Daar is hij geweest maar de auto is daar niet naartoe gebrecht. Hij wordt een beetje van het hek naar de dam gestuurd, niet normaal.quote:
Dat weet ik niet, ik was er wel bij maar hem niet gekeken naar een bedrijfsnaam en op de filmpjes die ik gemaakt heb kan ik het niet zien want het was donker en ik kon geen flirt aan vanwege een bijna lege batterij.quote:Op maandag 19 september 2011 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weggesleept door wie? Die zijn sowieso verantwoordelijk en aansprakelijk lijkt me.
*kuch* van het kastje naar de muur, die jij bedoeld is met schapen die volgenquote:Op maandag 19 september 2011 14:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Daar is hij geweest maar de auto is daar niet naartoe gebrecht. Hij wordt een beetje van het hek naar de dam gestuurd, niet normaal.
Sorryquote:Op maandag 19 september 2011 14:42 schreef Deetch het volgende:
[..]
*kuch* van het kastje naar de muur, die jij bedoeld is met schapen die volgen
Niet in Utrecht, dorpje dat net aan Zuid - Holland grenst.quote:Op maandag 19 september 2011 14:44 schreef blup het volgende:
Waar is het ongeluk gebeurd? Ik weet dat in Utrecht bij ongevallen meestal Kolewijn komt bergen.
Kan je geen printscreen maken op het moment dat je het hoort te zien? Ik heb Photoshop skills, misschien lukt hetquote:Op maandag 19 september 2011 14:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik was er wel bij maar hem niet gekeken naar een bedrijfsnaam en op de filmpjes die ik gemaakt heb kan ik het niet zien want het was donker en ik kon geen flirt aan vanwege een bijna lege batterij.
Ik denk dat die zij bedoelt "het hek is van de dam" isquote:Op maandag 19 september 2011 14:42 schreef Deetch het volgende:
[..]
*kuch* van het kastje naar de muur, die jij bedoeld is met schapen die volgen
Hier in Alphen is het meestal zo`n lokaal sleepbedrijf, weet de naam niet meer. Maar je 'vriend' moet zich niet weg laten sturen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet in Utrecht, dorpje dat net aan Zuid - Holland grenst.
Gaat hij sowieso ook niet doen. Er liggen nogal dure nieuwe skates in zijn auto die gaat hij echt niet laten. Ik ga het bureau eens even bellen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier in Alphen is het meestal zo`n lokaal sleepbedrijf, weet de naam niet meer. Maar je 'vriend' moet zich niet weg laten sturen.
Welk bureau?quote:Op maandag 19 september 2011 14:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gaat hij sowieso ook niet doen. Er liggen nogal dure nieuwe skates in zijn auto die gaat hij echt niet laten. Ik ga het bureau eens even bellen.
Ik drop hier niet graag mijn woonplaats enzoquote:Op maandag 19 september 2011 14:54 schreef Symphonic het volgende:
Als je nou gaat trollen in je eigen topic, dan kan er ook een slotje op hoor
Stel je eens voor zeg..quote:Op maandag 19 september 2011 14:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik drop hier niet graag mijn woonplaats enzo
Ik ga hem nog een keer bellen even. Hij weet serieus niet waar de auto is. Hij zou volgens de popo bij de pompmolenlaan staan, daar was ie niet en nu zat hij weer op het bureau. Zijn app staat alleen op offline dus mijn dingen komen niet aan, ik bel hem straks.quote:Op maandag 19 september 2011 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens is een auto pas officieel total loss als de verzekering erbij geweest is. Aangezien de auto kwijt is (raar verhaal overigens en erg ongeloofwaardig) kan de expert hem niet bekijken en is hij officieel dus niet t.l.
Daniels? Herrer?quote:Op maandag 19 september 2011 15:10 schreef Phantomesse het volgende:
Aah, hij wordt nu opeens naar Nieuwegein gestuurd. Lekker zooitje ongeregeld. Ik weet nu wel dat ik nooooooit ga rijden als Jack mn bestuurder is.
Daniels. Jack Herrer doet niet zoveel met mensenquote:
Ik heb geen enkel idee. Ik wacht op bericht.quote:Op maandag 19 september 2011 15:23 schreef Deetch het volgende:
bepaald de verzekeraar dan niet waar die auto heen gestuurd wordt om de schade op te nemen?
Dus drank op in de auto?quote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Daniels. Jack Herrer doet niet zoveel met mensenTenminste, de gemiddelde kerstboom bevat meer thc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |