Zijn vacht was wat plukkerig, maar die begint al weer helemaal op te klaren, terwijl het nog afgebouwd wordt en hij er nog niet helemaal af is.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
Klopt inderdaad, bij mensen ook. Mijn huid ging helemaal naar zijn grootje toen mijn darmflora verstoord was. Mijn weerstand was ook meteen prut.
Je kan dat gewoon kopen bij de paardendrogist, maar ook bij de dierenarts is het wel te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons op stal eten veel paarden regelmatig mest.
[..]
Hij is qua spijsvertering / darmen erg gezond, nooit koliek / buikpijn e.d.
Kun je dat gewoon kopen ofzo? Wat zou je dan aanraden?
Ik stuur je even een PM, niet iets voor de openbaarheid.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:00 schreef erodome het volgende:
Oh en isegrim, verhuizen, het beviel je toch zo goed waar hij nu staat?
Daar moet je je niets van aantrekken, mijn ervaring is dat als je gewoon doet wat je wil en daar lekker entho mee bezig bent dat verreweg de meeste mensen positief reageren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
grondwerk, ja dat lijkt me ook erg leuk om te doen. Heb ooit eens een lesje daarin gevolgd en heb eens wat dingetjes geprobeerd met dit paard. maar bij ons op sta; kijkens ze je altijd een beetje vreemd aan als je andere dingen doet als rijden
Tnx, heb je wat teruggestuurd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik stuur je even een PM, niet iets voor de openbaarheid.
Ja daar heb je mischien wel een punt, naja nu is het weer lekker weer en hebben we weer buitenbakken die we kunnen gebruiken overdag dus dan heb je ook wat meer ruimte zonder dat je elkaar op de vingers kijktquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar moet je je niets van aantrekken, mijn ervaring is dat als je gewoon doet wat je wil en daar lekker entho mee bezig bent dat verreweg de meeste mensen positief reageren.
Misschien vinden ze het niets voor zichzelf, maar gelukkig kunnen de meeste mensen het wel waarderen als iemand duidelijk fijn bezig is met zijn of haar paard, of dat nu rijdend is of niet.
Zeker als je het netjes met lesjes doet e.d. waardoor je niet heel erg lang in dat echte beginnersstukje blijft(dat stukje ziet er nooit heel super uit, of je nu net leert rijden of grondwerken, in het eerste begin ben je onhandig).
Het is een hele leuke afwisseling, voor het paard iig, voor de mens ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |