En dat was fantastischquote:
Join co-op met mij op Insane dan.quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef badboynova het volgende:
Heb gears 3 hier al sinds zaterdag, maar ik ga toch maar eerst deel 1 en 2 uitspelen
hehee homefront voor de winquote:Op maandag 19 september 2011 12:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als Rossdale zegt dat je een spel moet halen, niet doen. [ afbeelding ]
Ik moet normal of hardcore eerst halen.quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Join co-op met mij op Insane dan.
#winningquote:
Dan zet je je niveau op normal of hardcore en ik op insane. En dan gaan!quote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik moet normal of hardcore eerst halen.
Samen met Sold, nick, nelis, bassie etc toch flink veel geraced hoorquote:Op maandag 19 september 2011 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
Nadeel van F1 is dat net zoals bij F1 2010 het veelal alleen gamen is, meeste mensen spelen steeds shooters.
Bij F1 2010 helaas niet veel online geracet met grote groep
Gears 2? Wat een vreselijke boutgame was dat zegquote:Op maandag 19 september 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Vannacht GoW2 gedownload, gewoon om te kijken of het iets is, en wat is dat een bruut spel.
Vond ik ook!quote:Op maandag 19 september 2011 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears 2? Wat een vreselijke boutgame was dat zeg
Al zal F1 2011 er voorlopig niet komen, Heb toch het gevoel dat er amper iets veranderd is. Ja ik weet het er is een safety-car bij gekomenquote:Op maandag 19 september 2011 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samen met Sold, nick, nelis, bassie etc toch flink veel geraced hoor
De AI is een stuk beter, de wegligging van de auto's is helemaal omgegooid (onder en overstuur voelen beter aan), KERS en DRS zijn toegevoegd en je hebt een co-op championship. Vooral die laatste twee spreken me heel erg aan. Het gebruik van KERS en DRS zullen de game toch wel een ander gevoel geven. Je moet veel meer knopjes gaan bedienen en met dingen rekening houden als met deel 1.quote:Op maandag 19 september 2011 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al zal F1 2011 er voorlopig niet komen, Heb toch het gevoel dat er amper iets veranderd is. Ja ik weet het er is een safety-car bij gekomen
Dit dus.quote:Op maandag 19 september 2011 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De AI is een stuk beter, de wegligging van de auto's is helemaal omgegooid (onder en overstuur voelen beter aan), KERS en DRS zijn toegevoegd en je hebt een co-op championship. Vooral die laatste twee spreken me heel erg aan. Het gebruik van KERS en DRS zullen de game toch wel een ander gevoel geven. Je moet veel meer knopjes gaan bedienen en met dingen rekening houden als met deel 1.
Tevens vond ik de SP wel leuk, maar als je dit tegelijk met iemand anders kan doen is dat natuurlijk pas echt kneitervet
In de co-op ben je teammates hequote:Op maandag 19 september 2011 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Co op seizoen Rossdale vs Sold.
Oftewel: RedBull vs Mclaren
Kun je niet de een bij sauber en de ander bijvoorbeeld bij Toro Rosso doen dan?quote:Op maandag 19 september 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de co-op ben je teammates he
Maar ik vind het goed hoor, al had ik verwacht dat jij wel zou co-oppen met Nelis
Of zou je meerdere co-op seizoenen met verschillende spelers kunnen opstarten?Geen idee eigenlijk
Volgens mij ben je eerste en tweede driver bij één team. Op die manier kun je proberen om samen de contructeurstitel te pakken.quote:Op maandag 19 september 2011 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kun je niet de een bij sauber en de ander bijvoorbeeld bij Toro Rosso doen dan?
Ik vind 'm tot nu toe erg vet. Pas anderhalf uur gespeeld ofzo hoor en alleen SP. Tot nu toe vind ik het in ieder geval erg vet gedaan. Misschien omdat ik gears 1 niet heb gespeeld?quote:Op maandag 19 september 2011 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears 2? Wat een vreselijke boutgame was dat zeg
Ja want de AI rijd ineens op Singapore 1.36, 9 seconde sneller dan 2010 en dat kan echt niet alleen door KERS en DRSquote:Op maandag 19 september 2011 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De AI is een stuk beter, de wegligging van de auto's is helemaal omgegooid (onder en overstuur voelen beter aan), KERS en DRS zijn toegevoegd en je hebt een co-op championship. Vooral die laatste twee spreken me heel erg aan. Het gebruik van KERS en DRS zullen de game toch wel een ander gevoel geven. Je moet veel meer knopjes gaan bedienen en met dingen rekening houden als met deel 1.
Tevens vond ik de SP wel leuk, maar als je dit tegelijk met iemand anders kan doen is dat natuurlijk pas echt kneitervet
Je was sowieso al niet de enige die de game al had, dus waarschijnlijk ben je dat morgen ook nietquote:Op maandag 19 september 2011 13:27 schreef KoningStoma het volgende:
Dus morgen ben ik niet de enige die Gears 3 heeft?
Yep, ga maar lekker verder met je Tales of Vesperia.quote:Op maandag 19 september 2011 13:58 schreef Bozz187 het volgende:
Dus ik ben de enige zonder nieuwe games?
nah heb ik nu ook al 3keer uitgespeeld en grinden is gewoon zwaar saai.quote:Op maandag 19 september 2011 14:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yep, ga maar lekker verder met je Tales of Vesperia. [ afbeelding ]
Doe maar lekker bijdehand.quote:Op maandag 19 september 2011 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je was sowieso al niet de enige die de game al had, dus waarschijnlijk ben je dat morgen ook niet
Is een leuke game hoor? Ik weet eigenlijk niet meer waar ik heen moet , dus uitspelen zal voorlopig niet meer gebeurenquote:Op maandag 19 september 2011 14:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yep, ga maar lekker verder met je Tales of Vesperia. [ afbeelding ]
Ik antwoord toch gewoon op jou vraagquote:
waar zit je vast dan?quote:Op maandag 19 september 2011 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is een leuke game hoor? Ik weet eigenlijk niet meer waar ik heen moet , dus uitspelen zal voorlopig niet meer gebeuren
[..]
Ik antwoord toch gewoon op jou vraag
Volgens mij ben ik ergens op een eiland, heb net gesaved. Al weet ik na 1.5 jaar echt niet meer wat ik aan het doen was of waar ik heen moetquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ergens op een eiland, heb net gesaved. Al weet ik na 1.5 jaar echt niet meer wat ik aan het doen was of waar ik heen moet
lol, ja opzich welquote:Op maandag 19 september 2011 14:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]het zijn allemaal eilanden, maar oke na 1,5 jaar zou ik het ook niet meer weten
oh dat is gewoon door lopen en de eind baas verslaan en dan filmpje kijken.quote:Op maandag 19 september 2011 14:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, ja opzich wel
[ afbeelding ]
Volgens mij in het midden, heb wel dat vliegtuigje of wat het ook is
wtf dat zou wat zijnquote:Op maandag 19 september 2011 14:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh dat is gewoon door lopen en de eind baas verslaan en dan filmpje kijken.
ja maar daarna gaat het verveel weer verder (typical japanese stylo) en dan krijg je de super ultra mega eind eind eind baasquote:Op maandag 19 september 2011 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf dat zou wat zijnAls ik uberhaupt daar al ben
Ik zal hem zo eens opstarten, misschien zit ik daar wel helemaal nietquote:Op maandag 19 september 2011 14:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar daarna gaat het verveel weer verder (typical japanese stylo) en dan krijg je de super ultra mega eind eind eind baas
haha ik hoor het vanzelf wel en anders moet je maar een game faqje opzoekenquote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zal hem zo eens opstarten, misschien zit ik daar wel helemaal niet
Vergeet mij niet, als underdog zal ik jullie verassenquote:Op maandag 19 september 2011 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Co op seizoen Rossdale vs Sold.
Oftewel: RedBull vs Mclaren
Arme student aardappel heeft ook geen nieuwe gamesquote:Op maandag 19 september 2011 13:58 schreef Bozz187 het volgende:
Dus ik ben de enige zonder nieuwe games?
Hoe heb je het gedownload dan? Of heb je je xbox gechipped?quote:Op maandag 19 september 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Vannacht GoW2 gedownload, gewoon om te kijken of het iets is, en wat is dat een bruut spel.
Gewoon downloaden/kopen op marketplace?quote:Op maandag 19 september 2011 15:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vergeet mij niet, als underdog zal ik jullie verassen
[..]
Arme student aardappel heeft ook geen nieuwe games
[..]
Hoe heb je het gedownload dan? Of heb je je xbox gechipped?
En wanneer komt die tering BF3 Beta nou uit?
featuring slash! Of iig die was aanwezig daarquote:Op maandag 19 september 2011 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
The roast of charlie sheen vanavond!
Vandaag in Amerika. Volgende week hier.quote:Op maandag 19 september 2011 15:54 schreef KneusTeun het volgende:
Nu hoor ik dat het weer volgende week is
Grappig aangezien 2010 en 2011 van F1 ook exact dezelfde banen hebben, en die koop je welquote:Op maandag 19 september 2011 16:03 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een schijtbanen in Forza 4.
Gewoon het zelfde bijna als in Forza 3.
Die kun je ook echt vergelijken ja.quote:Op maandag 19 september 2011 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Grappig aangezien 2010 en 2011 van F1 ook exact dezelfde banen hebben, en die koop je wel
Nee, maar Forza zitten zoveel banen al in, dat het echt geen probleem is.quote:Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die kun je ook echt vergelijken ja.
Al toegevoegd?quote:
Dat is wel vet ja.quote:Op maandag 19 september 2011 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, maar Forza zitten zoveel banen al in, dat het echt geen probleem is.
De motherfocking top gear track zit erin!
Vrouwen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Fsmxi het volgende:
Dus ik zo in "het dorp" checken of ze fallout New Vegas hebben, hebben ze die niet
O, en
[ afbeelding ]
Heb jij goed naar die vrouwtjes gekeken?quote:
Neequote:Op maandag 19 september 2011 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb jij goed naar die vrouwtjes gekeken?
Vooral niet doenquote:
Ik hoef niet tussen die 2 grafkutten te staan.quote:Op maandag 19 september 2011 16:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Anders ga jij daar ook aan mee doen?
1 grafkut. Die rooie is hoogstens net een beetje naar.quote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoef niet tussen die 2 grafkutten te staan.
Begin je eigen sitequote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoef niet tussen die 2 grafkutten te staan.
Zet anders maar op cutscene. Dat is toch uitsluitend GAM volk wat daar rondloopt.quote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin je eigen site
Wel eerst de bijbehorende plaatjes door ons laten keuren uiteraard
ja titty doe eens wat foto's sturen voor de collectiequote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin je eigen site
Goed idee, vraag ik voor elke foto serie geld, kan ik mooi een xbox kopen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin je eigen site
Haha, sponsor ik ook een keertje.quote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed idee, vraag ik voor elke foto serie geld, kan ik mooi een xbox kopen.
*kuch* hoer *kuch*quote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
meh dat vind ik geen goed idee,quote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
*kuch* hoer *kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
meh dat vind ik geen goed idee,
beetje je lichaam verkopen voor geld. doet die foto's maar gewoon gratis.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
beetje je lichaam verkopen voor geld.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
*kuch* hoer *kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Je hebt geen eens geld om me mee op date te nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja titty doe eens wat foto's sturen voor de collectie
volgende week wel hoorquote:Op maandag 19 september 2011 18:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt geen eens geld om me mee op date te nemen.
Ik stel subdomein laatje.cutscene.nl ter beschikkingquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zet anders maar op cutscene. Dat is toch uitsluitend GAM volk wat daar rondloopt.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt geen eens geld om me mee op date te nemen.
Leek me ook wel wat jaquote:Op maandag 19 september 2011 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Co-op championship doen? Lijkt me een erg vette feature worden. Samen voor één team rijden
Haha geweldigquote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik stel subdomein laatje.cutscene.nl ter beschikking
quote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik stel subdomein laatje.cutscene.nl ter beschikking
Sure. Maar ben er pas rond 22.00quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand zin om FIFA 11 te doen vanavond? Pierre, Nicklas, Sold?
que?quote:Op maandag 19 september 2011 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou een auto op fietspad en een scooter, tja dan krijg je ongelukken.
Politie van tegenwoordig kijkt ook niet meer eens naar de auto en trapt meteen in het verhaal van de bestuurder.
Weet niet wie er in de party was net ?! Maar had Xbox afgesloten om even naar beneden te gaan
Nope sorry, ben ziek.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand zin om FIFA 11 te doen vanavond? Pierre, Nicklas, Sold?
Wel dus?! Nou beterschap man!quote:
Ja jawel, maar heeft gewoon weinig zin om nu te xboxen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus je handen werken ook niet meer?
thank you.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel dus?! Nou beterschap man!
Kun je precies twee potjes S&D doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja jawel, maar heeft gewoon weinig zin om nu te xboxen.
Zit om de 20 minuten op de wc.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je precies twee potjes S&D doen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je precies twee potjes S&D doen
ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Hmm, GOW3 ziet er inderdaad goed uit Stoma
Lachen??? Papa kan wel janken!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:54 schreef Michhas het volgende:
Papa is thuis.
Dus beter breng je snel een biertje anders droogt die nigger uit.
Hebben jullie nou nog private match gedaan uiteindelijk?quote:
Thnxquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
teun
The Comedy Central Roast of Charlie Sheen 720p HDTV x264-aAF
Heb ook nog wel de nzb voor jequote:
NZB?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb ook nog wel de nzb voor je
Wel tof, deze week weer een hoop series die beginnenHIMYM, Hawaii Five-O en Fringe
Ah je gebruikt dus geen nieuwsgroepenquote:
Als ik illegaal download doe ik dat gratis en ga ik niet betalen. Dan kan ik net zo goed een film kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je gebruikt dus geen nieuwsgroepen
Zo kun je het ook bekijken ja..quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik illegaal download doe ik dat gratis en ga ik niet betalen. Dan kan ik net zo goed een film kopen.
En zolang torrents bij mij met 1000+KB/s gaan vind ik het prima.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken ja..
Wel tof, TBBT komt ook weer deze week. en dan ook nog Terra Nova
Ja oke, maar ik ben soms te lam om te seeden, dus dan gebruik ff een nzbquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En zolang torrents bij mij met 1000+KB/s gaan vind ik het prima.
Breaking Bad nog niet eens gezien, wel alles tot nu toe binnen. Wil denk eerst Modern Family kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
TBBT is wel tof, maar soms zakt ie in.
Bezig met community en moet nog verder met breaking bad.
Ik seed nooit. Hoeft ook niet altijd, hoewel ik bij tvtorrents nu wel op het einde van me GB's zit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik ben soms te lam om te seeden, dus dan gebruik ff een nzb
Geen idee, ik niet in ieder geval. Heb blijkbaar gister een bord laten vallen, scherven door de hele gangquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog private match gedaan uiteindelijk?
Nja ik moet het wel als ik lid wil blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik seed nooit. Hoeft ook niet altijd, hoewel ik bij tvtorrents nu wel op het einde van me GB's zit.
Ik gaf steeds GB' aan een maat en hij aan mij, maar dat kan niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik moet het wel als ik lid wil blijven. Zooi als thepiratebay gebruik ik niet
laat je vooral niet tegenhouden om die nzb nog te postenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik moet het wel als ik lid wil blijven. Zooi als thepiratebay gebruik ik niet
Laat je vooral niet tegenhouden om spotnet of binsearch te gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
laat je vooral niet tegenhouden om die nzb nog te posten
haha, ik dacht kom er makkelijk vanaf! dan maar een extra muisklik of 2quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat je vooral niet tegenhouden om spotnet of binsearch te gebruiken
Gerum.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
Typisch, hele zomer lang NAT type open gehad en geen enkel probleem. Breekt nu de tijd aan dat ik nieuwe spellen ga kopen springt hij opeens op Strict, weer van alles geprobeerd maar niks heeft gewerkt
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
haha, ik dacht kom er makkelijk vanaf! dan maar een extra muisklik of 2
DMZ?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Frankii het volgende:
Mijn NAT staat open zonder dat ik ports heb gefwd. Dr is wel een of andere functie met NAT in de router die ik aangevinkt heb.
Het zal wel.
Routers hebben een firewall voor een rede.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:26 schreef Kutstudent het volgende:
Al die routers moeten gewoon kappen met bloeden en standaard op open staan.
Je het zeker nog steeds ingesteld dat het IP adres automatisch wordt toegewezen. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
Typisch, hele zomer lang NAT type open gehad en geen enkel probleem. Breekt nu de tijd aan dat ik nieuwe spellen ga kopen springt hij opeens op Strict, weer van alles geprobeerd maar niks heeft gewerkt
Je hebt omgebouwde xbox?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
cpx-f12011 straks maar eens testen
Vet! Film even een stukje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
cpx-f12011 straks maar eens testen
Ik moet nog. 17:30 tot 21:30 en morgen van 13 tot 21:30. Donderdag gelukkig vrij en Vrijdag van 13 tot 17.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:52 schreef badboynova het volgende:
BAMM en ook weer thuis, ben toch te vroeg gaan werken voor mijn schouder.
Voor ik goed warm gedraaid was, ging mijn schouder weer in staking.
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik moet nog. 17:30 tot 21:30 en morgen van 13 tot 21:30. Donderdag gelukkig vrij en Vrijdag van 13 tot 17.
Ja 1 van de 3 is oude modded xboxquote:
Ik durf het niet te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen.Outbound?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zozo, rijke boy.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja 1 van de 3 is oude modded xbox
Awwwwww yeahhh!!quote:THQ heeft laten weten dat Crytek het vervolg van Homefront gaat ontwikkelen. De uitgever heeft de oorspronkelijke ontwikkelstudio Kaos in juni gesloten. De nieuwe Homefront-game verschijnt op zijn vroegst in april 2013 voor consoles en pc
Duh.. F1 komt uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
Niemand van jullie heeft nog Gears 3?
Alan Wake vind ik één van de betere titels die ik voor Xbox heb gehad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef Frankii het volgende:
Ik snap nu trouwens wat je bedoelt met Alan Wake Rossdale. Het verhaal is vet, maar die hele stukken lopen steeds gaat lichtelijk te vervelen.
Achja, 15 euro vind ik het alsnog wel waard.
Dit dus.quote:
voor niks gaat de zon op he.....quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zozo, rijke boy.
Geef dan eentje aan Tliciouz als je gul bent.
Told yaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef Frankii het volgende:
Ik snap nu trouwens wat je bedoelt met Alan Wake Rossdale. Het verhaal is vet, maar die hele stukken lopen steeds gaat lichtelijk te vervelen.
Achja, 15 euro vind ik het alsnog wel waard.
Ik haal m morgen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
Niemand van jullie heeft nog Gears 3?
Owja leuk battlefield.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
Leest nu iedereen over de belangrijkste post van het topic heen?
Ik ga over 1,5 week pas juichenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
link?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die opening titles zijn wel nice bij Charlie Sheen roast.
op mobiel is die site kut. Dus zo op pc lezen en dan pas reageren. Maar wss wel super nieuwsquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
nice!!!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
http://blogs.battlefield.(...)tes-announced.aspx##
WWWWWWOOOOOOOOEEEEEEIIIIII!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:30 schreef SoldMayor het volgende:
Waaaaaaaaaaaaarom.![]()
Waarom moet nou BF3 beta nou 29 sept. komen?
Want dan komt FIFA 12 al uit.![]()
En waarom moeten sowieso MW3 en BF3 binnen 2 weken van elkaar uitkomen.![]()
Kunnen ze met BF3 niet gewoon ff lekker wachten tot Februari 2012 ofzo.
jawel 2 xboxes en 2 tv'squote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja.
MW3 en BF3 tegelijk spelen kan niet.
Hoe verander ik dat dan? Die uitleg op portforward is mij redelijk omslachtig met IP's die ik moet gaan opzoeken, kan het niet makkelijker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je het zeker nog steeds ingesteld dat het IP adres automatisch wordt toegewezen. Dan krijg je dat.
Ik dacht dat je meer BF was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja.
MW3 en BF3 tegelijk spelen kan niet.
Welke router heb je? Poorten geopend?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:18 schreef dreamzk het volgende:
Heb de stappen van PortForward gedaan en het werkt nog niet. Iemand die computer/xboxnoobje aardappel 5min kan helpen?
Wacht even, ik heb zojusit een werkend static ip gecreeerd voor mn xbox. Nu even poorten openen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke router heb je? Poorten geopend?
Welke Thomson? En poorten geopend? Zoja, welke?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:30 schreef dreamzk het volgende:
Werkt nog steeds niet, klote router die ik heb. Thomson krijg aids
De Thomson TG712.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke Thomson? En poorten geopend? Zoja, welke?
Heb die ook - de laatste 2. Ook goeie protocol geselecteerd?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De Thomson TG712.
Ik heb deze stappen precies doorlopen:
http://portforward.com/en(...)Modern_Warfare_2.htm
Alleen ik kon niet mijn ip bij de port invoeren maar dat deed ik vroeger ook niet en werkte toen wel. De ports die ik open heb gezet zijn:
53,80,88,1863,3074,22728,33233.
Waar moet ik dat kiezen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb die ook - de laatste 2. Ook goeie protocol geselecteerd?
In de 1ste rij staat protocol. Heb je ook wel de ip van je xbox ingevoerd?quote:
Ik heb daar op Any gedrukt waarmee ik UDP en TCP krijg voor al die ports die ik net gaf. En nee ik heb niet de IP van mn xbox ingevoerd omdat het me niet lukt, kan maar 5 tekens invoeren waar ik normaal de ip moet invoeren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In de 1ste rij staat protocol. Heb je ook wel de ip van je xbox ingevoerd?
* UDP 88
* UDP 3074
* TCP 3074
* TCP/UDP 53
Voer je die ip wel op de goeie plek in?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb daar op Any gedrukt waarmee ik UDP en TCP krijg voor al die ports die ik net gaf. En nee ik heb niet de IP van mn xbox ingevoerd omdat het me niet lukt, kan maar 5 tekens invoeren waar ik normaal de ip moet invoeren.
Thanks, kzal deze even proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Voer je die ip wel op de goeie plek in?
http://www.pcwintech.com/(...)712-thomson-firmware
Die al gevolgd?
Zelf heb ik port 53 op beide geopend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:02 schreef dreamzk het volgende:
Nope nog steeds gezeik. Zal jouw ports eens proberen open te zetten en dan niet All maar een van de twee
Hoe doe ik dat? Want wat portforward, die link van pringles en wat pringles zelf zegt heeft nog niet echt gewerkt. Enige wat me gelukt is is om een static IP te creeerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:08 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan ook alle poorten opengooien van de xbox.
Router TG712 en modem hebben we niet volgens mij. Enige kastje wat we in huis hebben is die Thomson en de kabels komen uit de muurquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:14 schreef KoningStoma het volgende:
welke router heb je? En welke modem?
Haha, hatemail #1 is alweer binnen.quote:UKF PRoDiGy 20-9-2011
cnt believe the games been out 1 day and theres people cheating like u already!!lol
Tja met een modded controller vraag je er ook omquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, hatemail #1 is alweer binnen.
Zo speciaal vind ik zijn controller nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja met een modded controller vraag je er ook om
Vervang die roze shit en dan ziet ie er toch wel nice uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zo speciaal vind ik zijn controller niet
[ afbeelding ]
Niet eens zo lelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zo speciaal vind ik zijn controller niet
[ afbeelding ]
Kijk je nou serieus die klets?!quote:
is ook bijna rozequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, ik heb deze man
[ afbeelding ]
Ook raar, een Xbox in de keukenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vrouwke is funnyquote:
Wat een kut programma, ik moest mijn zusje even op haar plaats zetten omdat Feyenoord er op moest en niet dat fucking uitgemolken tering meuk.quote:
Je hebt maar een tv?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een kut programma, ik moest mijn zusje even op haar plaats zetten omdat Feyenoord er op moest en niet dat fucking uitgemolken tering meuk.
Met Eredivisie live wel, zij kaapte ineens de afstandsbediening wegquote:
Wij hebben 2 tv's met zo'n kastje en dus ook EL.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met Eredivisie live wel, zij kaapte ineens de afstandsbediening weggelukkig ben ik 100000001x sterker dus had ik de remote control binnen 1 seconde weer terug.
Hihi, had ik in het begin ook, nu eigenlijk alleen nog maar Feyenoord of ajax wanneer ze achterstaan hihi.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wij hebben 2 tv's met zo'n kastje en dus ook EL.![]()
Merk wel sinds dat wij EL hebben ik ongeveer 8 uur per week voetbal kijk.![]()
Ik ook eigenlijk alleen PSV en soms AZ.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hihi, had ik in het begin ook, nu eigenlijk alleen nog maar Feyenoord of ajax wanneer ze achterstaan hihi.
AZ is inderdaad ook wel leuk om te zien, prima voetbal en aankomende zondag kijk ik ook AZquote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk alleen PSV en soms AZ.
En verder als ik zie dat het ergens al na 20 minuten 4-0 staat dan ga ik ook kijken.
AZ speelt op dit moment het beste voetbal in NL.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
AZ is inderdaad ook wel leuk om te zien, prima voetbal en aankomende zondag kijk ik ook AZ
Europees kijk ik ook wel soms wanneer er leuke wedstrijden zijn of wanneer jong Oranje moet spelen. Voor de rest is het meer zendervulling
GoW3 live stream.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
AZ speelt op dit moment het beste voetbal in NL.
Op mijn scherm is ook een hd livestream die ik kan besturen met een controller.quote:
Moet je na gaan, als je er ook nog eens Sport 1 bij hebtquote:Op woensdag 21 september 2011 00:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wij hebben 2 tv's met zo'n kastje en dus ook EL.![]()
Merk wel sinds dat wij EL hebben ik ongeveer 8 uur per week voetbal kijk.![]()
Ik zag die opmerking al aan komenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op mijn scherm is ook een hd livestream die ik kan besturen met een controller.
Kan, als je m hebt. Stream was voor Sold, omdat hij ook interesse heeft in GoW3(las ik).quote:Op woensdag 21 september 2011 00:56 schreef KoningStoma het volgende:
Filmpjes van games kijken terwijl je ook de game zelf kan spelen
quote:
Denk je dat jij vandaag even koffie gaat drinken met mij?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Denk je dat F1 2011 morgenavond al bij de MM ligt, Ross?
Ben er van kwart voor 5 tot half 7. Morgen heb ik van half 11 tot half 3 de tijd, dus dat lijkt me beterquote:Op woensdag 21 september 2011 10:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk je dat jij vandaag even koffie gaat drinken met mij?
Ik morgen van half 11 tot kwart voor 1 de tijd. Half 11 onderaan de trap naar de bieb.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ben er van kwart voor 5 tot half 7. Morgen heb ik van half 11 tot half 3 de tijd, dus dat lijkt me beter
Oh shit, it's on!!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik morgen van half 11 tot kwart voor 1 de tijd. Half 11 onderaan de trap naar de bieb.
Een op een, met een bak koffie, begrepen?!?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik morgen van half 11 tot kwart voor 1 de tijd. Half 11 onderaan de trap naar de bieb.
Koffiequote:Op woensdag 21 september 2011 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een op een, met een bak koffie, begrepen?!?
Entertainment jwzquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Oh man, oh man.8 uur geslapen en ik wankel nog steeds rond, alleen geestelijk voel ik me wel weer nuchter. Ik lach me nu al echt kapot om al die sjaars chicks die instant gaan soppen als je een giletje aanhebt en roept dat je bestuur doet.
Omhoogneukers, handig, maar ergens wel lachwekkend.
![]()
quote:Preorders F1 2011 PS3 , Xbox360 en PC zijn vandaag verzonden
Stond er ook nog iets boeiends ipv dat je plaatje niet bestaat?quote:
Leen gewoon wat geld van Niels. Zonder terugbetaals.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:14 schreef PierreTT het volgende:
Even een boek bestellen, weer 80 euro armer wat de fak
quote:Op woensdag 21 september 2011 08:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan, als je m hebt. Stream was voor Sold, omdat hij ook interesse heeft in GoW3(las ik).
Dus ga jij maar even lonely verder spelen.(No homo)
Heb hem vanaf zaterdag al hier liggen, maar ik ga eerst eindelijk deel 1 (bijna klaar) en 2 uitspelen anders raak ik die nooit meer aan als ik met 3 begin.quote:
Het zijn allemaal homefront loversquote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef KoningStoma het volgende:
Het is zo'n goed spel
Maarja.. De meesten hier kopen blindelings MW3 dus ik had niet anders verwacht.
en dan krijg je ook de chrome gnasher skin in gears 3quote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb hem vanaf zaterdag al hier liggen, maar ik ga eerst eindelijk deel 1 (bijna klaar) en 2 uitspelen anders raak ik die nooit meer aan als ik met 3 begin.
Nee. Je hebt er gewoon voor betaald en als ze dat zouden doen, om je internetgebruik te verminderen is dat mijns inziens contractbreuk.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef dreamzk het volgende:
Kan een provider, als je teveel internet gebruikt, van buitenaf je NAT type op strict zetten? Net met een indiase technicus aan de lijn gehangen en die vertelde me dat dit waarschijnlijk de reden is dat ik mn NAT niet kan veranderen
Jouw mening of de waarheid? Wacht eigenlijk tot Stoma zijn mening hierover geeft, die weet er over het algemeen veel vanquote:Op woensdag 21 september 2011 15:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Je hebt er gewoon voor betaald en als ze dat zouden doen, om je internetgebruik te verminderen is dat mijns inziens contractbreuk.
Dit lijkt me idd heel sterk, terzij zoals stoma zegt een provider dingen in je router kan aanpassen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef dreamzk het volgende:
Kan een provider, als je teveel internet gebruikt, van buitenaf je NAT type op strict zetten? Net met een indiase technicus aan de lijn gehangen en die vertelde me dat dit waarschijnlijk de reden is dat ik mn NAT niet kan veranderen
Geen flauw idee Tauchie, ik hoop het welquote:Op woensdag 21 september 2011 09:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Denk je dat F1 2011 morgenavond al bij de MM ligt, Ross?
Nee is het ook niet, maar ik heb alles goed gedaan en precies zoals meerdere sites zeggen en nog steeds werkt dat hoerending niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Xblister het volgende:
[..]
Dit lijkt me idd heel sterk, terzij zoals stoma zegt een provider dingen in je router kan aanpassen.
Maar je NAT open zetten moet toch niet zon hele klus zijn?
Lol direct goed. Hoezo is dat zo kut dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb het helemaal niet gevolgd, maar laat me raden Patatje, heb je ziggo en een thompson router?
Zo ja, you're fucked!
gooi de stroom ff uit van dat ding (een minuut en daarna weer aan), soms wilt dat wel helpenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar ik heb alles goed gedaan en precies zoals meerdere sites zeggen en nog steeds werkt dat hoerending niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |