En dat was fantastischquote:
Join co-op met mij op Insane dan.quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef badboynova het volgende:
Heb gears 3 hier al sinds zaterdag, maar ik ga toch maar eerst deel 1 en 2 uitspelen
hehee homefront voor de winquote:Op maandag 19 september 2011 12:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als Rossdale zegt dat je een spel moet halen, niet doen. [ afbeelding ]
Ik moet normal of hardcore eerst halen.quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Join co-op met mij op Insane dan.
#winningquote:
Dan zet je je niveau op normal of hardcore en ik op insane. En dan gaan!quote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik moet normal of hardcore eerst halen.
Samen met Sold, nick, nelis, bassie etc toch flink veel geraced hoorquote:Op maandag 19 september 2011 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
Nadeel van F1 is dat net zoals bij F1 2010 het veelal alleen gamen is, meeste mensen spelen steeds shooters.
Bij F1 2010 helaas niet veel online geracet met grote groep
Gears 2? Wat een vreselijke boutgame was dat zegquote:Op maandag 19 september 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Vannacht GoW2 gedownload, gewoon om te kijken of het iets is, en wat is dat een bruut spel.
Vond ik ook!quote:Op maandag 19 september 2011 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears 2? Wat een vreselijke boutgame was dat zeg
Al zal F1 2011 er voorlopig niet komen, Heb toch het gevoel dat er amper iets veranderd is. Ja ik weet het er is een safety-car bij gekomenquote:Op maandag 19 september 2011 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samen met Sold, nick, nelis, bassie etc toch flink veel geraced hoor
De AI is een stuk beter, de wegligging van de auto's is helemaal omgegooid (onder en overstuur voelen beter aan), KERS en DRS zijn toegevoegd en je hebt een co-op championship. Vooral die laatste twee spreken me heel erg aan. Het gebruik van KERS en DRS zullen de game toch wel een ander gevoel geven. Je moet veel meer knopjes gaan bedienen en met dingen rekening houden als met deel 1.quote:Op maandag 19 september 2011 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al zal F1 2011 er voorlopig niet komen, Heb toch het gevoel dat er amper iets veranderd is. Ja ik weet het er is een safety-car bij gekomen
Dit dus.quote:Op maandag 19 september 2011 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De AI is een stuk beter, de wegligging van de auto's is helemaal omgegooid (onder en overstuur voelen beter aan), KERS en DRS zijn toegevoegd en je hebt een co-op championship. Vooral die laatste twee spreken me heel erg aan. Het gebruik van KERS en DRS zullen de game toch wel een ander gevoel geven. Je moet veel meer knopjes gaan bedienen en met dingen rekening houden als met deel 1.
Tevens vond ik de SP wel leuk, maar als je dit tegelijk met iemand anders kan doen is dat natuurlijk pas echt kneitervet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |