maar dit zijn kittens die nog nooit naar buiten zijn gegaan
(Stiekem maak ik me ook wel zorgen, maar goed ze eten wel maar niet zo snel als normaal)
We wisselen hier hard en zacht voer om-en-om af.quote:Op maandag 19 september 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het voordeel van harde brokjes tov zacht voedsel bij katten of is er geen voordeel?
Het is beter voor de tanden ja. Er zit ook alles in, net in als blikvoer, maar je betaalt geen water.quote:Op maandag 19 september 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het voordeel van harde brokjes tov zacht voedsel bij katten of is er geen voordeel?
We hebben het geld wel maar ik vind het moeilijk om er voor te kiezen om iets te kopen ipv te sparen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Slecht als in geen geld of qua verantwoording?
Die potloden zijn echt heel leuk!quote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk gefietst en een megagroot schetsblok gekocht met felle kleuren voor bij de superleuke kleurpotloden van fairtrade voor Babi J.(we gaan er wo-middag naar toe)
Je zou het kunnen doen als een vriendin van mij, samen met je vriend afspreken hoeveel je van je maandelijkse budget kan/mag gebruiken voor echt iets voor/van jezelf.quote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Sarabi het volgende:
We hebben het geld wel maar ik vind het moeilijk om er voor te kiezen om iets te kopen ipv te sparen.
Behalve dingen die echt nodig zijn
Ja hequote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef krakkemieke het volgende:
Die potloden zijn echt heel leuk!
Dat is wel een goede tipquote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen als een vriendin van mij, samen met je vriend afspreken hoeveel je van je maandelijkse budget kan/mag gebruiken voor echt iets voor/van jezelf.
Zulke woorden mag ik niet zeggen van mijn moeder.quote:
Sparenquote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben het geld wel maar ik vind het moeilijk om er voor te kiezen om iets te kopen ipv te sparen.
Behalve dingen die echt nodig zijn
Zo voelde ik me een jaar geleden ook.quote:Op maandag 19 september 2011 16:12 schreef LieLie het volgende:
Ik heb reuzehonger! En ik moet hier (afstudeerplek) best wel heel erg wennen, dus het is niet zo erg gezellig nog en ik voel me een beetje 'lost' en onzeker nog. Maar goed, zal wel komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |