Iets met pre-rendered?quote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Grappig, heb het idee dat het er op de screenshots beter uitziet dan bij mij thuis op 1920x1080 met alles op high in DX11
quote:
En toch is het andersquote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Het spel is 'traag' genoeg om ervan te kunnen genieten
Vergeleken met BC2 is deus ex inderdaad hartstikke traag. Maar het is natuurlijk ook een ander soort game.quote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Het spel is 'traag' genoeg om ervan te kunnen genieten
She looks like a piece of crap.quote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik overigens de enige die geilt op bad girl Federova?
Mooie vormen doen het in dit gevalquote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik overigens de enige die geilt op bad girl Federova?
Hadden ze het beter moeten overdragen aan die andere partijen, maar ik deel je mening. Iets meer integratie in het verhaal?quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef ems. het volgende:
Is dat die enige baas waarbij ik meer moest doen dan wat raketjes die kant opschieten om te winnen?
Wat mij betreft hadden ze trouwens wel wat meer emotie en verhaal mee kunnen geven aan die eindbazen. Dat had wellicht een beetje gecompenseerd.
Betere lootquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hadden ze het beter moeten overdragen aan die andere partijen, maar ik deel je mening. Iets meer integratie in het verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn eigenlijk de gevolgen in het begin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef Sloggi het volgende:
Het steegje inlopen achter die wapenhandelaar (benzinestation). De hoek om, en volgens mij bij de 2e brandtrap die je ziet omhoog, op de derde verdieping.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder voorbehoud, kan er naast zitten.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Behalve wapens, ook een aantal upgrades dacht ik. Zeker in het begin interessant.quote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef Sloggi het volgende:
Dat is trouwens ook belachelijk. Al die gebouwen waar je alleen in kan komen door de brandtrap te gebruiken.
Heeft die gast leuk spul te koop?
Editquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:38 schreef OMG het volgende:
Afgelopen weekend Deus Ex opgepikt, want de tijdelijke price-drop beviel me wel. Tot nu een best toffe game. De achievements voor niemand doden en geen alarm af laten gaan heb ik geloof ik al verpest, maar wellicht probeer ik die in de toekomst ooit eens te halen.
Wellicht, voor mij voegen achievements extra gameplay/replay value toe. Extra motivatie om een game nog een keer te spelen of bepaalde dingen wel/niet doen (iedereen gewoon neerschieten of alleen je tranquilizer/stun gun gebruiken, bijvoorbeeld) en dergelijke.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik probeer het maximale uit de levels te halen, niet zozeer de achievements. Achievements is echt een uitvinding voor e-penissen.
Tsskkk schieten is voor buttjes, armen breken, that's where it's at!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:48 schreef Bart het volgende:
Ik heb een silence op mijn pistol.
Splinter Cell-style FTW.
Dat kost energyquote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tsskkk schieten is voor buttjes, armen breken, that's where it's at!
Muren kijk je niet door, daar ram je door!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kost energy. En die heb ik nooit want ik kijk door muren
.
Beetje zonde om door een muur heen te rammen als er niemand achter blijkt te staan hequote:Op woensdag 21 september 2011 14:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Muren kijk je niet door, daar ram je door!
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje zonde om door een muur heen te rammen als er niemand achter blijkt te staan he. Als het nodig is om door een muur heen te gaan, dan pleur ik wel een explosive neer
.
Werkt dat ook?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Bart het volgende:
Als het nodig is om door een muur heen te gaan, dan pleur ik wel een explosive neer.
Nou ja, ik zag laatst door wallvision een vijand achter een muur staan, enige manier om erbij te komen was door de muur. Maar dat kan ik (nog) niet, dus toen probeerde ik maar een remote detonated explosive, en die vijand kan het niet meer navertellenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Werkt dat ook?![]()
Het klinkt zo logisch, waarom heb ik daar nooit aan gedacht?![]()
Scheelt weer wat energy idd.
Maar ik heb die skill ook nog niet! Kan ook niet kiezen wat ik wil, zitten veel vette dingen bij! Icarus lijkt me handig, cloak ook, silent run, hoog springen, beter hacken, veulsteveul optiesquote:Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]beetje geluk hebben, en anders heb ik wat energy verspild maar wel weer die vette animatie gescoord!
Die radar is echt megaklein, zie je geen kut op. Sowieso afstanden zijn totaal niet in te schatten. Met wall vision zie ik precies waar iedereen staat en hoe ver weg dat is. Ik vind het een erg prettige mogelijkheidquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef speknek het volgende:
Door de muur heen slaan kan alleen op speciale plekken, en geeft alleen een alternatief pad. Je doet geen Robocop jammer genoeg. Ik vind wallvision dan ook nogal een nutteloze augment gezien je hetzelfde kan met je radar.
Bij het hacken kun je alvast de opties weglaten die je slagingspercentage laten zien... dat zie je standaard namelijk al. Meest nutteloze augs die er zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ik heb die skill ook nog niet! Kan ook niet kiezen wat ik wil, zitten veel vette dingen bij! Icarus lijkt me handig, cloak ook, silent run, hoog springen, beter hacken, veulsteveul opties.
Maar detection omlaag is wel handig...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij het hacken kun je alvast de opties weglaten die je slagingspercentage laten zien... dat zie je standaard namelijk al. Meest nutteloze augs die er zijn.
Detection omlaag en fortify omhoog zijn beiden erg handig, maar het verbaasd medat die 'Show chance of detection' augs erin zijn gebleven. Lijkt er haast op of ze zijn vergeten de %chance of detection weergave te verwijderen bij het hacken...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar detection omlaag is wel handig...
Misschien wel te handig.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar detection omlaag is wel handig...
Verderop in het spel kom je genoeg robots tegen, maar vaak kwam ik ze tegen NADAT ik de gehele zaal al knock-out had geslagenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wel te handig.
Was de enigeaugment die ik voor hacken heb gebruikt, en na een tijdje kon je alles no problemo hacken. Detection was toch nog maar 30% vaak..
Had ook de turret augment, wel grappig.. ware het niet dat er maar een handvol turrets en robots door het spel heen zaten. Vaak computers gehackt, kon ik alleen cameras bekijken..
Ik vond de hoeveelheid robots anders niet denderend..quote:Op woensdag 21 september 2011 18:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Verderop in het spel kom je genoeg robots tegen, maar vaak kwam ik ze tegen NADAT ik de gehele zaal al knock-out had geslagen
Haha nee, niet gezien! Wel de dopefish ergens in Detroitquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Net de eerste baas gehad, jeetje wat een flutgevecht is dat. Past ook totaal niet in de rest van het design, maar las net ook al dat het de ontwikkelaar ook tegengevallen is.
Daarna door naar China, iemand al de schelpen op het toilet gevonden? Geniale knipoog naar Demolition Man.
Mij niet opgevallen. Moet ook zeggen dat ik de toiletten nog niet erg goed heb geïnspecteerd in China, dus misschien vind ik ze nog.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Net de eerste baas gehad, jeetje wat een flutgevecht is dat. Past ook totaal niet in de rest van het design, maar las net ook al dat het de ontwikkelaar ook tegengevallen is.
Daarna door naar China, iemand al de schelpen op het toilet gevonden? Geniale knipoog naar Demolition Man.
Waar zat de dopefish dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha nee, niet gezien! Wel de dopefish ergens in Detroit
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mij niet opgevallen. Moet ook zeggen dat ik de toiletten nog niet erg goed heb geïnspecteerd in China, dus misschien vind ik ze nog.
[..]
Waar zat de dopefish dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Wat een faal van mij zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is me daadwerkelijk niet opgevallen.
Behalve dan geen Rate-of-Fire upgrades gebruiken...geen idee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef Bart het volgende:
Ik ben in China. Nu ook mijn assault rifle met silencer en laser targeting
. Nu wil ik nog iets dat ie niet gelijk 2 shots tegelijk doet, je moet echt allejezus snel klikken voor single shot, iemand een oplossing?
Gewoon Q lang ingedrukt houden EN TWEE VAN DIE BTICHES TEGELIJKERTIJD EEN ARMZWAARD IN HET HOOFD RAMMEN WOOOOOOOOW!!!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef Bart het volgende:
Ik ben in China. Nu ook mijn assault rifle met silencer en laser targeting
. Nu wil ik nog iets dat ie niet gelijk 2 shots tegelijk doet, je moet echt allejezus snel klikken voor single shot, iemand een oplossing?
Gast dat kan ik toch nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gewoon Q lang ingedrukt houden EN TWEE VAN DIE BTICHES TEGELIJKERTIJD EEN ARMZWAARD IN HET HOOFD RAMMEN WOOOOOOOOW!!!!!!
Dude koop het! 2 guards tegelijkertijd uitschakelen, epicness! En het spel zorgt er wel voor dat je het vaak genoeg kunt gebruiken, in tegenstelling tot bv de swimming-augment in DX1 die echt retegay en nutteloos was!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast dat kan ik toch nog niet.
Ik kan niet kiezen wat te doen met mijn punten dus ik spaar ze maar op zodat ik iets kan kopen op het moment dat ik het nodig heb.
Ja maar ik heb liever dat mijn batterijtjes supersnel opladenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude koop het! 2 guards tegelijkertijd uitschakelen, epicness! En het spel zorgt er wel voor dat je het vaak genoeg kunt gebruiken, in tegenstelling tot bv de swimming-augment in DX1 die echt retegay en nutteloos was!
Schieten is voor buttjes, echte mannen meppen, als het even kan door een muur heenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja maar ik heb liever dat mijn batterijtjes supersnel opladen. En dat ik van 4 hoog naar beneden kan springen
. En geen last van recoil
.
Daar worden mijn handen vuil vanquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Schieten is voor buttjes, echte mannen meppen, als het even kan door een muur heen
Dan was je ze in het bloed van de onschuldigen!quote:
Nee daar worden ze schoon vanquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan was je ze in het bloed van de onschuldigen!
Van dat niet kunnen kiezen heb ik dus ook last. Ben nu in Singapore, maar heb nog 6 praxis punten over.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast dat kan ik toch nog niet.
Ik kan niet kiezen wat te doen met mijn punten dus ik spaar ze maar op zodat ik iets kan kopen op het moment dat ik het nodig heb.
Ik kom net in China aan met 4 stuksquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Van dat niet kunnen kiezen heb ik dus ook last. Ben nu in Singapore, maar heb nog 6 praxis punten over.
Kunt aanvullen met van die lekkere repenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Waarom je battery upgraden als je er toch maar 1 kont reloaden, echt kk gaar.
Ik hen van de jars, maar die nemen zoveel in beslag, en die repen vindt je niet overal en je kunt er maar 5 kopen voordat ze out of stock zijn bij een winkelquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Kunt aanvullen met van die lekkere repen.
Het is handig bij het cloaken en ik begrijp wel waarom ze er maar 1 laten herladen. Zo moet je wat tactischer te werk blijven gaan en na blijven denken, want anders kon je zo'n heel level hersenloos afgaan d.m.v. takedowns ed. Maar ik ben het wel met jullie eens, dat hadden ze beter op een andere manier kunnen doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Waarom je battery upgraden als je er toch maar 1 kont reloaden, echt kk gaar.
Ach, is zoals je zei in ieder geval handig dat je dan wat kan kopen op het moment dat het echt nodig is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kom net in China aan met 4 stuks.
Dat heb ik nog maar één keer gedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Kunt aanvullen met van die lekkere repen.
Met een takedown levert het meer XP op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Bart het volgende:
Maar het zijn enemies, waarom zou je die in leven laten.
Maar het voelt zo stom, ik wil al die dingen en ik heb de punten maar dan koop ik het nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, is zoals je zei in ieder geval handig dat je dan wat kan kopen op het moment dat het echt nodig is.
Oh ja? Hoeveel levert een takedown dan op?quote:[..]
Met een takedown levert het meer XP op.
Een non-lethal levert in totaal 50XP op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar het voelt zo stom, ik wil al die dingen en ik heb de punten maar dan koop ik het niet.
[..]
Oh ja? Hoeveel levert een takedown dan op?
Die heb ik nog niet gedaan, als ik ze om zeep help schiet ik ze door het bolletje met mijn pistool.quote:
Headshot is ook 20 dus dat maakt dan niet uit.quote:
Yup, heb er een keer 1 gestunned en daarna gebruikt als trigger voor een mijn. Kortom, multifunctioneel zo'n vijand.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
Alhoewel het dan interessanter is om een non-lethal takedown te doen, en daarna nog even execution style los te gaan als ze voor pampus liggen.
Er is geen sadist-trophy.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
Alhoewel het dan interessanter is om een non-lethal takedown te doen, en daarna nog even execution style los te gaan als ze voor pampus liggen.
" Kill all enemies you see"quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Er is geen sadist-trophy.![]()
Er is volgens mij nog wel een extra bonus bij een lethal takedown, als ze je niet opgemerkt hebben. Dan is het 30 xp, dacht ik. Weet 't niet zeker.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2011 13:45:27 ]
En dat verschilt dus eigenlijk niks met zo ongeveer alle spellen die tegenwoordig uitkomenquote:Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef Sloggi het volgende:
Deus Ex 3 is een spel voor de casual gamer, en dat is doodzonde.
Klopt. Alle games die een beetje buiten het casual genre vielen (Deus Ex, Splinter Cell, Hitman) worden versimpeld om ze toegankelijk te maken voor de domme massa. Je kunt het ontwikkelaars niet kwalijk nemen, want het is nu eenmaal de manier om veel geld te verdienen. Maar erg jammer is het wel.quote:Op zondag 25 september 2011 13:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dat verschilt dus eigenlijk niks met zo ongeveer alle spellen die tegenwoordig uitkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |