abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2015 @ 10:08:55 #1
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_151476324
De nieuwe Deux Ex is aangekondigd *O*.

FOK!games: Adam Jensen in Deus Ex: Mankind Divided

quote:
The original Deus Ex is one of the most critically acclaimed shooter/RPG hybrids of all-time. In 2011, Eidos-Montreal resurrected the dormant franchise with Human Revolution, giving the series an updated look while remaining true to the player choice-driven gameplay. Eidos-Montreal knew its game wasn’t perfect, and has worked to improve the series' combat systems and boss encounters for the latest entry in the series – Mankind Divided.

Set in 2029, two years after the events of Human Revolution, Adam Jensen returns and joins forces with an Interpol-funded task force aiming to hunt down and capture augmented terrorists in a world that now hates and fears transhumans. Jensen has a new suite of augmentations that allow him to cleverly navigate stealth, combat, and social interactions, but how Jensen chooses to solve every problem is entirely up to you.

At the end of Human Revolution, the Illuminati caused every transhuman to go into a fight-or-flight response and attack anyone near them. In the next issue of Game Informer, you can find out how this event caused humanity to hate and fear those with augmentations. We spent two days in Eidos-Montreal's studio, talking with the team and learning about how they build a realistic future. We go in depth on some of Jensen's new augmentations that help improve the stealth and combat systems, such as the ability to remote hack electronic objects, fire off his nano blade from a distance, and surround himself with a nearly indestructible nanoshield. We also got some great examples on how the game will be as open ended as ever, allowing players to carve their own path through the world. You can only get these details in the latest issue of Game Informer.

Deus Ex: Mankind Divided doesn't yet have a release date, but it's headed to PS4, Xbox One, and PC.
Bron

[ Bericht 3% gewijzigd door Bart op 09-04-2015 11:18:25 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_151477090
Yes :D goed nieuws!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 8 april 2015 @ 12:31:07 #3
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_151479799
Erg cool ^O^ fan van de DX serie vanaf de allereerste demo op Liberty Island *O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_151481979
Tof! :D Hopelijk is de gameplay wat beter afgewerkt dan HR, dat ondanks dat een heel fijn spelletje was.
Conscience do cost.
  woensdag 8 april 2015 @ 14:03:13 #5
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_151482340
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef ems. het volgende:
Tof! :D Hopelijk is de gameplay wat beter afgewerkt dan HR, dat ondanks dat een heel fijn spelletje was.
Ze mogen die bossfights eruit laten, verder was het toch prima die gameplay?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_151482423
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:03 schreef Bart het volgende:

[..]

Muh. Ik vond het vaak ietwat houterig en bepaalde aspecten zoals vents enzo waren net iets te doorzichtig in het spel verwerkt.

Maar de grootste irritatie die ik had was dat als je de juiste 'talents' koos de game gewoon doodsimpel werd, zeker tegen het einde van het spel.

Nogmaals, het was niet slecht maar ik denk dat er op dat gebied zeker nog wel wat kwaliteit-van-levens-veranderingen doorgevoerd kunnen worden.
Conscience do cost.
  woensdag 8 april 2015 @ 14:07:29 #7
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_151482450
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:03 schreef Bart het volgende:

[..]

Op zich wel mee eens dat die er uit mogen. Als je de directors cut van DX:HR speelt zijn de boss fights al wel wat aangepast. De ruimtes waar je in vecht hebben meer manieren om stealth aan te vallen.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_151482785
Dat is dit keer dan ook aangepakt om het op jouw manier te kunnen spelen. Ook de bossfights :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 8 april 2015 @ 14:33:02 #9
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151483089
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Pheno het volgende:
Dat is dit keer dan ook aangepakt om het op jouw manier te kunnen spelen.
Dat zijn alleen woorden. 'Het op jouw manier spelen' betekent, a la deel 1, dat het onderscheid gemaakt wordt tussen skills, wapens en augs. Dus niet alles in één potje gooien zoals in HR. En niet 'druk op een andere knop voor een ander einde'. :X

Dus als ze daar echt wat mee gedaan hebben, prima. Maar het klinkt nu uiteraard nog als het standaard marketing-praatje.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 08-04-2015 14:48:08 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_151483686
Human Revolution was de eerste Deus Ex game die ik heb gespeeld. Vond hem best tof, vooral de omgevingen en de sfeer. Alleen de boss fights waren wat suf, helemaal als je de Typhoon had, dan was 't een kwestie van naar de boss rennen en je Typhoon af laten gaan. Ben erg benieuwd naar Mankind Divided.

Ooit was ik nog van plan om HR door te spelen voor de achievement voor geen lethal kills en ik heb The Missing Link uitbreiding nog op de harde schijf van m'n 360 staan, maar of het er ooit nog van komt weet ik niet. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_151483881
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dat zijn alleen woorden. 'Het op jouw manier spelen' betekent, a la deel 1, dat het onderscheid gemaakt wordt tussen skills, wapens en augs. Dus niet alles in één potje gooien zoals in HR. En niet 'druk op een andere knop voor een ander einde'. :X

Dus als ze daar echt wat mee gedaan hebben, prima. Maar het klinkt nu uiteraard nog als het standaard marketing-praatje.
Ik heb het over het grote verschil dat er tussen levels en bazen zat.
pi_151485154
Die vernieuwde bossfights in de DC waren toch iig al een stuk beter. Als stealth speler vond ik het in de originele game niet echt leuk om daar ineens gedwongen te worden om los te gaan met wapens :P

Vond het trouwens ook wel leuk om Missing Link te spelen zonder augs te upgraden en zonder wapens, toch wel een redelijke uitdaging :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 8 april 2015 @ 15:49:48 #13
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_151485328
Wel benieuwd of er nog links naar JC Denton worden gelegd. Die word geboren in het jaar dat dit spel zich af gaat spelen.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 8 april 2015 @ 20:20:47 #15
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_151493978
quote:
Ziet er wel cool uit. Die half mechanische gast aan het einde voelt wel als een typisch eindbaas karakter :X
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 8 april 2015 @ 20:38:49 #16
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151494680
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het over het grote verschil dat er tussen levels en bazen zat.
Je kon levels op 2 manieren doorkruizen, vechtend of stealth. Bazen kon je op 1 manier doen. Gigantisch, dat verschil. :P

Waar ik het dus over had, is dat als je het hebt over verschillende manieren van spelen, het rpg-element zogezegd, je de opties daar goed op af moet stellen. En dat deed HR niet.

Wat het goed deed, was dat quests op meerdere manieren te eindigen waren (vechtend, met stealth of pratend). Die meerdere routes waren leuk, maar zoals ems al zei, veel te opzichtig. Dat je beloond werd met bvb die Ghost-bonussen als je een gedeelte volledig onopgemerkt gedaan had <--wat een van de goede manieren is om mensen te motiveren het bij stealth te houden.

Maar al nam je je voor om in HR stealth te spelen, had je ongeveer halverwege de game alle handige stealth-augs en -upgrades al binnen. Dus wat moest je de rest van het spel? Augs en upgrades kiezen die niets met stealth te maken hadden. Dus je probeert zo onmerkbaar en subtiel mogelijk het spel te spelen, maar je kunt nu door muren slaan en iedereen die om je heen staat binnen een paar seconden neerleggen (typhoon, je weet wel). Toppunt van stealth. :P

Kortom de beschikbare opties waren onvoldoende. Als ze je dus bvb laten kiezen tussen een combat- en een stealth-uitrusting, met elk hun bijkomende augs, upgrades èn wapens, of zoals in deel 1 je laten kiezen tussen een aantal skills waar je het hele spel punten in moet stoppen om er optimaal van te profiteren, dan verhelp je dat. Dus als ze zich voornamelijk op de bossfights gefocust hebben, zou jammer zijn, want die waren niet het grootste probleem.

HR heeft wat dat betreft nogal wat last van het The Elder Scrolls-syndroom: je kunt, behalve in het begin, gewoon alles doen, op welke manier dan ook, in dezelfde playthrough. Dus je gekozen speelstijl deed er de tweede helft van de game niet meer toe.
  woensdag 8 april 2015 @ 20:42:40 #17
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151494875
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wel benieuwd of er nog links naar JC Denton worden gelegd. Die word geboren in het jaar dat dit spel zich af gaat spelen.
Dat lijkt me dan haast wel. Ook gezien het feit dat Bob Page een rol speelde in The Missing Link.
quote:
Er wordt gehint naar Parijs. Dus dan zal Silhouette vast een rol gaan spelen in het verhaal. :)
pi_151496240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Je kon levels op 2 manieren doorkruizen, vechtend of stealth. Bazen kon je op 1 manier doen. Gigantisch, dat verschil. :P

Ja, want de bazen kon je niet stealth doen in het orgineel. Dus gameplaywise was het wel lullig: wil je alles stealth doen, moet je opeens de rambo uithangen. En daar had je je augments in het begin echt nog niet voor gekozen :P
pi_151496409
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, want de bazen kon je niet stealth doen in het orgineel. Dus gameplaywise was het wel lullig: wil je alles stealth doen, moet je opeens de rambo uithangen. En daar had je je augments in het begin echt nog niet voor gekozen :P
Dit dus. Ik weet nog dat ik bij de eerste baas aankwam met alleen tranquilizer darts en eigenlijk alles alleen voor stealth had gekozen. Eerst die kamer een paar keer rondgerend om te zien waar er wapens lagen, maar uiteindelijk een stuk opnieuw gespeeld om een paar andere augments en wapens te hebben die wat nuttiger waren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 8 april 2015 @ 21:35:56 #20
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_151497214
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan haast wel. Ook gezien het feit dat Bob Page een rol speelde in The Missing Link.

[..]

Er wordt gehint naar Parijs. Dus dan zal Silhouette vast een rol gaan spelen in het verhaal. :)
Ook naar MJ12 en de Illuminati zaten al verwijzingen.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 8 april 2015 @ 22:19:14 #21
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151499230
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ja, en dat ontken ik ook nergens. Ik ben een stealthfanaat, dus gedurende mijn eerste playthrough had ik precies hetzelfde. Maar je negeert nu de rest van m'n verhaal waar ik duidelijk uitleg dat hetzelfde gebeurt met de rest van de game, aangezien halverwege de game ophoudt met het aanbieden van opties voor je gekozen speelstijl, met name voor stealth. En dat is kwalijker dan alleen bossfights waarin je geen opties hebt om ze op jouw gekozen manier te verslaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door The_Substitute op 08-04-2015 22:25:19 ]
pi_151499824
Ik negeer het omdat ik het daar niet over had. Ik reageerde op het probleem van de bazen wanneer je gekozen had voor stealth :P Dat je als stealth later maar wat punten in nonsens ging stoppen: tja, maar alsnog kon je stealth blijven spelen, alleen was er minder variatie dan Mr Boombastic-style.
  woensdag 8 april 2015 @ 22:49:50 #23
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151500704
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:30 schreef Pheno het volgende:
Ik negeer het omdat ik het daar niet over had. Ik reageerde op het probleem van de bazen wanneer je gekozen had voor stealth :P
Je had het daar wel over, want waar jij het over had, maakt deel uit van het grotere probleem waar ik het over heb. ;)

quote:
Dat je als stealth later maar wat punten in nonsens ging stoppen: tja, maar alsnog kon je stealth blijven spelen, alleen was er minder variatie dan Mr Boombastic-style.
Dat je op dat moment stealth bleef spelen, lag gewoon aan de speler. Maar het spel hoort je daarvoor te blijven motiveren en je te belonen en daar stopt het op een gegeven moment mee. Terwijl je bij een rpg mag verwachten dat zolang je kunt blijven levelen, het je opties blijft bieden. Het spel had totaal geen balans, wat dat betreft.
pi_151505259
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:49 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Je had het daar wel over, want waar jij het over had, maakt deel uit van het grotere probleem waar ik het over heb. ;)

Lees eens hoe het begon ;)

quote:
Dat je op dat moment stealth bleef spelen, lag gewoon aan de speler. Maar het spel hoort je daarvoor te blijven motiveren en je te belonen en daar stopt het op een gegeven moment mee. Terwijl je bij een rpg mag verwachten dat zolang je kunt blijven levelen, het je opties blijft bieden. Het spel had totaal geen balans, wat dat betreft.
Dat zeg ik in de post boven deze :P

Als je je niet ergerde aan het feit dat je later niet meer beloond werd voor je speelstijl het nog steeds een erg tof spel was.
  donderdag 9 april 2015 @ 10:58:29 #25
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151509039
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2015 06:00 schreef Pheno het volgende:
Lees eens hoe het begon ;)
We zeggen beiden: stealth biedt geen opties. En ik geef dus aan dat het probleem verder gaat dan alleen de bossfights.
quote:
Als je je niet ergerde aan het feit dat je later niet meer beloond werd voor je speelstijl het nog steeds een erg tof spel was.
Ik heb me er verder ook niet zo veel aan geërgerd, want het is inderdaad nog steeds een tof spel. Maar zo kun je elk slecht afgewerkt aspect van een game gaan rationaliseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')