Bronquote:The original Deus Ex is one of the most critically acclaimed shooter/RPG hybrids of all-time. In 2011, Eidos-Montreal resurrected the dormant franchise with Human Revolution, giving the series an updated look while remaining true to the player choice-driven gameplay. Eidos-Montreal knew its game wasn’t perfect, and has worked to improve the series' combat systems and boss encounters for the latest entry in the series – Mankind Divided.
Set in 2029, two years after the events of Human Revolution, Adam Jensen returns and joins forces with an Interpol-funded task force aiming to hunt down and capture augmented terrorists in a world that now hates and fears transhumans. Jensen has a new suite of augmentations that allow him to cleverly navigate stealth, combat, and social interactions, but how Jensen chooses to solve every problem is entirely up to you.
At the end of Human Revolution, the Illuminati caused every transhuman to go into a fight-or-flight response and attack anyone near them. In the next issue of Game Informer, you can find out how this event caused humanity to hate and fear those with augmentations. We spent two days in Eidos-Montreal's studio, talking with the team and learning about how they build a realistic future. We go in depth on some of Jensen's new augmentations that help improve the stealth and combat systems, such as the ability to remote hack electronic objects, fire off his nano blade from a distance, and surround himself with a nearly indestructible nanoshield. We also got some great examples on how the game will be as open ended as ever, allowing players to carve their own path through the world. You can only get these details in the latest issue of Game Informer.
Deus Ex: Mankind Divided doesn't yet have a release date, but it's headed to PS4, Xbox One, and PC.
Ze mogen die bossfights eruit laten, verder was het toch prima die gameplay?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef ems. het volgende:
Tof!Hopelijk is de gameplay wat beter afgewerkt dan HR, dat ondanks dat een heel fijn spelletje was.
Muh. Ik vond het vaak ietwat houterig en bepaalde aspecten zoals vents enzo waren net iets te doorzichtig in het spel verwerkt.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze mogen die bossfights eruit laten, verder was het toch prima die gameplay?
Op zich wel mee eens dat die er uit mogen. Als je de directors cut van DX:HR speelt zijn de boss fights al wel wat aangepast. De ruimtes waar je in vecht hebben meer manieren om stealth aan te vallen.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze mogen die bossfights eruit laten, verder was het toch prima die gameplay?
Dat zijn alleen woorden. 'Het op jouw manier spelen' betekent, a la deel 1, dat het onderscheid gemaakt wordt tussen skills, wapens en augs. Dus niet alles in één potje gooien zoals in HR. En niet 'druk op een andere knop voor een ander einde'.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Pheno het volgende:
Dat is dit keer dan ook aangepakt om het op jouw manier te kunnen spelen.
Ik heb het over het grote verschil dat er tussen levels en bazen zat.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat zijn alleen woorden. 'Het op jouw manier spelen' betekent, a la deel 1, dat het onderscheid gemaakt wordt tussen skills, wapens en augs. Dus niet alles in één potje gooien zoals in HR. En niet 'druk op een andere knop voor een ander einde'.
Dus als ze daar echt wat mee gedaan hebben, prima. Maar het klinkt nu uiteraard nog als het standaard marketing-praatje.
Ziet er wel cool uit. Die half mechanische gast aan het einde voelt wel als een typisch eindbaas karakterquote:
Je kon levels op 2 manieren doorkruizen, vechtend of stealth. Bazen kon je op 1 manier doen. Gigantisch, dat verschil.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het over het grote verschil dat er tussen levels en bazen zat.
Dat lijkt me dan haast wel. Ook gezien het feit dat Bob Page een rol speelde in The Missing Link.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wel benieuwd of er nog links naar JC Denton worden gelegd. Die word geboren in het jaar dat dit spel zich af gaat spelen.
Er wordt gehint naar Parijs. Dus dan zal Silhouette vast een rol gaan spelen in het verhaal.quote:
Ja, want de bazen kon je niet stealth doen in het orgineel. Dus gameplaywise was het wel lullig: wil je alles stealth doen, moet je opeens de rambo uithangen. En daar had je je augments in het begin echt nog niet voor gekozenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je kon levels op 2 manieren doorkruizen, vechtend of stealth. Bazen kon je op 1 manier doen. Gigantisch, dat verschil.
Dit dus. Ik weet nog dat ik bij de eerste baas aankwam met alleen tranquilizer darts en eigenlijk alles alleen voor stealth had gekozen. Eerst die kamer een paar keer rondgerend om te zien waar er wapens lagen, maar uiteindelijk een stuk opnieuw gespeeld om een paar andere augments en wapens te hebben die wat nuttiger waren.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want de bazen kon je niet stealth doen in het orgineel. Dus gameplaywise was het wel lullig: wil je alles stealth doen, moet je opeens de rambo uithangen. En daar had je je augments in het begin echt nog niet voor gekozen
Ook naar MJ12 en de Illuminati zaten al verwijzingen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan haast wel. Ook gezien het feit dat Bob Page een rol speelde in The Missing Link.
[..]
Er wordt gehint naar Parijs. Dus dan zal Silhouette vast een rol gaan spelen in het verhaal.
Ja, en dat ontken ik ook nergens. Ik ben een stealthfanaat, dus gedurende mijn eerste playthrough had ik precies hetzelfde. Maar je negeert nu de rest van m'n verhaal waar ik duidelijk uitleg dat hetzelfde gebeurt met de rest van de game, aangezien halverwege de game ophoudt met het aanbieden van opties voor je gekozen speelstijl, met name voor stealth. En dat is kwalijker dan alleen bossfights waarin je geen opties hebt om ze op jouw gekozen manier te verslaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ja, want de bazen kon je niet stealth doen in het orgineel. Dus gameplaywise was het wel lullig: wil je alles stealth doen, moet je opeens de rambo uithangen. En daar had je je augments in het begin echt nog niet voor gekozen
Je had het daar wel over, want waar jij het over had, maakt deel uit van het grotere probleem waar ik het over heb.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:30 schreef Pheno het volgende:
Ik negeer het omdat ik het daar niet over had. Ik reageerde op het probleem van de bazen wanneer je gekozen had voor stealth![]()
Dat je op dat moment stealth bleef spelen, lag gewoon aan de speler. Maar het spel hoort je daarvoor te blijven motiveren en je te belonen en daar stopt het op een gegeven moment mee. Terwijl je bij een rpg mag verwachten dat zolang je kunt blijven levelen, het je opties blijft bieden. Het spel had totaal geen balans, wat dat betreft.quote:Dat je als stealth later maar wat punten in nonsens ging stoppen: tja, maar alsnog kon je stealth blijven spelen, alleen was er minder variatie dan Mr Boombastic-style.
Lees eens hoe het begonquote:Op woensdag 8 april 2015 22:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je had het daar wel over, want waar jij het over had, maakt deel uit van het grotere probleem waar ik het over heb.
Dat zeg ik in de post boven dezequote:Dat je op dat moment stealth bleef spelen, lag gewoon aan de speler. Maar het spel hoort je daarvoor te blijven motiveren en je te belonen en daar stopt het op een gegeven moment mee. Terwijl je bij een rpg mag verwachten dat zolang je kunt blijven levelen, het je opties blijft bieden. Het spel had totaal geen balans, wat dat betreft.
We zeggen beiden: stealth biedt geen opties. En ik geef dus aan dat het probleem verder gaat dan alleen de bossfights.quote:
Ik heb me er verder ook niet zo veel aan geërgerd, want het is inderdaad nog steeds een tof spel. Maar zo kun je elk slecht afgewerkt aspect van een game gaan rationaliseren.quote:Als je je niet ergerde aan het feit dat je later niet meer beloond werd voor je speelstijl het nog steeds een erg tof spel was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |