Ik stuur je even een PM, niet iets voor de openbaarheid.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:00 schreef erodome het volgende:
Oh en isegrim, verhuizen, het beviel je toch zo goed waar hij nu staat?
Daar moet je je niets van aantrekken, mijn ervaring is dat als je gewoon doet wat je wil en daar lekker entho mee bezig bent dat verreweg de meeste mensen positief reageren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
grondwerk, ja dat lijkt me ook erg leuk om te doen. Heb ooit eens een lesje daarin gevolgd en heb eens wat dingetjes geprobeerd met dit paard. maar bij ons op sta; kijkens ze je altijd een beetje vreemd aan als je andere dingen doet als rijden
Tnx, heb je wat teruggestuurd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik stuur je even een PM, niet iets voor de openbaarheid.
Ja daar heb je mischien wel een punt, naja nu is het weer lekker weer en hebben we weer buitenbakken die we kunnen gebruiken overdag dus dan heb je ook wat meer ruimte zonder dat je elkaar op de vingers kijktquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar moet je je niets van aantrekken, mijn ervaring is dat als je gewoon doet wat je wil en daar lekker entho mee bezig bent dat verreweg de meeste mensen positief reageren.
Misschien vinden ze het niets voor zichzelf, maar gelukkig kunnen de meeste mensen het wel waarderen als iemand duidelijk fijn bezig is met zijn of haar paard, of dat nu rijdend is of niet.
Zeker als je het netjes met lesjes doet e.d. waardoor je niet heel erg lang in dat echte beginnersstukje blijft(dat stukje ziet er nooit heel super uit, of je nu net leert rijden of grondwerken, in het eerste begin ben je onhandig).
Het is een hele leuke afwisseling, voor het paard iig, voor de mens ook.
Grinnik, gras werkt erg goed als kalmeerderquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef Isegrim het volgende:
Paardje vandaag verhuisd.Hij liep zonder problemen de trailer op (hoewel ik zelf best zenuwachtig was!) en heeft zich onderweg keurig gedragen. Zijn nieuwe thuis was wel even heel spannend. Hij heeft als een dolle door het land heen en weer lopen rennen en was kletsnat. Maar na een poosje ontdekte hij dat er gras groeide en toen was het klaar.
Feli!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lang leve het gras
Hopelijk heeft ie het naar zijn zin op zn nieuwe stekkie.
Ik heb sinds gister geen bijrijdpaard meer ...omdat ik hem gekocht heb en het dus nu mijn eigen paard is
Elk jaar heb ik dat weer, hele winter niet gereden, in de lente weer oppakken. Pijn in je dijen krijg je danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Das leuk, je eigen paard
Ik heb gisteren sinds een lange tijd, heel even paardgereden.
Nu heb ik toch best behoorlijke spierpijn.![]()
Ook omdat ik vandaag moest werken (bijbaan: post bezorgen).
quote:Op zondag 1 april 2012 11:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Grinnik, gras werkt erg goed als kalmeerder
Die van mij krijgen ook die brokjes erbij, dan weet ik zeker dat ze alles binnen hebben wat ze nodig hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 13:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb Pavo Vital voor hem gehaald, mineraalbrok (100 gram per dag mogen ze daarvan). Verder krijgt hij op stal ruwvoer.
Ik las dat je ook pijnlijke gewrichten hebt,quote:Op zondag 1 april 2012 11:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Elk jaar heb ik dat weer, hele winter niet gereden, in de lente weer oppakken. Pijn in je dijen krijg je dan
De heupen maken idd dat ik niet kan rijden, rijden is dan zeer onverstandig, het voelt normaal al niet zo prettig dan, maar met 1 verkeerde beweging gaat het echt fout eventjes.quote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las dat je ook pijnlijke gewrichten hebt,
heb jij dat ook in je heupen?
Heel af en toe heb ik periodes (meestal in de herfst of winter) waar ik dan zo'n last heb van mijn heupgewricht dat het beter is om niet te rijden.
Ik vond EquiDay de vorige keer een beetje teleurstellend. Ga dan liever naar Horse Event, of beter nog, Equitana.quote:Op zondag 15 april 2012 11:56 schreef erodome het volgende:
Gisteren nog even naar de equi-day geweest, mooi boek van klaus ferdinand hempfling gekocht en wat bitloze optomingen voor het mennen bekeken.
Dat daar niet gekocht, dat bestellen we als we de juiste maten hebben genomen
Foto's?quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef KimD1991 het volgende:
Ja ik meld me ook hier ! Heb al bijna een jaar mijn eigen paardje(niet eerder tijd/geld voor gehad om er goed voor te kunnen zorgen). Dus nu al een poosje een kruising Quarter met vanalles. Raya is dus gewoon een Quarter horse merrie met wat kortere benen
Ze is bijna 13 en sinds een paar jaar western beleerd. Wil deze zomer gaan beginnen met een oefenwedstrijdje.
Nou dat was het welVragen?(voelt als een spreekbeurt)
Moet er wel heen, stalgenootjes aanmoedigen, mensen van clinicks weer even zien e.d.quote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond EquiDay de vorige keer een beetje teleurstellend. Ga dan liever naar Horse Event, of beter nog, Equitana.
Leuk, welkom!quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef KimD1991 het volgende:
Ja ik meld me ook hier ! Heb al bijna een jaar mijn eigen paardje(niet eerder tijd/geld voor gehad om er goed voor te kunnen zorgen). Dus nu al een poosje een kruising Quarter met vanalles. Raya is dus gewoon een Quarter horse merrie met wat kortere benen
Ze is bijna 13 en sinds een paar jaar western beleerd. Wil deze zomer gaan beginnen met een oefenwedstrijdje.
Nou dat was het welVragen?(voelt als een spreekbeurt)
Worteltjestaart voor fin!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |