Iets met pre-rendered?quote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Grappig, heb het idee dat het er op de screenshots beter uitziet dan bij mij thuis op 1920x1080 met alles op high in DX11
quote:
En toch is het andersquote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Het spel is 'traag' genoeg om ervan te kunnen genieten
Vergeleken met BC2 is deus ex inderdaad hartstikke traag. Maar het is natuurlijk ook een ander soort game.quote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Het spel is 'traag' genoeg om ervan te kunnen genieten
She looks like a piece of crap.quote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik overigens de enige die geilt op bad girl Federova?
Mooie vormen doen het in dit gevalquote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik overigens de enige die geilt op bad girl Federova?
Hadden ze het beter moeten overdragen aan die andere partijen, maar ik deel je mening. Iets meer integratie in het verhaal?quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef ems. het volgende:
Is dat die enige baas waarbij ik meer moest doen dan wat raketjes die kant opschieten om te winnen?
Wat mij betreft hadden ze trouwens wel wat meer emotie en verhaal mee kunnen geven aan die eindbazen. Dat had wellicht een beetje gecompenseerd.
Betere lootquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hadden ze het beter moeten overdragen aan die andere partijen, maar ik deel je mening. Iets meer integratie in het verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn eigenlijk de gevolgen in het begin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef Sloggi het volgende:
Het steegje inlopen achter die wapenhandelaar (benzinestation). De hoek om, en volgens mij bij de 2e brandtrap die je ziet omhoog, op de derde verdieping.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder voorbehoud, kan er naast zitten.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Behalve wapens, ook een aantal upgrades dacht ik. Zeker in het begin interessant.quote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef Sloggi het volgende:
Dat is trouwens ook belachelijk. Al die gebouwen waar je alleen in kan komen door de brandtrap te gebruiken.
Heeft die gast leuk spul te koop?
Editquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:38 schreef OMG het volgende:
Afgelopen weekend Deus Ex opgepikt, want de tijdelijke price-drop beviel me wel. Tot nu een best toffe game. De achievements voor niemand doden en geen alarm af laten gaan heb ik geloof ik al verpest, maar wellicht probeer ik die in de toekomst ooit eens te halen.
Wellicht, voor mij voegen achievements extra gameplay/replay value toe. Extra motivatie om een game nog een keer te spelen of bepaalde dingen wel/niet doen (iedereen gewoon neerschieten of alleen je tranquilizer/stun gun gebruiken, bijvoorbeeld) en dergelijke.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik probeer het maximale uit de levels te halen, niet zozeer de achievements. Achievements is echt een uitvinding voor e-penissen.
Tsskkk schieten is voor buttjes, armen breken, that's where it's at!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:48 schreef Bart het volgende:
Ik heb een silence op mijn pistol.
Splinter Cell-style FTW.
Dat kost energyquote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tsskkk schieten is voor buttjes, armen breken, that's where it's at!
Muren kijk je niet door, daar ram je door!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kost energy. En die heb ik nooit want ik kijk door muren
.
Beetje zonde om door een muur heen te rammen als er niemand achter blijkt te staan hequote:Op woensdag 21 september 2011 14:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Muren kijk je niet door, daar ram je door!
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje zonde om door een muur heen te rammen als er niemand achter blijkt te staan he. Als het nodig is om door een muur heen te gaan, dan pleur ik wel een explosive neer
.
Werkt dat ook?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Bart het volgende:
Als het nodig is om door een muur heen te gaan, dan pleur ik wel een explosive neer.
Nou ja, ik zag laatst door wallvision een vijand achter een muur staan, enige manier om erbij te komen was door de muur. Maar dat kan ik (nog) niet, dus toen probeerde ik maar een remote detonated explosive, en die vijand kan het niet meer navertellenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Werkt dat ook?![]()
Het klinkt zo logisch, waarom heb ik daar nooit aan gedacht?![]()
Scheelt weer wat energy idd.
Maar ik heb die skill ook nog niet! Kan ook niet kiezen wat ik wil, zitten veel vette dingen bij! Icarus lijkt me handig, cloak ook, silent run, hoog springen, beter hacken, veulsteveul optiesquote:Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]beetje geluk hebben, en anders heb ik wat energy verspild maar wel weer die vette animatie gescoord!
Die radar is echt megaklein, zie je geen kut op. Sowieso afstanden zijn totaal niet in te schatten. Met wall vision zie ik precies waar iedereen staat en hoe ver weg dat is. Ik vind het een erg prettige mogelijkheidquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef speknek het volgende:
Door de muur heen slaan kan alleen op speciale plekken, en geeft alleen een alternatief pad. Je doet geen Robocop jammer genoeg. Ik vind wallvision dan ook nogal een nutteloze augment gezien je hetzelfde kan met je radar.
Bij het hacken kun je alvast de opties weglaten die je slagingspercentage laten zien... dat zie je standaard namelijk al. Meest nutteloze augs die er zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ik heb die skill ook nog niet! Kan ook niet kiezen wat ik wil, zitten veel vette dingen bij! Icarus lijkt me handig, cloak ook, silent run, hoog springen, beter hacken, veulsteveul opties.
Maar detection omlaag is wel handig...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij het hacken kun je alvast de opties weglaten die je slagingspercentage laten zien... dat zie je standaard namelijk al. Meest nutteloze augs die er zijn.
Detection omlaag en fortify omhoog zijn beiden erg handig, maar het verbaasd medat die 'Show chance of detection' augs erin zijn gebleven. Lijkt er haast op of ze zijn vergeten de %chance of detection weergave te verwijderen bij het hacken...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar detection omlaag is wel handig...
Misschien wel te handig.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar detection omlaag is wel handig...
Verderop in het spel kom je genoeg robots tegen, maar vaak kwam ik ze tegen NADAT ik de gehele zaal al knock-out had geslagenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wel te handig.
Was de enigeaugment die ik voor hacken heb gebruikt, en na een tijdje kon je alles no problemo hacken. Detection was toch nog maar 30% vaak..
Had ook de turret augment, wel grappig.. ware het niet dat er maar een handvol turrets en robots door het spel heen zaten. Vaak computers gehackt, kon ik alleen cameras bekijken..
Ik vond de hoeveelheid robots anders niet denderend..quote:Op woensdag 21 september 2011 18:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Verderop in het spel kom je genoeg robots tegen, maar vaak kwam ik ze tegen NADAT ik de gehele zaal al knock-out had geslagen
Haha nee, niet gezien! Wel de dopefish ergens in Detroitquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Net de eerste baas gehad, jeetje wat een flutgevecht is dat. Past ook totaal niet in de rest van het design, maar las net ook al dat het de ontwikkelaar ook tegengevallen is.
Daarna door naar China, iemand al de schelpen op het toilet gevonden? Geniale knipoog naar Demolition Man.
Mij niet opgevallen. Moet ook zeggen dat ik de toiletten nog niet erg goed heb geïnspecteerd in China, dus misschien vind ik ze nog.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Net de eerste baas gehad, jeetje wat een flutgevecht is dat. Past ook totaal niet in de rest van het design, maar las net ook al dat het de ontwikkelaar ook tegengevallen is.
Daarna door naar China, iemand al de schelpen op het toilet gevonden? Geniale knipoog naar Demolition Man.
Waar zat de dopefish dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha nee, niet gezien! Wel de dopefish ergens in Detroit
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mij niet opgevallen. Moet ook zeggen dat ik de toiletten nog niet erg goed heb geïnspecteerd in China, dus misschien vind ik ze nog.
[..]
Waar zat de dopefish dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Wat een faal van mij zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is me daadwerkelijk niet opgevallen.
Behalve dan geen Rate-of-Fire upgrades gebruiken...geen idee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef Bart het volgende:
Ik ben in China. Nu ook mijn assault rifle met silencer en laser targeting
. Nu wil ik nog iets dat ie niet gelijk 2 shots tegelijk doet, je moet echt allejezus snel klikken voor single shot, iemand een oplossing?
Gewoon Q lang ingedrukt houden EN TWEE VAN DIE BTICHES TEGELIJKERTIJD EEN ARMZWAARD IN HET HOOFD RAMMEN WOOOOOOOOW!!!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef Bart het volgende:
Ik ben in China. Nu ook mijn assault rifle met silencer en laser targeting
. Nu wil ik nog iets dat ie niet gelijk 2 shots tegelijk doet, je moet echt allejezus snel klikken voor single shot, iemand een oplossing?
Gast dat kan ik toch nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gewoon Q lang ingedrukt houden EN TWEE VAN DIE BTICHES TEGELIJKERTIJD EEN ARMZWAARD IN HET HOOFD RAMMEN WOOOOOOOOW!!!!!!
Dude koop het! 2 guards tegelijkertijd uitschakelen, epicness! En het spel zorgt er wel voor dat je het vaak genoeg kunt gebruiken, in tegenstelling tot bv de swimming-augment in DX1 die echt retegay en nutteloos was!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast dat kan ik toch nog niet.
Ik kan niet kiezen wat te doen met mijn punten dus ik spaar ze maar op zodat ik iets kan kopen op het moment dat ik het nodig heb.
Ja maar ik heb liever dat mijn batterijtjes supersnel opladenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude koop het! 2 guards tegelijkertijd uitschakelen, epicness! En het spel zorgt er wel voor dat je het vaak genoeg kunt gebruiken, in tegenstelling tot bv de swimming-augment in DX1 die echt retegay en nutteloos was!
Schieten is voor buttjes, echte mannen meppen, als het even kan door een muur heenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja maar ik heb liever dat mijn batterijtjes supersnel opladen. En dat ik van 4 hoog naar beneden kan springen
. En geen last van recoil
.
Daar worden mijn handen vuil vanquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Schieten is voor buttjes, echte mannen meppen, als het even kan door een muur heen
Dan was je ze in het bloed van de onschuldigen!quote:
Nee daar worden ze schoon vanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan was je ze in het bloed van de onschuldigen!
Van dat niet kunnen kiezen heb ik dus ook last. Ben nu in Singapore, maar heb nog 6 praxis punten over.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast dat kan ik toch nog niet.
Ik kan niet kiezen wat te doen met mijn punten dus ik spaar ze maar op zodat ik iets kan kopen op het moment dat ik het nodig heb.
Ik kom net in China aan met 4 stuksquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Van dat niet kunnen kiezen heb ik dus ook last. Ben nu in Singapore, maar heb nog 6 praxis punten over.
Kunt aanvullen met van die lekkere repenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Waarom je battery upgraden als je er toch maar 1 kont reloaden, echt kk gaar.
Ik hen van de jars, maar die nemen zoveel in beslag, en die repen vindt je niet overal en je kunt er maar 5 kopen voordat ze out of stock zijn bij een winkelquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Kunt aanvullen met van die lekkere repen.
Het is handig bij het cloaken en ik begrijp wel waarom ze er maar 1 laten herladen. Zo moet je wat tactischer te werk blijven gaan en na blijven denken, want anders kon je zo'n heel level hersenloos afgaan d.m.v. takedowns ed. Maar ik ben het wel met jullie eens, dat hadden ze beter op een andere manier kunnen doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Waarom je battery upgraden als je er toch maar 1 kont reloaden, echt kk gaar.
Ach, is zoals je zei in ieder geval handig dat je dan wat kan kopen op het moment dat het echt nodig is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kom net in China aan met 4 stuks.
Dat heb ik nog maar één keer gedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Kunt aanvullen met van die lekkere repen.
Met een takedown levert het meer XP op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Bart het volgende:
Maar het zijn enemies, waarom zou je die in leven laten.
Maar het voelt zo stom, ik wil al die dingen en ik heb de punten maar dan koop ik het nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, is zoals je zei in ieder geval handig dat je dan wat kan kopen op het moment dat het echt nodig is.
Oh ja? Hoeveel levert een takedown dan op?quote:[..]
Met een takedown levert het meer XP op.
Een non-lethal levert in totaal 50XP op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar het voelt zo stom, ik wil al die dingen en ik heb de punten maar dan koop ik het niet.
[..]
Oh ja? Hoeveel levert een takedown dan op?
Die heb ik nog niet gedaan, als ik ze om zeep help schiet ik ze door het bolletje met mijn pistool.quote:
Headshot is ook 20 dus dat maakt dan niet uit.quote:
Yup, heb er een keer 1 gestunned en daarna gebruikt als trigger voor een mijn. Kortom, multifunctioneel zo'n vijand.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
Alhoewel het dan interessanter is om een non-lethal takedown te doen, en daarna nog even execution style los te gaan als ze voor pampus liggen.
Er is geen sadist-trophy.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
Alhoewel het dan interessanter is om een non-lethal takedown te doen, en daarna nog even execution style los te gaan als ze voor pampus liggen.
" Kill all enemies you see"quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Er is geen sadist-trophy.![]()
Er is volgens mij nog wel een extra bonus bij een lethal takedown, als ze je niet opgemerkt hebben. Dan is het 30 xp, dacht ik. Weet 't niet zeker.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2011 13:45:27 ]
En dat verschilt dus eigenlijk niks met zo ongeveer alle spellen die tegenwoordig uitkomenquote:Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef Sloggi het volgende:
Deus Ex 3 is een spel voor de casual gamer, en dat is doodzonde.
Klopt. Alle games die een beetje buiten het casual genre vielen (Deus Ex, Splinter Cell, Hitman) worden versimpeld om ze toegankelijk te maken voor de domme massa. Je kunt het ontwikkelaars niet kwalijk nemen, want het is nu eenmaal de manier om veel geld te verdienen. Maar erg jammer is het wel.quote:Op zondag 25 september 2011 13:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dat verschilt dus eigenlijk niks met zo ongeveer alle spellen die tegenwoordig uitkomen
Ik vermaak me er ook wel mee verder, maar vind wel dat de AI achteruit is gegaan als ik kijk naar de laatste Splinter Cell en Deus Ex delen. Terwijl intelligentie in zulke (stealth) games wel heel belangrijk is.quote:Op zondag 25 september 2011 20:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjwah, ach. Ik vind het allemaal wel meevallen. Ze hebben hiermee een gok genomen, en op zich een prima game afgeleverd waar meer dan genoeg variatie in zit. Vroeger werden games gewoon graf moeilijk gemaakt omdat anders de technische beperkingen teveel opvielen. Nu heb je daar meer armslag, en Deus Ex was net niet toegankelijk genoeg.
Ik vermaak me er iig prima mee en verwacht na het doorspelen weer eens opnieuw aan deeltje 1 te beginnen.
Wat je aangeeft is precies het verschil tussen een casual en hardcore game. Dat zou je in principe met een verschil in moeilijkheidsgraad op kunnen lossen. De AI hoeft natuurlijk niet menselijk te zijn, dan wordt het inderdaad iets té lastig (buiten dat het sowieso niet mogelijk is). Maar onvoorspelbaarheid zou het wel een stuk leuker maken. Dat je echt op moet passen/schieten als je een verboden ruimte doorzoekt. En dat het niet zo kunnen/werken is onzin. Games als Splinter Cell en Hitman doen het ook al jaren en dat maakt(e) ze wat mij betreft juist zo goed.quote:Op maandag 26 september 2011 11:24 schreef speknek het volgende:
Volgens mij kunnen deze spellen alleen bestaan bij gratie van een domme ai. Hoe moet je ooit langs mensen sneaken als ze geen voorspelbare routines hebben? Onvoorspelbaarheid zou de game helemaal niet leuk maken, alleen maar het gevoel geven dat het oneerlijk is. En geen enkele wachter zou ooit ophouden met zoeken een minuut nadat hij in vuurgevecht is geweest met de vijand, maar anders wordt het spel ook onspeelbaar, dan mag je nooit detected worden.
Er is geen verschil tussen casual en hardcore games. Alleen tussen casual en hardcore gamers, en dan met name uitgedrukt in het verschil in de zekerheid van mensen over hun geslachtsdeel.quote:Op maandag 26 september 2011 11:30 schreef Devz het volgende:
Wat je aangeeft is precies het verschil tussen een casual en hardcore game.
Games als Splinter Cell en Hitman doen dat imo niet veel anders dan Deus Ex. Daar zijn het ook de bekende routines van de wachters waar je op moet anticiperen. Bij DE doen ze het wellicht iets meer getelefoneerd, zoals in MGS. Het grote verschil met de eerste twee is dat dat vaker kleinere ruimtes en dus meer self contained puzzles zijn. De gebouwen/missies in DE zijn groter en dus ontkom je er niet aan dat ze het gecompartimentaliseerd hebben. Bij wat kleinere kamers volgen ze je wel door de deur heen.quote:Dat zou je in principe met een verschil in moeilijkheidsgraad op kunnen lossen. De AI hoeft natuurlijk niet menselijk te zijn, dan wordt het inderdaad iets té lastig (buiten dat het sowieso niet mogelijk is). Maar onvoorspelbaarheid zou het wel een stuk leuker maken. Dat je echt op moet passen/schieten als je een verboden ruimte doorzoekt. En dat het niet zo kunnen/werken is onzin. Games als Splinter Cell en Hitman doen het ook al jaren en dat maakt(e) ze wat mij betreft juist zo goed.
Goed punt. Maar ik, als Stealthfanaat, vind dat wel dè uitdaging, met de echte spanning of je nou wel of niet ontdekt gaat worden. Maar Deus Ex is dan ook geen stealthgame, stealth is een optie. Het sneaken op zich is de uitdaging niet. Je komt overal makkelijk voorbij. Het is meer de (non-lethal) stealth-ACTIE dat de uitdaging biedt; hoe krijg je in een ruimte 5 guards, die elkaar constant in het zicht hebben, neer zonder dat ze het doorhebben?quote:Op maandag 26 september 2011 11:24 schreef speknek het volgende:
Volgens mij kunnen deze spellen alleen bestaan bij gratie van een domme ai. Hoe moet je ooit langs mensen sneaken als ze geen voorspelbare routines hebben? Onvoorspelbaarheid zou de game helemaal niet leuk maken, alleen maar het gevoel geven dat het oneerlijk is. En geen enkele wachter zou ooit ophouden met zoeken een minuut nadat hij in vuurgevecht is geweest met de vijand, maar anders wordt het spel ook onspeelbaar, dan mag je nooit detected worden.
Inderdaad. Beide games hebben veel stealth-gameplay en guards die volgens vaste patronen lopen en afgemaakt of omzeild moeten worden (stealth is een optie in beide games) en er gebruik gemaakt kan worden van diverse high-tech snufjes. Ook hebben beide games een spannend verhaal met actie en bedrog waarin je je goed kan inleven. Geen idee waarom mensen die games vergelijken met elkaar, heel raar is het.quote:Op maandag 26 september 2011 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Idd, ik snap ook niet waarom mensen met Splinter Cell blijven vergelijken, waarin guards ook vaste patronen liepen overigens.
Het is maar net hoe je het bekijkt. DE is een stealthgame met dialogen.quote:Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
DE leunt op exploratie en dialoog, SC op sluipen in het donker.
DE is een RPG met fps sausje, SC een volbloed stealthgame. Appels en peren. ALS je al wil vergelijken, doe dat dan met DE zelf.
Das jouw keuze, veelal kun je hem ook gewoon als shooter met dialoog benaderen?quote:Op maandag 26 september 2011 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt. DE is een stealthgame met dialogen.
Eén keuze met vier opties.quote:Op maandag 26 september 2011 18:55 schreef The_Substitute het volgende:
@ Sloggi....In het laatste level krijg je 4 keuzes: een optie van Hugh Darrow, van Sarif, van Taggart en die optie die Eliza je geeft. Je hebt misschien dus wat gemist.
De dialogen en de bijbehorende stemmen waren dik in orde, het systeem met het overtuigen deed me helemaal niets. Een enkele keer (Tong, bijvoorbeeld) was het nuttig, maar vaak boeide me het niet zoveel (die Griek en Darrow wilde ik het liefst gewoon neerknallen).quote:Bedoelde je hun dialoogsysteem of de dialogen in het algemeen? De dialogen zaten juist wel goed en overtuigend in elkaar, met goede motivaties e.d. Alleen gesprekken d.m.v. de Social Enhancer werden gewoon te makkelijk. Ze hadden beter die blokjes weg kunnen laten, om ons zo de gelegenheid te geven om wat instinctiever antwoord te geven.
De augs doen er sowieso niet toe. Alleen hacken is wat mij betreft een must, maar de gameplay zou niet fundamenteel anders worden zonder de overige augmentations denk ik.quote:De augs mogen idd wel wat uitgebreider. Zodat je niet zoals nu, als je richting 't eind van de game gaat, alle handige augs in bezit hebt. Dus dat je in eerste instantie gekozen speelstijl er eigenlijk weinig meer toe doet. Gecombineerd met meerdere opties per speelstijl bij de bossfights bvb.
Ik gebruikte 'optie' en 'keus' als 2 woorden met dezelfde betekenis. Maar je gaf mij de indruk met de woorden "je moet men twee man praten", dat je bij Panchea Sarif en/of Taggart niet gevonden had. Dus dat je uiteindelijk minder opties had, oid.quote:
<zucht> Ongeduld.quote:De dialogen en de bijbehorende stemmen waren dik in orde, het systeem met het overtuigen deed me helemaal niets. Een enkele keer (Tong, bijvoorbeeld) was het nuttig, maar vaak boeide me het niet zoveel (die Griek en Darrow wilde ik het liefst gewoon neerknallen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ...waren stuk voor stuk prima momenten met goede diepgang. Maar wat ik al zei, het werd te makkelijk met de SE. Dus misschien was dat de reden voor jouw afkeer?Je hoefde geen moeite meer te doen.
Ik bedoelde dat HR op dat punt een beetje als het origineel had kunnen zijn. Met of een maximum aantal, of iig uitgebreidere augs. Dus ook bvb dat je ook in je wapens moest investeren om ze te kunnen gebruiken. Om zo de replaywaarde hoger te houden en je echt te laten kiezen wat voor speelstijl je de rest van het spel gebruikt.quote:De augs doen er sowieso niet toe. Alleen hacken is wat mij betreft een must, maar de gameplay zou niet fundamenteel anders worden zonder de overige augmentations denk ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 26-09-2011 20:51:57 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Fixed.quote:Op maandag 26 september 2011 20:27 schreef Sloggi het volgende:
Met je laatste punt ben ik het wel eens. Hier hoefde je niet te kiezen. Je kon 1) eigenlijk bijna alles upgraden en 2) veel bruikbaars zat er niet tussen. In DE moest je kiezen tussen augments en waren de augments die je kon kiezen veel bruikbaarder, is mijn ervaring. mening.
Ga je schamen man.quote:die Griek en Darrow wilde ik het liefst gewoon neerknallen
Dat hangt van je speelstijl afquote:Op maandag 26 september 2011 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das jouw keuze, veelal kun je hem ook gewoon als shooter met dialoog benaderen?
Veel meer opties had je in SC iig niet.quote:
Maar daarin was het stealth gedeelte (uitgezonderd Conviction, dat was gewoon een baggergame) wel écht goed uitgewerkt. Deus Ex doet een hoop dingen best goed, maar het blinkt nergens echt in uit imo.quote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Sloggi het volgende:
Splinter Cell was zo lineair als wat. Dat is DE3 ietsje minder.
Behalve presentatie, ervaring en het product als geheel. Das me meer waard dan 1 uitstekend iets als de rest middelmatig is.quote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef Devz het volgende:
maar het blinkt nergens echt in uit imo.
Ik respecteer zeker je mening hoor en begrijp dat je het best een topper kunt vinden. Maar het zijn wel allemaal vage en subjectieve dingen die je daar noemt, wat je over elke game wel zou kunnen zeggen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve presentatie, ervaring en het product als geheel. Das me meer waard dan 1 uitstekend iets als de rest middelmatig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant beviel de rit er naartoe wel (behalve die eindbazen....)
Ik ga nog een keer spelen, maar dan op killmode. Gaat een stuk sneller denk ik.
Andere games doen het wel?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:06 schreef Snok het volgende:
Ik heb een technisch probleem met de PS3 versie. Gister gekocht, wat data naar de hdd geïnstalleerd en spelen maar. Echter, soms als ik een save game wil laden doet hij er erg lang over en laadt hem uiteindelijk niet. De PS3 is niet uit te krijgen (via console zelf en controller), enige optie is CD eruit halen en opnieuw opstarten. Dit geldt inmiddels ook voor het laden van het spel zelf, dat doet hij af en toe ook niet. Toen wilde ik de data opnieuw installeren, dus v/d HDD af gegooid.. als ik nu het spel wil opstarten gebeurt er niks en houd ik een zwart scherm, en de console is weer alleen uit te zetten via cd eject.. iemand een idee?
edit: de PS3 is de slim 320gb versie en deus ex3 is de augmented versie..
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Iemand ook daadwerkelijk koelkasten gebruikt om vijanden uit te schakelen?
Hmm, ik heb net een system update gedaan en toen startte Deus Ex weer (en ging installeren), save gelaad maar bij het eerste filmpje gelijk een freeze en weer via eject restarten. Toen Assassins Creeds geprobeerd, die wordt ook niet meer geladen terwijl die het altijd gedaan heeft. Vreemd. Zou het aan de laser oid kunnen liggen? De ps staat al maanden op dezelfde plek en wordt weinig mee gespeeld, laatste wat ik gedaan heb is PES 12 demo geinstalleerd.. iemand een idee?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Andere games doen het wel?
Mooi. Vanavond nog eens proberen dan.quote:
ik deed telkens stun gun op hem en dan een paar headshots. En dan weer stun gun en weer headshots. Goed timen dan kan ie amper op je schieten. Als je stun gun op is, dan overstappen op concussion grenades en headshots.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat een ontzettend kut spel is het eigenlijk :/, ik heb nu al tig keer geprobeerd om die eerste boss te verslaan maar hij blijft gewoon over mij heen walsen.
Ook op de laagste moeilijkheidsgraad... ik snap er gewoon geen ene fuck van
Ik speel voornamelijk op stealth, dus zoveel wapens heb ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Devz het volgende:
Die boss-battles zijn erg jammer. Maar die eerste boss op de laagste moeilijkheidsgraad moet toch wel lukken hoor. Heb je geen raketten/granaten? Gewoon veel blijven bewegen zodat hij je positie niet kent.
Tussen het vuren met de stun gun en het pakken van mijn pistool heb ik al nauwelijks tijd dat ie echt lang verdoofd is om wat te kunnen doen. Ik ben echt geen n00b in shooters en heb vroeger het eerste deel van Deus Ex ook gespeeld. Ik snap echt niet waarom het niet wil; zelfs voordat ik aan het begin cover gevonden heb ben ik al 30% van mijn health kwijtquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Bart het volgende:
[..]
ik deed telkens stun gun op hem en dan een paar headshots. En dan weer stun gun en weer headshots. Goed timen dan kan ie amper op je schieten. Als je stun gun op is, dan overstappen op concussion grenades en headshots.
Jas?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef Skull-splitter het volgende:
ZOMG, jas binnen. Nette jas, jammer dat ie door en door zwart is waar de pics donker charcoal leken. Nette afwerking ook, alleen rits van het vest is wat minder soepel.
Vet! Heeft ie ook dat bloemetjespatroon op de schouders?quote:
Nee, maar er is wel een achievement die in de buurt komt; The Missing Link uitspelen zonder gebruik van Praxis Kits, wapens en explosieven. Nog uitdagender dan No Kills, helemaal als je ze combineert.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:01 schreef Killjoy het volgende:
Hoppa Missing Link uitgespeeld, heb weer genoten. 0 kills al zijn er daar jammer genoeg bij de DLC geen achievements voor.
DE:HR leunt net wat minder op stealth dan SC. Je kunt het ook als shooter spelen en voor 15 euro is het 't zeker waard.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:57 schreef msnk het volgende:
- X360 versie (PC-gaming is voor mij passé)
- Ben geen stealth-hero, totaal niet zelfs. Splinter Cell op de Xbox was leuk-achtig, maar eerlijk gezegd boeide al dat ge-stealth me geen reet.
- Filmpjes zien er meh uit, maar filmpjes zeggen vrij weinig over een spel van 20/30 uur.
Dit wetende, is dit spel dan nog een aanrader voor 15 euro? Anders bewaar ik mijn geld voor Skyrim of zo
Eens, hoewel ik dus liever alles in 1st person gezien had, net zoals deel 1.quote:Op zondag 6 november 2011 16:37 schreef Tijn het volgende:
Waarom ze trouwens zowel een first person als third person view hebben gebouwd, is me volstrekt onduidelijk. Het schakelen tussen die twee modes voelt niet erg natuurlijk aan. Wat mij betreft had het hele spel 3rd person gemogen, ik zie niet dat het eerstepersoonsperspectief in dit spel toe te voegen heeft.
Jammer genoeg zorgt het bij meer dingen ervoor dat het niet zo goed is als het zou kunnen zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 17:45 schreef Tijn het volgende:
Dat is natuurlijk wel een reden van niks, he
Dit idd.quote:
Dit ligt ook aan jou.quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef Tijn het volgende:
Ah fijn, een boss battle die om totaal andere items vraagt dan die je tijdens het level nodig had. Dit is wel een epic fail, zeg
Nieuwste drivers? Nieuwste DirectX? Laatste versie van het spel? Wanneer crasht ie, telkens op hetzelfde punt of gewoon random? Na 5 min spelen of na een uur?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:31 schreef static het volgende:
Blijft maar crashen, Google helpt ook al niet.
Problem Event Name: AppHangB1
Application Name: dxhr.exe
Application Version: 1.3.643.1
Application Timestamp: 4e970629
Is zo lastig mee te slepen als je bijna altijd in het buitenland bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef Tijn het volgende:
Koop gewoon een Xbox en speel het daarop, static
Die updates worden volgens mij door Steam (quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Nieuwste drivers? Nieuwste DirectX? Laatste versie van het spel? Wanneer crasht ie, telkens op hetzelfde punt of gewoon random? Na 5 min spelen of na een uur?
Die is niet makkelijk, nee. Ik heb ook heel wat keren opnieuw geladen maar uiteindelijk was ik het zo zat, dat ik het niet meer met conventionele wapens probeerde maar met 2-3 handgranaten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb het spel sinds kort verwijderd van mijn computer, opzich ben ik helemaal geen slechte gamer maar die eerst f*cking eindbaas kom ik maar niet langs![]()
Hoe ik het ook probeer en op wat voor moeilijkheidsgraad![]()
k*t spel
Oh ja. Dat was ook het eerste dat ik deed. Gewoon wat explosieven ertegenaan en hij valt direct.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:33 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Die is niet makkelijk, nee. Ik heb ook heel wat keren opnieuw geladen maar uiteindelijk was ik het zo zat, dat ik het niet meer met conventionele wapens probeerde maar met 2-3 handgranaten.Op die manier was het een eitje.
Ik had er ook moeite mee. Constant taseren met tussendoor wat headshots met pistol was voor mij de oplossing.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb het spel sinds kort verwijderd van mijn computer, opzich ben ik helemaal geen slechte gamer maar die eerst f*cking eindbaas kom ik maar niet langs![]()
Hoe ik het ook probeer en op wat voor moeilijkheidsgraad![]()
k*t spel
In een ruk uitspelen danquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:49 schreef static het volgende:
[..]
Die updates worden volgens mij door Steam () geregeld. Hij crasht als ik even pauze wil nemen en op escape druk. Dan kan ik hem alleen maar via de task manager nog wegkrijgen,
Dat probleem had ik ook. Er zijn wat dingen daar te lezen (op een computer of op zo'n pad weet ik niet meer zeker). Zorg dat je -ALLE PAGINA'S- van die te-lezen voorwerpen hebt gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef jimjim1983 het volgende:
ben nu bij de sidequest Acquaintances Forgotten, als je de 2e keer in detroit bent.
moet iets pakken uit zo'n storage ding, heb er wel foto's gevonden maar kan er verder niks vinden en krijg dus niet mn volgende waypointvolgens mij is t een foutje ofzo want heb de hele ruimte rondgezocht.
HEEL lang al niet meer gespeeld, maar idd, binnenkort weer eens oppakkenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:59 schreef drumstickNL het volgende:
Binnenkort maar weer eens aantrappen; echt een toffe game.
pfff dat durf ik niet eens te zeggen, hoe kan ik daar achter komen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb best wel een 'slechte' computer maar deze game draait prima bij mij. Wat zijn je specs?
Als je een nerd zou zijn dan heb je wél verstand ergens van.quote:Op zondag 23 december 2012 13:24 schreef numero_uno het volgende:
[..]
pfff dat durf ik niet eens te zeggen, hoe kan ik daar achter komen?
Ik ben echt een nerd op dit gebied
Wat vond je van het einde? Wel abrupt zoals velen zeggen? En zo ja, doet dan dan geen (behoorlijke) afbreuk aan het geheel?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:01 schreef Bart het volgende:
Ik vind hem vet, veel plezier aan beleefd en gaat zeker nog een tweede keer uitgespeeld worden. Het is gewoon het vervolg op het vorige deel. Net zo genieten. Wel meer van hetzelfde, weinig vernieuwend. Maar meer van een toffe game blijft tof.
Jij wil nog wel eens een afwijkende mening hebben, maar in dit geval komt hij aardig overeen met de grote meute.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:48 schreef ems. het volgende:
Ik vind em fijn maar het voelt wel heel erg alsof de magie van deus ex een beetje weg is. Human revolution had dat ook al een beetje maar toch voelde het daar meer alsof de makers er iets speciaals van wilde maken.
Ik kan het moeilijk beschrijven maar ik ervaar het zeg maar een beetje als het 'volgende logische product' in plaats van dat er echt passie achter zit.
Maar de gameplay was weer prima verder. Enige echte nadeel vond ik dat de game een beetje kort is en vrij abrupt eindigt.
Als dat daadwerkelijk het geval is, zou het wel fijn zijn als de makers dat ook al aangeven...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Yep, eens met de opmerking over het einde. Er gaan ook geruchten dat ze de boel in stukken geknipt hebben om het in meerdere delen uit te brengen...
Ik vond hem tof en vermakelijk, wel net iets minder dan HR.
Maar was het verhaal (tot aan dat abrupte einde) nog wel een beetje boeiend?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:32 schreef Bart het volgende:
Het einde was inderdaad een beetje onverwachts, had het later verwacht. En het schreeuwt ook om een vervolg. Maar dat vind ik niet erg, laat maar komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er komt volgend jaar nog een DLC aan, A Criminal Past.
Bron
Ik heb Mankind Divided zelf nog niet gespeeld maar zou dat het einde kunnen geven wat jullie nog miste?Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit. Het verhaal vond ik 'ok' maar het was wel heel erg "conspiracy in een conspiracy in een conspiracy". En DLC kopen omdat ze te beroerd zijn een degelijk einde aan de main game te brijen doe ik per definitie niet aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb Mankind Divided zelf nog niet gespeeld maar zou dat het einde kunnen geven wat jullie nog miste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |