Je bent nog geen lvl 30 he? Dan zie je ze zeker nog wel eensquote:Op maandag 19 september 2011 13:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja dat moet je dan wel net hebben idd
Rammus rolde gewoon met zn powerball erin waarna hij doodging en TF daarna omdat hij er nog 5sec achteraan probeerde te redden
hurray for nubbies!
ah okquote:Op maandag 19 september 2011 13:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ben ondertussen wel lvl 30hun ook , checked afterwards
Na level 30 ook hoor. Als je tegen mij speelt bijv.quote:Op maandag 19 september 2011 13:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Je bent nog geen lvl 30 he? Dan zie je ze zeker nog wel eens
Maokai is liev. Speel hem eigenlijk veel te weinig.quote:Op maandag 19 september 2011 14:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ah bah! Vanavond Maokai kopen als ik genoeg IP kan verzamelen in 2 potjes
Oefenen, oefenen, en nog eens oefenenquote:Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik zuig zo hard met Leblanc nogmaar oefenen gaat zo ruk omdat de tegenstanders niet zuigen
Was dus wel nodig, wanneer je een Spell Vamp. item had gekocht was je niet uit de lane te houden in combinatie met dat shield.quote:Op maandag 19 september 2011 17:30 schreef EpicKnife het volgende:
Mordekaisers ulti over time is echt walgelijk. ik word afgezeken dat ik nooit met champs als mordekaiser bv kills krijg terwijl mensen express mijn kill gaan jatten.
bovendien vind ik die mordekaiser nerf niet nodig geweest, zolang zijn ability's health cost blijven zou ik hem nooit kunnen spelen.
laat lekker gaan joh. Ik ga weer in de epicknife negeer-modus tot hij een keer een normale vraag steltquote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef ems. het volgende:
Wat is er in vredesnaam walgelijk aan de ult van mdk
die dmg over time is kut. Doe gewoon flat damage. Over time word voorkomen door health potions en mijn kills worden dan altijd gejat.quote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
laat lekker gaan joh. Ik ga weer in de epicknife negeer-modus tot hij een keer een normale vraag stelt
Met health potions...quote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef EpicKnife het volgende:
Over time word voorkomen door health potions en mijn kills worden dan altijd gejat.
1/3 van max hp instant? Jij bent gek. Deathfire grasp erbij en je ignite en je hoeft niet eens meer te slaan.quote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
die dmg over time is kut. Doe gewoon flat damage. Over time word voorkomen door health potions en mijn kills worden dan altijd gejat.
Ik koop ze ook wel eens als er een teamfight aankomt, later vervangen door elixers.quote:Op maandag 19 september 2011 21:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met health potions...Kun je je naam niet veranderen in EpicTroll ofzo?
Vrijwel alles toch wel. Shrooms planten met teemo, frost arrows die achter elkaar worden afgevuurd bij ashe vs ashe, 4 turrets die elkaar beschieten bij heimer vs heimer, etcquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Veigarwars op mid is ook altijd leukOf cait vs cait, synchroontrappen
Waarom?quote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
die dmg over time is kut. Doe gewoon flat damage.
Dat ligt aan jou, niet aan mdk noch zijn ult. Daarnaast is "overtime wordt voorkomen door health pots" net als zeggen dat "damage wordt voorkomen door armor". En dat je kills worden 'gejat' maakt, zeker op jouw niveau, nog maar bar weinig uit. Als je zonodig je kill 'niet wil laten stealen' dan gebruik je je Q of je E om te lasthitten. Wederom creëer je denkbeeldige problemen die puur te wijten zijn aan je eigen onkunnenquote:Over time word voorkomen door health potions en mijn kills worden dan altijd gejat.
Ik heb er nog nooit een kill mee gekregen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met health potions...Kun je je naam niet veranderen in EpicTroll ofzo?
/facedeskquote:Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een kill mee gekregen.
Het gaat uiteindelijk (hopelijk) steeds beterquote:Op maandag 19 september 2011 23:59 schreef j95 het volgende:
Ik speel het ook sinds heel kort en ik word nogal vaak neergehaald
Leuk inderdaad, ik ben er alleen FUCKING slecht meequote:Op dinsdag 20 september 2011 12:14 schreef Maisnon het volgende:
Eerste keer Blitzcrank 13/4/15, wat een leuke champ!
Jaaa nee, blitzcrank blijft lategame ook goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zodra je sheen krijgt heb je een enorme burstLategame takelt die wel een beetje af, al blijft hooken leuk
not so hidden bragquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:26 schreef japjaan het volgende:
Verbaasd me echt dat jullie zoveel dingen uit jullie games onthouden
Enige wat ik van gister heb onthouden is een pentakill met morgana
De skills van Xin zijn op zich niet moeilijk, bepalen wanneer je een fight in en uit moet is echter wel heel belangrijk voor xin. Je hebt geen escapes en als je erin zit ben je gelijk committed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:33 schreef znarch het volgende:
Dat moeilijkheidsgraadbalkje bij Xin? Wtf?
http://euw.leagueoflegend(...)ion-preseason-week-1
Dat balkje klopt wel meer niet. Maar volgens mij is het afhankelijk van hoe tanky een character is, hoeveel skillshots diegene heeft, en hoeveel escape moves hij heeft. Wat nyny zegt heeft xin geen escape moves maar verder zie ik niet echt een reden waarom hij zo hoog zou zitten met z'n moeilijkheidsgraad....quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:33 schreef znarch het volgende:
Dat moeilijkheidsgraadbalkje bij Xin? Wtf?
http://euw.leagueoflegend(...)ion-preseason-week-1
Ik wou net zeggen, als je ingame kijjkt staat er ook gewoon easy dacht ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:00 schreef flipp. het volgende:
[..]
Dat balkje klopt wel meer niet. Maar volgens mij is het afhankelijk van hoe tanky een character is, hoeveel skillshots diegene heeft, en hoeveel escape moves hij heeft. Wat nyny zegt heeft xin geen escape moves maar verder zie ik niet echt een reden waarom hij zo hoog zou zitten met z'n moeilijkheidsgraad....
Cho'Gath vind ik ook nogal vreemd. Maar inderdaad, die heeft ook geen escapes en een soort skill shot.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:00 schreef flipp. het volgende:
[..]
Dat balkje klopt wel meer niet. Maar volgens mij is het afhankelijk van hoe tanky een character is, hoeveel skillshots diegene heeft, en hoeveel escape moves hij heeft. Wat nyny zegt heeft xin geen escape moves maar verder zie ik niet echt een reden waarom hij zo hoog zou zitten met z'n moeilijkheidsgraad....
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef japjaan het volgende:
Is ranked alweer up btw? Of iets bekend over wanneer 't weer up komt?
quote:Summoners,
On September 21, 2011, we will be performing scheduled database maintenance starting at 02:00 UK time. The maintenance should last approximately 6 hours long. During this downtime, we will continue to upgrade our databases in preparation for League of Legends: Dominion.
Also during this downtime, we’ll be fixing the Elo bug and resetting Season One rank wins/losses. Following the maintenance, rank games will be re-enabled and normal draft will be disabled due to load concerns.
Thank you for your understanding and patience. Enjoy a night’s rest from the Fields of Justice and see you online following the maintenance!
En veel verschillende item/runebuilds die allemaal zorgen dat je hem iets anders speelt. Kan ook meerdere rollen spelen. Chogath is een van de meest veelzijdige characters in game. Hij kan:quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Cho'Gath vind ik ook nogal vreemd. Maar inderdaad, die heeft ook geen escapes en een soort skill shot.
Nadeel van Full tank is dat hij dan alleen zijn silence heeft wat nuttig is, en het feit dat hij er is in een teamfight. Ik speel inderdaad altijd hybrid met Cho, Dorans Ring en een RoA halen om dan FoN, Randuins of een Sunfire te halen. Afhankelijk van hun team.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En veel verschillende item/runebuilds die allemaal zorgen dat je hem iets anders speelt. Kan ook meerdere rollen spelen. Chogath is een van de meest veelzijdige characters in game. Hij kan:
- Junglen
- Full AP mage (en door zijn ulti en tanky stats wordt hij alsnog tanky)
- Full tank
- AS/Magicpen met items als malady, bloodrazor en/of nashors tooth zodat zijn E-skill (die magic damage doet) tonnen damage doet. Probeer maar eens!
- Een hybride variant. De meest gespeelde variant ook volgens mij. Combineert tank items met AP items
Je kan dus solo top, mid lane, jungle of bot lane allemaal met deze rollen dus als je cho pickt en je kan er goed mee omgaan kan het bijna niet mis.
Vergeet z'n knock up en z'n nom niet. Hij is een van de betere disrupt tanks.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Nadeel van Full tank is dat hij dan alleen zijn silence heeft wat nuttig is, en het feit dat hij er is in een teamfight. Ik speel inderdaad altijd hybrid met Cho, Dorans Ring en een RoA halen om dan FoN, Randuins of een Sunfire te halen. Afhankelijk van hun team.
Die Nashor heb ik nog nooit gezien, maar klinkt interessant. Als dadelijk de server weer up is probeer ik hem gelijk uit.
Die gaat ook meteen weer weg zodra ranked het weer doet :/quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Adames het volgende:
Top, we hebben sinds nu een normal draft pick modus
Nee toch? Althans hier op NA doen de ranked games het weer gewoon en hebben we Normal Draftquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Die gaat ook meteen weer weg zodra ranked het weer doet :/
Ps: wie spelen er voor us en wie voor ger?
Dat was/is iig niet de bedoeling.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee toch? Althans hier op NA doen de ranked games het weer gewoon en hebben we Normal Draft
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1256798
Ze hebben aangekondigd dat vanwege de positieve reacties normal draft mode blijftquote:Op woensdag 21 september 2011 00:25 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat was/is iig niet de bedoeling.
Je moet gewoon Full AP maokai gaan. Veel meer funquote:Op woensdag 21 september 2011 11:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Liever 10 unieke champs
Gisteren full support maokai gedaan, wat een leuke champ is dat tochStun + stun/slow + hoogste lvl5 dmgability ^^
Nop, met je E ben je insane sterk. Moakai is 1 van de beste early gamersquote:Op woensdag 21 september 2011 12:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
True, maar lateron ben je daarvoor net te squishy om met je W dichtbij te komen. Maargoed dat is mijn mening. Tis wel viable maar er zijn teveel champs die je outlanen en zelfs compleet kunnen zonen
Zoals ik al zei, lategame ben je niet meer viable. Je E is wel sterk, maar te dodgen en heel makkelijk te outhealen lategame. Earlygame ben je supersterk met beste APburst ingame, maar daarna wordt het steeds lastiger.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nop, met je E ben je insane sterk. Moakai is 1 van de beste early gamers
Rare champion, maar inderdaad erg leuk om te spelen als je er een beetje mee om kunt gaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren een keer Orianna geprobeerd (tegen bots). Denk dat ik wat meer met haar ga oefenen, eerst indruk is heel
Lees jij je posts maar is. Jij zegt dat hij geoutlaned word. Dat word hij niet snelquote:Op woensdag 21 september 2011 12:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, lategame ben je niet meer viable. Je E is wel sterk, maar te dodgen en heel makkelijk te outhealen lategame. Earlygame ben je supersterk met beste APburst ingame, maar daarna wordt het steeds lastiger.
Die is er alquote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat komt er nu weer voor update?
Even switchen naar east en terug naar west, dan doet hij het wel, er is alleen niemand online.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah okee, dank u. Eu West: Unavailable. Joepiedepoepie!
Malz, Brand, Akali om er maar een paar te noemen ...quote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lees jij je posts maar is. Jij zegt dat hij geoutlaned word. Dat word hij niet snel
Jaa nee, brand juist niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Malz, Brand, Akali om er maar een paar te noemen ...
Brand early level is zo snel neer qua hp. Moakai in begin is sterk. Erg sterk. En moakai op level 9 heeft shitload hpquote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dat verlies je altijd als Maokai rond lvl9, brand kan je zonen. Als je wel je W + E + Q combo gebruikt krijg je stun en zijn W, die dot tikt harder + zijn ulti doet meer.
Game is brak, kan niet connecten met pvp chat, moet w88 op stats etc. Wel gewonnen met iemand die van begin af aan afk was. Altijd nicequote:
Nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef znarch het volgende:
Is het nou bij normal games draft ook dat de teamcaptain hoogste (hidden) elo heeft en laatste pick laagste?
Rond lvl9 heeft Maokai maar een beetje meer HP dan Brand. Remember dat je hem full AP build... niet hybrid.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Brand early level is zo snel neer qua hp. Moakai in begin is sterk. Erg sterk. En moakai op level 9 heeft shitload hp
Mis wel een paar dingen op dat plaatje :p.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar heb ik dat switchtruukje eerder gehoord?
![]()
[ afbeelding ]
waarom heeft irelia geen vrienden?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar heb ik dat switchtruukje eerder gehoord?
![]()
[ afbeelding ]
gek hequote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef flipp. het volgende:
Nu maar even dominion aan t spelen. Echt hordes van EU spelers nu op lvl 1 daar...
Ik heb hem niet gemaakt, maar ga hem denk ik wel eens een keertje compleet maken, met de nieuwe champs erbij.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef flipp. het volgende:
[..]
Mis wel een paar dingen op dat plaatje :p.
Er staat geen friendly tussen lee sin en udyr.
Er staat geen hatred tussen jarvan en urgot.
Er staat geen hatred tussen ashe/ trynd en ongeveer iedere noxian.
Er staat geen like tussen irelia en soraka.
Kan er nog wel een paar bedenken, maar het is wel een leuke lijst om zo een beetje de relaties in kaart te hebben tussen de helden.
Het staat er tot talon toch al op? Dan is het alleen riven toevoegen :p. Maar wel een grappig plaatje.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemaakt, maar ga hem denk ik wel eens een keertje compleet maken, met de nieuwe champs erbij.
Dat is ook standaard voor een NA player, er zijn er weinig onder de 100 daar.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef flipp. het volgende:
[..]
Ook al die pings met het ladenallemaal 200
Dat is toch niet speelbaar als je dat altijd hebtquote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is ook standaard voor een NA player, er zijn er weinig onder de 100 daar.
Er is een queu? Kut, ik kan niet uit de que voor een game, er staat dat champion select al bezig is terwijl dat helemaal niet het geval is xD Bah, naja, afw88 en kijken of er iets gebeurt dan maar.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Albert86 het volgende:
Zucht. Nieuwe update en meteen een queue van een uur
Ja t is niet echt helemaal vlekkeloos hoe de server nu is. Eens kijken of hij het straks wilt doen als ik ingelogd ben...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Er is een queu? Kut, ik kan niet uit de que voor een game, er staat dat champion select al bezig is terwijl dat helemaal niet het geval is xD Bah, naja, afw88 en kijken of er iets gebeurt dan maar.
Stil nou, dat klinkt alsof ik niks doequote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef flipp. het volgende:
[..]
Het staat er tot talon toch al op? Dan is het alleen riven toevoegen :p. Maar wel een grappig plaatje.
Hoop voor je dat hij het uberhaubt doet, ik heb de queue kunnen leaven (draft). Maar zelfs voor een solo q normal game staat hij al 4 minuten te pruttelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef flipp. het volgende:
[..]
Ja t is niet echt helemaal vlekkeloos hoe de server nu is. Eens kijken of hij het straks wilt doen als ik ingelogd ben...
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Er is een queu? Kut, ik kan niet uit de que voor een game, er staat dat champion select al bezig is terwijl dat helemaal niet het geval is xD Bah, naja, afw88 en kijken of er iets gebeurt dan maar.
Ik herken mezelf hierin. Kakzooi.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef Maisnon het volgende:
session has closed, even reloggen... que van 58 minuten en 22 seconden
Heeft niks met de Riot servers te maken, maar met het internet van daar. Grote delen van de VS, Brazilië en Canada hebben natuurlijk lang niet zo'n goed netwerk als wij hier in West-Europa.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:09 schreef flipp. het volgende:
[..]
Dat is toch niet speelbaar als je dat altijd hebt. Ik snap dat ik dat als EU speler hebt, maar als US... Dan hebben we wel lekker mazzel met onze EU servers met 25~30 ping
Mwoa het heeft daar natuurlijk niet alleen mee te maken, het is ook dat het iets groter dan de gebieden in de huidige verdeling van EU west en East.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft niks met de Riot servers te maken, maar met het internet van daar. Grote delen van de VS, Brazilië en Canada hebben natuurlijk lang niet zo'n goed netwerk als wij hier in West-Europa.
Jank niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef EpicKnife het volgende:
Heb 70 euro uitgegeven aan een amateuristische game als dit.
eigenlijk best zonde 70 eu
Hint: attack hem niet als hij zijn Defensive Ball Curl gebruikt, in combinatie met zijn ulti kan dat nog redelijk wat damage doen, vooral als Rammus al veel armor heeft, zijn passive zorgt er namelijk voor dat wanneer defensive ball curl wordt gebruikt, 25 % van de armor omgezet wordt in attack damage, als je dan Defensive ball curl, zijn ulti hebt + zijn passive, dan kan dat veel damage doen ja, vooral als je zelf geen defensive items hebt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef EpicKnife het volgende:
maar hoezo doet rammus met ninja tabi meer damage dan mij met sheen en hextech revolver? tanks zijn er voor om te tanken en niet om iedereen te slopen?
minstens 10 man in dit topic die jou ervoor gewaarschuwd hebben en dan nu komen janken....quote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef EpicKnife het volgende:
jawel want eigenlijk gun ik geen cent aan riot games. laat een ander bedrijf het spel overnemen.
Is riot net klaar van hun opleiding ofzo?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:31 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
minstens 10 man in dit topic die jou ervoor gewaarschuwd hebben en dan nu komen janken....
Nog steeds reageren op EpicTrollquote:Op woensdag 21 september 2011 22:25 schreef jespertje het volgende:
[..]
Hint: attack hem niet als hij zijn Defensive Ball Curl gebruikt, in combinatie met zijn ulti kan dat nog redelijk wat damage doen, vooral als Rammus al veel armor heeft, zijn passive zorgt er namelijk voor dat wanneer defensive ball curl wordt gebruikt, 25 % van de armor omgezet wordt in attack damage, als je dan Defensive ball curl, zijn ulti hebt + zijn passive, dan kan dat veel damage doen ja, vooral als je zelf geen defensive items hebt.
Dacht inderdaad zal ik ook nog reageren. Maar don't feed the trolls. Is er een manier om iemand te negeren btw op Fok?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds reageren op EpicTroll.
Helaas nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef flipp. het volgende:
[..]
Dacht inderdaad zal ik ook nog reageren. Maar don't feed the trolls. Is er een manier om iemand te negeren btw op Fok?
Omdat tafelpoot + lantaarnpaal / wasmachine = teddybeerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef EpicKnife het volgende:
verdient fok toch nog geld door mij. stel lijers die alleen maar op internet "troll" kunnen roepen.
LoL is gewoon vies unbalanced, en jullie zijn daar niet mee eens omdat??
LoL is volgens mij nog nooit zo balanced als nu geweest. Kan geen enkele echt OP champ noemen. Hoogstens pubstompers als Mordekaiser, Xin Zhao, AP Cho, Master Yi die alleen van mensen zoals jou kunnen winnenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef EpicKnife het volgende:
verdient fok toch nog geld door mij. stel lijers die alleen maar op internet "troll" kunnen roepen.
LoL is gewoon vies unbalanced, en jullie zijn daar niet mee eens omdat??
Is al zo sinds dat ik het speel, niks met grootte te maken. Wel moet ik zeggen dat er in het begin veel EU spelers op NA zaten omdat GOA er een rotzooitje van maakte in de EU.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef flipp. het volgende:
[..]
Mwoa het heeft daar natuurlijk niet alleen mee te maken, het is ook dat het iets groter dan de gebieden in de huidige verdeling van EU west en East.
Mee eens, en de tegen OP aan zittende champs zijn meestal te counteren. Alleen tegen een goede Lee Sin doe je momenteel niet veel. Ik ben een vrij slechte lee sin en haal vaak nog positieve scores ermee, dan is hij wel lichtelijk OP. Maar da's dan ook echt de enige.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
LoL is volgens mij nog nooit zo balanced als nu geweest. Kan geen enkele echt OP champ noemen. Hoogstens pubstompers als Mordekaiser, Xin Zhao, AP Cho, Master Yi die alleen van mensen zoals jou kunnen winnen
Nee wat ik bedoel is dat de omvang van die locaties groter is. Bij ons is het allemaal redelijk geconcentreerd in eu west en east. Qua oppervlakte is dat niet zo heel groot. In Amerika kan je iemand uit brazilie en iemand uit canada in je team hebben wat gewoon een behoorlijk eind uit elkaar is. Het zal niet in een keer voor een ping van 100 zorgen maar het helpt wel mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Is al zo sinds dat ik het speel, niks met grootte te maken. Wel moet ik zeggen dat er in het begin veel EU spelers op NA zaten omdat GOA er een rotzooitje van maakte in de EU.
I lolled!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:26 schreef znarch het volgende:
[..]
Omdat tafelpoot + lantaarnpaal / wasmachine = teddybeer
ah ja kloptquote:Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef flipp. het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dat de omvang van die locaties groter is. Bij ons is het allemaal redelijk geconcentreerd in eu west en east. Qua oppervlakte is dat niet zo heel groot. In Amerika kan je iemand uit brazilie en iemand uit canada in je team hebben wat gewoon een behoorlijk eind uit elkaar is. Het zal niet in een keer voor een ping van 100 zorgen maar het helpt wel mee.
ik had alistar bij me. elke keer dat ik bedreigd werd, deed hij die charge (ofzo) en ik zette mijn E skill om hem heen. (die stunned, god weet hoe hij heetquote:Op donderdag 22 september 2011 12:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Veigar is ook glass cannon, als je gejumped wordt ben je 100% doodmaar wel zieke bursts idd, was ook mijn 1e koop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:30 schreef Maisnon het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk de volgende champ trouwensBroertje van Nocturne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn naam?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:38 schreef nyny83 het volgende:
Ik wil graag weten waar je naam op slaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:30 schreef Maisnon het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk de volgende champ trouwensDie nieuwe champion zal hoogstwaarschijnlijk Magus gaan heten. Spellcastertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna waarschijnlijk:![]()
Mwa, vorige keer dat er champions in een tijdschrift stonden (Maokai en Jarvan IV) kwamen die ook gewoon na elkaar uit.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ah ok. Riot schrapt ook nog wel es een champKijk er dus niet raar van op als deze niet de volgende is.
Ezreal?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ik wil een nieuwe ranged ad-dps
Een nieuwe dusquote:Op donderdag 22 september 2011 16:51 schreef znarch het volgende:
[..]
Ezreal?
Dominion is geactiveerd even. Toch maar eens proberen.
Ik kan uit jouw post toch niet opmaken of je bedoel; nieuwe om te spelen; of nieuwe in zijn algemeen (in het spel).quote:Op donderdag 22 september 2011 16:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Een nieuwe dushelder licht
Als ik dat gesprek van hierboven lees komt je wens uitquote:Op donderdag 22 september 2011 16:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ik wil een nieuwe ranged ad-dps
Tristana zie je toch ook nog steeds, Teemo in lager ELO, MF is erg populair en dan heb je nog ergens mensen die KogMaw en Urgot spelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als ik dat gesprek van hierboven lees komt je wens uit
Op zich wel terecht, er is nu weinig variatie in de ranged DPS, zeker in toernooien. Altijd is het Cait, Ashe, Corki of Vayne.
MF zie je opzich wel. Maar er zijn 3 of 4 andere ranged ad die voorkeur boven haar hebben :p.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:28 schreef nyny83 het volgende:
MF zie je in toernooien vrijwel nooit, teemo al helemaal niet. Tristana heeeel af en toe nog, maar 9/10x toch 2 van de 4 die ik noemde.
Eerste indruk: Vetquote:Op donderdag 22 september 2011 16:53 schreef Maisnon het volgende:
Dominion geprobeerd, eerste indruk: chaos chaos chaos
Dit win je echt puur op je team comp als je met random anderen speelt volgens mij
Ik vind het vrij saai eigenlijk. En dan heb ik nog maar 1 potje gespeeld. Leuk voor tussendoor maar thats it.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
Eerste indruk: Vet
Tweede indruk: je bent altijd bezig, nooit echt op 1 plek blijvende
Dat had ik bij Swain, nooit echt mee of tegen gespeeld. Moest ik opeens mid tegen hem, na 2 kills in 10 minuten toch maar eens opgezocht wat voor skills hij heeft. Daarna wel hard teruggepakt.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik speel vrij regelmatig Urgot, maar die zie je bijna niet gespeeld worden. Heerlijk, mensen die hem niet kennen en na het raketje blijven staan
Riven is een combinatie van nidalee (in cougar form) en xin zhoa alleen dan met 25% van de damage...quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef nyny83 het volgende:
Inmiddels ken ik behalve Riven vrijwel alle champs wel in ieder geval goed genoeg om er knap tegen te kunnen spelen. Kennis van het spel is mijn probleem meestal niet, eerder mijn skills
AHAHAHAAHA die walls! Epic!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef Jenglejack het volgende:
Grappige guide, heb me kapot gelachen.![]()
toernooien zeggen niets over hoe goed een champ is he?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:28 schreef nyny83 het volgende:
MF zie je in toernooien vrijwel nooit, teemo al helemaal niet. Tristana heeeel af en toe nog, maar 9/10x toch 2 van de 4 die ik noemde.
Redelijk, al heb je natuurlijk andere eisen bij een top gecoördineerd team dan bij random pick.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
toernooien zeggen niets over hoe goed een champ is he?
ben trouwens teleurgesteld in dominion. na 4 potjes ben je alweer 100% uitgekeken hier op. gewoon weer 5v5
Mensen zijn in het spel wel noob onvriendelijk vind ik, dus trek het je daar niet zoveel van aan.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:51 schreef j95 het volgende:
Volgens mij ben ik ook irritant. Ik bak er geen pepernoot van.
Tja je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:53 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Mensen zijn in het spel wel noob onvriendelijk vind ik, dus trek het je daar niet zoveel van aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je gewoon fijn met iemand speelt in de soloqueue, voeg je hem toe aan je vriendjeslijstje. Heb je er daar genoeg van verzamel(d/t), dan kun je eigenlijk altijd wel een premade potje van vijf man starten. Ik voeg ook gewoon vriendelijke tegenstanders toe, altijd leuk.
De eerste vijftig potjes kom je gewoon eikels tegen, daarna heb je er wel genoeg verzameld. Zo kan ik nu op elk moment van de dag met vriendelijke, goede spelers gamen.quote:If you want to find quality friends you have to wade through all the dicks first.
Dit. Laat ze maar weer lekker met Magma Chambers bezig gaan, dit is mijn ding niet. Het gaat te snel, bij de teamfights komt vrij weinig tactiek te kijken en een fatsoenlijke build maken gaat gewoon erg moeilijk.quote:
En 30-50 gold voor van die zwakke minions. Wilt ook wel helpen als je er steeds een paar van meeneemt. En het helpt met capturen. 100 gold voor champion kill, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef Zeroku het volgende:
Sinds wanneer zijn er teamfights in Dominion.
Ik rush gewoon level 5 boots op Teemo en zoveel mogelijk speed en al die zooi. Die gold-snelheid slaat echt nergens op, 3 gold per halve seconde.
Das dan weer een tikkie drastisch als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja schaf dat dominion maar weer afbeetje minimaal qua mechanics wordt het zo
Is dat niet gewoon omdat beta?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nouja het lasthitten, teamganks opzetten en junglebuffs pakken is non existent. De gold per second mogen ze van me terugbrengen met de helft minstens. Exp gained ook.
Dat laatste denk ik. Anders zouden ze die 80 champs continue voor 2 maps moeten balancen, dat is helemaal niet te doen denk ik. Ze hebben het net een beetje goed onder controle op de huidige summoners rift.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:30 schreef Adames het volgende:
Dominion is heerlijk. Ik vraag me alleen af hoe ze dit gaan balancen. Je hebt nu 2 games types en 3 maps, met elk hun sterke heroes. Gaan ze dadelijk balancen per gamemode of zouden ze simpelweg denken: 80 heroes, als de helft per map niet sterk genoeg is heb je er nog altijd 40 andere voor. Niet dat ik dat erg vind, Underpowered champs zijn lang niet zo erg als overpowered champs.
Tsja, dat is denk ik meer gewoon voorkeur. Het grappige van dominion is dat iedereen op dit moment eigenlijk nog noob is met dominion, zelfs de pro's. Als teams op een gegeven moment de nuances en tactics begrijpen zal de gameplay automatisch lastiger worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nouja het lasthitten, teamganks opzetten en junglebuffs pakken is non existent. De gold per second mogen ze van me terugbrengen met de helft minstens. Exp gained ook.
Normaal heb je gewoon 10 ranked games nodig voor een rating.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:36 schreef jespertje het volgende:
Wie weet eigenlijk hoe het systeem achter je ELO ranking in elkaar zit? Na de reset ben je unranked geworden, maar wanneer krijg je weer een rank? Heb nu 2 wins en 0 loss, is er een bepaald limiet aan hoeveel games je moet hebben gespeelt of schuilt er iets anders achter?
En start dan je rating op een bepaald niveau? Stel dat je van de 10 games 8 hebt gewonnen, krijg je dan bijvoorbeeld een 1400 rating? Of start je rating gewoon altijd op bijvoorbeeld 1250 rating?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Normaal heb je gewoon 10 ranked games nodig voor een rating.
je moet jezelf niet teveel stressen over een game. Losen vind ik ook jammer, maar maak er dan maar het beste van en haal een goede k/d.quote:
K/D is niet heilig, een goede support of tank heeft maar weinig kills, als hij een beetje goed speelt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:58 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
je moet jezelf niet teveel stressen over een game. Losen vind ik ook jammer, maar maak er dan maar het beste van en haal een goede k/d.
Wins/loses hangen van het team af.
Kills/deaths niet.
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:09 schreef jespertje het volgende:
Hmm potje Dominion doen, zit nu bij iemand in die zich Fnatic xPeke noemt, zou t de echte zijn???
Check streamsquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:09 schreef jespertje het volgende:
Hmm potje Dominion doen, zit nu bij iemand in die zich Fnatic xPeke noemt, zou t de echte zijn???
Ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:09 schreef jespertje het volgende:
is hij beroemd ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef jespertje het volgende:
Hmm, ff zijn ranking bekijken en hij was het wel. Top rating: 2282. Wel een keer grappig om tegen te spelen, merkte niet veel verschil met normale vayne spelers, maar ja, tis ook dominion.
waren zij niet de kampioen van dreamhack? (terwijl SK gaming boven hun staat dacht ik, qua ladder ranking)quote:
Jup, Shushei is redelijkl bekend geworden door dreamhack, xPeke was hun ap carry daar dacht ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:41 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
waren zij niet de kampioen van dreamhack? (terwijl SK gaming boven hun staat dacht ik, qua ladder ranking)
Ach, t was dominion he, en die top elo lui kunnen haast elke champ wel spelenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:40 schreef ems. het volgende:
Je had je ook pas zorgen moeten maken als hij Swain of Malzahar oid had gepickt
+ sommige champs zijn echt op xDquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef Lamabal het volgende:
Dominion is lame. Vind he tniet veel aan . Ik ben veel liever aan het killen maar toch. 15/5 ofzo en 1774 punten
Komt omdat die Riot falers Dominion open zetten op piek urenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:41 schreef Albert86 het volgende:
Ik dacht dat die queue opgelost zou zijn na het opsplitsen van regio Europa. 3e dag dat ik probeer in te loggen en weer een queue. Word er een beetje moe van...
Lee Sin is voor bazen, underplayed maar super sterk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef Metonae het volgende:
Hmm.. Talon of Lee Sin kopen?Decisions decisions.
Underplayed? Idiootquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Lee Sin is voor bazen, underplayed maar super sterk!
Kassadin is een goeie anti-mage, met zijn ulti, zijn silence dan en zijn andere abilities kan hij veel damage doen tegen mages zonder zelf te kunnen worden getarged, late game wordt hij wat minder, aangezien je dan in teamfights komt en hij dan zijn waarde een beetje verliest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef EpicKnife het volgende:
kassadin, olaf, gragas, heimerdinger of rammus? :p welke zijn leuk om te spelen en game bepalend
Zal wel aan je lage (hidden) elo liggen dan. Lee Sin is een erg veel gespeelde jungler.quote:
GP ook (die ulti interrupt) en Akali scheurt ook mensen aan stukken. Jax, Pantheon en Xin zijn ook erg sterk in Dominion.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef ems. het volgende:
On a sidenote; Heimer is schandalig OP in dominion
laagquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Zal wel aan je lage (hidden) elo liggen dan. Lee Sin is een erg veel gespeelde jungler.
[..]
GP ook (die ulti interrupt) en Akali scheurt ook mensen aan stukken. Jax, Pantheon en Xin zijn ook erg sterk in Dominion.
ik twijfel tussen gragas en kassadin nuquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef jespertje het volgende:
[..]
Kassadin is een goeie anti-mage, met zijn ulti, zijn silence dan en zijn andere abilities kan hij veel damage doen tegen mages zonder zelf te kunnen worden getarged, late game wordt hij wat minder, aangezien je dan in teamfights komt en hij dan zijn waarde een beetje verliest.
Olaf zie ik eigenlijk niet vaak, heeft een kleine buff gekregen, maar als hij wordt gespeelt is het als jungle en het is meestal net niet.
Gragas kan een goeie champ zijn, mits in de goeie handen. Zijn ulti moet je veel mee oefenen, vooral om de enemy team uit elkaar te krijgen in teamfights.
Heimerdinger vind ik zelf altijd wat matig, wel een goeie pusher early game.
Rammus komt ook weer wat terug, ook een paar kleine buffs gekregen en kan redelijk ganken, wanneer hij een combo doet met zijn Q en zijn E.
Ligt er dus aan wat je zelf wilt, denk dat kassadin op zich wel een leuke champ is en op lvl 6 is hij moeilijk om te killen als je op mid tegen hem speelt. Daarvoor niet, maar zijn ulti is gewoon zo handig om iemand snel te harassen en in combinatie met zijn silence verlies je snel hp zonder zelf veel damage te kunnen doen.
win/loss zegt niets. Ik had het over je elo, dat staat los van je win loss ratio. En nee je bent niet goed. Je blijft een domme troll die nog steeds geen fatsoenlijke runes heeft waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
laag1.0 w / l ratio is gewoon goed.
[..]
ik twijfel tussen gragas en kassadin nu
Win/loss ratio zegt toch wel wat over je elo? Hoe meer je wint, des te hoger je elo. Dus als je een win ratio boven de 1 hebt, dan betekent dat je meer wint dan verliest, oftewel, je elo is hoger.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef znarch het volgende:
[..]
win/loss zegt niets. Ik had het over je elo, dat staat los van je win loss ratio. En nee je bent niet goed. Je blijft een domme troll die nog steeds geen fatsoenlijke runes heeft waarschijnlijk.
Nee. Scheelt heel erg of je wint van mensen met een hogere rating dan jij of lager. Tuurlijk iemand met een winloss van 0.5 zal slechter zijn dan iemand met een winloss van 10. Maar zo straightforward als "hogere winloss/meer wins = beter". Dat gaat niet op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef jespertje het volgende:
[..]
Win/loss ratio zegt toch wel wat over je elo? Hoe meer je wint, des te hoger je elo. Dus als je een win ratio boven de 1 hebt, dan betekent dat je meer wint dan verliest, oftewel, je elo is hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |